Mercihez (w211) kellene, mert a korábban leírt helyeken olyan rücskösen, taknyosan leváló cucc van, alatta azonos színű műanyag van. Amiatt kérdeztelek, mert a céges ocstáviák és golfok ugyan így ragyásodnak a műanyag részeken, emiatt gondoltam,hogy a fedő anyag is azonos lehet.
Én is odaérek lassan a merci szervizbe egy kulcsért. Nekem is csak egy van, az enyém csak ritkán nem indít.Hirtelen felháborodásból azonnal zseniálisan kitaláltam, hogy nekem új kulcs meg elektronika kell a gyújtáskapcsolóba, amit sikeresen meg is vettem (olcsón a merciboltból). Aztán tisztult a köd a zagyamban és felfigyeltem rá, hogy ha picit várok csak elindul, ergo a kulcs nem akar szóba állni az immoval, mert hallok egy halk kattanást és láss csodát tovább fordul a kulcs. Tehát nem lamella, nem elektronika, hanem kommunikációs hiba. Na most ezt az egy kulcsot nem akarom meghekkelni, mert elég sanszos, hogy még szarabb lesz mint volt.Rendelek hozzá még egyet, csak az a kérdés ha leadom az alvázszámot és megjön a kulcs, mi a garancia arra, hogy ez a gép 14 év után ugyanazt a gyújtáskapcsolót tartalmazza.....Mer akkor nem lesz jó az új kulcs..
w210 2001 kulcs nem indít , kormány zár bent,(egy kulcs van csak) mozgatni nem tudom patthelyzethez update!!
Ha bárki egy kulcsal mászkál még ha 60e is az új kulcs azonnal csináltasson mert hihetetlen hogy 6. autószerelő és villamossági sem tud hozzászólni semmi érdemlegeset azon kívül hogy trélereztessem jó 80km et...
Naivan gondoltam kihozza a kis start cuccát laptopon és legalább annyit mond hogy gyújtáskapcs, vagy kulcs...
Nagyon jó az új váltó, egy dolgot vettem észre, hogy indulástól ha lassan indulok kb ötvenig olyan jó "busz" hangja van az autónak. Csendes, nem nagyon hallani, de tudod az én fülem rááll.
Ez a tipikus busz difi hang. Remélem nem az új váltóból jön. :-(
Meg a jobb hátulja nagyon elkezdett megint nyöszörögni, kopogni. Azt is meg kellene már egyszer néznünk, lehet hogy a váltó miatti kocsiemelés hozta most ki.
Sajnos csak 16 után tudok valamikor feléd menni, de szeretném ha majd ezeket a dolgokat meghallgatnád.
Mercedes CLK 270 CDI C209 automata váltója csinálja a fesztivált.
1-2 napig teljesen normálisan lehet vele közlekedni aztán egyszer csak átdobja a váltót szervízállásba (csak 2-es és hátramenet).
Volt amikor elkezdett váltások között rángatni és nem engedte a motor fordulatszámott 3000 fölé, leállítottam, beindítottam és megint normálisan működött.
Volt olyan amikor piros lámpánál álltam és N fokozatba hallottam dübögéseket a váltó felől és a kocsi meg-meg ugrott egy kicsit amikor a dübögés hallatszott.
Hello MSK813 , érdekelne hogy mi lett annak a hibának az oka amiről írtál:
Sziasztok!
Most egy kis segítséget szeretnék kérni:
W202, C180, '99-es automata váltós.
Teljesen random módon kidobja a váltót szervízállásba (csak 2-es és rüki). Amikor teszi a dolgát akkor teljesen jól vált, nem csúszik meg egyik fokozat sem és nem is üt, vagy ránt. Van amikor át megyek vele a városon úgy hogy semmi baja, van hogy 2 percen belül nyűgje van. Ha leállítom és újra indítom akkor megint jó (egy ideig). A kulissza és a váltó közötti rudazat gumi szilentjei újakra vannak cserélve.
Rá kötöttem az én otthoni egyszerű Carsoftomra és azt írja hogy Can kommunikációs hiba van a j.h, j.e, b.h, b.e kerekeknél.