Nem pont így van, ahogy a kolega mondta. A karambolos övek meg is nyúlnak kissé, és úgy is maradnak. Az ilyan övet még a biztosító is cserére veszi, mivel ezzel a képességével a későbbiekben már nem rendelkezik. A Felinek egyébként nem patronos az öve.
Elöl a jobb oldalon kell alábújni, a motor elejénél (az ékszíjtárcsa alatt )van egy fém vízcső , azon van egy 13 vagy 14es kulcsnyílású csavar, azt kell kivenni. Alulról nézve ezt a csővet a jobb oldali motorburkolat eltakarja, de így is ki lehet csavarni a csavart.
Feltöltélnél amikor kevered meg az anyagot,úgy számolj, hogy fog a hűtőrendszerben maradni kb. 0.5-0.7 liter víz. Szóval nem fog bele menni csak kb. 5,5 l fagyálló-keverék vagy még kevesebb...
Semmi baj nincs a bontott övekkel, ha nem patronos. A patronos ütközéskor eldurran és megfeszíti az övet , majd után elereszti, hogy a sofőr könnyebben ki tudjon kászálódni az ülésből, ha életben marad. Valahogy így működik, ha jól tudom....
Úgy próbáld meg kihúzni, hogy állítsd vízszintes ill függőleges helyzetbe, pontosan úgy ahogy a kocsiban áll beszerelt állapotban. Majd próbáld meg kihúzni finoman mozgatva, hogy kiakadjon a feszítő része. Úgy ki kell neki jönni.
A bontott övvel csak az a baj, hogy egy öv egy ütközésig biztonságos, ezért írtam amit.
Türelemjátékkal vallszeg ki tudod tekerni, illetve helyezd ugy az öv csévéjét mint ahogy az autóban van, elöbb utóbb csak kiakad benne a retesz. Sok sikert :)
Vettem bontott biztonsági övet de mire hazaértem teljesen feltekeredett a szatyorban, most nem bírom kihúzni előtte kipróbáltam tökéletes volt, még beszerelve.
Sziasztok kéne egy kis segitség, ma vettem észre hogy a az első kerekeim jobra-balra kotyognak kb 1-2 mm-t de ugy néztem hogy az egész egybe mintha belüröl a kormány felöl jönne, menet közbe is hallani mintha kopogna vmi. tapasztalt vki hasonlót. kezdek izgulni! kösz előre is.
Tudod már írtam hogy nem jön rá senki hogy mi lehet a baja az enyémnek mert csak időnként csinálja hogy nem megy úgy ahogy máskor.Volt olyan hogy ahol máskor 4esben felmenne ott csak 2esben tudtam.Mire elviszem szerelőhöz már jól megy és semmit nem találnak hibát.
Valami ismertebb márkát vegyél, aminek van neve, ismert gyártója. Azok általában jók mind. Cserenél öblíst át előtte a rendszer vizzel. Szóval a régit leereszted, (termosztát csere, stb) feltöltés vizzel, egy kis járatás, vízleeresztés, feltöltés fagyállóval
Teljesen mindegy hogy hideg vagy meleg összevissza jár és néha felmegy 1500 fölé és csak nagyobb gázadásra megy le kb 800-ra de ott sem egyenletes hanem hol 500 hol 1100 ezt azota csinálja miota megforditottam a pillangó szelepet úgy hogy a rézkarikán lévó szám vagy betű már nem toom az az utastér felé van! mert előtte forditva volt de az alapjáratom stabilan 500 állt de az már olyan kevés volt hogy már malydnem leállt a motor! nosza kitakaritottam gyönyörű szép tiszta lett minden de nem változott semi!!!!!! maradt a kicsi alapjárat de nem volt ingadozó! elvittem szerelőhőz hogy emelje meg az alapjáratot de azt mondta hogy nem lehet emelni mert alapjárati motort ki kell cserélnem! ekkor ide jöttem a felicia forumra olvasgatam és láttam képeken hogy a pillangószelepen lévő betű vagy szám az utastér felől van nekem ekkor a motor felé volt! megforditottam és azóta nem stabil !kb 60 km-t mentem azóta vele de nagyon idegesit ezért gondoltam hogy visszaforditom és egy csavarral én állitom be az alapjáratot a pillangó szelep emelésével! mit tanácsolsz?
Szerintem, 95% hogy a termosztáttal lesz gond. A régi (3-4 évesnél öregebb) hűtővíz is tud érdekes dolgokat produkálni. Ja és egy ventikapcsoló-gombát is érdemes venni,ha kiszámíthatatlanul működik. 1000Ft körül van az ára, ha Favoritét veszel bele, az már 93-95 fokon bekapcsol, a Felié csak 98 fok körül.
Lengyel , zégergyűrűs termosztátot vegyél, gondolom a tiédben is műanyagházas van már..
Nyáron volt mikor utoljára kapcsolt. Közép álláson szoktam a hószabályzót hagyni 1 ventilátorral és akkor jön kellemes meleg de volt mikor ki kellet kapcsolni mert már nagyon meleg volt a kocsiban. Egyszer mutatott álló helyben 90-110 közötti állapotot egy 140km-es túra után beálltam a mosóba mosatni és akkor alapjáraton felmelegedett és nem kapcsolt a vetni de nagyon hideg volt. Nyáron is ugyan így működött. Június óta van nálam a kocsi vagyis akkor vettem és azóta így működik a jeladó. Mondjuk a hűtővíz csere nem ártana lehet mert én nem cseréltem még benne.
Alszom rá egyet de szerintem holnap ki lesz cserélve a hűtővíz és a termosztát ha nem váltózik semmi akkor a jeladó lesz a gond.
Fogyasztásom amúgy nyáron úgy 600-620km 1 tank (35-36l) Most télen 570-580 (35-36l) mondjuk most utoljára 525-nél már világított a szintjelző de városban közlekedtem vele többet.
Légyszíves segíts nekem, illteve bárki aki tud. Sajnos a lenkerekem tönkre ment. Már amikor vettem akkor se volt jó, csak gondolom cseréltek benne egy kuplungot igy nem lehetett érezni. Aztán volt egy kuplung cserém és kiderült hogy nagyon válas, emiatt eszi a tárcsát. Sajnos már az is csúszik ami benne van. A baj az, hogy ez egy 1.6 mpi amihez elég drága dolog ez. Itt pesten az új 56000 ft, kecskeméten a bontóban van egy 20000 ft-ért, de azt meg ki tudja milyen. Nem tudná valaki megnézni mennyibe kerül kint szlovákiába. Eddig a báttyám járt ki mert fuvarozó, igen jó árakon hozozz mindent. Hubó arra kérnélek, hogy nézd meg légyszi, hogy kint mennyi kb. Előre is köszi.
Én nem rohannék rögtön. A helyedben tuti kivenném és elkezdeném főzni. Egy hőmérővel pedig mérni a vízhőmérsékletét. 80 fok körül már kezdeni kellene mozogni annak a termosztátnak. Csak azért mondom, mert most, hogy így mondod, hogy neked 90-nél már kapcsolt a ventilátorod, akkor lehet, hogy csak az órád csal. A ventilátor biztos, hogy 90-nél nem kapcsol, mert nekem 90-en áll a mutató szinte mindig. Ha a venti kapcsol, akkor már bőven 100 fok körül ketyeg.