Nekem meg nekiállt csepegni a váltóolaj ismételten.
Váltóolaj csere után, beraktam a szűrőhöz adott kartertömítésrt ami gumi volt, a gyári az papír.
Nah ezzel helyből csepegett, egy fél év után megelégeltem kibasztam a gumi tömítést, és piros loctitetal körbekentem, kb 1 évig jó volt, most megint csepeg. 5let? mivel érdemes letömíteni.
A műszerfalon felvillanó jelzés: Sárga háromszög, benne felkiálltó jel, a háromszög körbe foglalva, aminek a vége nyílazott. Akkor jelenik meg, amikor az előző probléma jelentkezik.
Ha nem ég, akkor rendesen húz a szerkezet. Köszi. Üdv.
Olyan érzés, mintha csúszna a nemlétező kuplung, pörög a motor, gyenge a gyorsulás, főleg nagyobb sebességnél és fordulatszámon. Újraindítás után a probléma -néha- teljesen megszűnik, minden ereje teljében. De másnap megint előjön.
rendelj bele egy olajszivatyút , 30-40e ft . abban benne van ez is . Az enyémnek is ez a gondja annyi különbséggel hogy hibátlan az a siklócsapágy is . 5HP-19 DEF
most raktam össze , kicseréltem az olajpumpát az 1-es fokozat lamellatartóját , a konvertert ,a szimeringet , és ismét ugyanúgy folyik ............. szimering és a konverter tengelye között engedi de hogy miért azt nem tudom....
Sikerült a váltómon diagnosztikai vizsgálatot elvégezni és sajnos hibát adott a gép. Nevezetesen: " A nyomaték átalakító csúszása a vártnál nagyobb. Belső mechanikus/hidraulikus hiba okozhatja".
Beszéltem a Karaba Zoltánnal és azt mondja, hogy ez a hiba a konverter hibája, amit ő nem javított, így arra nincs garancia. Csak azt nem tudom mi a picsát csinált 400 ezer forintért. Mindszenti váltóssal beszéltem kb. 200 ezer forintért meg is javíttathatom nála. Elmondta, hogy váltó javításnál nem kötelező, de erősen ajánlott a konvertert is felújítani, mert akkor csak 75000 ft többlet kiadás lett volna. Szóval Karaba Zoltánt Gödöllőn, egyben a váci Gajber Kft-t, és a www.valtodoktor.hu-t erősen nem ajánlom senkinek (ez a három elvileg egy).
Bizonyára elszakadt a bovden. Ha a váltónál hozzáférsz a végéhez, kézzel N-be tudod kapcsolni, ekkor beindítható a motor. hagyd melegedni a motort, amíg visszaesik a fordulat alapjáratra, utána kézifék behúzva,!!!! valaki nyomja a féket !!!! és visszakapcsolod D-be, így el tudsz vele menni egy szerelőhöz.
Ez belso feltengely lesz gallo. Azert is mert amikor lent voltam a jobb idoben semmi.Gondolom egybol a minuszt megerezte a zsir benne.Szerintem kikeszult a kemeny hegyi utaktol.
Tegnap kicentiroztattam a ket elso kereket.Total vacak volt.Lentrol felfele bizonyos utszakaszokon eleg kemeny emelkedok vannak ugy hogy az automata neha kemenyen be is vagja a sebesseget.
A fonokomnek egy uj 2.5 VW 6 sebesseges busza van de az is kemnyen kapaszkodik, ahogy valt azt is eszreveszi az auto. Tegnap hivtam a szerelomet es azt mondta,hogy feltengely.
Itt megemeltek a vasat es a bal oldali feltengely belso reszenel kicsit kattog.A jobb oldalinal semmi.Remelem az csinalja. Persze akkor erezheto 70-80 korul ha lassan nyomon neki es kapaszkodik felfele.
Ha nem az akkor meg a valtoszerelo annyit mondott,hogy turbina de kicsi az esely mert jf506e valtoban nem szokott ilyen prblema lenni. Mondjuk itt nem csodalkoznek ha a feltengely mert olyan kemeny szerpentinek vannak,hogy kap rendesen az auto.
Köszi! Igazad van, ötlet elvetve. Ha nem jár a motor, nincs olajnyomás, tehát nincs kenés. Viszont járó motorral mintha lassan, de lehetne vontatni - valahol ezt hallottam. Ilyenkor van olajnyomás, tehát kenés is. Olyan, mintha N-ben gurulna... Vagy mégsem?