Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Templomegere W123/220D Creative Commons License 2010.12.15 0 0 7835

én most raktam össze 5hp19-es váltót gyári (gumis) tömítéssel , és nem ereszt . (OTT nem :D ) 

Előzmény: MM. (7833)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.12.15 0 0 7834

Mármint minek a következménye ? Üdv.

Előzmény: 409 (7832)
MM. Creative Commons License 2010.12.15 0 0 7833

Nekem meg nekiállt csepegni a váltóolaj ismételten.

Váltóolaj csere után, beraktam a szűrőhöz adott kartertömítésrt ami gumi volt, a gyári az papír.

Nah ezzel helyből csepegett, egy fél év után megelégeltem kibasztam a gumi tömítést, és piros loctitetal körbekentem, kb 1 évig jó volt, most megint csepeg. 5let? mivel érdemes letömíteni.

ZF 5hp30, rohadt nagy olajteknős.

409 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7832

A kipörgésgátló visszajelzése valószínűleg csak következmény.

Előzmény: LangsamV6 (7831)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7831

Köszönöm.

Közben az autó fórumán a kipörgésgátló dolgozásának azonosították a jelet.

Nejem számolt be róla, lehet hogy az is dolgozott, de valami más is lehet sajnos.

Mert egyszer nálam is csinálta, de újraindításnál megszűnt.

Mihamarabb beesünk valahova egy diagnosztikára.

Majd beszámolok.

Üdv.

Előzmény: 409 (7830)
409 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7830

Rá kellene dugni diagra.

Előzmény: LangsamV6 (7827)
409 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7829

Közben rájöttem, már tárgytalan! :-))

Előzmény: 409 (7826)
LangsamV6 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7828

A műszerfalon felvillanó jelzés: Sárga háromszög, benne felkiálltó jel, a háromszög körbe foglalva, aminek a vége nyílazott. Akkor jelenik meg, amikor az előző probléma jelentkezik.

Ha nem ég, akkor rendesen húz a szerkezet. Köszi. Üdv.

LangsamV6 Creative Commons License 2010.12.14 0 0 7827

Na elkezdett szórakozni az automata váltó.

Olyan érzés, mintha csúszna a nemlétező kuplung, pörög a motor, gyenge a gyorsulás, főleg nagyobb sebességnél és fordulatszámon. Újraindítás után a probléma -néha- teljesen megszűnik, minden ereje teljében. De másnap megint előjön.

Mi lehet a gond ?

(Skoda Superb 2004-es 1.9 dízel Tiptronic)

Köszönöm.

Üdv.

409 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 7826

Kérdezhetek valamit, ha otthon vagy a VW 4sebességes AG4-es (01M) váltójában?

Előzmény: gabika3375 (7825)
gabika3375 Creative Commons License 2010.12.13 0 0 7825

javitasd meg a turbinát az lesz a legjobb. olcsobb mint a váltofelujitás

Előzmény: puskely (7823)
Templomegere W123/220D Creative Commons License 2010.12.13 0 0 7824

rendelj bele egy olajszivatyút , 30-40e ft . abban benne van ez is .  Az enyémnek is ez a gondja annyi különbséggel hogy hibátlan az a siklócsapágy is  .  5HP-19 DEF

 

most raktam össze , kicseréltem az olajpumpát az 1-es fokozat lamellatartóját , a konvertert ,a szimeringet , és ismét ugyanúgy folyik .............   szimering és a konverter tengelye között engedi de hogy miért azt nem tudom....

 

Előzmény: bxm (7792)
puskely Creative Commons License 2010.12.12 0 0 7823

Sikerült a váltómon diagnosztikai vizsgálatot elvégezni és sajnos hibát adott a gép. Nevezetesen: " A nyomaték átalakító csúszása a vártnál nagyobb. Belső mechanikus/hidraulikus hiba okozhatja".

 

Beszéltem a Karaba Zoltánnal és azt mondja, hogy ez a hiba a konverter hibája, amit ő nem javított, így arra nincs garancia. Csak azt nem tudom mi a picsát csinált 400 ezer forintért.
Mindszenti váltóssal beszéltem kb. 200 ezer forintért meg is javíttathatom nála. Elmondta, hogy váltó javításnál nem kötelező, de erősen ajánlott a konvertert is felújítani, mert akkor csak 75000 ft többlet kiadás lett volna.
Szóval Karaba Zoltánt Gödöllőn, egyben a váci Gajber Kft-t, és a www.valtodoktor.hu-t erősen nem ajánlom senkinek (ez a három elvileg egy).

andrago_ Creative Commons License 2010.12.12 0 0 7822

Ez volt az elképzelés, csak megerősítésre vártam. Köszönöm!!!

Előzmény: 409 (7821)
409 Creative Commons License 2010.12.11 0 0 7821

Bizonyára elszakadt a bovden. Ha a váltónál hozzáférsz a végéhez, kézzel N-be tudod kapcsolni, ekkor beindítható a motor. hagyd melegedni a motort, amíg visszaesik a fordulat alapjáratra, utána kézifék behúzva,!!!! valaki nyomja a féket !!!! és visszakapcsolod D-be, így el tudsz vele menni egy szerelőhöz.

Előzmény: andrago_ (7820)
andrago_ Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7820

Nincs ötletetek, hogy az enyémnek mi lehet a baja? Nagyon könnyen mozog a váltókar és D-ben van.

 

Esetleg valami jó szerelőt tudnátok ajánlani Pesten?

 

Köszi

Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7819

Ez belso feltengely lesz gallo. Azert is mert amikor lent voltam a jobb idoben semmi.Gondolom egybol a minuszt megerezte a zsir benne.Szerintem kikeszult a kemeny hegyi utaktol.

 

Előzmény: gallo (7818)
gallo Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7818

Irány Mindszent.

Előzmény: Törölt nick (7815)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7817

Kinek mi a jo?!Van aki  a suzunak is orul.Ha hasznalva van akkor kolteni kell ra.

Előzmény: norbi.sz_80 (7816)
norbi.sz_80 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7816

Vegyél egy jó autót :)

Előzmény: Törölt nick (7815)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7815

Valasz:) Remeg az egesz vas eleje 70-80 korul emelkedon felfele.

Előzmény: gallo (7811)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7814

Tegnap kicentiroztattam a ket elso kereket.Total vacak volt.Lentrol felfele bizonyos utszakaszokon eleg kemeny emelkedok vannak ugy hogy az automata neha kemenyen be is vagja a sebesseget.

 A fonokomnek egy uj 2.5 VW 6 sebesseges busza van de az is kemnyen kapaszkodik, ahogy valt azt is eszreveszi az auto. Tegnap hivtam a szerelomet es azt mondta,hogy feltengely.

 Itt megemeltek a vasat es a bal oldali feltengely belso reszenel kicsit kattog.A jobb oldalinal semmi.Remelem az csinalja. Persze akkor erezheto 70-80 korul ha lassan nyomon neki es kapaszkodik felfele.

 Ha nem az akkor meg a valtoszerelo annyit mondott,hogy turbina de kicsi az esely mert jf506e valtoban nem szokott ilyen prblema lenni.  Mondjuk itt nem csodalkoznek ha a feltengely mert olyan kemeny szerpentinek vannak,hogy kap rendesen az auto.

 

Előzmény: gallo (7811)
andrago_ Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7813

Nem, de a motor oldalánál igen.

Előzmény: 409 (7812)
409 Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7812

Hozzáférsz a váltónál a bovden végéhez?

Előzmény: andrago_ (7809)
gallo Creative Commons License 2010.12.10 0 0 7811

Nem értem. Mi a baj az Audival?

Előzmény: Törölt nick (7801)
MM. Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7810

Járó motorral lehet vontatni. Nem járó motorral is lehet de csak pár kilómétert, és csak lassú sebességgel.

Előzmény: andrago_ (7809)
andrago_ Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7809

Köszi! Igazad van, ötlet elvetve. Ha nem jár a motor, nincs olajnyomás, tehát nincs kenés. Viszont járó motorral mintha lassan, de lehetne vontatni - valahol ezt hallottam. Ilyenkor van olajnyomás, tehát kenés is. Olyan, mintha N-ben gurulna... Vagy mégsem?

Előzmény: roomst_09 (7808)
roomst_09 Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7808

megemelt hajtott kerékkel a világ végéig :)

Én a helyedben nem vontatnám !!

Előzmény: andrago_ (7805)
Manulu Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7807

MM Köszi a tanácsot, utánalesek.

Előzmény: MM. (7796)
Törölt nick Creative Commons License 2010.12.09 0 0 7806

Ha otthagyom a francos toklevest akkor tutira leeg.:) Ezert tobbet szopok mint te.:) Lehet meg a loved is tobb.

Előzmény: Donibcsi (7804)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!