Azé, mer az egyszeri embernek a terepjáró a dzsipp.
Még a Land Rovert is néha ledzsippezik, oszt nem értik, mér üvöltök.
Mer aki meg elkezd komolyabban offroadozni, az előbb-utóbb úgyis rájön, hogy van a Jeep, meg a Toyota, meg a Mitsubishi, meg a Nissan (a dzsippek), oszt a terepjáró, az meg a Land Rover. ;)
Én teljesen megértem V8-at. Ugyan ebben a cipőben járok/tam. Párszor ültem egy rövid, gázos GMC yukonban és kicsit letévedtünk az útról.. semmi extra nem volt valószínűleg nektek fel sem tűnt volna, h nem úton közlekedtek, de nekem nagyon megtetszett..
Aztán került a családba egy I gen. CR-V, azt hittem azzal majd elmegyek homokozni, de nem mertem, hisz az csak max telek(-re)járó.
Azóta is játszom a gondolattal, hogy veszek egy Pajerot, Patrolt, Ranget, jeepet, de attól tartok, hogy kevés lenne rá az 1,3 misi, ami lenne rá. Én nagyon lájtos terepre mennék csak.
Most kicsit átalakultak a tervek és cabrioban gondolkozok, aztán ha lesz család veszek egy tankot (pl range rovert) és abban kényelmesen elfér majd mindenki és biztonságban is leszünk (meg az erdőben is, amennyire egy gyárival be lehet menni :) )
Pontosan, így van. Arra is rá fogsz költeni még egy gurigát két év alatt, de azzal legalább már tényleg tudsz játszani AZONNAL, és nem lóg minden bele.
Jolvan koszonom a felhomalyositast. Akkor kb kell venni egy normalis terepjarot 1 misi felett es azzal nekilatni. Na mindegy majd meglatjuk h alakulnak a penzugyi dolgok
De vagy megunja/kifogy a kassza, vagy a Samuból kis bukóval továbblép.
A nagy automata pedig pont a kezdetek miatt "nem akarok sokat költeni" dolog miatt nem működik, mert nem fogja tudni használni a fenti ok miatt, vagy ahogy mondtad, ennyiért lefingott szar kapható.
Az én szutyok, 35 éves öreg kecském, szerény 1.6 motorral, is több mint egy misi-be áll, de a konkrét számokat hagyjuk..
Egy normális, akár terepre felkészített csirke is minimum 7-800e forint, és akkor a terepes előélettel megáldottakat kapod.
Félreértés ne essék, nem lebeszélni akarlak, csak látom a körülöttem terepezőket, hogy most sajna úgy jött ki a lépé, hogy nem tudom a hétvégi játékra telitankolni a verdát...
Vilagos! Majd ha lesz a kezemben penz elmegyel megnezni parat h meg is mi a felhozatal. De lehet h mar elotte is mert az a baj h ha a kezemben a penz akkor megnezek parat es ami mondjuk az elsob3 kozul a legjobbnak tunik azt megveszem. Igy meg lenne legalabb viszonyitasi alapom.
Kasztni szétrohadva, motor hengerfejes, futóműben minden szilent és gömbfej kuka. Gumi használhatatlan, valszeg a difi is lóg, és a váltó se tökéletes. Eszi az olajat, és a vizet, és az elektromos rendszere tele van kókányolással, ami minden héten fog adni egy ajándék lerohadást. Már ha egyáltalán tudod használni az autót.
Hozzatennem h nem 5 kilobol akarok egy 2 milliosat. Tudom milyen a piac es h nincsenek tundermesek.
5 kilobol gondoltam h veszek egy autot ami remelhetoleg nincs szarra rohadva de ha ki is van rohadva nem erdekel mert akkor legalabb a karosszeriazast is tanulgatom. De ezek meg mind csak Tervek.
Koszonom szepen. Ez egy valamire val9 valasz es meg csak nem is serto. Mellesleg nem azert irtam ode hvmegmutassam okosabb vagyok mint ti, de ezt szerintem leszurhettetek volna abbolbis ahogy kerdezem. Na meg legkorabban jovo nyaron szeretnek valamit es mar most irok. Ez is arra utal szerintem h korbe szeretnem jarni a dolgokat. Mellesleg otthon csinalnek rajta amit tudok. Belerazodnek a szerelesbe is van hozza segitsegem a csaladba igy a hobbi is meglenne meg a tanulas resze is :) ertem en amit mondotok de abbol kell gazdalkodni ami van. Sajnos! A rangeeket is neztem majd meglatom mekkora lesz az indulo keret meg mi lesz a valasztek. Igazabol barmire nyitott vagyok de legalabb 3 lityos legyen.
Ezzel amúgy nem értünk egyet, szerintem a Samurai a lehető legrosszabb választás, amit egy kezdő kifoghat.
Terepen csak akkor tud bármit, ha tiltáson forgatod folyamatosan, az meg rutin nélkül kurva veszélyes. Három hét alatt háromszor fogja fejretenni az autót.
Tanulóautónak egyébként tényleg az van, hogy valami nagy, automataváltós V8-as basz a legjobb, mert erőből lépésben 2000rpm alatt megoldja a dolgokat, azzal tényleg ki lehet tanulni, hogy terepen mit-hogy, anélkül, hogy megölnéd magadat.
A samurai-t igazándiból azért nem tartom semmire, mert kezdőnek baromi veszélyes, profinak meg már kevés.
Igazándiból, ha nem ódzkodik a szerelgetéstől az ember, akkor vegyen egy filléres uazt, vagy nivát, oszt azzal meg lehet tanulni terepezni kicsit nagyobb biztonsággal, mint egy samuval.