Keresés

Részletes keresés

Green Army Creative Commons License 2013.05.08 0 0 13270

üdv

 

szeretnék érdeklődni,hogy a Hargita Ic milyen kocsikkal közlekedik? termes? asztalok vannak benne?

 

előre is köszi

Siemens113 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13269

Kíváncsiságból megkérdeztem a Wasteels-ben is (ahol egyébként nagyon korrekt módon segítenek mindig) mennyi lenne a Trondheim-Bodo vonalra a jegy, ők sajnos csak normál árat tudtak mondani ami egy útra ~41,000 volt akkor. Minipris-el sikerült oda-vissza (visszaúton Komfortkocsival) kihozni 20,000 ből az egészet :). És ahogy látom, annyira előre nem is kell foglalni, én már 1,5 hónapja megvettem (és még mindig van 1 hónapom) de most is van még ugyanolyan áron jegy.

Előzmény: Őzike győr (13267)
Siemens113 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13268

Persze írj nyugodtan ha valamiben tudok szívesen segítek. Nickem kukac freemail.hu. Ilyenkor hétközben elég keveset vagyok gépközelben.

Előzmény: GA0425 (13266)
Őzike győr Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13267

,, ...Az NSB oldalát ajánlom elég jó és a minipris jeggyel jó ajánlatokat lehet kifogni."

 

Ott a pont! Én is nézegettem (kb. 1-2 hónapja) és elég korrekt árakat hozott ki.

Előzmény: Siemens113 (13265)
GA0425 Creative Commons License 2013.05.06 0 0 13266

Mi is idén mennénk először, viszont mi Interrail-el tervezzük az utat. Kaphatnék esetleg egy e-mail címet?

Előzmény: Siemens113 (13265)
Siemens113 Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13265

Én idén megyek először személy szerint a Trondheim-Bodo vonalra. Az NSB oldalát ajánlom elég jó és a minipris jeggyel jó ajánlatokat lehet kifogni.

Előzmény: GA0425 (13264)
GA0425 Creative Commons License 2013.05.05 0 0 13264

Sziasztok! Van itt valaki, aki képben van a Norvégiában történő vonatozással kapcsolatban?

FOMA Creative Commons License 2013.05.03 0 0 13263

Most épp nincs, de majd lenyugszik az északi ifjú titán.

Előzmény: rutthin (13261)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.05.03 0 0 13262

Dinár, Medvesčak, Gréc, Zagrabia, Andautonia. Van itt választék bőven.

Előzmény: FOMA (13259)
rutthin Creative Commons License 2013.05.02 0 0 13261

Ez nem igaz, ugyanis át lehet járni a 2 Korea között vonattal! Fotó is jelent meg róla, hogy talán 2 éve volt is közlekedés, ráadásul Észak-Koreai Szergejjel ment át a vonat! Hogy most épp van-e közlekedés, azt nem tudom, de pálya van, az biztos!

Előzmény: Lezlí (13248)
vonatozó Creative Commons License 2013.05.02 0 0 13260

A PACA IC még jobb lenne...

Előzmény: paca664 (13258)
FOMA Creative Commons License 2013.05.02 0 0 13259

A Zágráb kicsit megtévesztő lehet, na meg egyszer talán még az is feltámad.:-) Amúgy meg az Agram is Zágrábot jelent (németül), talán még azért akad más lehetőség is.

Mondjuk Jellasics IC, vagy a Kékfrankos és a Leányka mintájára Ožujsko pivo IC.:-)

Előzmény: vonatozó (13256)
paca664 Creative Commons License 2013.05.02 0 0 13258

Legyen Vonatozó IC! :))))

Előzmény: vonatozó (13256)
Horváth István Béla Creative Commons License 2013.05.02 0 0 13257

A "Zrínyi" név inkább Murakeresztúron át passzolna, mivel Csáktornyát nezevik Zrínyi városának.

Előzmény: vonatozó (13256)
vonatozó Creative Commons License 2013.05.02 0 0 13256

Javasoljunk neveket az új zágrábi IC-nek!

 

1. Zrínyi/Zrinski

2. Oktogon

3. Zágráb/Zagreb

Előzmény: Snake-Mojzi (13254)
zjakabfi Creative Commons License 2013.05.01 0 0 13255

Régebben mindkét név passzolt, mert továbbmentek a tengerig...

 

Előzmény: Snake-Mojzi (13254)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2013.05.01 0 0 13254

Remélem valami jó nevet találnak neki, a zágrábi vonathoz sem a Kvarner, sem a Maestral nem passzolt.

Előzmény: zjakabfi (13253)
zjakabfi Creative Commons License 2013.04.30 0 0 13253

MÁV honlapról: (megjegyzésem, ezért az 1 évért kár volt szegény Kvarnert kinyírni...)

 

Újabb közvetlen vonatpár Kaposvár és Budapest között – a város és a vasúttársaság együttműködésének az utasok lesznek a nyertesei

Budapest, 2013. április 29. – Több közvetlen vonat Budapest és Kaposvár között, ingyenes internetelérés az InterCity-vonatokon, a javuló pályaállapotokból adódóan pontosabb vonatok, továbbá komfortosabb IC-kocsik állnak majd a megyeszékhely utasainak rendelkezésére. Várható továbbá jövőre a vasútállomás nagyszabású rekonstrukciója is.

Újabb közvetlen vonat közlekedik a2013/14 évi menetrendi évben, azaz december 15-től Kaposvár és a főváros között mindkét irányba, a MÁV-START és a horvát vasút megállapodása alapján. Az új InterCity-vonatpár Budapest és Zágráb között jár majd Kaposvár érintésével. A vonat közlekedtetésével nemcsak a somogyi megyeszékhely és a főváros között lesz újabb, átszállás nélküli vasúti kapcsolat, hanem közvetlen eljutási lehetőség lesz a megye és a szomszédos horvát régió között is. A vonat Budapestről várhatóan kora délután, Kaposvárról pedig kora este indul magyar és horvát InterCity-kocsikkal, amelyek komfortos, légkondicionált, hangszigetelt és kényelmes utazási körülményeket biztosítanak. A jelenleg is közlekedő, közvetlen vonatok (a fővárosból késő délután indulva a somogyi megyeszékhelyre, és vissza a reggeli órákban) maradnak a menetrendváltás után, 2013. december 15-ét követően is.

Május végétől a kaposvári utasok számára az InterCity-vonatokban elérhető lesz az ingyenes wifiszolgáltatás, így a menetidőt hasznosan, munkavégzéssel, vagy akár szórakozással, levelezéssel, közösségi oldalak látogatásával is eltölthetik az utasok. A vezeték nélküli internet minden IC-vonatban ingyenesen vehető igénybe.

A vasúttársaság szakemberei a kaposvári utasok komfortérzetének javítása érdekében felmérik a város vasúti közlekedésében részt vevő IC-kocsik műszaki állapotát, és megszűntetik a műhelyekben a rongálásokból illetve a járművek életkorából és kihasználtságából adódó hiányosságokat. Ez jelentheti szükség esetén az üléshuzatok, ablaküvegek cseréjét, a mellékhelyiségek teljes körű felújítását, illetve a hiányzó eszközök pótlását. Ezen felül az itt közlekedő vonatokon az országban elsőként papír alapú fejtámlahuzat-védőket kapnak az ülések, ami szintén hozzájárul az utazási közérzet javításához.

Javítják jelenleg a Kaposvárt Budapesttel összekötő vasúti pálya állapotát, ennek köszönhetően egy hónapon belül az érintett szakaszon nő a megengedett sebesség, és visszaáll a menetrend szerinti vasúti közlekedés. További pályakorszerűsítés, karbantartás is várható a somogyi megyeszékhelyt a fővárossal összekötő vasútvonalak érintettségében, ezeknek már folyamatban van az előkészítése. A pályafelújítási munkálatok eredményeképpen csökken a vonatok menetideje, így versenyképesebbé válik a vasúti közlekedés.

Kaposvárt is érinti a MÁV Zrt. állomásfejlesztési és integrált ügyfélszolgálati fejlesztési programja, amelynek köszönhetően a vasútállomás nagyszabású rekonstrukciója valósul meg, a műemléki értékek megőrzése mellett. Az állomáson Kormányablak is létesül majd 300 négyzetméter területen. A belső, utasforgalmi terek úgy kerülnek kialakításra, hogy azok az önkormányzat által tervezett intermodális csomópont kialakításával összhangban legyenek. Az ütemterv szerint a kivitelezés előreláthatóan – a tervezést és engedélyeztetést követően – 2014 nyár elején indulhat, és 2015 nyarára fejeződhet be.

Magyar Államvasutak ZRt.

Előzmény: vonatozó (13251)
1116001 Creative Commons License 2013.04.30 0 0 13252

FIP-es korlátozásokról, felárakról merre találhatnék információkat?

Konkrétabban Thalys (AMS-PAR) és ICE/TGV (PAR-FRA) vonatokra fizetendő felárak érdekelnének:)

Segítségeteket előre is köszönöm!!!

 

vonatozó Creative Commons License 2013.04.29 0 0 13251

Mi igaz ebből? Milyen változások várhatóak a nemzetközi forgalomban decembertől?

Előzmény: zjakabfi (13250)
zjakabfi Creative Commons License 2013.04.27 0 0 13250

Hallottam egy két pletykát a jövőről.

 

Dacia naponta lesz, jön vissza a Citadella, HZ felé az Agram párosban a tavalyi Kvarner helyén menne, vissza ahogy most. Akarnak egy délutáni Keletiből induló ütem feletti vonatot a 40-41-esen Gyékényesen át, visszafele  a határról 17:00 körül indulna, kb. annyi megállással, mint anno a Kvarner ott.

 

 

FOMA Creative Commons License 2013.04.26 0 0 13249

Addig teljesen rendben van, de a két Korea közötti határon nem mostanában fog átjutni az utazó.

Előzmény: Lovrin (13247)
Lezlí Creative Commons License 2013.04.25 0 0 13248

ó, hát innen már csak egy ugrás a Sugár. :)

 

azt olvastam, hogy északról megy is át vonat délre, de aztán ott a déliek szedték fel a vasutat egy darabon

Előzmény: Lovrin (13247)
Lovrin Creative Commons License 2013.04.25 0 0 13247

Phenjanig még sikerülhet:

http://vienna-pyongyang.blogspot.hu/

Előzmény: FOMA (13246)
FOMA Creative Commons License 2013.04.25 0 0 13246

Persze. Elmész repülővel mondjuk Daeguba, onnan van vonat Szöulba.

Ha esetleg Észak-Koreán keresztül gondoltad, Budapestről végig vonattal, azt egyelőre nyugodtan felejtsd el.:-)

Előzmény: Lezlí (13245)
Lezlí Creative Commons License 2013.04.25 0 0 13245

Szöulba szeretnék eljutni.

Szerintetek menne vonaton?

astra9 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 13244

Ez megnyugtató valamilyen szinten,köszi az infót! :)

Előzmény: Nandesz. (13243)
Nandesz. Creative Commons License 2013.04.20 0 0 13243
Mi hálókocsiban utaztunk, ott a vagon végében volt egy kényelmetlen, szűk zuhanyzó.

Megesküdni nem mernék rá, de szerintem egy Roma Termini méretű pályaudvaron kell legyen fizetős zuhanyzó valahol. Esetleg az olasz vasút honlapján nézz szét, hátha van info.
Előzmény: astra9 (13242)
astra9 Creative Commons License 2013.04.20 0 0 13242

Azt viszont elfelejtettem megkérdezi,hogy esetleg valami fürdési lehetőség biztosított-e? :)
Ugyanis július 28-ai indulással igen meleg napokra lehet számítani,és alvás csak a vonaton lesz,oda és vissza útban egyaránt.
A 3 nap alatt pedig jól esne 1-2 alkalommal letusolni :D
De azt hiszem ezt valamelyik városban kell majd megoldanunk.

Előzmény: Nandesz. (13238)
Milkabika Creative Commons License 2013.04.18 0 0 13241

Üdv!

 

Hátha itt valaki hamarabb meglátja...

 

A következő kérdésem lenne: korábban vettem online egy Köln-Budapest jegyet a DB honlapján (ICE 521-RJ 63). Amikor a jegyet vettem, még münchenben adott átszállást. Most az indulás előtt egy héttel ismét ránéztem a keresőre, az általam kiválasztott kapcsolat eltűnt (3 perc maradt átszállásra Münchenben, így nem adja ki). Át lehet viszon szállni szintén az ICE 521-ről szintén a RJ 63-ra Frankfurtban a reptéren, ott 12 perc van erre, és a kereső is ezt a verziót dobja ki.

 

Mit csináljak?

 

a) Maradni az eredeti tervnél, és megpróbálni Münchenben átszállni (esélytelennek tartom, 10 vágány a távolság, még ha minden pontos, akkor is necces).

 

b) Átszállni Frankfurtban, nem fognak reklamálni érte.

 

c) Sürgősen email a DB-nek.

 

d) Egyéb javaslat...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!