ha betartod az eloirasokat akkor 7 alatt lesz mindig, kiveve varos. ha nemtartod be akkor eddig 19,2 az atlag legcsucsa (ringen):-)
kozuton pedig 10,8 egy sietos ut idore kellett menni :-) de ezen kivul meg erdemes vele tobbet autozni kanyargos videken sportgombal be :-) es ha meg van modositott kipuf es lefujo na akkor aztan plane, asr,esp jol mukodik letesztelve ringen :-) csak nem lehet vele csusztatva venni kanyart :-) de nem erre van kitalalva
Na meg hát az előző autódhoz képest meg fényév :-D
Hát, ez valóban így van! :)
Most estem ki a kocsiból, reggel óta mentem vele. Hihetetlenül jó érzés, hogy újra KOCSI van a seggem alatt! :)
Reggel elmentem érte, kicsengettem, aztán elvittem kicsit "sétálni".
Meg sem áltunk egészen az "óhazáig". Elmentem vele Comoba, hadd lássa a szülőhazáját! :)
Kicsit körülnéztem a árosban, ettem egy jó kis olaszt tésztát, ittam faxa kávét, meg egy (nagyon) kevés bort, aztán vissza.
Összesen 400km volt az túra, a fogyi 7.1 lett! Ezt előre alá is írnám az elkövetkezendő évekre! :) Pedig szép hegyes-völgyes úton+autópályán mentem vele 130-140-nel.
Szóval egyelőre nagyon faxa a gép, remélem így is marad! :)
Max annyi gond lehet vele, hogy ha nincs rendesen megcsinálva, akkor jókat fog hancúrozni a hőszigetelésben esetleg ki is szedi a helyéről, plusz ha van fent mindenféle - a nyest által is mozdítható - lom, akkor azzal fog játszani.Nem kell tőle parázni.Azt meg jó ha tudja - ő is - hogy ahová a feje befér, oda a teljes állat befér, úgyhogy elég egy lyuk valahol az eresznél.
Én - mint mondtam is - felettébb örülök neki.Remélem rendet rak ... ;-)
Bezonyám!Nem mi hívtuk, jön magától esténként, aminek őszintén örülök...:-)
Mióta valami barom kitalálta, hogy a veréb legyen védett madár, azóta némileg elszaporodtak (most az etnikai párhuzamot inkább nem emelném ki jobban), így most fene jól megy a sora.:-)
Remélem mindet kiirtja az utolsó tollig...fú de utálatos vagyok...;-D
Haver adta el a tdi A4-et: 2 márkaszervizbe vitte el a a leendő vevő + a saját szerelőjéhez. Nem csak rétegvastagságot méretett, hanem az autó hosszát, szélességét aztán össze vetette a katalógussal stb. 5ször nézte meg mielőtt megvette.
:-) erdekesek a mai autovasarlok, a legjobb eddig egy csere kinalat a bravora egy bmw 525i. egyikunket sem erdekelte hogy karcos vagy sem, belul szep legyen aztan kb 20 percig dumaltunk a kocsik mellet hogy miket cserelgettunk rajtuk aztan abba maradtunk hogy vagy en vagy o fog jelentkezni egy honap mulva mert mindketten eladni szeretnenk illetve o ujabbra cserelni szeretne es vagy fiat vagy alfa az utobbi dragabb :-)
en meg valami kombit automataval de akar szedan is jo akar regebbi is rohangalasra varosba.
:) ja persze, nem lepett meg a dolog, meg tudom hogy mindenki új autót akar venni használtan :D, és a legnagyobb probléma, ha a kilics körül karcos a verda, vagy nem szőrös a gumi :P ilyenekből már jó vagyok, nemrég passzoltuk el muterom verdáját, ott a 4. vevőjelölt volt az aki érdemben vizsgálta meg a kocsit, és el is vitte, mondjuk nem is akadt fenn olyan dolgokon, h. le van húzva a tükör meg a lökhárító....
Es meg lesz par jo telefon beszelgetesed:-) orulj hogy 5 perc volt, nalam felorak szoktak lenniaztan a vegen megkerdi hogy diesel? Szamlak nalunk nemerdekelnek senkit,szervizkonyvet eddig 3 akik eljotek megnezni 14 bol meg se neztek, ami gondjuk volt hogy itt ott karcos es hogy kulso belso oldala gumiknak kopott... Karcos ertsd ugy hogy a kilincs nyitasnal kivul,kofelverodesek.
Meg gondoljunk bele, mi van ha egyszer a Check Engine tényleg valami fontos miatt gyulladna ki, de már nem tud, mert már ég egy bagatell dolog miatt. Akkor hogy veszi észre az ember a "másik" hibát? Ha én autóm lenne, megcsináltatnám, kerül amibe kerül.. Ha vevő lennék, tuti nem venném meg, legalábbis ha nem egy 20 éves bontószökevényről van szó, ahol ez már "elmegy".
A szakmámból kifolyólag látom, hogy sajnos csak 10/1 vevő olyan mint te, 2-öt csak a papírok érdeklik, a többi 7 meg azt sem tudja hol keresse és elhisz mindent amit mondanak neki :P, aztán jönnek hozzánk és kezdőthet a pereskedés (nagyjából 30-40 % nyerési eséllyel...)
pl: 8 éves kombi diesel Németo.ból 80e km-el :D, elhozta mert csillogott kivül-belül, két hónappal rá szétesett (ha minden igaz kb 600 volt benne)
de jót derültem a 3 autóból összerakott, akciós családi okok miatt sürgősen -mélyen áron alul - eladó autón is, az ügyfélnek nem tűnt fel, hogy 1,5 millával olcsóbb az összes többi hasonló típusnál, illetve életszerűnek találta, hogy azért van a szervizkönyvben másik rendszám írva, mert a tulaj egyszer elhagyta az egyiket, és le lett cserélve :D!
Én sem tervezem így eladni,de már nincs felesleges 30-50e Ft-om, foglalózza le vki én meg kijavítattom!
Szerintem a féket nyugodtan beírhatod. Magam részéről a fék kapcsán nem az érdekel, hogy az eladónál van e a számla (pláne ha más nevére szól), hanem egyszerűen megnézem a betétek és a tárcsák állapotát.
Égő check lámpával akkor se vennék autót ha a szervizben áll és váltig állítják, hogy 2 forint a javítása. Mivel egy ilyen dologban, az hogy mi a baj és mennyibe fog kerülni csak akkor derül ki ha már elkészült és tényleg működik. Különösen igaz ez dízelre ahol egy hibakód mögött több százezres javítás is meghúzodhat.
Vagy megvenném de csak nagyon (nagyon-nagyon!!) nyomott áron.
A check-engine le van papírozva, ha jól emlékszem 50e körül gyulladt ki, most meg ugye 61 van benne, ill. ha nem hiszi el nekem és a szakszervizes papíroknak a hiba okát némi pluszpénzért majd megmondják neki újra! (pl.ezért sem 1.999-ért van fent)
Szerintem elég nagy öngól lenne világító check-engine-nel hirdetni bármit is :), a fékeken én is filóztam, csak még nem találtam meg a vásárlásról a számlát (haver cégére ment.. :P), és addig nem akarom beleírni amíg nincs meg (hétfőre ígérték...)
Mivel amint kigyulladt, a szakszerviz felé vettem az irányt, ezért is tudom, h. miért világít, az akksit kizárhatjuk, amúgy az kb. akkortájt volt egy hónapos!
Amúgy röhej, hogy milyen emberek vannak..tegnap felhívott egy nő, beszélünk 5 perce a kocsiról, amikor is megkérdezte, hogy akkor ez 1.4-es, ugye??? :P :P :P.... ennyit arról,h. mi szerepel a hiretésben.... :)
Aztán vigyázz a ménessel, jobban húznak, mint a korábbiban! :-) Na meg hát az előző autódhoz képest meg fényév :-D, még ha érzetre talán annyira nem is...