Keresés

Részletes keresés

drdoktor Creative Commons License 2008.10.08 0 0 1916
valami nem stimmel:
a rajzon az van, hogy 3 tengelyű fűtőkazánkocsi, Ganz 1-100, szállítási év 1948-50
Előzmény: gumidani (1915)
gumidani Creative Commons License 2008.10.07 0 0 1915
31         fűtőkazánkocsi               Ganz 1943

32 – 34 fűtőkazánkocsi               Ganz 1944

Előzmény: Remete mh. (1914)
Remete mh. Creative Commons License 2008.10.07 0 0 1914
A háromtengelyes fűtőkazán kocsikról keresek fotót, illetve bármilyen adatot, információt!
v43-1167 Creative Commons License 2008.10.06 0 0 1913

Szia!

 

Az első két képet elküldenéd légyszíves eredeti méretben? Előre is köszönöm!

Előzmény: V46-049 (1912)
V46-049 Creative Commons License 2008.10.04 0 0 1912

nem saját képek remélem nem bánja a tulajdonos ha felkerülnek ide

1. Dombóvár fűtőház

2. Pécs állomás

3. ???

 

 

Balázs1 Creative Commons License 2008.10.04 0 0 1911

Sziasztok!

 

A Bodrogközi GV-ról keresek képeket. Sokat kutattam, de aránylag kevés képet találtam (sokkal többet a Hegyközből). Ha valaki tudna küldeni saját használatra, vagy feltenni itt, a topikban nagyon megköszönném!

FAV 20 Creative Commons License 2008.09.30 0 0 1910
Jó sokat dolgoztál rajta. Nagyon jó lett. Gratulálok szép munka.
Előzmény: Talicskás tengernagy (1906)
Remete mh. Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1909
Az képtelenség!!! Ez "csak" profi munka...
Előzmény: koling (1908)
koling Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1908
Van neki egy másik példánya.
Előzmény: gbeatle (1907)
gbeatle Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1907
Hűha... ezt meg hogy sikerült ilyenre kijavítani?
Előzmény: Talicskás tengernagy (1906)
Talicskás tengernagy Creative Commons License 2008.09.29 0 0 1906
Amig nem lesz jobb:
Remete mh. Creative Commons License 2008.09.28 0 0 1905
BMP formátumban van meg és 2 MB a kép, de a dpi felbontását még nem találtam meg... Hú de rossz amatőrnek lenni...
bodrostomi Creative Commons License 2008.09.28 0 0 1904
Azt nem mondom hogy vérprofi vagyok benne, de szoktam ügyködni sokat a PS-al. A felbontás 300dpi legyen legalább, az kezelhető, és még jól kinyomtatható is. Ja, és mindenképp .tiff vagy .png formátum legyen a fájl, semmiképp sem .jpg.
Előzmény: Remete mh. (1903)
Remete mh. Creative Commons License 2008.09.28 0 0 1903
Ha kölcsönkérem az eredetit, mekkora felbontással scanneljem be, hogy azzal a hozzáértő már tudjon kezdeni valamit? Nagyon amatőr vagyok még ezen a téren... Mert akkor el tudom küldeni a képet a neten.
Előzmény: bodrostomi (1902)
bodrostomi Creative Commons License 2008.09.27 0 0 1902
Az eredetit kéne rendbeszedni, vagy elég a Photoshop-os munka?
Előzmény: Remete mh. (1901)
Remete mh. Creative Commons License 2008.09.27 0 0 1901
Tud valaki fényképrestaurátort, esetleg van a rovatolvasók között? A kép a Karánsebesi fogason készült 1911 előtt, 1920-ban a mozdonyvezető hozta magával... A gőzmozdony a 4291 pályaszámú.
Gashpy Creative Commons License 2008.09.22 0 0 1900
Ja, tényleg :-)
Akkor korrigálok: Köszönöm mindkettőt!

(Bocs az ikresítésért, nagyon megörültem a gyors segítségeknek innen is, meg máshonnan is...)
Előzmény: rg7 (1899)
rg7 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1899
Én még egy vagyok:)
Előzmény: Gashpy (1898)
Gashpy Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1898
Valóban!!!

Köszi szépen mindkettőtöknek!!!
Előzmény: rg7 (1897)
rg7 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1897
Ez mégjobb:
http://www.schubert.hu/hung.gif
Előzmény: rg7 (1896)
rg7 Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1896
http://www.mtbt.hu/ref/hungariabizt.jpg
Előzmény: Gashpy (1895)
Gashpy Creative Commons License 2008.09.21 0 0 1895
Kedves Topiktársak!

Régi Hungária Biztosítós logóra lenne szükségem.
Ekkor eszembe jutott az egykori reklámkocsi, melynek oldaláról a logót le tudnám szedni.
Kérem, hogy amennyiben valakinek lenne egy használható képe, küldje el nekem emilben. (cím nyilvános)
Előre is köszönöm!
hkv Creative Commons License 2008.09.17 0 0 1894

A két kép közül az első a MÁV II. osztályú személylokomotívja a második képen a MÁV III. oszt teherlokomotívja látható. A két kép aegykori Technika A magyar mérnökök lapja 22. évfolyam 1941 évad 4. számában található

 

FAV 20 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1893
Hű most megint tanultam! Fantasztikus szerkezet.
Előzmény: rm40 (1887)
kozma555 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1892

Sziasztok!

 

Keresek bármilyen jellegű régi fotót a Nagyatád-Somogyszob vonalról.

Segítségeteket előre is köszönöm.

v43-1167 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1890
Szerintem ugyanaz a masina...
Előzmény: FAV 20 (1883)
wrn30601 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1889

4 hengeres 40 LE-s benzinmotor, lánc erőátvitel (= ez volt a gyenge pontja a járgánynak), 3 fokozatú mechanikus erőátvitel, max. 25 km/ó.

Működési elvét rm40 kolléga megírta.

Előzmény: Törölt nick (1884)
wrn30601 Creative Commons License 2008.08.24 0 0 1888
Több féle típus létezett; a GySEV-é a módosított III. tipuscsaládhoz tartozott.
Előzmény: FAV 20 (1883)
rm40 Creative Commons License 2008.08.23 0 0 1887
A zúgy működik hogy odaáll a vontatandó kocsi mellé (és kicsit alá), megemeli a kocsi egyik végét és ez biztosítja a tapadási súlyt míg továbbítja egyik helyről a másikra.
Előzmény: Törölt nick (1884)
braun Creative Commons License 2008.08.23 0 0 1885

Komolyabbra fordítva: ez a pokolian ronda szerkezet hogyan működik?

 

 Semmi különös...motor és erőátvitel:-))

Előzmény: Törölt nick (1884)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!