Ha a hangon múlik akkor én nem akarok semmitsemhallani,a szopósbabák pedig végképpnemérdekelnek..akinekanagyzajalényegmenjenvisszaszopni. A verseny minnél csöndesebben..... csak csendben csak hallkan, hogy senki meg ne hallja!
nekem 2 db gyerekem van,és én sem szívelem a belezett kipufu mocikat, de sokan csak így tudnak kiszedni vmi hangot a gépükből. ellenben a hd finom gurgulázó hangja, vhogy sokkal elviselhetőbb. puhább hangtartományban mozog...
én ugyan a konkrét gépet nem hallottam, de tény hogy mostanában minden motor gyárilag nagyon halk, de nemcsak hogy halk hanem 1xűen nincs karaktere. Egy harley-s könyvben olvastam: "annak aki hangtompípó nélkül jár, oda kéne nyomni a fejét a kipuffja végéhez, és addig húzni a gázt míg szét nem robbanik a feje" Egy másik szemlélet szerint : "a hangos kipufogó megment"
Hát én a kettő közt foglalnék állást, mert baromira szórakoztató mikor a kicsim éppen nagynehezen elaludt valami állat meg bő gázt ad a gének, az is igaz ugyan hogy inkább keljen fel 10 kisbaba mint legyen 1 baleset mert nem vették észre a közelgő bringát. Arany középút.
de miért villanymotor hajtja? legalábbis mikor hallottam, olyan halk volt mint azok.
pedig elég rendesen feljöttek a designnal, és kezdtem rettentően beléjükszeretni. miért csak a hd képes brutális hangra? mert sztem kipuf belezés nélkül mostanság (sem) nem találni, mondhatnám hallani,szériamotorokat tisztességes hanggal,csak a hd-t. kövezzetek meg,ha nincs igazam,és javítsatok ki ha tévednék,hozzáteszem, nem értek a mocikhoz,csak műkedvelőként vonnz még a dolog...
A Trike oldalon (www.trikeclub.hu) egy szaknévsor szerü adatbázist szeretnék összeállítani, ami a járműépítők (trike, motor, kitcar, akármi ;) ) segítségére lehetne. Ebben kérném a fórumolvasóinak a segítségét. Tehát szakembereket, cégeket kéne ajánlani, akiket ismertek és jónak találtok. Az adatokat (név, cím, telefon, weboldal, stb) a szaknevsor KUKAC trikeclub.hu emailra várom.
A piroson én ülök hátul. A simson valóban az ismert Star motoré. Ennyi volt. Gondoltam kell egy motor a gyereknek tanulni ami puritán egyszerű. Szereztem még egy rossz Jawa Mustnag kerék garniturát meg azt hiszem egy villát a Rigából. Egy hétvégén összeütöttúk, a fiam segitségével :-)) Hiszen az övé, aztán hadd menjen. Arrra már nem emlékszem miből csináltunk kipuffot ami megégette a lábát amikor rodeózott a folyó parton.
Ebben is megelőztek a japánok igaz kicsiben "50- es robogó". A két kerék között van a váltó és van benne egy reteszelő+kézifék a parkoláshoz, ez egyenesbe tartja.
Közben agyaltam olyanon is hogy hátra lehetne két szélesebb autókerék ami nem dőlne be hanem a köztük lévő alacsonyan elhelyezett hiosszanti csap (lila)tenné lehetövé a dőlést, az körül dőlhetne, elvileg normális határok közt mozogva nem tudna felborulni. Hasonló megoldást láttam dönthető oldalkocsis motoron ahol az oldalkocsi kereke állva marad de a motor ami viszi be tud dőlni. Na ilyet még nem láttam, hátul 2 kereket már igen de az fix volt (egy dragmotoron.)
Szoktam motorozni néha, elkérem a haverom fzr 1000-resét, de én még azt is nehéznek tartom. /250kg/. Ha ez eldöl, szilánkosra töri a lábam, meg hívni kell még 2-3 embert, hogy állítsák fel. :)) Pedig nézegettem, most, hogy kint van. 1 méter hosszú lenne, ha meghagynám a váltót. Akkor tudnám használni mondjuk a 3-4es fokozatot, meg ott lenne közte az üres is... Csak le kellene hegeszteni a difit és a jobb oldali féltengelyem lenne a kardán... Amúgy a Viper motoros szörny 4 kerekü, nézz utána...
Amikor meghívtál az általad indított témába, akkor még nem is sejtettem, hogy az érdeklődésünknek melyek lesznek a közös pontjai. Mostanra viszont belebotlottam a gyárilag gyenge minőségű anyagból készített alkatrészek erősebb anyagból történő utángyártásának a problémájába. Ezért megkérlek, hogy keresd fel a témánkat, és oszd meg velünk javaslatodat az ott található műszaki problémák megoldására.
Ez tényleg komoly váz. Nem szoktál néha Békéscsabára menni? Benézhetnél hozzám, dumcsiznánk. Én csaba meg berény közt lakom, üvegszálas müanyaggal foglalkozom, autós témában. Lehet tudnánk valamit kóperálni... Van egy autó blokkom nekem is, gondoltam régebben, hogy motorvázba teszem, mint Mecsi, de a súlya brutális /3-400 kg/ ezért letettem róla, inkább mégis autót kellene építeni belöle...
Az ok a fiam kora volt. Az első azért készült hogy megtanulja a négykerék érzést lábbal a kezelést , kerek kormánnyal. Mert motorozott már 5-6 évesen, nem automatán. Nos az egy eléggé szolid teljesitményű darab volt, amit követett az ami már méreteihez képest már elfogadható teljesitményű és az alapfelszereltség is megvan ami a kreszt illet. Irányjelző , visszpiltükör stb. Ez még most is a tulajdonában van, bár most a robogózás újdonság ereje hat rá. A harmadik ( készülés kronológiáját tekintve) inkább megrendelésre készült a szomszédnak, ahol az volt az igény hogy legyen egy kissé tágasabb. Egyébb okokat nem igen tudok. Az elsőben egy kb 7 LE motor van és ékszijjal adja át a nyomatékot a kispolák váltónak és difinek. A másik kettőben egyformán Kacsa cucc van hasonló formában. A futómű az adott lehetőségekhez mérten készült házilag a fellelt anyagokból.
Rajzold átt és tedd fel légyszi ha nem nagy kérés. köszi. Azért akarom cadben rajzolni mert akkor 3D-s virtuális modellt tudok csinállni csak pontos méretekre van szükség. A rajzokon hiányoznak olyan részletek mint pl. karbi hűtő, kipufftompító, aku stb. ezeknek is helyet kell talállni. ötletek tapasztalatok jöhetnek!
Doni a méled nem publikus! Az Autocad egyébként nem egy könnyű progi. illetve nem nehéz de profi felhasználásra készült. Televan kordinátarendszerekkel meg csomó dologgal ami nagy segítség ha ismered, de nem hasonlítható egy painthoz, vagy egyéb játékhoz. Photoshoppal látványos dolgokat lehet művelni de az nem mérnöki progi tehát nem pontos(nem az a feladata).