Keresés

Részletes keresés

doca Creative Commons License 2005.07.18 0 0 175
Ha a hangon múlik akkor én nem akarok semmitsemhallani,a szopósbabák pedig végképpnemérdekelnek..akinekanagyzajalényegmenjenvisszaszopni.
A verseny minnél csöndesebben..... csak csendben csak hallkan, hogy senki meg ne hallja!
Előzmény: MECSI (173)
adren Creative Commons License 2005.07.18 0 0 174

nekem 2 db gyerekem van,és én sem szívelem a belezett kipufu mocikat, de sokan csak így tudnak kiszedni vmi hangot a gépükből. ellenben a hd finom gurgulázó hangja, vhogy sokkal elviselhetőbb. puhább hangtartományban mozog...

nem vagyok hd fan, de kellemesek ezirányból is...

Előzmény: MECSI (173)
MECSI Creative Commons License 2005.07.18 0 0 173
én ugyan a konkrét gépet nem hallottam, de tény hogy mostanában minden motor gyárilag nagyon halk, de nemcsak hogy halk hanem 1xűen nincs karaktere.
Egy harley-s könyvben olvastam: "annak aki hangtompípó nélkül jár, oda kéne nyomni a fejét a kipuffja végéhez, és addig húzni a gázt míg szét nem robbanik a feje"
Egy másik szemlélet szerint : "a hangos kipufogó megment"

Hát én a kettő közt foglalnék állást, mert baromira szórakoztató mikor a kicsim éppen nagynehezen elaludt valami állat meg bő gázt ad a gének, az is igaz ugyan hogy inkább keljen fel 10 kisbaba mint legyen 1 baleset mert nem vették észre a közelgő bringát. Arany középút.
Előzmény: adren (172)
adren Creative Commons License 2005.07.18 0 0 172

ó a drágaság... ó anglia...

de miért villanymotor hajtja? legalábbis mikor hallottam, olyan halk volt mint azok.

pedig elég rendesen feljöttek a designnal, és kezdtem rettentően beléjükszeretni. miért csak a hd képes brutális hangra? mert sztem kipuf belezés nélkül mostanság (sem) nem találni, mondhatnám hallani,szériamotorokat tisztességes hanggal,csak a hd-t. kövezzetek meg,ha nincs igazam,és javítsatok ki ha tévednék,hozzáteszem, nem értek a mocikhoz,csak műkedvelőként vonnz még a dolog...

 

üdv adren

Előzmény: MECSI (170)
Nyegleo Creative Commons License 2005.07.18 0 0 171

Ahoj!

 

Kösz, igyekszem :)

Előzmény: MECSI (169)
MECSI Creative Commons License 2005.07.18 0 0 170

Valami ilyen külsővel kibékülnék, hosszában berakott moci de csak3 hengeres.

 

http://www.motorcyclistonline.com/firstrides/122_0311_triumph/

 

 

MECSI Creative Commons License 2005.07.18 0 0 169

hello nyegleo

körülnéztem picit nálatok, van sok érdekesség.

Előzmény: Nyegleo (168)
Nyegleo Creative Commons License 2005.07.17 0 0 168

Ahoj!

 

A Trike oldalon (www.trikeclub.hu) egy szaknévsor szerü adatbázist szeretnék összeállítani, ami a járműépítők (trike, motor, kitcar, akármi ;) ) segítségére lehetne. Ebben kérném a fórumolvasóinak a segítségét. Tehát szakembereket, cégeket kéne ajánlani, akiket ismertek és jónak találtok. Az adatokat (név, cím, telefon, weboldal, stb) a szaknevsor KUKAC trikeclub.hu emailra várom.

 

Üdv és kösz: Nyegleo

doca Creative Commons License 2005.07.17 0 0 167
OK! Megkaptam. Foglak keresni!
Előzmény: tittadili (165)
MECSI Creative Commons License 2005.07.16 0 0 166
fiúk remélem összehoztok valami jót :-)

Mnagy milyen moci volt az a párhuzamos kerekű, nincs róla valami infód. tengelymagasságban csuklott?
Előzmény: tittadili (165)
tittadili Creative Commons License 2005.07.16 0 0 165
Küldtem mailt, de valamiért visszajött... Ez a számom: 70 290 1530
Előzmény: doca (163)
doca Creative Commons License 2005.07.16 0 0 164
A piroson én ülök hátul. A simson valóban az ismert Star motoré. Ennyi volt. Gondoltam kell egy motor a gyereknek tanulni ami puritán egyszerű. Szereztem még egy rossz Jawa Mustnag kerék garniturát meg azt hiszem egy villát a Rigából. Egy hétvégén összeütöttúk, a fiam segitségével :-)) Hiszen az övé, aztán hadd menjen. Arrra már nem emlékszem miből csináltunk kipuffot ami megégette a lábát amikor rodeózott a folyó parton.
Előzmény: MECSI (153)
doca Creative Commons License 2005.07.16 0 0 163
Lehet róla szó. Add meg a számod, előtte felhivlak egyeztetés végett.( mailben is jó lesz) Egyébként nagyon faragom a menőkéimet.
Előzmény: tittadili (155)
Mnagy Creative Commons License 2005.07.15 0 0 162

gumi

Rear Tire - Metzeler ME880 240/40 18    itt a széles gumi méret és gyártó:))

Mnagy Creative Commons License 2005.07.15 0 0 161
Ebben is megelőztek a japánok igaz kicsiben "50- es robogó". A két kerék között van a váltó és van benne egy reteszelő+kézifék a parkoláshoz, ez egyenesbe tartja.
Előzmény: MECSI (160)
MECSI Creative Commons License 2005.07.15 0 0 160
Közben agyaltam olyanon is hogy hátra lehetne két szélesebb autókerék ami nem dőlne be hanem a köztük lévő alacsonyan elhelyezett hiosszanti csap (lila)tenné lehetövé a dőlést, az körül dőlhetne, elvileg normális határok közt mozogva nem tudna felborulni. Hasonló megoldást láttam dönthető oldalkocsis motoron ahol az oldalkocsi kereke állva marad de a motor ami viszi be tud dőlni. Na ilyet még nem láttam, hátul 2 kereket már igen de az fix volt (egy dragmotoron.)
MECSI Creative Commons License 2005.07.15 0 0 159

most hogy mondod tényleg úgy rémlik hogy több kereke volt.

Azért ne add fel masszív bukókeret, oszt nem bír lefeküdni teljesen:-) látod méretileg pont jó, agyalj tovább.

 

Közben jártam a http://totalbike.hu/esztergany -on hát ott sok kincs van, már találtam is egy nekem tetsző megoldást:

 

Előzmény: tittadili (158)
tittadili Creative Commons License 2005.07.15 0 0 158

Szoktam motorozni néha, elkérem a haverom fzr 1000-resét, de én még azt is nehéznek tartom. /250kg/. Ha ez eldöl, szilánkosra töri a lábam, meg hívni kell még 2-3 embert, hogy állítsák fel. :)) Pedig nézegettem, most, hogy kint van. 1 méter hosszú lenne, ha meghagynám a váltót. Akkor tudnám használni mondjuk a 3-4es fokozatot, meg ott lenne közte az üres is... Csak le kellene hegeszteni a difit és a jobb oldali féltengelyem lenne a kardán... Amúgy a Viper motoros szörny 4 kerekü, nézz utána...

Előzmény: MECSI (156)
Pathmaster Creative Commons License 2005.07.15 0 0 157

Szia MECSI!

 

Amikor meghívtál az általad indított témába, akkor még nem is sejtettem, hogy az érdeklődésünknek melyek lesznek a közös pontjai. Mostanra viszont belebotlottam a gyárilag gyenge minőségű anyagból készített alkatrészek erősebb anyagból történő utángyártásának a problémájába. Ezért megkérlek, hogy keresd fel a témánkat, és oszd meg velünk javaslatodat az ott található műszaki problémák megoldására.

 

MOTO GUZZI

 

Üdvözlettel: Pathmaster

Előzmény: MECSI (-)
MECSI Creative Commons License 2005.07.15 0 0 156

ne add fel a V8 small block sem könnyebb. meg az amazonas is kb 400kg. Sőt viper mocit is tettek 2 kerékre meg ugye a doktorúr bmwje.

ez asszem még nem volt itt:

 

 

 :-DDDD
Előzmény: tittadili (155)
tittadili Creative Commons License 2005.07.15 0 0 155
Ez tényleg komoly váz. Nem szoktál néha Békéscsabára menni? Benézhetnél hozzám, dumcsiznánk. Én csaba meg berény közt lakom, üvegszálas müanyaggal foglalkozom, autós témában. Lehet tudnánk valamit kóperálni... Van egy autó blokkom nekem is, gondoltam régebben, hogy motorvázba teszem, mint Mecsi, de a súlya brutális /3-400 kg/ ezért letettem róla, inkább mégis autót kellene építeni belöle...
Előzmény: doca (152)
tittadili Creative Commons License 2005.07.15 0 0 154
Mecsi, ne turbó feltöltöre gondolj... :)) A régi Simson Star blokkját a fötengely végére szerelt lapátkerék hütötte...
Előzmény: MECSI (153)
MECSI Creative Commons License 2005.07.15 0 0 153

Doca ezek nagyon komoly vázak! nem piskóta. Te ülsz a tetején?

 

Turbós szimó ? ! ? mesélj lécci.

Előzmény: doca (152)
doca Creative Commons License 2005.07.14 0 0 152

 A képek no komment. Az előzőben leirtam. Ja , annyit hogy a motor váza zártszelvény és egyben Üza.tank.(turbós Simson)

Előzmény: MECSI (151)
MECSI Creative Commons License 2005.07.14 0 0 151
arra gondoltam hogy ha jól emléxem formailag is más volta szerkezet, na az miért. pl. az egyik egyenes cső volt a másikon ferde stb.
Előzmény: doca (150)
doca Creative Commons License 2005.07.14 0 0 150

Halló!

Az ok a fiam kora volt. Az első azért készült hogy megtanulja a négykerék érzést lábbal a kezelést , kerek kormánnyal. Mert motorozott már 5-6 évesen, nem automatán. Nos az egy eléggé szolid teljesitményű darab volt, amit követett az ami már méreteihez képest már elfogadható teljesitményű és az alapfelszereltség is megvan ami a kreszt illet. Irányjelző , visszpiltükör stb. Ez még most is a tulajdonában van, bár most a robogózás újdonság ereje hat rá. A harmadik ( készülés kronológiáját tekintve) inkább megrendelésre készült a szomszédnak, ahol az volt az igény hogy legyen egy kissé tágasabb. Egyébb okokat nem igen tudok. Az elsőben egy kb 7 LE motor van és ékszijjal adja át a nyomatékot a kispolák váltónak és difinek. A másik kettőben egyformán Kacsa cucc van hasonló formában. A futómű az adott lehetőségekhez mérten készült házilag a fellelt anyagokból.

Ennyi.

Előzmény: MECSI (149)
MECSI Creative Commons License 2005.07.13 0 0 149

Doca

Azon gondolkodtam miért csináltál 3 eléggé külömböző vázú gépet? A motor és a futómű az egy dolog de nyilván volt más oka is de mi-k?

Előzmény: doca (134)
MECSI Creative Commons License 2005.07.12 0 0 148
Doni nyomj fel ide pár rajzot. Meg akinek még van jöhet. Hátha találunk rajtuk érdekeseket.
Előzmény: Doni_99 (144)
MECSI Creative Commons License 2005.07.12 0 0 147
Rajzold átt és tedd fel légyszi ha nem nagy kérés. köszi.
Azért akarom cadben rajzolni mert akkor 3D-s virtuális modellt tudok csinállni csak pontos méretekre van szükség. A rajzokon hiányoznak olyan részletek mint pl. karbi hűtő, kipufftompító, aku stb. ezeknek is helyet kell talállni. ötletek tapasztalatok jöhetnek!
Előzmény: Mnagy (145)
MECSI Creative Commons License 2005.07.12 0 0 146
Doni a méled nem publikus!
Az Autocad egyébként nem egy könnyű progi. illetve nem nehéz de profi felhasználásra készült. Televan kordinátarendszerekkel meg csomó dologgal ami nagy segítség ha ismered, de nem hasonlítható egy painthoz, vagy egyéb játékhoz. Photoshoppal látványos dolgokat lehet művelni de az nem mérnöki progi tehát nem pontos(nem az a feladata).
Előzmény: Doni_99 (144)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!