Ja, hát a kényelem, meg a spórolás... ;-) Akkor én meg micraval megyek, s majd gambl-r cartárs autója lesz az egyedüli Bravo, azt nyúzzuk. :-D (amíg nem iszunk :-))
Nyilván szebb környezet, jobb utak várnak ott, tehát ha úgy adódik, megyek! ;-) Ja, látom, h mást is foglalkoztat a kérdés, de madaaar csak plusz súlynak jönne, autó nélkül, ha jól veszem ki a szavaiból... :-D
Nekem 20 liter a csúcs, egy 16 km-es hegyi szakaszon. Fele fölfelé, fele lefelé, csak 2. és 3. padlógáz + nagy fékezések végig. Meg van egy 10,6-os kb. 90 km-es városi átlagom. Jó időben, de folyamatos nyomva a gépnek.
en most igy mentem vele 600 km amibol 540km autopalya 140 mac 150 es 7,5litert mutata a fed comp.ausztriaba kedden utazok vissza meglatom osztrak benzinnel mennyi..altalaban kevesebb(nemtom miert)
ha betartod az eloirasokat akkor 7 alatt lesz mindig, kiveve varos. ha nemtartod be akkor eddig 19,2 az atlag legcsucsa (ringen):-)
kozuton pedig 10,8 egy sietos ut idore kellett menni :-) de ezen kivul meg erdemes vele tobbet autozni kanyargos videken sportgombal be :-) es ha meg van modositott kipuf es lefujo na akkor aztan plane, asr,esp jol mukodik letesztelve ringen :-) csak nem lehet vele csusztatva venni kanyart :-) de nem erre van kitalalva