Hú, ezt nem látták az elmúlt száz év hajótervezői? Ekkora bakit. Évekig bontható kerékállást, dönthető kéményt, árbócot, radart terveztek, a híd alatt átbúvó hajók helyet :-)
Ha jól számolom, akkor 35 db kb 450 t-ás tepsivel mehet, majd annyit cipel, mikor a Melk megy a saját 9-cével. Megerősödött a kis Csongrád. A Duna vízszintje meg erősen megemelkedett, mert a zöld úszót beszedték a csúccsal szemközti helyéről.
Igen, ez egyértelműen egy korabeli fénykép retusálása nyomán készült... akármi...
Én fotógrafikának nevezném, kiváncsi lennék hogy annak idején mi volt a szakszerű kifejezés.
A vár összes ablakában azonos fényerővel világítanak a fények, mint a hajó kabinablakaiban. A vár oszlopainak fény-árnyék játéka is egyenletes és erősen túlvilágított, ebből a távolságból ez elképzelhetetlen. Ugyanez az álláspontom a várbazár oszlopaival és a rakparti ház vertikális részleteivel.ű
A vízen lévő tükröződések a valós mérték többszörösei. Ezek a hajó árnyékos oldalán is nevetségesek, de ha megnézitek a kabinablakok teátrálisan torzított tükörképét, akkor nyilván úgy gondoljátok, hogy a "képeslapkészítő" megérdemlte a munkája ellenértékét :)