Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

n0 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470683

Nekunk MIII 1.5 dci /110hp/ lesz.

 

Valoban  VW motorok megeszik azt a mennyisegu olajat.  Az elozo autom is ilyen volt. Igaz nem olajos, hanem benyas, de ha kuldtem neki akkor siman beverte az 1 lier olajat 10e km-ent

(Ocatvia 2.0 Tfsi)

De a VAG is speci olajat ir elo a DPF-es motoroknak.

Lehet hogy a specialis olajok osszetetele nem karositja, nem tomiti le a reszecskeszurot?!

Előzmény: Fszabolcs_GT (470676)
KoAn Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470682

Magyarországon? Ha nem az OV autójában van, akkor nem! Semmi se az!

 

Innentől kezdve nem mindegy, hogy ezért nem szabályos vagy azért?

 

Épp most olvastam egy cikket: http://www.szoljon.hu/jasz-nagykun-szolnok/kozelet/egyetlen-tollvonassal-autosok-szazait-lehetetlenitettek-el-357208 

Az ürge rájött az egyetlen megoldásra, amivel pontot tehet a hatósági hercehurcának. Elhagyja az országot. Persze ha túléli a 4-esen (halálút) a kalandját. 

 

Nem tudom a rendszámtábla megvilágítására milyen rendelet van, tippem az, hogy csak a színét írják elő... az izzó típusát nem. a lámpatest marad eredeti. Lehet kapni szofita foglalatos LEDes "izzókat". 

Előzmény: bencesoma (470679)
Fszabolcs_GT Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470681

Nem hiszem, hogy az olaj márkája számítana, de tisztán szintetikusnak kell lennie. Én most MOL-os 2T olajat töltök bele. Volt amikor töltöttem bele azt a kék adalékot (most nem jut eszembe a neve, magyar találmány) és annak a szintjelzős flakonjába adagolom az olajat, és abból a csőrös kiöntőből könnyű a tankba tölteni. És igyexem mindíg tanoláskor, még tankolás előtt betölteni a lehető legjobb keveredés érdekében.

Előzmény: mtb (470677)
bencesoma Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470680

amikor utánaolvasgattam a növelt fényerejű izzóknak a csere előtt, még a kiválasztási fázisban, a +90%-os izzókra sokan írták, hogy fekvörendőrnél/döccenőnél/kátyúnál szállt el az amúgy addig világító izzó.

függetlenül ettől gondolom a hideg izzónak sem tesz jót a csapkodás. pláne nem -14 fokban...

Előzmény: Törölt nick (470670)
bencesoma Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470679

a ledes szabályos?

Előzmény: KoAn (470678)
KoAn Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470678

Engem úgy tanítottak, hogy a világító lámpát nem illik mozgatni, mert kiéghet. (Volt diavetítőm...)

És ezt a kiégést többször is tapasztaltam kézi reflektornál is.

 

Nekem még csak az egyik égett ki, a másik még bírja, pedig 8 éves, és szinte mindig ég. Le fogom cserélni ledesre...

Előzmény: Törölt nick (470670)
mtb Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470677
Ebbe az egész flakon beleférne...:-) Hálistennek az enyém nem részecskeszűrős, emiatt nem aggódok. Ma fel is hívom egy orvos ismerősömet ezügyben. Amúgy ez a 2 decis üveg vagy műanyag fecskendő? És milyen márkájú olajat szoktál venni?
Előzmény: gessztenye1 (470662)
Fszabolcs_GT Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470676

Én is 1:600-as keverékel járok szinte a kezdetek óta, ez a kis olaj tesz annyi jót az üzemanyag rendszerben, amennyi kárt tesz a vizes GO. És a Megane III, Laguna III 1.5 dci motorjában van csak FAP (legalábbis kishazánkban, tőlünk nyugatra már a II-es megane is FAP-s motorral jött ki). Nem ismerem az FAP lelkivilágát, de az egyik ismerősöm 1.6 TDCi Focus-ának koromszűrőjét már egyszer tisztították és azt mondták neki, hogy egyszer még tisztítható és utána csere. Ha ez igaz akkor az FAP tisztán mechanikus részecske leválasztást végez - még ha elektronika vezérli is - és akkor annak nem igazán lehet baja ennyi olajtól.... 55-60 literhez megy 1 deciliter 2T, ami annyit jelent, hogy kb. 1000 km alatt eszik ennyi olajat, az 10000 km-enként 1 liter, egyes VW motoroknak 1 liter olaj meg van 6-7 ezrenként.....mégis működik a részecske szűrőjük

Előzmény: n0 (470659)
n0 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470675

ugy ahogy mondod ;)

Előzmény: gessztenye1 (470673)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470674

Én azt gondolnám, hogy egy izzásban levő, árammal terhelt fémszál csak kényesebb a rezgésre, mint egy hideg, nyugalomban levő.

Előzmény: Törölt nick (470670)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470673

Ördögi kör... :-)

Előzmény: n0 (470672)
n0 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470672

A 2T olajjal van egy pici fenntartasom, mivel a reszecskeszuros moci spec. olajat igenyel.

 

Igazabol nem FAp-osat szerettem volna. Sajnos csak ezzel tudtam megrendelni.:(

Kicsit tartok is tole.

 

Előzmény: gessztenye1 (470660)
bencesoma Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470671

a hölgy tulaj lehet:

1. bögyös szőke, műkörmökkel

2. brünhilda

3. Jutta Kleinschmidt

...

nem is tudom, hogy melyiktől vennék szívesebben autót...

 

ha eladod a tiédet, ugye úgy fogod hirdetni, hogy az anyósod használta amikor éppen itt volt nálatok?

Előzmény: Törölt nick (470669)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470670

pont forditva tudom, a világito lámpa jobban birja a rázkodást és az ütéseket

Előzmény: gessztenye1 (470668)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470669

addig igen,de aztán elég hamarosan be is fejezi,komoly fedél beállitásra lenne szükség,meg zár cserére

nem is mondtam, hölgy tulajtol :)

Előzmény: bencesoma (470667)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470668

Le kell kapcsolni a lámpát, amíg csapkodod a csomagtartót.

Előzmény: Törölt nick (470665)
bencesoma Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470667

de amíg ép a szál, addig világít, nem?

Előzmény: Törölt nick (470665)
bencesoma Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470666

tisztára kétütemű trabi érzés... :)

csak ott "rendesen" meg volt csinálva a tank, direktbe lehetett küldeni az olajat a flakonból

Előzmény: gessztenye1 (470656)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470665

a csomagtarto fedelemet elég nehéz lecsukni,söt le kell csapni, ezzel megpecsételödött az égök sorsa,elég rövid életüek lettek

Előzmény: bencesoma (470663)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470664

Akkor nem is kell ECU-t cserélni?

Előzmény: bencesoma (470663)
bencesoma Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470663

ha a szál szakadt mindkettőben akkor egyértelmű, ha nem akkor lehet találgatni. szerencsére ez egy ilyen egyszerű dolog

Előzmény: gessztenye1 (470649)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470662

Előzmény: mtb (470657)
bencesoma Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470661

jó reggelt!

a művelet úgy van, ahogy Gesszti írta.

remélem simán csak mindkettő egyszerre durrant el. én is kettőt cserélhettem egyszerre, azóta jók. lehet, hogy nekem (és neked sem) nem egyszerre égtek ki, csak soha nem ellenőriztem. azóta persze betartom a kreszt és minden elindulás előtt átnézem... :)

Előzmény: TéLászló (470642)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470660

Fapom tudja... :-)

 

Nekem ilyen giccses dolgaim nincsenek az autóban. Viszont sok más motor ennyi olajat a karterből is elcsipeget, azzal nincs baja.

Előzmény: n0 (470659)
n0 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470659

A FAP vajon mit "szol" a 2T olajhoz?

 

 

Előzmény: gessztenye1 (470638)
Törölt nick Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470658

jo reggelt

 

 

beugrasz az orvoshoz és kérsz egyet,tü nélkül

Előzmény: mtb (470657)
mtb Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470657
Akkor egy ilyet szereznem kéne...
Előzmény: gessztenye1 (470656)
gessztenye1 Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470656

Megtankolok kúton, majd otthon belelöttyintem.

Van egy 2 dl(!)-es injekciós fecskendőm... (kér valaki szurit?)

 

Azzal felszippantom a flakonból, és bele a tankba... Cseppmentes megoldás. :-)

Előzmény: mtb (470654)
balu232voyage Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470655

Didergős 

jó reggelt mindenkinek! :)

mtb Creative Commons License 2011.01.31 0 0 470654
Megane Grandtour 1.5 dci, 106 LE, 2006. februári, 186 ezer km. Német származású, 160 ezerig 20 ezrenként olajcsere Elf Evolution SXR 5W40. Ennek is lehetett egy 35 ezres futása egy olajjal, mert aki behozta, szerintem nem cserélte le. Én ráálltam a 10 ezrenkénti cserére, bár lehet, hogy inkább a 2T olaj használatát kéne elkezdenem. Az adatokat a Renault rendszerében ellenőríztem le, szervizkönyve nincs meg. Bár egyenként nem rágtam át magam a bejegyzéseken, de nagyobb javítást nem találtam az előző életében.
Apropó, akik 2T olajat használnak, hogy öntik hozzá? Tankolás előtt, vagy közben? És mivel, tölcsérrel?
Előzmény: stevemegane (470572)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!