Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17787
hát amikor ez megjelent, már kinőttem ezekből...  meg a PT különben sem nagyon érdekel, gondolom észrevetted... :-)
Előzmény: cssz74 (17786)
cssz74 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17786
Én is sokat játszottam a transport tycoonal...isten jó játék volt. A Traffic giantot próbáltad már? Az sem kutya...
Előzmény: Törölt nick (17785)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17785

naná hogy lenne.

főleg 90%os kedvezménynel, de nem rossz a 100% se...  így tuti összejönne a napi 200 utas... :-))

 

 

eszméletlen az ilyen szintű realitásérzék-hiány...

 

anno elég sokat jácottam a transport tycoon-nal, abba vót minden: közút, vasút, röpülő, hajó, személy- és áruszállítás...

 

elég jól szimulálta, hogy kisforgalmú viszonylatokba nem érdemes drága infrát építeni, mert az csak viszi a pézet, nem hozza...

 

(persze hamár jó sok pézt összeszedett az ember, akkor lehetett önfeledt terepasztalosdit jáccani, de magyarállambácsi promomento nincs ebben a helyzetben, úgyogy az ilyen irányú szenvedélyek kiélésére javaslom fentnevezett programot...)

Előzmény: hotrod25 (17784)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17784
Azért egy Pécs-Szeged vasúti összeköttetésre lenne igény, persze kiegyenesített nyomvonallal, versenyképes eljutási időkkel, ehez pont jól jönne az M6 aluljáró, ahogy nézem 2 vágány is elférne (tudom bili, meg off), de nem akarok senkit meggyőzni, éljen az M9! ;)
Előzmény: attus germanicus (17783)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17783
Ott? Soha. Esetleg, ha valami beruházó felhúz oda valami nagy gyárat, amit ott szolgálnak ki tehervonattal, akkor talán. De személyvonat - az kizárt.
Megjegyzem, nem is nagy kár érte.
Előzmény: hotrod25 (17778)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17782

hát a reményhal meg utoljára...

 

(az más kérdés, hogy értelmetlen dologban érd emese reménykedni... :-))

Előzmény: hotrod25 (17778)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17781
ja, ok, ezt benéztem... :-)
Előzmény: hotrod25 (17779)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17780

nem, csak te látod (vagy láttatod) úgy, hogy FFben látom...

 

 

De ha kiírjuk a tömegközlekedést, akkor a város összedől...

 

baszki én egy szóval sem mondtam, hogy teljesen fel kell számolni...

 

(a mávra igen, mivel az egy reformálhatatlan pénzszivattyú, és EMIATT sokkal olcsóbb lenne pölö buszokkal megoldani az elővárosi ingázást...

...vagy ki kell ezt adni gebinbe, oszt jónapot... szagszervezet nélkül többszörösére javulna a 6ékonyság...)

 

 

sokkal inkább azt mondtam, hogy ne várjunk többet a tmk-től, mint amire ésszerűen képes, mivel kibaszott sokba kerül, és akár mennyit költesz rá, nem nyújtja azt, amit az egyéni közl...

 

hasonló méretű nyugati városokkal történő összehasonlításban a tömegközlekedési lefedettsége a városnak kifejezetten jó, ellenben az úthálózat katasztrófálisan alulfejlett...

...ami nyilván erősen befolyásolja a tömegközlekedést is, hiszen mindenhova nem mehet kötöttpálya, a buszok meg az autókkal együtt ácsorognak, ha dugó van...

 

 

Előzmény: cssz74 (17773)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17779

14774-ben linkelt képre felbiggyesztettem 3 picike számot. A tábla és a fotó a 2. számmal jelzett pozícióban készült.

Előzmény: Törölt nick (17776)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17778
Na most pl egyet értünk, bár más okból. Én ugyanis titkon reménykedem, hogy itt még fognak vonatok járni.
Előzmény: Törölt nick (17775)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17777
Lacival időről időre mindenki lejátsza ezeket a vitákat, van aki megsértődik és nem szól többet hozzá, van aki sértetten elvonul, és van aki nem próbálja többé semmiről meggyőzni :) Én azért olvasom ezt a topikot, mert időnként érdekes cikkek, tervek, képek vannak benne + ezekre 1-2 kiegészítő reagálás, sajnos nem ezek a posztok vannak többségben... , de nem gond, a page up segít :)
Előzmény: cssz74 (17773)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17776

tudom, azért mondom, hogy nem okés...

 

(dány és zsámbok között is van út, a kóka-zsámbok szakasz erre a legrövidebb elkerülni, a tóalmás felé vezető jóval hosszabb...

lásd: guglimap)

Előzmény: hotrod25 (17774)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17775

M6 felüljáró:

 

tekintve, hogy pro momento az egész M6 folytatás felesleges, igen vicces, hogy 1 plusz felüljáróközbe köt bele, ami néhány 10miller pluszköltség...

 

(ha becsinálták volna, akkor meg az lett volna a baj, tipikus sapka-sztori...)

Előzmény: hotrod25 (17772)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17774

A képek itt készültek:

 

 

Előzmény: Törölt nick (17770)
cssz74 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17773
Laci! Nem vagyok megsértődve, de nem lehet veled beszélgetni, mindent lesöpörsz az asztalról, és mindent csak fekete-fehérben látsz.
A világ nem ilyen. Elég öreg vagyok már hozzá, hogy tudjam.
Azt értsd legalább egyedül meg, hogy én is csak autóval járok, minden nap ebben a Demszky-féle szar városban, a feleségem is autóval fog, mert ugyanannyiból, vagy kicsivel többől harmad idő alatt ér el a melóhelyre. De ha kiírjuk a tömegközlekedést, akkor a város összedől...
Előzmény: Törölt nick (17771)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17772
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17771

baszki, leírsz ilyeneket, és még te vagy megsértődve?

 

"Laci szerint működne és egészséges lenne, ha sem vasút, sem Bkv sem légiközlekedés nem lenne, csak individuális gumikerekű."

Előzmény: cssz74 (17767)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17770

a 2. képen lévő tábla nem igazán passzol a szituhoz...

 

ide inkább egy balra (Dány felé) terelő tábla kellene...

 

ez inkább kóka központjában lenne értelmezhető, de minek terel ekkora kerülőre?

Előzmény: hotrod25 (17766)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17769

Bocsi de most épül 600-700 db P+R. 4 helyszinen XVII-ben 2 helyszinen Budafokon.

 

kemény mennyiségek... :-))

 

Remélem érezni az idéző jeleket az első sorok előtt és után :(

ja.

Előzmény: IRMA_TE_ÉDES (17765)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17768

még egy kis útépítés:

 

M0D M6 -> M7

 

 

cssz74 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17767
Te teljesen értetlen alkat vagy, nem magyarázok el neked semmit, mert úgysem érted meg.
OLVASS VISSZA! Én nem mondtam, hogy ne épüljön meg a 0-ás, M2, M3, M4, M43, M44, M6, M8, M86, M9. Én a KKK ellen sem vagyok, ha azt értelmes nyomvonalon teszik. Évekre olvass vissza. Azt mondtam, hogy nem lehet a többi közlekedést ez alá teljesen berendelni, ennyi.
Csúsztatni nekem nem szokásom.
Prágában nincsenek metrók? Vasút? Tömegközlekedés? Ők vettek a Fiattól Pendolino vasutat, ami szerinted baromság. Nem jó példát hoztál.
Részemről lezárva a téma, mert a legegyszerűbb dolgokat sem vagy képes megérteni, csak 1 szempontot ismersz. A világ nem fekete-fehér. Egyszer majd megérted. Talán.
Előzmény: Törölt nick (17751)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17766

Zsámbok - Kóka ma:

 

 

 

ilyen volt:

 

 

 

Előzmény: ssimi (17744)
IRMA_TE_ÉDES Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17765
Bocsi de most épül 600-700 db P+R. 4 helyszinen XVII-ben 2 helyszinen Budafokon. Nem ELÉG?
Lehet lesz még 2000 is. TERVBE VAN VÉVE.

Fömterv S-bahn tanulmány szerint napjainkban naponta cca:3500 jármű parkol Bp körül P+R jelleggel. Szerintük, min 14000 P+R-re lenne szükség. (Fömterv honlapján található) Megjegyzem Bp 1,7-2,0 Millió lakosú

Bécsben 25000 P+R van. Belvárosban 77000 nyitott mélygarázs!!!! Bécs 1,5 Millió lakos

Kölnben a történelmi belvárosban a dóm alatt 680 és 180, valamint 2400 és 2700. Cca.: 6000! P+R nélkül. Több metróvonal is van. Köln 0,8-1,0 Millió lakos

Düsseldorf 4 metró vonal, főpályaudva mellett 3700 parkoló állás egy parkoó házban. Cca.: 0,5 M lakos.

Remélem érezni az idéző jeleket az első sorok előtt és után :(
Előzmény: Törölt nick (17764)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17764

ja, hogy P+R-re gondolsz?

 

hát ja.

ez tökéletesen mutatja, hogy itt csak a pofázás megy, nincs itt valódi fejlezstési szándék...

Előzmény: attus germanicus (17763)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17763

>hisz a belváros elég jól el van látva kötöttpályával, plusz 1 igen nagy kapacitású most épül...

Ja, csak ha Te jössz autóval, akkor ezekt nem tudod elérni, ezért kénytelen vagy kocsival végigjönni. Vagy úgy gondoltad, majd a Keletinél leparkolsz, és átszállsz a 4-es metróra?

Nem a mennyiséggel (az nagyjából rendben van), hanem a minőséggel van baj.

Előzmény: Törölt nick (17762)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17762

megfelelő kötöttpályás eljutás annak, akinek ténylegesen ott van az úticélja

 

ezzel nemigazán értem mire célzol, hisz a belváros elég jól el van látva kötöttpályával, plusz 1 igen nagy kapacitású most épül...

 

a kisebb forgalmú külső kerületekben meg van egy olyan sanda gyanúm, hogy csak azért erőltetik egyesek a kötöttpályát, mert az független a közúttól, miközben az utasforgalom nem is indokolná...

 

ha az elvakult autóellenességük nem akadályozná őket, akkor rájöhetnének, hogy a busz ezeken a helyeken bőven elegendő lehet, csak megfelelő közúti kapacitást kell biztosítani, 2 legyet ütve 1 csapásra...

Előzmény: attus germanicus (17761)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17761
>>bár a belvárosban szerintem is korlátozni kell a gépkocsiforgalmat...

>részemről oké... de előbb normálisan elkerülhetővé kellene tenni...

Egyetértek. A gépkocsiforgalom korlátozásának két feltétele van meglátásom szerint:

- megfelelő kötöttpályás eljutás annak, akinek ténylegesen ott van az úticélja

- megfelelő elkerülési lehetőség

 

>a korrupciós faktor meg más eszközöknél is bejáccik, úgyhogy azok sem érnék meg az árukat...

A 4-es metróval nem a korrupció a legfőbb probléma, de ez itt erősen OFF.

Előzmény: Törölt nick (17760)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17760

bár a belvárosban szerintem is korlátozni kell a gépkocsiforgalmat...

 

részemről oké...

de előbb normálisan elkerülhetővé kellene tenni...

persze ez pénzbe fáj...

 

 

a korrupciós faktor meg más eszközöknél is bejáccik, úgyhogy azok sem érnék meg az árukat...

 

azmeg, hogy akkor ne építsünk semmit, nyilván nem megoldás...

Előzmény: attus germanicus (17759)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17759

Tény, hogy jelenleg Budapesten a kötöttpályás és a közúti fejlesztésekre fordított fejlesztések atánya kb. 3:1 a kötöttpálya javára, szóval abban egyetértek, hogy elsősorban nem a közúttal szemben kellene fellépni (bár a belvárosban szerintem is korlátozni kell a gépkocsiforgalmat), hanem a kötöttpályán belül az arányosabb eloszlásért (csak a leghülyébbek hiszik, hogy ez  metró megér 500 milliárd forintot).

De erről már sajnos lekéstünk.

Előzmény: Törölt nick (17757)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17758

Húzok is ebből a topikból...

 

köszi... :-)

Előzmény: BoGar (17755)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!