A végén a műanyagra gondoltam. :) A T25-ön jól van megcsinálva, mert gondolom a gyári határoló a helyén van. Én is hasonlóan akarom az MTZ ajtaját megcsinálni. Alapban nem éri el, de amikor a műanyag feladja, akkor elfogja.
+5 ért húznák át az elejét. Lehet az lesz inkább magam átfüzögetem az egészet, mert 95 % repedezett és darabos, sok van ami besincs kötve csak lóg el szigetelve, meg tákolva van csak java része, amit már lehett az cseréltem.
No meg ha sikerül a szenély generátor akk az lehet kívánja a vastagabb szálat.
Jobban jársz, ha csak a rossz vezetékeket cseréled ki a kötegből. Drága is a komplett köteg, és még nem is passzol mind. Én is vettem újat, aztán szedhettem szét, és forraszthattam bele még pár szálat, mert hiányos volt, nem adott áramot a műszerfalnak.
Valahogy üzem közben, rövidre zárja valami az akksidat.
Hoppá, a 820-assal úgy jártam egyszer, hogy a fülkepadló alatt jön a vastag vezeték az önindítóra. Az kidörzsölődött a lépcsőnél, és letestelt olykor-olykor jó nagy szikrákat dobva.....
Nézd át ezt a vezetéket az akksitól, az önindítóig. Nincs-e valahol kidörzsölve.
Valahol szerintem gond van az elektromos rendszerbe, mert az elődje is így járt, csak éppen az 5 indítást bírt ki és zárlatos lett, meg az is kinyomta a savat, vagy csak egyszerűen az akksik már egyre szarabbak.
Igen amit még rákölt azért már vehetett volna jobbat is de ha át lessz rázva a gép legalább tudja hogy mit hajt és mi van rajta kicserélve én is egy 100 éves gépet hajtok jobb lenne egy nagyfülkés kényelni szempontból de szegény ember vízzel főz.