De a sajátnormájának kell megfelelnie. Senki nem vár Euro6-ot egy 1980-as kit cartól. Magyarán ha gatya a motor, akkor felújítod, és úgy tolod oda a vizsgára. És ott az eredeti autó normáját mérik le. (De általában nem szokott ilyen gond lenni, hacsak nem projektet veszel.) Leggyakoribb, hogy fék, világítás, lengéscsillapító, esetleg esztétikum és vizsga.
Semmi. Katalizátor nélküli (legdrágább) regadót fogsz fizetni. Az emisszión alapuló importtilalom csak EU-n kívüli kocsikra érvényes. Ezért kell a brexit vége előtt megvennetek.
Csont nélkül forgalomba lehet helyeztetni az angol autót itthon, ne dőlj be semmiféle hülyeségnek. (Már amíg a brexit le nem zajlik.) Arra figyelj, hogy a V5 teljes egészében legyen meg (ne tépjenek le róla semmit, de az angol kitöltési útmutatóban benne is van, hogy ha külföldinek adják el az autót, akkor adják neki az egész V5-öt), és lehetőleg a V5-ben ne a donor legyen típusként megjelölve, mert egy Ford Cortina még "sport" felépítménnyel is nehezen folható le a Mozaik utcaiak torkán. De ha van egy korrekt adás-vételid, meg egy rendes V5-öd, akkor csak pénz és járkálás kérdése a dolog.
Szeretnek egy Caterham-et. Angliaban van sok elado, szepek is, jo aron is vannak, de legjobb tudomasom szerint az angol belpiacos gepeket nem lehet itthon forgalomba helyezni. Az EU-s peldanyok meg ritkak mint a feher hollo, es kb dupla aron mennek. Kb 8 millot szannek ra (igazabol 3-4-en baratokkal dobnank ossze).
Esetleg van barmi tippetek, infotok a temaban? Vannak-e magyar Caterham-ek (Robin Hood-ok, Westfield-ek, stb), hol lehet elado peldanyokra bukkanni, van-e valami kiskapu az angol darabok forgalombahelyezesere, esetleg a 30 evesnel regebbieket OT minositessel egyszerubb-e, stb, stb. Minden hozzaszolast, linket, otletet szivesen veszek.
Ilyesmit amcsi vasakon használtak. Ez tulajdonképpen külső csomagtartó. Pontos típust nem tudok, de esélyes, hogy ez univerzális cucc. Valamelyik Pontiac Fiero-mon is volt anno. A v8cars.hu-n kellene feldobjad a témát.
Rég raktam ide be hirdetést, de ez most sújjjosan eszmegbasz. Ha igaz, amit a csóka írt, csupa meglevő autó elemből van összerakva (nyilván járt itt-ott a szabó olló), azaz nem műnyanya. Mivel papírjai szerint Reliant Kitten, és semmi kit carra nem hasonlít, sajnos az életben le nem papíroznánk itthon, de vessetek a mókusok elé, nekem kutyára tetszik:
Urak, kérdésem van, hátha... Nincs valakinek egy 1998 utáni Aprilia SR a közelében? Azt szeretném tudni, hogy az ülés alatti kerek hátsó lámpának mekkora az átmérője? (ikerlámpa az ülés alatt) Tökömtuggyához kéne, de mindenhol csak rendelésre van, ezért nem tudom megnézni, hogy jó-e nekem a méret, blindre meg nem akarok kettőt megvenni.
Az Aprilia SR topik nagyon nem pörög (1 hozzászólás / hó), a sportmotor.hu-n meg hiába regisztráltam, meg sem jelent a hozzászólásom. Úgy tűnik, nem vagyok elég megbízható, és a modik helyből bannoltak. :-)