>Elmondta már Attus is, hogy az elővárosi forgalmat LEHETETLENSÉG buszokkal kiváltani. Ilyet biztosan nem mondtam. Nem is volna igaz. Olyat mondtam, és ezt tartom is, hogy nem volna célszerű.
Én is rákosmentei vagyok, és igen, bele van kötve a KKK az m0-ba, bár én egy aprót finomítanék, mert az eredeti a vidámvásárig menne, és ott fordulna jobbra a tarcsai úton...Soroksáron például a soroksári elkerülőbe lenne kötve.
Bocs, hogy visszajöttem, de megint a butaságot bizonyítot ezzel a hozzászólással. Elmondta már Attus is, hogy az elővárosi forgalmat LEHETETLENSÉG buszokkal kiváltani. Nem tudom, mit vered az asztalt, hogy olcsóbb lenne buszokkal. Nem lenne olcsóbb. Több száz új buszt kellene beszerezni hozzá, reggel és este sokkal több járna, mint napközben, addig hova teszed a nem kell buszokat? Valld be, bele sem gondoltál, hogyan lehetne kivitelezni ezt, csak a hasadra csaptál, és kijelentetted, olcsóbb és kész. Elent mondást nem tűrsz.
igen, van benne némi sorrend is a legforgalmasabb részszakasz alapján, kivéve a 403, 354, 150, 117 utakat, azokat csak hozzácsaptam, mert szerintem fontosak, illetve a 405, amit véletlenül kivettem.
Kigyűjtöttem Neked gyorsan azokat az utakat, ahol az ÁNF jellemzően 10000 j/nap felett volt, ezek (nem sorrendben):111,400,441,445,471,510,610,821.
Nem tudom, hogy hogy érted a legforgalmasabb jelzőt, ezért küldöm a linket ahol utánanézhetsz részletesen egész útra vannak átlagok itt ill. megyei átlagokat is találsz!
Ebben a 60-63 és a 104-113. oldalakon találod a 3 jegyű utakat, mert vannak amik I. rendű főutak és van amelyikek II. rendű főutak. Jó keresgetést! Amúgy ezek a legújabb 2007-es adatok.
Azért a KKK-nál amikor az eredeti 17. kerületi nyomvonalat a Pilisi Parkerdő hisztije miatt +2 kanyarral +500m-el megtoldani szándékoztak egy lakópark közvetlen közelébe, az azért erős. Azon a szakaszon nem azt mondták, hogy ne legyen, hanem, hogy az eredeti nyomvonalon a temető alatt...
Megjegyzem, én írtam a 17. kerületi Polgármesternek, hogy a elfeledett KKK egyik szakaszát csak elő kéne venni, mégpedig a Helikopter úttól vagy a Pesti úttól az M0 nagytarcsai körforgalmáig. Az sokat segítene a 17 tehermentesítésében, önállóan is hasznos szakasz lenne.
sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. szerintetek a háromszámjegyű közutak közül melyek a legforgalmasabbak, melyek azok, amiknek az országos úthálózatban komolyabb jelentőségük van? (gondolok itt olyanra, mint a 491-es, ami a tiszabecsi határátkelőhöz vezet, a debrecen-nyírbátor közötti 471-es, a cegléd-kecskemét közötti 441-es vagy a dél-békési térségből az m5-öshöz vezető 451-es). mint látjátok, főleg kelet-magyarországiakat ismerek, szóval dunántúli lenne nagyon jó, de bármilyen tipp jöhet. köszönöm
A másik alapvető probléma, hogy Budapest közlekedési hálózata érdemben nem változott az elmúlt húsz évben. Az utak továbbra is sugarasan futnak, és bevezetik a belvárosba a kívülről érkező forgalmat. A hatékony harántirányú közlekedés nem épült ki. Persze ott van a Kiskörút és a Nagykörút, de az első, rendes közlekedésre használható út jóval kijjebb van, az pedig a Hungária körút. Ezen kívül viszont továbbra sincs kiépített harántirányú út.
Az elmúlt években tapasztalható volt az is, hogy a belvárosi beruházások megvalósításánál a közlekedés alárendelt szempont volt. Míg sok Nyugat-Európai országban nem engednek nagy forgalmú bevásárlóközpontot építeni a belvárosban, Budapesten a Moszkva térnél, a Nyugati térnél, sőt legújabban a fontos bevezető út szerepét ellátó Kerepesi útnál is épült bevásárlóközpont.
Berényi János mindemellett úgy véli: a belváros forgalmát a jelenleginél jobban nem szabad korlátozni. Erre szolgálnak a magas parkolási díjak, de annak nincs realitása, hogy ezt a területet teljesen lezárják a forgalom elől. Ha autóval nem lehet megközelíteni a belvárost, akkor ott tönkremehetnek a kereskedelmi és vendéglátó üzletek és más beruházások. Fontos, hangsúlyozta a szakember, hogy a belváros megközelíthető és ugyanakkor élhető legyen.
hát ja.
bár a "bevásárlóközpontos" résszel vitáznék, mert ezek inkább "szórakoztatási központok" multiplexxel, játéktermekkel...
a látogatók nagy része meg úgyis bmv-vel jön...
bevásárló központnak én inkább egy metrót vagy egy osant neveznék, ezek meg többségében kint vannak az M0 mentén...
Ha valakinek van némi információja arról, hogy az M6-M60-os kapcsolódó elkerülők (Szedres, Öcsény, Alsónyék, Bátaszék, Véménd, Palotabozsok, Bóly, Kozármisleny) milyen hosszúak akkor kérem ossza meg velem.
Én sem tartom életképesnek a mágnesen vasutakat, nem alkalmas, csak kevés fő szállítására piszok drága infrastruktúra mellett. (esetleg 1-1 kisebb vonal a városközpont és reptér közt). A hagyományos 1435mm-es vasúti pálya szabvány villamosítás mellett(de ezekből is csak a 15Kv és a 25Kv-os) életképes az alul kompatibilitás végett. Alkalmas teher, rola, helyközi, távolsági és nagysebességű hálózathoz is, lassan már akár 350Km/h-s sebességgel is, persze ilyenkor a nyílt pályán szétválasztva, de egymás mellett is akár. Sajnos a közutak sebessége nem növelhető az emberi tényező miatt, sokan nem lennének alkalmasak a mondjuk 160Km/h maximális sebesség bevezetésére, mert a "kalapos" volt skodás, aki most a "mi autónkban" nyomja, esetleg újabb skodriban, szívbaj nélkül megy 90-110Km/h-val a belső sávban, leszarva a jobbra tartás kötelezettségét. Hosszú évek alatt lenne bevezethető egy mondjuk 3 sávos pályán a belsőben max. 160, de min. 130, a középsőben min. 100-as tempo bevezetése...az idő az emberek mentalitásának megváltoztatásához kéne.
Nahát, de érdekes, én is a tt de luxe-on nőttem fel. Akkor te is biztos tapasztaltad, hogy kb. 2020 után a busz, teherautó sz@rt sem ér, mert nagyobb a költség, mint ami nyereséget ki tudnak termelni. A buta gép bezzeg ezt nem tudja, ezért termeli a veszteséget, amíg el nem csapom a 9 kocsis mag-levemmel :))) Ez a Sid Meier nem volt egy buta fiú:)