Keresés

Részletes keresés

kofy Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17819
445: Békéscsaba átkelési szakasz (volt 44-es út).

Egy élő webkamera kép:

http://mcs056.mcss.hu/pc/

Érdekesség: ugyanilyen számon hirdették meg a Kecskemét északi elkerülő építését:

http://www.nif.hu/fejlesztes/616
Előzmény: kvte (17816)
kofy Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17818
445: Békéscsaba átkelési szakasz (volt 44-es út).

Egy élő webkamera kép:

http://mcs056.mcss.hu/pc/

Érdekesség: ugyanilyen számon hirdették meg a Kecskemét északi elkerülő építését:

http://www.nif.hu/fejlesztes/616
Előzmény: kvte (17816)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17817
>Elmondta már Attus is, hogy az elővárosi forgalmat LEHETETLENSÉG buszokkal kiváltani.
Ilyet biztosan nem mondtam. Nem is volna igaz.
Olyat mondtam, és ezt tartom is, hogy nem volna célszerű.
Előzmény: BoGar (17811)
kvte Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17816
Akkor már csak a 445-öst árulja el nelkem valaki légyszíves: hol van. Úgy sejtem a száma alapján, hogy illene tudnom, de nem rémlik a 44-esről.
Előzmény: kofy (17813)
cssz74 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17815
A térkép talán a NIF-ről származik, én csak kiemeltem...
Nagyon sokat tehermentesítene a Pesti és a Cinkotai úton...még talán a Bakancsoson is...
Előzmény: Törölt nick (17812)
cssz74 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17814
Én is rákosmentei vagyok, és igen, bele van kötve a KKK az m0-ba, bár én egy aprót finomítanék, mert az eredeti a vidámvásárig menne, és ott fordulna jobbra a tarcsai úton...Soroksáron például a soroksári elkerülőbe lenne kötve.
Előzmény: Törölt nick (17812)
kofy Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17813
Válaszolok magamnak, így utólag igazán tudhattam volna.

Szóval: 861. sz. főút a 84-es utat a kópházi határátkelővel köti össze...

Ami még nekem újdonság volt: 101. számú főút, ami Hegyeshalomnál a régi 1-es utat és az M1-est köti össze.

Ami még megyei 3jegyű: 821. sz. főút, ami a 82-es, 83-as főút győri közös bevezető szakaszának új száma.
Előzmény: kofy (17807)
BoGar Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17811
Bocs, hogy visszajöttem, de megint a butaságot bizonyítot ezzel a hozzászólással. Elmondta már Attus is, hogy az elővárosi forgalmat LEHETETLENSÉG buszokkal kiváltani. Nem tudom, mit vered az asztalt, hogy olcsóbb lenne buszokkal. Nem lenne olcsóbb. Több száz új buszt kellene beszerezni hozzá, reggel és este sokkal több járna, mint napközben, addig hova teszed a nem kell buszokat? Valld be, bele sem gondoltál, hogyan lehetne kivitelezni ezt, csak a hasadra csaptál, és kijelentetted, olcsóbb és kész. Elent mondást nem tűrsz.
Előzmény: Törölt nick (17780)
_roadrunner_ Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17810
igen, van benne némi sorrend is a legforgalmasabb részszakasz alapján, kivéve a 403, 354, 150, 117 utakat, azokat csak hozzácsaptam, mert szerintem fontosak, illetve a 405, amit véletlenül kivettem.
Előzmény: haasz.janos (17806)
esparzsolt Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17809

Kedves Haász János!

Kigyűjtöttem Neked gyorsan azokat az utakat, ahol az ÁNF jellemzően 10000 j/nap felett volt, ezek (nem sorrendben):111,400,441,445,471,510,610,821.

Nem tudom, hogy hogy érted a legforgalmasabb jelzőt, ezért küldöm a linket ahol utánanézhetsz részletesen egész útra vannak átlagok itt ill. megyei átlagokat is találsz!

 

http://internet.kozut.hu/szakmai/orszagos_kozutak_adatai/eredmenyek/Documents/BOVITETT_MEROHELY_KIADVANY_1_2007.pdf

 

Ebben a 60-63 és a 104-113. oldalakon találod a 3 jegyű utakat, mert vannak amik I. rendű főutak és van amelyikek II. rendű főutak. Jó keresgetést! Amúgy ezek a legújabb 2007-es adatok.

Üdv.:Zsolti

Előzmény: haasz.janos (17801)
cssz74 Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17808
Azért a KKK-nál amikor az eredeti 17. kerületi nyomvonalat a Pilisi Parkerdő hisztije miatt +2 kanyarral +500m-el megtoldani szándékoztak egy lakópark közvetlen közelébe, az azért erős. Azon a szakaszon nem azt mondták, hogy ne legyen, hanem, hogy az eredeti nyomvonalon a temető alatt...

Megjegyzem, én írtam a 17. kerületi Polgármesternek, hogy a elfeledett KKK egyik szakaszát csak elő kéne venni, mégpedig a Helikopter úttól vagy a Pesti úttól az M0 nagytarcsai körforgalmáig. Az sokat segítene a 17 tehermentesítésében, önállóan is hasznos szakasz lenne.
Előzmény: Törölt nick (17799)
kofy Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17807
"861 - GyMs megye"

Ezmiez? Hol van? Ez nekem új. Esetleg nem a váti régi 86-osra gondolsz (ami Vas megye)?
Előzmény: Törölt nick (17803)
haasz.janos Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17806
köszönöm mindenkiét, roadrunner, ez általad gondolt fontossági/forgalmi sorrend?
Előzmény: _roadrunner_ (17805)
_roadrunner_ Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17805
405 kimaradt
Előzmény: _roadrunner_ (17804)
_roadrunner_ Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17804
821, 471, 441, 445, 442, 510, 610, 444, 400, 111, 811, 451, 311, 403, 354, 150, 117
Előzmény: haasz.janos (17801)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17803
150 - GyMS megye
111 - Komárom-E megye
117 - Komárom-E megye
610 - Somogy megye
611 - Tolna megye
761 - Zala megye
811 - Fejér megye
861 - GyMs megye
Előzmény: haasz.janos (17801)
erminavet Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17802
811
Előzmény: haasz.janos (17801)
haasz.janos Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17801
sziasztok, egy kis segítséget szeretnék kérni. szerintetek a háromszámjegyű közutak közül melyek a legforgalmasabbak, melyek azok, amiknek az országos úthálózatban komolyabb jelentőségük van? (gondolok itt olyanra, mint a 491-es, ami a tiszabecsi határátkelőhöz vezet, a debrecen-nyírbátor közötti 471-es, a cegléd-kecskemét közötti 441-es vagy a dél-békési térségből az m5-öshöz vezető 451-es). mint látjátok, főleg kelet-magyarországiakat ismerek, szóval dunántúli lenne nagyon jó, de bármilyen tipp jöhet. köszönöm
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17800

M0 M5 és 11-es út között? Vagy az nem Budapest közlekedését segíti?

dehogynem, (azt is) elképesztő mértékben segíti, de ez nem városi út, ésugye városi utakról volt szó...

 

 

Oké, nem nagyon épülnek utak, mert
1, nincs hely

hát valóban nincsenek kiszabályozott nyomvonalak, úgyhogy ittott bontani kell, de messze a racionális szinten belül...

(azaz nem kell ezerszámra dózerolni, mint pölö athénban az attiki odos építésénél...)

 

2, ahol van, ott a lakók keresztbe fekszenek mindennek, márpedig itt ne épüljön semmi, menjen a szomszéd utcában, vagy a föld alatt. (Lásd KKK)

hát ja.

nemakarásnak nyögés a vége. nyögünk is rendesen...


 

De ne felejtsük el az útfelújításokat sem! Azok sem elhanyagolható fejlesztések!

 

az utóbbi években valóban sok felújítás volt pesten, de én ezt nem számítom fejlesztésnek, ez mezei karbantartás, állagmegóvás...

 

fejlesztésnek az új utak/hidak/felüljárók építését számolom...

Előzmény: Törölt nick (17799)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.07 0 0 17798

A másik alapvető probléma, hogy Budapest közlekedési hálózata érdemben nem változott az elmúlt húsz évben. Az utak továbbra is sugarasan futnak, és bevezetik a belvárosba a kívülről érkező forgalmat. A hatékony harántirányú közlekedés nem épült ki. Persze ott van a Kiskörút és a Nagykörút, de az első, rendes közlekedésre használható út jóval kijjebb van, az pedig a Hungária körút. Ezen kívül viszont továbbra sincs kiépített harántirányú út.

Az elmúlt években tapasztalható volt az is, hogy a belvárosi beruházások megvalósításánál a közlekedés alárendelt szempont volt. Míg sok Nyugat-Európai országban nem engednek nagy forgalmú bevásárlóközpontot építeni a belvárosban, Budapesten a Moszkva térnél, a Nyugati térnél, sőt legújabban a fontos bevezető út szerepét ellátó Kerepesi útnál is épült bevásárlóközpont.

Berényi János mindemellett úgy véli: a belváros forgalmát a jelenleginél jobban nem szabad korlátozni. Erre szolgálnak a magas parkolási díjak, de annak nincs realitása, hogy ezt a területet teljesen lezárják a forgalom elől. Ha autóval nem lehet megközelíteni a belvárost, akkor ott tönkremehetnek a kereskedelmi és vendéglátó üzletek és más beruházások. Fontos, hangsúlyozta a szakember, hogy a belváros megközelíthető és ugyanakkor élhető legyen.


hát ja.

bár a "bevásárlóközpontos" résszel vitáznék, mert ezek inkább "szórakoztatási központok" multiplexxel, játéktermekkel...

a látogatók nagy része meg úgyis bmv-vel jön...

 

 

bevásárló központnak én inkább egy metrót vagy egy osant neveznék, ezek meg többségében kint vannak az M0 mentén...

Előzmény: attus germanicus (17797)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.06 0 0 17797
Rooger Preed Creative Commons License 2009.09.06 0 0 17796
Szerintem az m6m60.hu oldalon hamarabb lesz, aki tudja.
Esetleg írj egy levelet a Mecsekautópályának, hátha válaszolnak (ellenberger a Közúttal).
Előzmény: strangerr (17795)
strangerr Creative Commons License 2009.09.06 0 0 17795
Üdv!

Ha valakinek van némi információja arról, hogy az M6-M60-os kapcsolódó elkerülők (Szedres, Öcsény, Alsónyék, Bátaszék, Véménd, Palotabozsok, Bóly, Kozármisleny) milyen hosszúak akkor kérem ossza meg velem.

Kösz
str


Rooger Preed Creative Commons License 2009.09.05 0 0 17794
http://m6m60.extra.hu/images/szekszard_boly/925.jpg

Nem hiszem, Firefox alatt vmiért nem autolinkel az Index fórum...
Előzmény: Törölt nick (17793)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.05 0 0 17793

vajon mennyivel nagyobb haszna lett volna, ha ezeket a qrva alagutakat a budai hegyekbe fúrják?

 

(napi 30-40e autós által megspórolt temérdek időt, elpocsékolt üzemanyagot, a városból kivont szennyezést és csökkenő forgalmat figyelembe véve...)

 

nagyságrendi különbség is simán összejön...

 

(ui: legközelebb nyomj entert a linkek végén, akkor klikkelhető link lesz belőle...)

Előzmény: Rooger Preed (17792)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.09.05 0 0 17792
http://m6m60.extra.hu/images/szekszard_boly/925.jpg
http://m6m60.extra.hu/images/szekszard_boly/926.jpg
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.05 0 0 17791

Sajnos a közutak sebessége nem növelhető az emberi tényező miatt...

 

előbb el kéne érni monnyuk a 100-at, az is untig elég...

 

a mozgások nagyrésze a nagyvárosokban, ill. azok agglójában van, ahol katasztrofálisan alacsony sebességek vannak egyes helyeken...

 

itt keletkezik a nagy időveszteség és gazdasági kár, nem a távolsági utaknál...

Előzmény: cssz74 (17790)
cssz74 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 17790
Én sem tartom életképesnek a mágnesen vasutakat, nem alkalmas, csak kevés fő szállítására piszok drága infrastruktúra mellett. (esetleg 1-1 kisebb vonal a városközpont és reptér közt). A hagyományos 1435mm-es vasúti pálya szabvány villamosítás mellett(de ezekből is csak a 15Kv és a 25Kv-os) életképes az alul kompatibilitás végett. Alkalmas teher, rola, helyközi, távolsági és nagysebességű hálózathoz is, lassan már akár 350Km/h-s sebességgel is, persze ilyenkor a nyílt pályán szétválasztva, de egymás mellett is akár.
Sajnos a közutak sebessége nem növelhető az emberi tényező miatt, sokan nem lennének alkalmasak a mondjuk 160Km/h maximális sebesség bevezetésére, mert a "kalapos" volt skodás, aki most a "mi autónkban" nyomja, esetleg újabb skodriban, szívbaj nélkül megy 90-110Km/h-val a belső sávban, leszarva a jobbra tartás kötelezettségét.
Hosszú évek alatt lenne bevezethető egy mondjuk 3 sávos pályán a belsőben max. 160, de min. 130, a középsőben min. 100-as tempo bevezetése...az idő az emberek mentalitásának megváltoztatásához kéne.
Előzmény: Törölt nick (17789)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.05 0 0 17789

pedig ha a gépi játékos ilyet csinált, akkor valami mégiscsak el volt szabva az AI-vel... :-))

 

amúgy a maglev eléggé zsákuccának tűnik, horrible drága a pálya, ilyenből senki nem fog több1000km-es hálózatot építeni...

 

megmarad drága, bi-bi-nekem-ilyen-is-van játékszernek...

Előzmény: hotrod25 (17788)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 17788
Nahát, de érdekes, én is a tt de luxe-on nőttem fel. Akkor te is biztos tapasztaltad, hogy kb. 2020 után a busz, teherautó sz@rt sem ér, mert nagyobb a költség, mint ami nyereséget ki tudnak termelni. A buta gép bezzeg ezt nem tudja, ezért termeli a veszteséget, amíg el nem csapom a 9 kocsis mag-levemmel :))) Ez a Sid Meier nem volt egy buta fiú:)
Előzmény: Törölt nick (17785)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!