Nincs mit. Azt még tudni kell a kocsiról, hogy a legutolsó szervízbejegyzés a 131000-km es egy átvizsgálás volt itt a debreceni Renault szervízben. Aki csináltatta az nem vette meg a kocsit. Lehet, hogy alulról valami nem volt kóser.
Most, hogy ez is eszembe jutott lehet, hogy nem is annyira ajánlott kategória?
2008-as. A szervízkönyvében egyeten egy bejegyzés van az pedig a 122000-es kisszervíz. Az autó Bal oldala végig fújva van, a küszöbök és ajtóbelsők nem. Az összes üveg körben 2008-as gyári és a tetőablakok is. Az első szélvédő cserés volt nem gyári. A belső szép. Az űlések hibátlanok, kormány, váltógomb szintén. Egy két apróbb használatból akadó karc előfordul. A bal oldali "A" oszlop belsején a burkolt csálén állt, ez talán jelent valamit, talán nem. Elmentünk egy körre is az autóval. Teljesen jó a kocsi ebből a szempontból. Nem húz, nem kopog, nem visít....stb. A motor szépen jár.
Összességében nekem tetszik. Azt hiszem, hogy egy hozzáértő kasznisnak azért látni kellene, de szerintem az autó alapvetően jó. Lattitude felszereltség.
ez tény. nagyon jó a topik hangulata, tényleg. biztos vagyok benne, hogy rossz időzítésben vagyunk, 2008-as magyarországi évjárat pl hiányzik. ami van régebbi, az mind nyugati lomis rom. és abból is csak kis dízel van jóformán. na mind1. én még kicsit ráérek, de nem biztató a helyzet.
közben árulom a fusiont, hívott az egyik kereskedő, hogy felvásárolná, lehet, viccből kimegyek hozzá.
Opel Zafira ha érdekel nézd meg a Wallist (a többit privátban). Szerintem nagyon hasonló a Gr Sc-hez, bár kicsit kisebb.
A Picasso szerintem jó autó, kvázi ugyan az mint a Scenic (a régi elég kiforrott az új már gyárilag elég jó minőségű - ezzel együtt én Renaultba jóbban megbízom). A Touran drága és nem biztos, hogy jól jársz vele, amit még megnézhetsz az a Voyager, igen szép jószág.
Szerintem meg egyszerűen gond van a honlapjukon dátumozással. Pontosan két autót árulnak, a Scénicen kívül egy Thaliát, és a Hahu-n az is aktív, futó hirdetés, pedig a honlapjuk szerint az az autó is 2009. májusában került fel.
Ha lenne is autójuk, amit másfél éve árulnak, az nem valószínű, hogy lenne egy másik, amit meg majdnem két éve....
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy a COV (Corolla Verso)-t csak manuál, vagy automata váltóval érdemes megvenni. A robotizált váltóval szerelt modellek időzített bombák a váltó miatt. ( most a cél évjáratról beszélgetünk, ugye.)
Az MMT-váltónak tavaly év elején volt egy visszahívása, amikor is a komplett működtető mechanikát kicserélték. Azóta megszűnt hibaforrásnak lenni. Mindössze azt kell ellenőrizni, járt-e az autó azóta szervizben.
Én az opticart ismerem csak ezek közül. 2 autómat adták el, mind a kettőt nagyon gyorsan és ügyesen. Emellett vettem egy autót, amit magánszemély hirdetett és rajtuk keresztül papíroztunk (hosszú, hogy miért volt így jobb) és vettem náluk egy Cliot.
A Clió kapcsán is csak a legjobbat tudom mondani róluk. Abszolut tiszta volt az autó, minden igaz volt, amit mondtak és az árról annyit, hogy másfél évvel késöbb 50e ft-tal kevesebbért adtam el (másfél évesen vettem, 3 évesen ment el).
Azon kevés kereskedő egyike, akiben tényleg megbíznék, pl amikor a Cliot vettem, lebeszéltek egy pár éves 156-osról (Alfa 1.6benzin), mondván, hogy nem fogom szeretni és nem elég megbízható. Pedig a Clio volt az olcsóbb és szerintem a keresetebb.
Ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy a COV (Corolla Verso)-t csak manuál, vagy automata váltóval érdemes megvenni. A robotizált váltóval szerelt modellek időzített bombák a váltó miatt. ( most a cél évjáratról beszélgetünk, ugye.)
Nézhetsz még Corolla Versot, az nagyon korrekt az 1.8 VVTi motorral, és szokott lenni belőle felhozatal. Igaz, a hátsó üléssor már nagyon kompromisszumos.
Szintén tájékozódhatsz Ford S-MAX ügyben, bár azok is 99 százalékban import autók. Esetleg egy C-Max?
Az elején írtad, hogy a Citroen nem szimpatikus: a C4 Picasso rendben van, hidd el nekem ;-) Az árkategóriádban szerintem lehet találni korrekt darabokat.
Végül még egy tipp: mivel azt írtad, hogy a 7 ülés csak ritkán kell, esetleg szoba jöhet egy P307SW is. Döbbenetes módon létezik 7 üléses verzióban, bár nem valami gyakori. A hátsó üléssor nyilván csak jelzés értékű, és totál alkalmatlan arra, hogy rendes felnőtt kibírjon ott akár csak egy másfél órás autózást is, cserében sokkal személyautósabb, és tipikusan baromi olcsó. (Mondjuk nem tartom jó autónak, de a G-Astránál azért egy nagyságrenddel komolyabb benyomást tesz.)
Én is itten vagyok a háttérben, csak nem akarom a fórumot az én hánytatásommal untatni. :)
Amúgy holnap megyek még 1 autót megnézni.
Ha az se, lemondtam a GSII-ről végleg.
Egyszerűen hulladékokat mérnek mérhetetlen átveréssel.
Hiába drága valami, drágán akarják a szemetet eladni.
Amúgy Zafirában sem minden arany, ami fénylik.
Egyszerűen gusztustalan a dolog.
Jelen állapotban 2007-2008-as évjáratban a hazai ára 2,8-3,5 között vannak, de a hazai felhozatalban is rendesen alakítottak a cw értékeken.
Vagy kapok érte alap benzinmotorost.
Az a helyzet, hogy amit most kinézek, márkakereskedői autó volt. 2007-es 97e Km-el. Ettől függetlenül elkérem a VIN számot és máshol utána nézetek, mert hát....csak.
Szerintem meggondolandó betolni hozzá az autót, és rábízni, hogy oldja meg a problémádat.
Ma úgy látszik szeretek magammal beszélgetni, de meg kell említenem, hogy a napokban jártam nála, és mesélte, hogy pár éve úgy dolgozott, hogy a kuncsaft behozta a hibás autóját, ő pedig megjavította. Azt mondja, ma már ez megváltozott, tréler hozza be a hibás autót, ő előbb visszafejti, mit kendácsoltak rajta, és utána visszaalakítja az autót, hogy menjen ;-)