Keresés

Részletes keresés

v_peti Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17886
Na ja. Amúgy a 2. legnagyobb közig területű város 400km2, bár maga a beépített területe nem túl nagy.
Előzmény: Törölt nick (17878)
v_peti Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17885
Na ja. Mondta a "Lajos", amikor ott voltunk. Ott találkozik a puszta és a termékenyebb síkság.
Előzmény: attus germanicus (17879)
FRAMY Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17884

A III. szakaszt még csak most tervezik, tehát nem tudom, hogy 2013-ig megépül-e. IV. szakasz viszont nem is lesz, azt úgy-ahogy kiváltja a hűtőgépgyári bekötőút, amit tavaly újítottak fel, a 32-estől a 31-es teljes hosszban.

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17883

A 31-32. sz. főutak jászberényi elkerülő II. szakaszát pár napja adták át.

 

navégre.

mikor kezdik a III. szakaszt? (meg a IV.-et?)

 

 

A 31-es többi szakasza viszont szó szerint ÉLETVESZÉLYES, én nem tudom hogy ezt hogy gondolják...

 

qrva 1xű: így is túl sok pézt kap pest és környéke, mit akarnak még, örüjjenek, hogy jukk van a seggükön...

 

ha minden pénzt ide költenek, akkor hogy építesz tolnában szelleM6ot, meg baz megyébe elkerülőt az elkerülőnek, meg ingyé kocsibeállókat a rétinégereknek???

Előzmény: FRAMY (17881)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17882
Már átadták? Erről nem is tudtam, na 27-én megyek arrafelé, vagy is Gyöngyösre Jászberényen át, majd hazafelé ráérősen elkanyarodok arrafelé. Amúgy a 31-es tényleg katasztrófálisan rossz minőségű lett. Lényegében mi Borsodba menet lassan 20 éve nem láttunk rajta jelentősebb útfelújítást ezen az úton a Nagykáta-Dormánd közötti részén.
Előzmény: FRAMY (17881)
FRAMY Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17881

A 31-32. sz. főutak jászberényi elkerülő II. szakaszát pár napja adták át. Én már használtam és valami hihetetlen igényes munka lett. Annyira sima az út, hogy simán odaver az M7-es új szakaszainak... nekem nagyon pozitív volt. És azt hiszem valami 600-700 M ft volt a kivitelezés és kb. 3 km-ről van szó.

A 31-es többi szakasza viszont szó szerint ÉLETVESZÉLYES, én nem tudom hogy ezt hogy gondolják... talán jövőre elkezdik a felújítását, de számomra hihetetlen, hogy ilyen lehet egy másodrendű főút:(((

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17880

a legtöbb város így jött létre...

(amelyik meg nem, az vagy ipar, vagy nyersanyag kitermelés révén fejlődött fel...)

 

 

erről jut eszembe: a közlekedés mindig is egyéni volt, csak a 19.-20. sz-ban jutott átmeneti előnyhöz a vasút azáltal, hogy lényegesen 6ékonyabb szállítást/közlekedést tett lehetővé, mint az ökrösszekerek és elsőfecske teherautók, a nevetségesen szar országutakon...

 

azonban mostanra mind az úthálózat, mind a teherautók brutálisan sokat fejlődtek, a vasút meg totál versenyképtelenné vált...

kár, hogy ezt egyesek nem nagyon bírják megemészteni... :-)

Előzmény: attus germanicus (17879)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17879
Debrecen így jött létre, ott a puszta közepén, ahol egyébként semmi nem indokolta volna egy város kialakulását, hogy az útkereszteződésben elkezdtek megtelepülni árusok évszázadokkal ezelőtt, és erre nőt rá végül egy város.
Előzmény: v_peti (17875)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17878
ja, szinte egy mini budapest...
Előzmény: v_peti (17875)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17877
ha jól tudnak fésülködni, akkor nem... :-))
Előzmény: attus germanicus (17874)
v_peti Creative Commons License 2009.09.12 0 0 17876
Több is van, csak éppen nem ismerem az egész országot közúti szempontból.
Előzmény: AcidMan (17844)
v_peti Creative Commons License 2009.09.12 0 0 17875
Nem semmi, hogy Debrecenbe ennyi főút megy be! Oda épphogy valdi körgyűrű kéne.
Előzmény: Törölt nick (17843)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.12 0 0 17874
Ja, még a múlt héten láttam, hogy Szeged és Vásárhely közt majdnem végig építési terület a 47-es (ott nem, ahol már most is 2×2 sávos). Eléggé lassan lehet most emiatt haladni, de hát egy építkezés jellemzően ezzel jár.
Viszont a Tisza-híd, ha jól tudom, megmarad. Nem fog a forgalom a híd előtt mindkét irányból feltorlódni?
kofy Creative Commons License 2009.09.12 0 0 17873
Sőt (mai tapasztalat) már a Diósdi elág. és az Annahegyi pihenő között végig földmunkáznak, onnan pedig az M7-ig most irtják a növényzetet.
Előzmény: Törölt nick (17872)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17872

ezexerint nekiláttak...  már csak 3 évet kell aludni, és végre 2x3 sávos lesz az M0D...

 

érdekesség:

a london körüli M25 rekord tempóban - 11 év alatt - 2x3 sávban elkészült, de mire kész lett teljesen megtelt...

azóta folyamatosan bővítgetik...

 

mongyuk egy 10M-ós megapolisz körül egy 2x(3+2)-es vagy 4x3-as gyűrű célravezetőbb lenne...

Előzmény: hotrod25 (17871)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17871

Azért is elhordjuk ezt a hegyet ! :)

 

 

hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17870

Várom a térképet Tőled, hogy milyen útvonalon lehet Nyíregyházát elkerülni. Persze délről és dél-keletről az M3 és a 4-es út között el lehet kerülni. És mi van észak-keleten és észak-nyugaton?

Állítólag szerinted Nyíregyházát el lehet kerülni. Térkép???

Előzmény: BoGar (17855)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17869
Mégis mi köze van az UVH-nak az itt tárgyalt Nyíregyháza elkerülő-38-as út-Kelet-Balkán-Baltikum útvonalhoz?
Előzmény: BoGar (17866)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17868
Mégis melyik irányból lehet elkerülni????
Előzmény: BoGar (17867)
BoGar Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17867
Honnan tudjam én, hogy honnan-hova akarsz menni? :) Az hangzott el, nem lehet elkerülni. De el lehet. Bizonyos irányból.
Előzmény: hegyaljai2 (17865)
BoGar Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17866
:DDDD

UVH=Újpesti Vasúti Híd, esetleg Északi Összekötő Vasúti híd

Egyébként az csak egy költői kérdés akart lenni, nem pont hozzád ment a kérdés, csak csupán a te felvetésedre reagáltam.
Előzmény: hegyaljai2 (17864)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17865
Valóben nem mondtam, hogy észak felől akarjuk elkerülni, de dél felől miért is kerülnénk? Csak hosszabb lehetne!
Előzmény: BoGar (17861)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17864

Bocsáss meg!

Mi ez azUVH!

Én egy buta kertészmérnök vagyok, és nem vagyok köteles az összes "útügyi nevek, és jogosultságok szempontjából felkészültnek lennem"!

Előzmény: BoGar (17862)
RadiX Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17863
az azért más tészta, egy erősen túlhordott ideiglenes szerkezet volt, nem egy rendes hídtest
Előzmény: BoGar (17862)
BoGar Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17862
Jó ez, amit írsz a hídról. Vajon mi lett az UVH elbontott vasszerkezetével?
Előzmény: hegyaljai2 (17860)
BoGar Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17861
Délre M3 felöl. Azt nem mondta senki, hogy északról akarjátok elkerülni! :D
Előzmény: hegyaljai2 (17859)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17860

Kedves Laci!

Amit célkitűzésként jelölsz, azzal teljesen egyetértek!

A cigándi híd úgy jött létre, hogy a korábbi hídszerkezettel kapcsolatban, amely Polgár-Tiszaújvárosnál feleslegessé vált, és egy zseniális útépítő mérnök kitalálta, hogy ez uszályon felúsztatva a legolcsóbb Tisza hidat jelentheti Cigándnál!

Áldott legyen az Ő neve, hiszen azóta az ilyen műtárgyakat hulladékvasban érdekelt politikusbarátok szokták lenyúlni!!

Egyébként azért nem Tiszakarádnál, mert ilyen híd építésnél nem csupán az átívelendő meder szélessége, a mederhíd nyílásszéleség számít, hanem az ártéri hidak, feltöltések is.

Tokaj azért lett a borvidék névadó települése, mert a Magyar Királyság, a Partium, Erdély között itt volt a legkeskenyebb a Tisza árterülete. a tokaji hegy és a rakamazi löszfal áradással nem érintett része között a távolság kevesebb mint 2,5 Km. Az ott működő komp miatt vált a borvidék kereskedelmi lözpontjává! Ettől délre és északra az ártér helyenként 15-30 km széles volt a folyószabályozás előtt, és jelenleg is az ártér itt a legszűkebb.

A Google Map eredményeként tudok olyan lengyel kamionról, aki a balsai kompot hídnak értékelte, és behajtott a vízbe.:)

Előzmény: Törölt nick (17857)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17859

Mégis merre?

Választ csak térképpel tudok elfogadni!!

Előzmény: BoGar (17855)
RadiX Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17858

azok kompok, csak a Google ezt nem tudja

Előzmény: Törölt nick (17857)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17857

szerintem teljesen egyértelmű, hogy mit kell tenni:

 

- meg kell építeni a nyíregyháza északi elkerülőt legalább 41-38 között

- meg kell építeni a 38as tokaj és tsai elkerülőt új tisza híddal

- meghosszítani a 38ast encsig

 

totál felesleges itt új főutakat meg tranzitútvonalakat kitalálni, a meglévő hálózatot kell ésszerűen fejleszteni és bővíteni...

 

 

amúgy nem igazán értem, miért cigándnál építették a hidat?

ha a tisza-bodrog köznek nyíregy felé (hova máshova) akarok kapcsolatot biztosítani, akkor én tiszakarád környékére raktam volna...

 

amúgy a guglimep elég szar: balsánál, tiszakarádnál és cigándnál is jelöl nemlétező tisa-hidat...

Előzmény: hegyaljai2 (17854)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!