Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.15 0 0 17895

versenyben?

 

rakd már be a képletbe a dotációt is, aztán mindjárt más lesz a leányzó fekvése... :-))

 

a lexarási és korrupciós faktor meg qrvára nem érdekel, attól, hogy erre nyitsz egy külön rubrikát, nekem nem kerül kevesebb adópénzembe...

 

...ráadásul megvan a közútnál is, lásd: túlterhelt, leharcolt főutak kontra rohamtempóban épülő szelleMpályák, emeltdíjas építések...

 

 

találós kérdés:

 

szerinted pölö hollandiában miért nincs gyakorlatilag vasúti áruszállítás, és miért olyan alacsony a személyutaskm aránya (10%)?

 

holott minden feltétel adott:

- sok ember/áru (nagy népsűrűség, nagy tengeri kikötő)

- az úthálózat még a miénkénél is sokkal túlterheltebb...

- és feltételezem ott jóval kisebb a vasúti lexarom faktor...

Előzmény: felucca (17887)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.15 0 0 17894
attól, hogy te marhaságokat vízionálsz, attól még egyik szelleMpálya se lesz se indokolt, se kiasznált... :-))
Előzmény: Aladár46 (17891)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.15 0 0 17893

csak annyi, hogy qrva sokba kerül, de legalább alig lesz rajt forgalom...

 

az M9 is szellem, de az legalább nem épül ilyen eszeveszett tempóban... :-))

Előzmény: v_peti (17890)
Aladár46 Creative Commons License 2009.09.15 0 0 17892
Nincs meg valakinek a 2008-s forgalmi adatok térképes formátumban??? Vagy ilyenről ne is álmodjak még 1 évig...
Előzmény: Aladár46 (17891)
Aladár46 Creative Commons License 2009.09.15 0 0 17891
Szerintem skippeld Laci12-sok hozzászólásait M6-s témában és akkor nem lesz ilyen problémád. :)
Egyébként az M9-s sem szellem, már elég komoly forgalom megy át rajta, a körülményekhez képest. Nagyságrendileg több lenne, ha végre elkészülne az M7-szekszárdi-híd-M5 szakasz, vagy legalább a Kaposvár-53 főút közötti szakasz.
Előzmény: v_peti (17890)
v_peti Creative Commons License 2009.09.15 0 0 17890
szelleM6? Mi a bajod az M6-ossal? Az M9 a szellem nem? Mert "lóg a levegőben" a rövid szakasz kétoldali rávezető tranizutak nélkül.
Előzmény: Törölt nick (17883)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17889

Kitűnő oknyomozó újságírók is észrevették, hogy épül:

http://www.hirszerzo.hu/cikk.kezdodik_az_m0-s_korgyuru_deli_szakaszanak_epitese.122957.html

Előzmény: hotrod25 (17871)
Fricy Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17888
No igen. Az út nem fehér, a vasút meg nem fekete.
Előzmény: felucca (17887)
felucca Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17887
A vasút csak ott vált versenyképtelenné, ahol nincs elég elszállítható áru + ember, és ahol szar forgalomszervezéssel, odanemfigyeléssel, hanyagsággal, rossz menetdíjképzéssel (és mindezek mellett a pénzek ellopásával) versenyképtelenné tették.

Két ötezer lakosú falu között nincs szükség vasútra, mert nincs annyi utazó, aki miatt megérné fenntartani.

A vasút abszolút versenyben van a nagytávolságú személy- és áruszállításban, valamint az elővárosi hivatásforgalmú személyszállításban. Nagyvárosok között elvitathatatlan a versenyelőnye. (Persze akarattal mindent le lehet rontani, ezt is. Jelenleg nálunk ez folyik, erre jössz te nagy mellénnyel és megmondod a tutit.)

Kár, hogy ezt egyesek nem nagyon bírják megemészteni.
Előzmény: Törölt nick (17880)
v_peti Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17886
Na ja. Amúgy a 2. legnagyobb közig területű város 400km2, bár maga a beépített területe nem túl nagy.
Előzmény: Törölt nick (17878)
v_peti Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17885
Na ja. Mondta a "Lajos", amikor ott voltunk. Ott találkozik a puszta és a termékenyebb síkság.
Előzmény: attus germanicus (17879)
FRAMY Creative Commons License 2009.09.14 0 0 17884

A III. szakaszt még csak most tervezik, tehát nem tudom, hogy 2013-ig megépül-e. IV. szakasz viszont nem is lesz, azt úgy-ahogy kiváltja a hűtőgépgyári bekötőút, amit tavaly újítottak fel, a 32-estől a 31-es teljes hosszban.

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17883

A 31-32. sz. főutak jászberényi elkerülő II. szakaszát pár napja adták át.

 

navégre.

mikor kezdik a III. szakaszt? (meg a IV.-et?)

 

 

A 31-es többi szakasza viszont szó szerint ÉLETVESZÉLYES, én nem tudom hogy ezt hogy gondolják...

 

qrva 1xű: így is túl sok pézt kap pest és környéke, mit akarnak még, örüjjenek, hogy jukk van a seggükön...

 

ha minden pénzt ide költenek, akkor hogy építesz tolnában szelleM6ot, meg baz megyébe elkerülőt az elkerülőnek, meg ingyé kocsibeállókat a rétinégereknek???

Előzmény: FRAMY (17881)
radio100jozsi Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17882
Már átadták? Erről nem is tudtam, na 27-én megyek arrafelé, vagy is Gyöngyösre Jászberényen át, majd hazafelé ráérősen elkanyarodok arrafelé. Amúgy a 31-es tényleg katasztrófálisan rossz minőségű lett. Lényegében mi Borsodba menet lassan 20 éve nem láttunk rajta jelentősebb útfelújítást ezen az úton a Nagykáta-Dormánd közötti részén.
Előzmény: FRAMY (17881)
FRAMY Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17881

A 31-32. sz. főutak jászberényi elkerülő II. szakaszát pár napja adták át. Én már használtam és valami hihetetlen igényes munka lett. Annyira sima az út, hogy simán odaver az M7-es új szakaszainak... nekem nagyon pozitív volt. És azt hiszem valami 600-700 M ft volt a kivitelezés és kb. 3 km-ről van szó.

A 31-es többi szakasza viszont szó szerint ÉLETVESZÉLYES, én nem tudom hogy ezt hogy gondolják... talán jövőre elkezdik a felújítását, de számomra hihetetlen, hogy ilyen lehet egy másodrendű főút:(((

Törölt nick Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17880

a legtöbb város így jött létre...

(amelyik meg nem, az vagy ipar, vagy nyersanyag kitermelés révén fejlődött fel...)

 

 

erről jut eszembe: a közlekedés mindig is egyéni volt, csak a 19.-20. sz-ban jutott átmeneti előnyhöz a vasút azáltal, hogy lényegesen 6ékonyabb szállítást/közlekedést tett lehetővé, mint az ökrösszekerek és elsőfecske teherautók, a nevetségesen szar országutakon...

 

azonban mostanra mind az úthálózat, mind a teherautók brutálisan sokat fejlődtek, a vasút meg totál versenyképtelenné vált...

kár, hogy ezt egyesek nem nagyon bírják megemészteni... :-)

Előzmény: attus germanicus (17879)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17879
Debrecen így jött létre, ott a puszta közepén, ahol egyébként semmi nem indokolta volna egy város kialakulását, hogy az útkereszteződésben elkezdtek megtelepülni árusok évszázadokkal ezelőtt, és erre nőt rá végül egy város.
Előzmény: v_peti (17875)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17878
ja, szinte egy mini budapest...
Előzmény: v_peti (17875)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.13 0 0 17877
ha jól tudnak fésülködni, akkor nem... :-))
Előzmény: attus germanicus (17874)
v_peti Creative Commons License 2009.09.12 0 0 17876
Több is van, csak éppen nem ismerem az egész országot közúti szempontból.
Előzmény: AcidMan (17844)
v_peti Creative Commons License 2009.09.12 0 0 17875
Nem semmi, hogy Debrecenbe ennyi főút megy be! Oda épphogy valdi körgyűrű kéne.
Előzmény: Törölt nick (17843)
attus germanicus Creative Commons License 2009.09.12 0 0 17874
Ja, még a múlt héten láttam, hogy Szeged és Vásárhely közt majdnem végig építési terület a 47-es (ott nem, ahol már most is 2×2 sávos). Eléggé lassan lehet most emiatt haladni, de hát egy építkezés jellemzően ezzel jár.
Viszont a Tisza-híd, ha jól tudom, megmarad. Nem fog a forgalom a híd előtt mindkét irányból feltorlódni?
kofy Creative Commons License 2009.09.12 0 0 17873
Sőt (mai tapasztalat) már a Diósdi elág. és az Annahegyi pihenő között végig földmunkáznak, onnan pedig az M7-ig most irtják a növényzetet.
Előzmény: Törölt nick (17872)
Törölt nick Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17872

ezexerint nekiláttak...  már csak 3 évet kell aludni, és végre 2x3 sávos lesz az M0D...

 

érdekesség:

a london körüli M25 rekord tempóban - 11 év alatt - 2x3 sávban elkészült, de mire kész lett teljesen megtelt...

azóta folyamatosan bővítgetik...

 

mongyuk egy 10M-ós megapolisz körül egy 2x(3+2)-es vagy 4x3-as gyűrű célravezetőbb lenne...

Előzmény: hotrod25 (17871)
hotrod25 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17871

Azért is elhordjuk ezt a hegyet ! :)

 

 

hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17870

Várom a térképet Tőled, hogy milyen útvonalon lehet Nyíregyházát elkerülni. Persze délről és dél-keletről az M3 és a 4-es út között el lehet kerülni. És mi van észak-keleten és észak-nyugaton?

Állítólag szerinted Nyíregyházát el lehet kerülni. Térkép???

Előzmény: BoGar (17855)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17869
Mégis mi köze van az UVH-nak az itt tárgyalt Nyíregyháza elkerülő-38-as út-Kelet-Balkán-Baltikum útvonalhoz?
Előzmény: BoGar (17866)
hegyaljai2 Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17868
Mégis melyik irányból lehet elkerülni????
Előzmény: BoGar (17867)
BoGar Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17867
Honnan tudjam én, hogy honnan-hova akarsz menni? :) Az hangzott el, nem lehet elkerülni. De el lehet. Bizonyos irányból.
Előzmény: hegyaljai2 (17865)
BoGar Creative Commons License 2009.09.11 0 0 17866
:DDDD

UVH=Újpesti Vasúti Híd, esetleg Északi Összekötő Vasúti híd

Egyébként az csak egy költői kérdés akart lenni, nem pont hozzád ment a kérdés, csak csupán a te felvetésedre reagáltam.
Előzmény: hegyaljai2 (17864)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!