Valaki tudna belinkelni képet univerzális központizár beszereléséről? Az is jó lenne, ha valakinek már be van szerelve, és lefényképezi a kész "művet"!
2000-es évjáratú felin hol lehet a gyári riasztó vezérlője?
Kössz a segítséget! Pontosan ez történt - fantasztikusak vagytok. Más: lengéscsillapítókat szeretnék cserélni: árban a Bárdi által forgalmazott LIP HydraMax jönne számításba - használ valaki ilyet? Érdemes lenne megvennem?
Ha drágábbat választanék akkor nem lenne elég lé a vezérműláncra, olajra, szűrökre, a centrál felújítására stb. stb:)))
A záraknál van egy műanyag elem, ami elvileg azért van, hogy ne lehessen dróttal kinyitni, mint a farosokat. Én is így jártam két hete, de nekem hiányzik az egyik, és azt az ajtót ki tudtam nyitni. Azért próbálkozz, hátha... :)
Kedves márkatársak! Ha esetleg valaki be tudna linkelni egy összeállítási rajzot, 2000es évjáratú 1.3 as MPI Felicia hátsó lengéscsillaptójárol beszereléshez, azt nagyon megköszönném! Segítségeteket előlre is köszönöm!
Én még nem jártam így, de szerintem a kis háromszög ablakot célszerűbb betörni. Mert a hátsószélvédőtörésnél/cserénél megsérülhet a szélvédőgumi. Továbbá a bontós üvegnél lehet, hogy sérült a szélvédőfűtőcsík, ha netán korrodált az ajtód a gumi alatt, akkor lehet hogy lakatosmunka is lesz rajta... Szóval macerásabb szerintem.
A kis háromszög ablakra meg ragaszól egy öntapadós fólíát, hogy ne menjenek a szilánkok szét és kész.
Én személyszerint úgy csinálnám, hogy kifeszíteném az első ajtót fent egy műanyagékkel (az nem sérti meg a fényezést) majd egy vastagabb damilra tennék egy nagyobbacska 3as horgot, és addig trükköznék, hogy meghúznám vele a csomagtérajtónak a nyitóját.
Tavaly télen egy Fabiát így nyitottunk ki... Ott is benne maradt a kulcs, ráadásul a motor is járt;)
Hello kocoska. Egyszer ugyan igy jártam mint te,bezártam a kulcsot a kocsiba. De én városba és ráadásul fizetett parkoloba. Gyorsan elmentem venni egy jo hosszu bicikli ku"lo"t,mind két végét meghajlitottam és probáltam az kinyitni ugy az elso ajto felol. Természetesen nem tudtam. Aztán "szerencsére" jott arra egy profi és elmagyarázta hogy hogyan kell ilyen esetegbe eljárni! Semmi perc alatt kinyitotta! O ugy csinálta hogy a hátso ajtonál kicsit kihuzta a ablak szigetelo gumit de csak ép a végét,betolta a pálcát,gondolom beakaztotta a zár pálcájába és meghuzta. Ezt 105 skodánál mukodot. Itt is mukodnie kell,szerintem hasonlo elven mukodik. Ne tord ki az ablakot, inkább játszodj vele de én a hátso ajtot uveg gumiját ajánlom.
Az első tulaj nálam azt csinálta, hogy a hátsó ajtó pici ablakát verte be. Ez a legolcsóbb és házilag cserélhető. Évekig tartott, mire az utolsó szilánkot is kiporszívóztam. Most szereltem be központi zárat,azzal nem fordulhat ez elő.
Kollégám másoltatott egy kulcsot csak úgy, immo chip nélkül. Ez ajtónyitásra jó, de indításra nem. Jól becsomagolta, és panduit szalaggal felkötötte a kocsi hasa alá egy alkalmas pontra. Mindig így jár el, és már többször segített. (Asszonypajtás ajtócsapkodós típus, hát vigyázni kell.)
Hello! Ez nekem is sikerült egyszer. A megoldás egy kb. 30cm-es mindkét végén derékszögbe hajlított erős drót + az anyósülés felöli első ablak alsó szegélyének óvatos eltávolítása. A zár felöl kell a zár belső pöckét felhúzni, és mivel a szegélyt kivetted belátsz a zárba látható a műanyag pöcök.
szerintem egy valamire való autómentő/szerviz ki tudja nyitni. Én egy Fiat Albeánál láttam, hogy az ajtó keret tetejénél becsúsztatott egy felfújható párnát, felfújta, és az ajtókeret engedett annyit, hogy egy dróttal ki lehetett halászni a kulcsot. Asszem egy vw skoda audi-s szervizkocsi jött ki, 5 perc alatt megvolt. Azt, hogy ez olcsóbb-e mint az üvegezés és hogy mennyire maradandó a deformáció azt nem tudom :(.
Le lehet szedni,csak egy zégergyűrű tartja. A zárbetétbet át lehet alakítani, hogy működjön a régi kulccsal, a belsejében lévő lamellákat kell átpakolgatni úgy, hogy a kulcsot beledugva
Köszi a segítséget, így már menni fog, de inkább várunk vele egy kicsit, mígy enyhül a fagy, hogy nehogy nagyobb kárt csináljunk a rideg műanyagban.
Majdnem mindent értettem, de mi az az úszó? A nyitás határolóra gondolsz?
Az új zárbetétről (amit vennem kell) le lehet szerelni azt a bizonyos eltört fület, csak azért kérdezem, hogyha nem muszáj ne kelljen két kulcssal nyitni ezután az ajtókat.
Csak akkor kezdj neki,ha van zárbetéted,mert valszin.neked is(mint nekem)a betét végén lévő kis vacak tört el,ami emeli a rudazatot!Én tegnap cseréltem ki,kb.fél órás meló.
1. A kapaszkodó két részből áll, az utastér felőli részt le kell feszíteni egy csavarhúzóval. POZOR! A műanyag olyan könnyen sérül, hogy csak óvatosan!
2. Alatta lesznek csavarok, azt kicsavarod.
3. Az ajtózseb felett egy kis műanyag lapkát találsz, azt lefeszíted, alatta csavart találsz, kitekered.
4. Leveszed az ablaktekerőt (a tengely végén a sapka lepattintható, alatt csavar.
5. A zár úszóját letekered.
6. Egy lapos erős késsel benyúlsz a a kárpit alá, és lefeszegeted, jó sok kárpitbolha tartja, de ha óvatos leszel, nem törnek el, visszaszerelésnél még jó lesz.
7. A kárpit alatt nylon fólia van, azt még meg kell vágnod, ha a zárhoz akarsz hozzáférni.
Ablaktekrő leszed, az ajtóbehúzó burkolata mögött is van csavar, illetve a könyöklő alatt is van egy, a zár felöli oldalon. Ezek után finoman körbe kell feszegetni a kárpitot, hogy a "bolhák" kipattanjanak, és vigyázni kell, hogy ne törjön el mind :) Ezután van egy folia, amit érdemes úgy leszedni, hogy aztán vissza is tudd tenni, meg talán a feltörés ellen betett műanyag elemet is ki kell szedni, de az majd úgyis adja magát.
Tudja valaki hogyan lehet lebontani a vezetőoldali ajtókárpitot? Befagyott a zár, pattant egyet azóta körbeforog. Az anyósülésnél kell bemászni a Feliciába, így elég macerás.