Keresés

Részletes keresés

BeeZo_4 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 984
Nekem tetszik:)

Lehetne nálunk a TRAXX-okkal ilyesmit csinálni, és akkor lehetnének úgy ingák:)

Sokkal jobban szeretném őket, mint ezeket az "eldobható borotva" trágya motorvonatokat, amiért úgy meg van zavarodva a START.
lok1 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 983

Sziasztok!

 

Pár gondolatom volna az előző hozzászólásokhoz.

Nem tudom, hogy csak a vasútbarátok, vagy az egész ország jelleme lehet-e az, hogy egyes embereknek semmi sem tetszik. Van egy új vonat. Ezt éppen railjet-nek hívják. A megjelenése a magyar vasutakon, mindenképpen előrelépés a MÁV életében, illetve az utasok felé tett komfortfejlesztésben. De persze nem jó, mert

-kicsi a szék, vagy túl nagy

- 12 fő dolgozik az utasok kényelméért, de minek?

- Többen vannak a vezetőállásban (vezérlőben ??) mint  1 fő. Ez biztos azért van mert ünnepi pénzért típusismeretezik a pacák.

- Azért késik a bejövő vonat, mert a "zugzettel"-t nem ismeri a magyar masiniszta, ezért újra fel kell írni a vonatot.

- Miért nincs mélyebb pohártartó az asztalon?Úgy fékezett hogy a szomszédnál landolt volna az akármim.

 Soroljam??? Csupa kedvesség, jóindulat és szakmaiatlanság társul a hozzászólásokhoz! Persze nem arról van szó hogy itt tudnia kell mindent , mindenkinek, hiszen a fórumot azért találták ki hogy a más-más vélemények alpján egy nézet alakulhasson ki a résztvevőkben! Ezért ha valaki valamit tapasztalt és nem tudja annak okát, akkor ezt adja itt elő és érdeklődjön az okáról , nem pedig telve a magamutogató okoskodásával írja le azt amit gondol!

Esetleg azok az emberek is olvashatják ezeket a sorokat, akik mindent megtettek azért hogy valami korrekt módon, gördülékenyen menjen. A Tisztelt hozzászóló ha név nélkül is, de céloz bizonyos dolgokra és általam fent kifogásolt stílusában elő is adja a nézetét. Ez sajnos nagyon sok esetben nem fedi a valóságot így jogtalanul megbántja és megvádolja ezzel a vétlen embereket! Eme pár sorhoz szeretnék még valamit hozzáfűzni, illetve kérdezni.

Eszébe jutott az valakinek, hogy a peronokon a felszállási engedélyt lobogtató vasútbarátokat mégis mi oknál fogva nem engedik fel mozdonyokra??? El kellene ezen gondolkodni, mielőtt a maszlagot leírjuk! Természetesen tisztelet a kivételnek, de mivel nem beszélünk nyílt nevekkel ezért sajnos a hozzáállás is név nélkül, mondhatni általánosítva működik...

 

 

M63,008 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 982
Gondolom típusismeret, ünnepi pézér...
Előzmény: PLACI (981)
PLACI Creative Commons License 2008.12.28 0 0 981
Áruljátok el, miért tartózkodik mindig legalább 2 ember a vezállásokon!
Előzmény: Edericsi (980)
Edericsi Creative Commons License 2008.12.28 0 0 980

Üdv!!

2 tegnapi kép:

 

alállomás Creative Commons License 2008.12.28 0 0 979
gabor144 Creative Commons License 2008.12.28 0 0 977

Siasztok!

 

Kérem erősítsen meg valaki (vagy cáfoljon meg)! Bp-Győr között First kocsiosztályra ugye a normál belföldi díjszabás érvényes? (1.o. jegy + valami pótjegy).

 

Köszönöm.

PLACI Creative Commons License 2008.12.28 0 0 976
Miért nem nyitották ki a vezérlő ajtaját, hogy a meleg bejöjjön, pont úgy, mint a csuklós Bz-nél nyáron, ahol nincs klíma a vezálláson? :)
Előzmény: D F T (975)
D F T Creative Commons License 2008.12.28 0 0 975
A vezérlő üzemelt volna, de a vezetőfülke fűtés megadta magát.
Előzmény: rutthin (953)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.28 0 0 974

Más látni és más kipróbálni.

 

Ma halberstadti kocsi is jutott a nagy vonatozásomba, mmegkockáztatom, hogy még az is kényelmesebb. (Meg nem annyira hideg.)

 

Valahogy a régebbi (nemcsak EC!) kocsikkal jobban ki vagyok békülve, a jó öreg 19-57-es kocsiknál kényelmesebbel nem igazán találkoztam.

Előzmény: 5047 001 (963)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.27 0 0 973
De igen, menet közben.
Előzmény: PLACI (961)
Burnya5 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 972
Ugye?.......

Spirit of Hungary
FOMA Creative Commons License 2008.12.27 0 0 971
Belföldi IC-ken is találkoz6sz velük, jövőre is.
Előzmény: PLACI (970)
PLACI Creative Commons License 2008.12.27 0 0 970
Ez régebben volt szokás: belföldi IC-ken is szinte mindig láttam járkálni őket. Aztán eltűntek.
Előzmény: Törölt nick (968)
FOMA Creative Commons License 2008.12.27 0 0 969
Mind2 vonatpáron indulás óta van járőr Hegyeshalomtól.
Előzmény: Törölt nick (968)
tompysoft Creative Commons License 2008.12.27 0 0 967
Azért az első RJ41-en jól elvoltunk... Ültem én mindenhol... De a vezérlő első osztályú része az egész hangulatos azzal a néhány asztalos üléssel, ugye? :)
Meg a szorijaidat hozzáadjuk, aztán kész :D
Előzmény: rutthin (950)
V43-3220 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 966
Ma a Keletiben:
424 009 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 965

 Ma....

 

1 RJ41

 

2 RJ66
5047 001 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 964
Bizony, bizony...
Előzmény: rutthin (950)
5047 001 Creative Commons License 2008.12.27 0 0 963
Na már nem vagyunk a csodavonattól elájulva? :-) Ezt mind kikellett próbálni, hogy megtudd? Képeken és szövegben mind látható volt már hónapokkal előtte csak sokan a nyelvükkel épp a szélvédőket nyaloggatták még -topikon(!)- a rélzseten így nem szóltam. :-) De még most is röhögök. ;-)
Előzmény: _nyunyuka (954)
PLACI Creative Commons License 2008.12.27 0 0 962
"és szinte tök üresen."

Legalább kevéssé fogy a Milka csoki, törlőkendő és az üdítő :)))
Előzmény: rutthin (953)
PLACI Creative Commons License 2008.12.27 0 0 961
A vasútőrök ugye nem menet közben tartózkodtak a rj-en? Azért ez már a ló másik oldala...
Előzmény: _nyunyuka (959)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 960
Na igen, a vasútőröket én nem számoltam. Sajna errefelé mindent őrizni kell a vandálok miatt, ami jobb állapotú, mint egy ótvar Bhv...
Előzmény: _nyunyuka (956)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.26 0 0 959

Meg is kereshettelek volna, ha ezt tudom.

 

Két vasútőrt is láttam kukásmellényben föl-alá kolbászolni...

Előzmény: rutthin (957)
rutthin Creative Commons License 2008.12.26 0 0 958
Ja, és van magyarul tudó felszolgáló, tegnap volt a RJ 41-66-on! Egy félvér csajról van szó, jól beszéli a nyelvünket!
Előzmény: rutthin (957)
rutthin Creative Commons License 2008.12.26 0 0 957
Én is utaztam ma a 66-al, de nem láttam rajta 12 fős személyzetet! 3-an voltak a vezérlőn, 2 rendész, 1 aranyos lányka a prémiumban, 2 fő vjv., 2-en a büfében, ez csak 10! És gondolom, a vezérlőben nem mindenki volt vezényelve...
Előzmény: _nyunyuka (954)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.26 0 0 956
Összesen ennyi formaruhást számoltam össze...
Előzmény: Nandesz2 (955)
Nandesz2 Creative Commons License 2008.12.26 0 0 955
12 fős személyzet?

Atya ég. Számoljunk. 2 MÁV-Start-os jv. Egy Trakciós mv., 3 ember a büfében, kettő a premiumon. Nekem már ez is soknak tűnik, pedig ez még csak nyolc lenne.

Milyen elosztásban volt a 12?
Előzmény: _nyunyuka (954)
_nyunyuka Creative Commons License 2008.12.26 0 0 954

Nekem az RJ66 jutott mára, óramű pontos volt.

 

Kipróbáltam mint újdonságot, de nem vagyok elájulva tőle...

 

Miért kell egy nemzetközi vonat közlekedéséhez a magyar szakaszon (ha jól számoltam) 12 fős személyzet?

 

Aranyos szolgáltatás a rágcsálnivaló az 1. o.-n, de kicsit árnyalja a képet, hogy az mv.-n és a vjv.-n kívül a vonatszemélyzet egyetlen tagja se tud magyarul! Miért az utasnak kell angolul vagy németül tudni, hogy ki tudja kérni a kétdecis multivitamint vagy almalét?

 

Az asztalra csinálhattak volna egy rendes pohártartót. Tatabánya előtt kényszerfékeztünk (tán felkaptunk egy vöröset?), ha velem szemben ül valaki, garantáltan az ő ölében landol a pohár üdítő.

 

Szép-szép, de amekkora felhajtást csináltak neki, többet vártam volna...

Előzmény: rutthin (953)
rutthin Creative Commons License 2008.12.26 0 0 953

Ma a RJ 40-est már vontatta a 223-as Tau, ezek szerint nem üzemelt a vezérlő!

Most indul Győrből, kb. 20 perc késéssel, és szinte tök üresen.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!