Nem tudom, hogy csak a vasútbarátok, vagy az egész ország jelleme lehet-e az, hogy egyes embereknek semmi sem tetszik. Van egy új vonat. Ezt éppen railjet-nek hívják. A megjelenése a magyar vasutakon, mindenképpen előrelépés a MÁV életében, illetve az utasok felé tett komfortfejlesztésben. De persze nem jó, mert
-kicsi a szék, vagy túl nagy
- 12 fő dolgozik az utasok kényelméért, de minek?
- Többen vannak a vezetőállásban (vezérlőben ??) mint 1 fő. Ez biztos azért van mert ünnepi pénzért típusismeretezik a pacák.
- Azért késik a bejövő vonat, mert a "zugzettel"-t nem ismeri a magyar masiniszta, ezért újra fel kell írni a vonatot.
- Miért nincs mélyebbpohártartó azasztalon?Úgy fékezett hogy a szomszédnál landolt volna az akármim.
Soroljam??? Csupa kedvesség, jóindulat és szakmaiatlanság társul a hozzászólásokhoz! Persze nem arról van szó hogy itt tudnia kell mindent , mindenkinek, hiszen a fórumot azért találták ki hogy a más-más vélemények alpján egy nézet alakulhasson ki a résztvevőkben! Ezért ha valaki valamit tapasztalt és nem tudja annak okát, akkor ezt adja itt elő és érdeklődjön az okáról , nem pedig telve a magamutogató okoskodásával írja le azt amit gondol!
Esetleg azok az emberek is olvashatják ezeket a sorokat, akik mindent megtettek azért hogy valami korrekt módon, gördülékenyen menjen. A Tisztelt hozzászóló ha név nélkül is, de céloz bizonyos dolgokra és általam fent kifogásolt stílusában elő is adja a nézetét. Ez sajnos nagyon sok esetben nem fedi a valóságot így jogtalanul megbántja és megvádolja ezzel a vétlen embereket! Eme pár sorhoz szeretnék még valamit hozzáfűzni, illetve kérdezni.
Eszébe jutott az valakinek, hogy a peronokon a felszállási engedélyt lobogtató vasútbarátokat mégis mi oknál fogva nem engedik fel mozdonyokra??? El kellene ezen gondolkodni, mielőtt a maszlagot leírjuk! Természetesen tisztelet a kivételnek, de mivel nem beszélünk nyílt nevekkel ezért sajnos a hozzáállás is név nélkül, mondhatni általánosítva működik...
Kérem erősítsen meg valaki (vagy cáfoljon meg)! Bp-Győr között First kocsiosztályra ugye a normál belföldi díjszabás érvényes? (1.o. jegy + valami pótjegy).
Azért az első RJ41-en jól elvoltunk... Ültem én mindenhol... De a vezérlő első osztályú része az egész hangulatos azzal a néhány asztalos üléssel, ugye? :) Meg a szorijaidat hozzáadjuk, aztán kész :D
Na már nem vagyunk a csodavonattól elájulva? :-) Ezt mind kikellett próbálni, hogy megtudd? Képeken és szövegben mind látható volt már hónapokkal előtte csak sokan a nyelvükkel épp a szélvédőket nyaloggatták még -topikon(!)- a rélzseten így nem szóltam. :-) De még most is röhögök. ;-)
Én is utaztam ma a 66-al, de nem láttam rajta 12 fős személyzetet! 3-an voltak a vezérlőn, 2 rendész, 1 aranyos lányka a prémiumban, 2 fő vjv., 2-en a büfében, ez csak 10! És gondolom, a vezérlőben nem mindenki volt vezényelve...
Atya ég. Számoljunk. 2 MÁV-Start-os jv. Egy Trakciós mv., 3 ember a büfében, kettő a premiumon. Nekem már ez is soknak tűnik, pedig ez még csak nyolc lenne.
Kipróbáltam mint újdonságot, de nem vagyok elájulva tőle...
Miért kell egy nemzetközi vonat közlekedéséhez a magyar szakaszon (ha jól számoltam) 12 fős személyzet?
Aranyos szolgáltatás a rágcsálnivaló az 1. o.-n, de kicsit árnyalja a képet, hogy az mv.-n és a vjv.-n kívül a vonatszemélyzet egyetlen tagja se tud magyarul! Miért az utasnak kell angolul vagy németül tudni, hogy ki tudja kérni a kétdecis multivitamint vagy almalét?
Az asztalra csinálhattak volna egy rendes pohártartót. Tatabánya előtt kényszerfékeztünk (tán felkaptunk egy vöröset?), ha velem szemben ül valaki, garantáltan az ő ölében landol a pohár üdítő.
Szép-szép, de amekkora felhajtást csináltak neki, többet vártam volna...