A sárpilisi rálátás javul! Mintha nemrég egy csomó zöldséget eltávolítottak volna. Egyelőre még ott fekszenek, de már nem akadályozzák a rálátást. Talán a legtöbbet a lassújel takarja ki! ;) Remélhetőleg már nem sokáig. :)
Annyit hogy szerencsémre egy vonattal előbb, a 38715-tel jöttem haza Bajáról. :D Amúgy viccen kívül nem értem mi a gond azzal az átjáróval... Teljesen jól belátható mindkét irányból. Egy vonat azért meg nem olyan kis jármű hogy ne lehessen észrevenni akár pár 100 méterről.
Biztos okkal hívták a mentőt Battára, de ilyen esetben nem lehet a legközelebbi (pl. itt most Érd v. É.felső) helyen ellátni a rosszullevőt? Akár most is számíthatott volna az a pár perc.
Ez a fertőtlenítős dolog is szomorú. Ha valaki összef*sa v. összeh*ja betegen, illetve csak összeprüszköli fertőző betegen, akkor nincs semmi ilyen. De ha (nem tudom a részleteket, ezért lehet mellélövök) szerencsétlen utas kap egy agyvérzést/infarktust, akkor meg igen. Viszont ha sikerült volna az újraélesztés, akkor meg nem???
Három óra? Akkor már a következő átszállóssal is eljöhettek volna az utasok, feltéve, ha megállt volna Battán. A 8008 pl. Érd felsőn megállós.... Szóval....
Pedig vannak események. A múlt héten például, az esti Gemencen meghalt egy utas. Már Kelenföldnél rosszul volt. Háros magasságában mentőt hívtak hozzá, a battai állomásra. Ott újraéleszették, de már nem tudtak rajta segíteni. A motorkocsi üresen visszament Pestre fertőtlenítésre. Másik jármű három óra múlva érkezett az utasokért.
Úgy ül a topik, mintha nem történne semmi! :) Pedig dehogynem! Bátaszák állomáson hatalmas felújítás kezdődött és fejeződött is be. Optikai tuningnak tekinthető felújítás történt: felmeszelték a az SK+10 (talán van annyi) peronok szélét! Így úgy látszik, mintha lenne! :D
Az így elköltött forint hegyeket a pénztár nyitva (nem) tartásával termelik ki, az elmúlt pár napban csak vasárnap, hétfő, szerda és csütörtöki napon volt zárva. :( , ha jól emlékszem.
Tegnap délután Pestről lement Dunaújvárosba, onnan Mezőfalván, Rétszilason keresztül jött le Bátaszékre. Ma reggel Kiskunhalas-Kecskemét-Cegléd útirányon ment Záhonyba. Holnap megy vissza Záhonyból Rákosra.
Őfőméltósága nem sokat pihen manapság. :D Szombaton, vasárnap a Balatont járta, hétfő estére meg már itt is volt nálunk! Tudható, hogy merre dolgozott mifelénk?
Egy rövid időre felélénkült a teherforgalom a 46-50-esen.. Csörgő egyáltalán nem jár a vonalon már egy ideje... Különösen nem tehervonaton. Nehezen ugyan, de elvitte a vonatot. :)
Nos, a jelen esetben ez egész érdekes lehet, mert maga az "úttest" sem nagyon tettenérhető (0,3 traktor/hét forgalmú földút lévén), ráadásul az átjárót követően barátságosan hozzásímul a vasúti pályához, úgy 25m-en belül. :-)
Más:
Alighanem kigyomlálták a 20-as lassúkat, ma már nem lassítottunk egyik átépített hídon sem. A szekszárdi lassú is "gyorsabb" lett, legalábbis rövidebb a korlátozás, alighanem a szűk ív maradt meg korlátozottnak.
Az adott átjáróba nincs, de lényegtelen is. A csökkentett ráálátási háromszögnek elvileg sorompóval ellátott átjárókban is teljesülnie kell, bár ahogy észrevettem ezt talán annyira nem veszik szigorúan az NKH-nál.