Keresés

Részletes keresés

Borkó Creative Commons License 2014.08.16 0 0 10435

Sziasztok!

 

Lehet tudni, hogy miért szedik ki a 3. pótléktól az IC-kből (mind Pécs felé, mind a [fél-]kör-IC-ken) a kerékpárszállító halbikat?

Izsó001 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 10434

A sárpilisi rálátás javul! Mintha nemrég egy csomó zöldséget eltávolítottak volna. Egyelőre még ott fekszenek, de már nem akadályozzák a rálátást. Talán a legtöbbet a lassújel takarja ki! ;) Remélhetőleg már nem sokáig. :)

kadajo92 Creative Commons License 2014.08.06 0 0 10433

Melyik irányból? A főút vagy Nyékipuszta?

Előzmény: Dieseles85 (10432)
Dieseles85 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 10432

Konkrétan a vonat oldalába szálltak bele.

Előzmény: kadajo92 (10431)
kadajo92 Creative Commons License 2014.08.05 0 0 10431

Annyit hogy szerencsémre egy vonattal előbb, a 38715-tel jöttem haza Bajáról. :D Amúgy viccen kívül nem értem mi a gond azzal az átjáróval... Teljesen jól belátható mindkét irányból. Egy vonat azért meg nem olyan kis jármű hogy ne lehessen észrevenni akár pár 100 méterről.

Előzmény: kocsiska13 (10430)
kocsiska13 Creative Commons License 2014.08.04 0 0 10430
thomashomas Creative Commons License 2014.08.01 0 0 10429

Atomvonat volt, ezúttal szergejekkel.

Előzmény: vicces74 (10428)
vicces74 Creative Commons License 2014.08.01 0 0 10428

Sziasztok!

Tegnap (07.31.-én) este 22 óra körül milyen különleges tehervonat haladt át Szekszárdon? Bátaszék fele robogott, két M62-es húzta,

rendőri biztosítás az útátjárókban,felüljárókon stb. Valaki bővebben tudna valamit, esetleg képek?

trizs77 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 10427

Az itt OFF, egyik közép alföldi vasútállomáson, ismerős édesapja és veje, nem bírta már nézni az utasperonra nyíló ajtó kopottságát.

 

Megbeszélték a helyi vasutasokkal, hogy mivel a vasút 10+ éve nem hajlandó lefesteni, ezért majd ők.

De ezt titokban kellet cselekedniük mert ha kitudódik, ők is, a helyi vasutasok is legalább fél tucat szabályt megsértve kerülnek bitófa alá.

 

Így hát a helyi vasutasok elnéző együttműködésével, leemelték a két ajtót és hazavitték.

Lecsiszolták a kb. 1962 körüli régi festéket.

Kijavították az ajtó hibáit, majd lefestették vasutaszöldre a két ajtót.

 

Három nap múlva pedig visszavitték és felszerelték.

 

Nem sok, de ők ennyivel járultak hozzá a helyi vasútállomás karbantartottságához.

 

 

MK - 48 Creative Commons License 2014.07.29 0 0 10426

egyetértek valóban csorognak a könnyeim nekem is.

12 évet szolgáltam ott...(((

Izsó001 Creative Commons License 2014.07.28 0 0 10425

Ez többszörösen szomorú. :(

Biztos okkal hívták a mentőt Battára, de ilyen esetben nem lehet a legközelebbi (pl. itt most Érd v. É.felső) helyen ellátni a rosszullevőt? Akár most is számíthatott volna az a pár perc.

Ez a fertőtlenítős dolog is szomorú. Ha valaki összef*sa v. összeh*ja betegen, illetve csak összeprüszköli fertőző betegen, akkor nincs semmi ilyen. De ha (nem tudom a részleteket, ezért lehet mellélövök) szerencsétlen utas kap egy agyvérzést/infarktust, akkor meg igen. Viszont ha sikerült volna az újraélesztés, akkor meg nem???

Három óra? Akkor már a következő átszállóssal is eljöhettek volna az utasok, feltéve, ha megállt volna Battán. A 8008 pl. Érd felsőn megállós.... Szóval....

 

Előzmény: Bz-Ps (10424)
Bz-Ps Creative Commons License 2014.07.28 0 0 10424

 Pedig vannak események. A múlt héten például, az esti Gemencen meghalt egy utas. Már Kelenföldnél rosszul volt. Háros magasságában mentőt hívtak hozzá, a battai állomásra. Ott újraéleszették, de már nem tudtak rajta segíteni. A motorkocsi üresen visszament Pestre fertőtlenítésre. Másik jármű három óra múlva érkezett az utasokért.

  

Előzmény: Izsó001 (10423)
Izsó001 Creative Commons License 2014.07.24 0 0 10423

Úgy ül a topik, mintha nem történne semmi! :) Pedig dehogynem! Bátaszák állomáson hatalmas felújítás kezdődött és fejeződött is be. Optikai tuningnak tekinthető felújítás történt: felmeszelték a az SK+10 (talán van annyi) peronok szélét! Így úgy látszik, mintha lenne! :D

Az így elköltött forint hegyeket a pénztár nyitva (nem) tartásával termelik ki, az elmúlt pár napban csak vasárnap, hétfő, szerda és csütörtöki napon volt zárva. :(  , ha jól emlékszem.

Izsó001 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 10422

Köszi!

Akkor bemérhette a felújított szakaszt és az ártéri hidakat.

Előzmény: vonatles (10421)
vonatles Creative Commons License 2014.07.15 0 0 10421

Tegnap délután Pestről lement Dunaújvárosba, onnan Mezőfalván, Rétszilason keresztül jött le Bátaszékre. Ma reggel Kiskunhalas-Kecskemét-Cegléd útirányon ment Záhonyba. Holnap megy vissza Záhonyból Rákosra.

Előzmény: Izsó001 (10420)
Izsó001 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 10420

Őfőméltósága nem sokat pihen manapság. :D Szombaton, vasárnap a Balatont járta, hétfő estére meg már itt is volt nálunk! Tudható, hogy merre dolgozott mifelénk?

 

Előzmény: vonatles (10418)
KT4 210 Creative Commons License 2014.07.15 0 0 10419

Köszi!

Előzmény: vonatles (10417)
vonatles Creative Commons License 2014.07.14 0 0 10418
vonatles Creative Commons License 2014.07.14 0 0 10417

Igen Dombóváriak (is) voltak :)

Előzmény: KT4 210 (10416)
KT4 210 Creative Commons License 2014.07.14 0 0 10416

Sziasztok, korábban, mikor csörgők jártak még a 154-esen, akkor azok a gépek dombóvári telepállomásúak voltak, vagy hova valósiak?

thomashomas Creative Commons License 2014.07.11 0 0 10415

Egy rövid időre felélénkült a teherforgalom a 46-50-esen.. Csörgő egyáltalán nem jár a vonalon már egy ideje... Különösen nem tehervonaton. Nehezen ugyan, de elvitte a vonatot. :)

Szergejes ócska:
https://www.flickr.com/photos/65153571@N06/14623887291/in/photostream/
Csörgős cement:
https://www.flickr.com/photos/65153571@N06/14440600458/
Szergejes (kohó)salak:
https://www.flickr.com/photos/65153571@N06/14627362455/in/photostream/

vonatles Creative Commons License 2014.07.08 0 0 10414
vonatles Creative Commons License 2014.07.05 0 0 10413
Izsó001 Creative Commons License 2014.07.02 0 0 10412

Nos, a jelen esetben ez egész érdekes lehet, mert maga az "úttest" sem nagyon tettenérhető (0,3 traktor/hét forgalmú földút lévén), ráadásul az átjárót követően barátságosan hozzásímul a vasúti pályához, úgy 25m-en belül. :-)

 

Más:

Alighanem kigyomlálták a 20-as lassúkat, ma már nem lassítottunk egyik átépített hídon sem. A szekszárdi lassú is "gyorsabb" lett, legalábbis rövidebb a korlátozás, alighanem a szűk ív maradt meg korlátozottnak.

 

Előzmény: kadajo92 (10411)
kadajo92 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 10411

A fogalom meghatározása:

 

"Az a háromszög, amelyet az úttest felezővonalának, és a vasúti pálya tengelyének metszéspontjától:

-az út tengelyén a fényjelző-készülék oszlopától, illetve a vasúti átjáró kezdete (Andráskereszt) jelzőtábla oszlopától visszafelé mért...."

 

Többi része nem lényeges, de ez alapján szerintem egyértelmű. :D

Előzmény: Borkó (10409)
vonatles Creative Commons License 2014.07.01 0 0 10410
Borkó Creative Commons License 2014.07.01 0 0 10409

"A csökkentett ráálátási háromszögnek elvileg sorompóval ellátott átjárókban is teljesülnie kell"

 

Biztos ez? Nagydorog fölött akkor szűnt meg a 3-4 átjáróban páros iránybeli

majd tízéves 40-ezés, amikor végre beüzemelték a fedezett fénysorompókat, úgy 2003-4 körül.

Előzmény: kadajo92 (10408)
kadajo92 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 10408

Az adott átjáróba nincs, de lényegtelen is. A csökkentett ráálátási háromszögnek elvileg sorompóval ellátott átjárókban is teljesülnie kell, bár ahogy észrevettem ezt talán annyira nem veszik szigorúan az NKH-nál.

Előzmény: Borkó (10407)
Borkó Creative Commons License 2014.07.01 0 0 10407

Vagy esetleg egy fénysorompó? (Jó, jó, tudom, ehhez három dolog kell, ami pedig még a 80-ra, netán 100-ra emeléshez sincs meg. :-( )

Előzmény: kadajo92 (10406)
kadajo92 Creative Commons License 2014.07.01 0 0 10406

Nem akartam ilyen egyértelműen fogalmazni. :-)

Előzmény: Izsó001 (10404)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!