Sőt, az lenne a jó, ha sehol sem állna meg! :D Elég ha lassít, majd csak felugrálnak az utasok. :) Meg le. :)
Viccet félretéve: volna létjogosultsága szerintem a megállóhely-szám csökkentésnek és ezzel akár 10-15 percet faragni a menetidőn. Ráhordó vonat okos lenne, de nem itt lent és nem így. A legtöbb fel és leszálló pl. Szekszárdon van, és bátaszéki sem elhanyagolható. Azt sem hiszem, hogy plusz kapacitás lenne rá, főleg addig, amíg az ütemet sem adják vissza. Szóval, szerintem, ez így rémhír. Persze, ettől függetlenül én is várom a fejleményeket. ;)
Van e valakinek valami biztos infója a jövő évi menetrendtervezetről? Azért kérdezem, mert hajmeresztő dolgokat hallottam! Az egyik pletyka szerint, a Gemenc nem állna meg Bátaszéken, Sárbogárdon egyes pletykák szerint Nagydorogon sem -feltételezem hogy a legtöbb kis állomáson, megállóhelyen sem- hanem lenne előtte egy ráhordóvonat, egyes pletykák szerint Szekszárdig, más pletykák szerint Tolnáig. Tud erről valaki valamit?
Vajon hogyan lehetne ezeket az eseteket kivédeni? Mit lehetne tenni ilyenkor? Esetleg a következő pécsi IC.-vel elszállítani az utasokat Bogárdig, ahonnan az elvileg ott lévő Bz.-t leközlekedtetni Bajáig, a Dezső helyett? Így Kb csak egy óra lenne a késés. Vagy busszal pótolni a Dezsőt, csak egy busz lehet hogy kevés lenne, ráadásul a Gemenc útvonala közúton brutál kerülő+ fővárosi forgalom= lenne vagy másfél órás késés akkor is. Legjobb lenne persze ha lenne tartalék jármű a Keletiben. De az állom kategória. Sajnos ezek az esetek -szerintem- kivédhetetlenek! :-(
Nagyjából. Viszont, mivel annak a menetvonalán engedték ki a Keletiből, azt cserébe jó alaposan elverte. Az jó negyed órát kapott. Így aztán a fehérvári személy is ennyi késéssel ment a 838 után.
Ha már így alakult, én nem is engedtem volna megállni a 838-at Tolnáig, úgyis ott ment mögötte a személy. Ha véletlenül lett volna köztes leszálló, az átszállhatott volna a személyre. Nem gondolom, hogy bárki is 3 órát várt volna bármely megállóban a Gemencre.
Ha másra nem is, de arra jó lehetett volna, hogy kipróbáljanak egy ésszerűbb, gyorsvonati menetrendet, és erre a későbbiekben hivatkozni lehetett volna a menetrend tervezésekor.
Alighanem sikerült ma összehozni a 838-as rekordgyanús késését. Alig 2:39 perc késéssel bírt elindulni a Keletiből. Gyakorlatilag már le is járt a vezér műszakja, mire sikerült elindulni. Ez azért nem semmi. Persze a Start térképén magyarázat nincs, lehet, úgy gondolták, egy ekkora késést úgy sem lehet megmagyarázni. Na, ez az, amit én is így gondolok. Azt nem tudom, hogy van-e rajta utas. :(
A sárpilisi rálátás javul! Mintha nemrég egy csomó zöldséget eltávolítottak volna. Egyelőre még ott fekszenek, de már nem akadályozzák a rálátást. Talán a legtöbbet a lassújel takarja ki! ;) Remélhetőleg már nem sokáig. :)
Annyit hogy szerencsémre egy vonattal előbb, a 38715-tel jöttem haza Bajáról. :D Amúgy viccen kívül nem értem mi a gond azzal az átjáróval... Teljesen jól belátható mindkét irányból. Egy vonat azért meg nem olyan kis jármű hogy ne lehessen észrevenni akár pár 100 méterről.
Biztos okkal hívták a mentőt Battára, de ilyen esetben nem lehet a legközelebbi (pl. itt most Érd v. É.felső) helyen ellátni a rosszullevőt? Akár most is számíthatott volna az a pár perc.
Ez a fertőtlenítős dolog is szomorú. Ha valaki összef*sa v. összeh*ja betegen, illetve csak összeprüszköli fertőző betegen, akkor nincs semmi ilyen. De ha (nem tudom a részleteket, ezért lehet mellélövök) szerencsétlen utas kap egy agyvérzést/infarktust, akkor meg igen. Viszont ha sikerült volna az újraélesztés, akkor meg nem???
Három óra? Akkor már a következő átszállóssal is eljöhettek volna az utasok, feltéve, ha megállt volna Battán. A 8008 pl. Érd felsőn megállós.... Szóval....