Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bombyna Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14814

A kormányt le kell szedni hozzá?Elég ha a szürke keretet kiveszem?Akkor már hozzáférek?Vagy mást is le kell még szedni?

Előzmény: ppozsgai (14799)
Bombyna Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14813

Kösz a választ majd valamikor nekiugrok,kézzel ki tudom húzni azt a vasat?

Előzmény: Kmarci28 (14795)
grj73 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14812

Szia

Generátornak 14-14,4V között kell töltenie.Ha ez ok akkor valószinü szulfásodik az aksid.Ez nem zárlat csak nem tud feltöltődni.Nem reklám de az Lidl-be lehet kapni automata töltőt.Kb 3-400ft.Ha ezt rárakod és 10-15 perc alatt feltölti (ezt jelzi)akkor szulfás az aksi.Tehát csere.

Előzmény: renibaba1985 (14797)
OT2176 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14811

gázolaj 5 liter és parkolhatsz mélygarázsban ,sok helyen van töltőpont     gáz olcsóbb környezetbarátabb,időszakos tartály felülvizsgálat,nincs mélygarászban parkolás(hosszú távú autókázáshos jó)

Előzmény: drtuka (14785)
OT2176 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14810

olajhiányában feladja hidd el  de elmennek ezek is 300 e km-t általában  a szelepek adják fel legelőbb 

Előzmény: johannes. (14807)
K gabi Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14809

Heló nekem kellene egy első szélvédő  Hol van és hogyér adod 

Előzmény: traveg (14784)
johannes. Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14808

Korábban beszéltünk róla...naugye:

 

Egy motorolaj kiválasztásánál több dologra kell figyelnünk. Például: milyen konstrukciójú a motor az autónkba, vagy a gyártó milyen követelményeket ír elő a motorolajjal szemben. Egy idősebb konstrukciójú motorba nem lehet modern fél-szintetikus vagy szintetikus motorolajat tölteni. Szélsőséges esetben egy öreg motor akár tönkre is mehet egy modern motorolajtól.

 

Fuchs Oil Hungária Kft.(http://www.autoakademia.hu/cikk/motorolajok-alapveto-ismeretek)

johannes. Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14807

Üdv!

 

Érdekelne,hogy mi a tapasztalat ha egy feli motor feladja.

Az enyém még jó szerencsére,csak érdekel,hogy ha generálra szorul egy feli akkor mi az ami még cserélendő?

Van tapasztalat?

 

Mert egy generál már nem olyan drága,legalábbis ehez a skodához de a hengeren,dugattyún kívűl mi az ami még megkopik,amitől drágább lehet a javítás vagy nem érné meg.?

 

 

Megjegyzem a családban van egy 1999-es Nissan Almera 1.4, 340 ezer km körül van,5w40-es olajat kap de egy deci nem fogy belőle,soha,semmit nem kellett a motortérben cserélni,se jeladót,sem thermosztátot,semmit csak egy akksit.

Tavaly ki akartuk cserélni a vezérműláncot,azt mondta a szerelő,ha zörög majd kicseréljük,hát szerintem előbb fog elrohadni a kocsi :-)

 

Hihetetlen,nem tudom az újabbak milyenek de ez már bizonyított.

Persze hozzá kell tenni,az olajat mindíg időben lecseréltük.

renibaba1985 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14806

köszi szépen a segítséget!

Előzmény: ms1964 (14803)
renibaba1985 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14805

Szia!nincs benne immo!sajna nem tudom mi lehet a baja.

Előzmény: ppozsgai (14801)
Ati73 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14804

Még mindig szeretném lecserélni a Lucas adagolómat Bosch-ra. Ha valakinek lenne eladó, vagy tudja hol lehet beszerezni, kérem ossza meg velem! Köszi!

ms1964 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14803

Üdv! Megtalálod a fogyasztót, ha egy árammérőt iktatsz az akku és a levett + saruja közé. Ezután egyenként kihúzogatod a biztitáblán a biztosítékokat és közben nézed az ampermérőt. Amikor lenullázódia a műszer, azon a körön van a fogyasztód. Ezután kikeresed a kezelési könyvből a biztosítékra tett fogyasztókat, és máris megvan.

Sajnos lehet kóbor zárlat is, pedog elég kulturáltak a Skoda elektromos érintkezői.

Előzmény: renibaba1985 (14797)
johannes. Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14802

Még mindíg eladó a felni:   :-)   2011.01.23 15:44:07 © (14484)

ppozsgai Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14801

Szia!

Immo van benne?esetleg valahol vmi zárlat?

Előzmény: renibaba1985 (14797)
zoraki Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14800

Az esetek 99% úgy kapcsolom ki a magnót, hogy kikapcsológombbal kikapcsolom, majd leveszem az előlapot. Most, hogy megszívta az akksit nem tudom így tettem e. Azóta nem történt ilyen, de azért biztos ami biztos. (A régi suzukimnál is előfordult ugyan ez, akkor ki lett mérve a magnó, elméletileg jó volt. De azért nekem gyanús, mert csak az a közös a két kocsiban, és most is előferdült.)

 

Én is a küszöbnél gondoltam elvezetni, úgy a legegyszerűbb, legkevésbé jár rongálással.

Előzmény: ppozsgai (14791)
ppozsgai Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14799

De igen!a műszerfalon belül,a kapcsolót rögzíti két fém tüske szerű,ami az összes kapcsolót rögzíti!de ehhez elég jól ki kell bontanod!

Előzmény: Bombyna (14772)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14798

0 állásban a kulcsot nem tudod kivenni. Persze gyárilag megy, hiszen folyamatosan kap áramot és független a kulcstól. De át lehet kötni, hogy csak gyújtásról kapjon áramot. Én már kicseréltem a gyári rádiót és az sajnos olyan, hogyha ki is kapcsolom, akkor is világít és mutatja az időt, de én ezt nem akartam ezért átköttettem, hogy csak gyújtáskor kapjon áramot.

Előzmény: ppozsgai (14794)
renibaba1985 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14797

Sziasztok!

 

Remélem tudtok nekem segíteni.nekem van egy 1996-os 1.3 LX feliciam.az lenne  a problémám hogy valami szedi az áramot lefele az aksiról.már az akumlátor meg lett nézve annak semmi baja.nem zárlatos egyik cella sem.ha levesszük róla a testet és ha vissza rakjuk akkor szikrázik.gondolom ennek nem szabad lenne.a kocsiban van riasztó de annak sincs semmi baja.valakinek lenne ötlete, hogy mi a baj vele.és még annyi hogy a generátornak sincs semmi baja elméletileg.előre is köszönöm a válaszokat!!

ppozsgai Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14796

Heló!

Köszi szépen,a gumik váltóméretével tisztában vagyok,csak nem tudom,hogy ezek a felnik is jók-e lehetnek rá!

Köszönöm mégegyszer!

Előzmény: koni85 (14793)
Kmarci28 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14795

De rögziti, az összes gomb egyben van.  Ki kell hűzni azt a darab vasat. Régen csináltam, nem emlékszem hogy hogyan jön ki, de azt tudom, higyha szemben vagy a gombsorral akkor a jobb oldal felé kell kihúzni.

Előzmény: Bombyna (14772)
ppozsgai Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14794

Nekem úgy is megy,ha 0-állásban van és benne sincs a kulcs..:O

Előzmény: Pityuuuu (14792)
koni85 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14793

195/50/R15 ET38 ilyen megy rá. Nekem is ez volt rajta

Előzmény: ppozsgai (14787)
Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14792

Nekem villanyász kötötte be a rádiót és sajnos a gyári csatlakozóban nincs olyan szál amin csak gyújtáskor van áram. Legalábbis ő körbenézte és nem talált. A biztosíték táblán kötött át egy szálat és úgy lett jó. Én nem értek hozzá, de láttam mikor csinálta. Az egyik szálra tippelt először ő is, de kiderült, hogy az a világításra van kötve, mert ugye a gyári rádió levesz a fényéből, ha a világítást felkapcsolod. Na nekem a szerelő elvileg ezt a szálat kötötte ki és rakta át a gyújtásra. Azt is meg akarta csinálni, hogy ne csak gyújtással, hanem "0" állásban (a kormányzár és a gyújtás között középen) is menjen a magnó, de sajnos ilyen lehetőséget nem talált.

Előzmény: zoraki (14789)
ppozsgai Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14791

Heló!

Mi úgy oldottuk meg,hogy az küszöb feletti műanyag alá húztuk be a kábelt,és a hátsó üléseknél befűztük a kárpit alá:) amúgy nyugodtan vágd szét a kalaptartót,mert szebb ha benne van,és utána az úgyis örökös :)

Amúgy ha leveszed az előlapot,akkor is leszívja az akksit?

Előzmény: zoraki (14789)
István77 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14790

Hello. Gondolod hogy az akkumulátort a magno szívta le???? Hm? én osszel hasonloan jártam,egyszer csak nem akarta beindítani a kocsit az aku. Betoltuk,utánna minden jol ment egy darabig,aztán ujra nem hajtott az aksi. Kiderult hogy az egyik cellám zárlatos volt az akkuba. Magno nem igen szivja le az aksit,én meloban már tobszor bekapcsolva felejtettem (8orát ment),de nem szívta le,sot,még csak le sem gyengítette. 3-4nap folyamatos menés,az már leszívja,de pár ora nem igen! Mérd át az aksit és lehet az a hibás.

 

Előzmény: zoraki (14789)
zoraki Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14789

Köszi!

 

 

A megcserélést akkor hétvégén kipróbálom (végső esetben egy kapcsolót iktatók be a magnó elé, mert valószínű az "szopta" le valamelyik nap az akkumat), meg kitalálok valamit hogy hol és hogyan huzam hátra a hangszórók kábelét.

Meg valami helyet is keresek, mert nem szeretném a kalaptartót szétbarmolni;)

 

 

Előzmény: ppozsgai (14788)
ppozsgai Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14788

Heló!

Elméletileg elég lehet ha megcseréled,mert akkor a kapcsolt szál kapná a fejegységnél,amit a direktnek kéne..A hátsó hanszórók viszont (többszöri személyes tapasztalat szerint) nincsenek kiépítve,csak elő vannak készítve az első ajtó előtti szörke műanyagok mögött,stekkerrel ellátva!Onnét már csináld magad módszerrel tovább tudod vinni!

Üdv:

Peti

Előzmény: zoraki (14779)
ppozsgai Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14787

Helló!

Az lenne a kérdésem,hogy alufelnit szeretnék venni a Feliciámra,hogy az alábbiak közül valamelyik jó lenne rá?

4x100 14"x5,5JxET42

4x100 14"x5JxET44

köszönöm előre is a segítséget!

ms1964 Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14786

Per pillanat a gázolaj 1Ft-tal drágább a benzinnél. Igaz, a Feli elmegy 5 literrel 100 Km-t. De olvass vissza, a gáz ára 220Ft/l körül van, és cca. 7 liter kell belőle. Ez a nyerő, ha nem számoljuk a beépítés költségeit.

 

Előzmény: drtuka (14785)
drtuka Creative Commons License 2011.02.03 0 0 14785

Tisztelt Márkatársak!

 

Egy nagy kérdésem volna felétek.

Mi éri meg jobban: diesel Felit venni vagy beszereltetni a gáz-rendszert a mostaniba(SPI)?

 

Véleményeket, tapasztalatokat várok ez ügyben.

 

Előre is kösz mindenkinek.

 

További jó autózást!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!