Igen jól látod, a daewoo beletenyerelt a Zaporozsnyei összeszerelő üzembe.
Sajnos a gyatra anyag és összeszerelési minőség miatt nem kedvelt típus és visszaesett ez évi eladási forgalma. Az éhes ukrán autópiacot kielégíti,de exportra nemigen szállítják.
Kétféle motorral szállítják:
Az 53 LE-s 1.1-es motorral (nem szamár!!!)és
A 65 LE-s 1.3-as szamár motorral.
A lépcsőshátuljut csak most láttam először, nem is néz ki rosszul...
Igazábul a aewoo 1.5-ös 75 lovas mociját kellene beletenni, mert az már 3 utas katalizátorral bír.
Továbbá meg kellene próbálni 3 évente modellfrissíteni, ami 1987 óta nem nagyon sikeredett.
Legelőször a hüje abroncsot cseréltetném le felnire!!!
Üdv.:
Pite
Apoljuk a topicod :) A gumikkal mi a helyzet? Bocs, hogy eltuntem, de sajna az Alfa alol ritkan tudok kimaszni a napfenyre. mindjart megyek is vissza a muszerfalat szerelni.
Szia Fresi:
A méret 185/70 R14 Semperit gumik (50-60%), aleko vasfelnin(4 db).
Nagyon kiváló tapadása van, stabil lesz az autó tőle és mivel széles redők vannak benne, nem tapad bele a hó és nem is eszik vele sokat télen az autó.
A kütyüt 2107-es karbihoz vettem. Nem tudom, hogy az apósodékébe milyen karbi van, mert torokfüggő.
Pite
Tavaly összel vettem a 4 gumit szereléssel együtt 20.000 Ft-ért. Úgy gondoltam, hogy 25 ezerért megválnék felnistül, melynek ujonnani darabja 6.000 Ft.
Gondolom nem sok érte...
Azért gondoljátok meg, nehogy utána engem szídjatok.
:o)
Egy kicsit reszletesebben nem tudod megadni esetleg akar maganban? Majd az asszonnyal eldontjuk, pontosabban o kezeli a kasszat, mert en lefogyasztottam a keretemet erre azidoszakra azzal, amit az Alfara rakoltottem :(((
Az oregnek az ellopott Lada teligumi keszlete van meg, de ezek szerint nem megy fel ra. Valoszinuleg mad szerzek neki cserebe Alekofelnit, mert nekem az Alfara telre kelenek lemezfelik es a Lada felnije tokeletes lenne.
Freschi:
A felni körmérete:
4x108
Ilyenek pl. Audi 80, némelyik VW.
A téli gumihoz ajánlanám a 185/70 R14-et, mert a kocsit 1 kicsit megemeli.
Vadi új téli gumikat akar venni, vagy jó neki a használt is felnistül(esetleg aleko) ?
Kösz a bíztató szavakat. Igyekszem.
Leguccsó művelet egy kormánymű csere volt apósomék gépén. Hát nem egy bonyolult dolog, csak a beállítás miatt szívtam 1 kicsit.
Ha gond van, akkor én is felajánlom a segítségemet.
Üdv.
Pite
Pitecus ! Neked külön kösz a topic ápolásáért !
Valaha én voltam Laci1000 de elkutyultam a jelszót.Most új néven de változatlan külsővel megint itt vagyok .
Kedvenc kis autóm még mindig jó .Az utóbbi 10000 km-en SEMMI gondom nem volt a TAVRIA -val .
Vettem egy kuplungbowdent tartalékba .Ennyi volt az össz költségem pluszba .Persze olajcsere , stb .A fogyasztás 6 liter alatt van 91-es benzinből .
Ha valakinek tudok segíteni , várom a kérdéseket .
Mire figyeljen vételkor:
-Lengéscsillapitók jók legyenek
-Küszöb, ajtók belső-alsó fele, kerékív, első sárvédő ajtó melletti része(ha van Werling, akkor nincs baj) rohadások
-Lada motor legyen benne
-Ne "ragadjanak a sebességek"
-Egyenesfutása legyen valamekkora
-Ne nyikorogjon a fék.
Amit ajánlott megcsinálni rajta:
-Műszerfal zörgés
-Belülről kapcsolható hűtőventillátor
-A takarékberendezés lekötése (akkorát, de akkorát lehet vele szívni)
-Hátsó fékek beállítása (meglepően tud javítani az amúgy sem rossz fékhatáson)
- 4fokos előgyújti