Bár hozzá kell tennem, hogy nekem a természetfotók adták meg a sava-borsát az egésznek.
Pl egy ilyen:
De hogy ontopic legyek:
majdnem 3 hétig nem használtam egyáltalán a kocsit, így tnap beindítottam. Nem volt meglepő, hogy pöccintésre, minden erőlködés nélkül elindult, de ma reggel kíváncsiságból rámértem az akksira és 11.85V-ot mutatott. Nekem ez nagyon kevésnek tűnik.
A kérdés az, hogy vajon ez már cserés e mert télen ez kuka, vagy járni kéne vele pár napot és utána rámérni reggel újra, hátha csak a hosszabb állás ( riasztó folyamatosan rajta ) okozta ezt? ( utóbbit kipróbálom, a véleményetekre vagyok kíváncsi ).
Megjöttünk Amerikából, kinn töltöttünk 2.5 hetet és nagyon jó volt.
A sok rengeteg természetfotó mellett autókról is csináltam ezt épp útközben kaptam el:
Sajnos mivel épp csak elhaladt előttem nem tudtam beállítani rendesen a rekeszidőt így néhol picit homályos. És kb ennyi volt az össz. Fiat amit kinn láttam:)
kérdés: próbálta valaki a 6.0-ás blue&me-t? egyszer feltettem már ezt a kérdést, de senkitől sem kaptam választ rá. A hivatalos oldalon ezt már "2. generációsnak" nevezik, vajon ennek van jelentősége, vagy inkább ne próbálkozzak, nehogy szétcsesszem a blue&me rendszeremet? :D
Robogón szerintem van elég egyéb dolog, amire figyelni kell. Van olyan fülesem, amit a sisak alatt is tudok használni, de nagyon zavar a használata, ezért inkább mellőzöm a telót ilyenkor. :-)
Nekem -az akksit tekintve- optimálisabb az autóhasználat, én inkább késő ősztől (fagyok kezdete) használom kora tavaszig, gyakorlatilag naponta. Hétvégén pihen olyankor.:-)
Mostanában előfordult, hogy másfél hétig ki sem volt nyitva.
hát, az utolsó képen nem is látszik a rendszámod.. :D amúgy részvét, 1hónapra rá jött meg?! nekem rá pár napra megjött legutóbb, bár az már 2éve volt (hogy telik az idő....). én is parázok mindig, bár én csak hétvégén és éjszaka megyek de néha azért ki is kormolom ;) 2hete nem ültem az autóban, tegnap ránéztem, csomagtér nem nyitható. hmm, ajtót kinyitom, semmi világítás, oké, akksi lemerült :D rámértem: 2,41v :D (valami leszívhatta, máskor 3hetet meg 1 hónapot is állt) még szerencse, hogy 2akksim van, hátsó akksi ami ilyenkor le van választva: 12.69v, kapcsoló be, már lett is hang-fény, minden. jövőhéten jön meg a ctek-es töltőm, az majd rajtalesz a gyári akksin éjjel-nappal, mikor úgy érzi majd rátölt egy kicsit. most télen még kevesebbet fogom használni az autót úgyis.
Megnéztem 5x. Nekem az a gyanús, hogy a pilóta már csak úgy látszik, hogy kint van, lábbal lefelé a kocsi előtt. Nyoma sincs a felvételen annak, hogyan repült ki, trigrisbukfenc, ilyenek. És, hogy épp a felénél csapta el a másik truck... És, hogy előbb a szélvédő udvariasan kiestt, a sofőr csak utána jött.
Nem hiszek egyetlen orosz videonak sem, mind megcsinált:-(
Egyáltalán nem biztos, hogy jók a csavarok, eltérő lehet a felnik vastagsága... Nekünk az Ypsilonon hiába homologizált a csere alu szettem (Enzo W), csak a saját csavarjaival lehet feltenni, mert a gyári csavarok elérik elöl a féktárcsát.
Amúgy pizzázásra Zee, Billyjoe is jön, Mewo egyéb elfoglaltság miatt csak este tud odanézni.