Én újat semmiből sem vennék, szerintem drágábbak a cuccok.Ezt megvettem ennyiért, 500-at félretettem a hibákra. Még éppen belefér. 14 éves autótól ne várjon szalon állapotot az ember.:-) Ami engem zavar, a szervizek teljes tanácstalansága a fékbetét cserén felül.Mindenkinek autója van ma, Szerintem a 10 milliós országban tuti van15 millió autó.Hogy lehet ennyi vashoz érteni ?
Làtod, ha mondram volna, hogy eladnàm az ml t, amit 2 ért lehet oda adnék, 99 es, 120e km, 1 tulajos, sokalltad volna, pedig mire ilyen ledz a tiéd, pont ennyibe lesz , ha nem többe....olyan 16 liter körül kellene fogyasztania vàrosban, persze ha taposod, összejön az a 20 simàn.
Kaukázusim nincsen, de a zasszony meg 3 gyerek nagy vasbilincsekkel meg a lábukon nagy vasgolyókkal, (50 kiló per stück) meg 10zsák cement és 3 köbméter sóder éppen-éppen.. Na most már rájöttem miért is 20 lityi..
Kicsit pontosítva....a kereskedő évekkel ezelőtt behozta az autót, a vevőnek megtetszett, minden papírmunkát intézett a kereskedő. Trükkös módon a regadót hamis csekkel igazolták az okmányiroda felé, vevő megkapja névre írva az autót. Majd évekkel később keresi a NAV a be nem érkezett regadót, Az autó jelenlegi tulajdonosán bevasalják a regadót.
A Totalcaron volt egy cikk, most nem találom, de a be nem fizetett regadót 5 évvel az autó vásárlása után keresték. Akinél megtalálja a NAV az autót attól foglalja le.
Okos ember jutúbról tanul...ML pollenszűrő csere megles, ha leveszem a fedelet akkor a szűrővel ki fog esni egy csomó por....Előkészülök, leveszem az anyósülésnél a fedelet,...naaagy levegő. aztán semmi sem jön...Se por, se szűrő..Hát nem volt benne . Sajnált az előző tulaj egy 4600 Ft-os szűrőt ???Hétfőn veszek egyet.
Szerintem,jóhiszemű vásárlóként neked nem sok közöd van az előző tulaj,vagy kereskedő adózásához. A lényeg szerintem az hogy a te részedről minden rendben legyen.
Gondolom,de nem 100%. Tőlem biztos nem vinnék el. :-}
Urak, lenne egy kérdésem használt autó ügyben. Már 1 hónapja ráfeküdtem a használtautóra és bizony találtam néhány kedvező ajánlatot. Pár ezer kilométert futott német szalon tesztautója. Leinformálva, stb.. minden stimmel. Magyar szalonos szétteszi a kezét, ilyen nincs, ennyiért nem lehet adni. Az autó rendben van, de valami susmus van a háttérben. Félrehív, elmondja, hogy ezek az autók németből behozott makulátlan, de valszínűleg áfacsalt autók. És nem kettővel találkoztam a használtautón. Mi van ha az egyszerű emberfia vásárol egy ilyen autót, aminek már magyar papírjai vannak, megköti a céggel az adásvitelit, mindent lepapiroznak. Ha kiderül és bukik a cég, hogy áfát csaltak, akkor lefoglalhatják a törvényesen megvásárolt autódat? Szóval otthon iszogatod a kávét, majd csengetnek a rendőrök, hogy van-e ilyen alvázszámú autója?
Már tudom, hogy miért van szükséged a tetőcsomira.....szedánnal is tudsz így koporsót szállítani, mákod van, 100kg ig terhelhető ami Smafunál van : O )