Azért ha igazán korrekt szerelést akarsz 4 x 100-as osztókörnél a Bravonál, akkor mozgókúpos kell csavarból és természetesen a tehermentesítő gyűrű a közepébe.
Amúgy meg persze mindegyik kerékcsavar kúpos, ha már a Bravoról beszélünk.:)
Vagy ha nem szereted a gumisokat, fogod a kerékkulcsot és 1 db csavart kitekersz és megnézed a hátoldalát. Ha nem vagy biztos a dologban tegyél fel egy képet róla ide.
Kár bizony.Mondjuk nekem max. a hétvégéken lehet jó a történet, de az elmúlt hétvégéket alapozás erősítéssel töltöttem - amikor nem esett az eső - így most sehogy nem működött volna.
Pedig tényleg rég láttam már a többséget.
Amúgy meg elég sűrű minden hétköznapunk, a péntek kivételével.A gyerekek úszni járnak, kézilabázni, stbstb.Naponta benézek este, de inkább csak read only vagyok.
---
Leadtam a papírokat a szélvédő cseréhez is és az Uniqa a 10% önrész mellett valami érdekes módon még 10% avultatást is ki akar fizettetni velem az új szélvédőre...
Valahogy nem vágom, hogy egy zsírúj alkatrészen mit avultatnak...
---
Ja és hosszas tépelődés után pontot tettem a telefonkérdésre.
Nekem is 4X100 Alessio van télre. Nem kellett csavar. Viszont központosító kellett, mert nem egyforma a két agy. Nem akarok hülyeséget beszélni, de a kúpos csavart könnyű azonosítani, mert tényleg kúpos a feje, befelé. Ezért lehet vele kétféle távolságú osztókört feltenni. És azért kell a központosító vagy tehermentesítő, hogy a két osztókör között központosítsa a kereket. Minden gumisnak ismernie kell, legtöbb még tart is ilyeneketa tömegesen előforduló méretekre.
Annyit sikerüt kinyomozom, hogy a téli alufelnijeim eredetieg Puntora valók, amik ugye 4x100-as elosztásúak. Mivel a Bravoé meg 4x98-as, ezért kell - ahogy azt a műbizonylat is javasolja - mozgókúpos csavarokat beszereznem hozzá.
Mert a régi Bravom eladásakor nem adtam oda az új tulajnak egy-két dolgot, (gumiszőnyeg, csomagtartó rekesz) gondolván arra, hogy hátha lesz még Bravom! :)
Egyébként, klassz volt ma találkozni a régi/új cartársakkal! Kár, hogy Te nem voltál!