Sziasztok. A lengokar végén lévo szilentblok okozta a kormányrángatozást sebességváltás kozbe. A gombcsukloim rendbe vannak szerelo szerint, még igy is hogy szakadt a gumiharang,de hamarosan kicserélem(már meg van az uj). Ha valakinek esetleg rángatási problémái vannak,menet kozb, nézze meg legeloszor ezeket a szilenteket. Olcso alkatrészek, de tudnak problémázni! Csak ennyit szerettem volna.
Ma elkészült a vízbontóm és bele is került az autóba a benzit visszatekertem rendesen és még így is jobban megy. két kép a szerkezetről tisztán hidrogént és oxigént állít elő:
Egy kérdés hátha találkozott már valamelyikőtök a következő problémával: 1,3-as központi befecskendezős skoda motoros felicia. Hidegen jó az alapjárat de amikor bemelegszik elkezdi túldúsítani és eljut odáig, hogy leáll. Menni megy csak alapjáraton csinálja. Hőmérséklet jeladók, lambda szonda cserélve, gázpedálhelyzet potméter jó. Ha lehúzom a lambda szondát gyönyörű alapjárat van! Amikor leáll a lambda feszültség 0,9V környékére kúszik fel. Ha kézzel benyomom a gázpedál alapjárat mikrokapcsolóját és a pillangószelepet kézzel kinyitom amikor fullad, akkor ismét van alapjárat, nem áll le.
Kösz pont ma csináltam meg,én leszedtem a kormányt is mert az index se akar visszaugrani ha balra indexelek csak ha hirtelen rántom a kormányt.Mindenfélét állitgattam a tengelyen de nem lett jobb.Nem tudjátok mi lehet még a baj?Meg a fűtés tekerőjét milyen izzó világítja meg?Kiszedtem de nincs rajta írás hogy hány wattos lehet.És a használati utasításban sincs benne.
Rettenetes! Kíváncsi lennék, mennyit fizetett ki a tulaj a javítási próbálkozásokért, meg a probléma ilyen tudományos feltárásáért, Gyanítom, hpogy legalább egy Feli árát. Vagy kettőét.
Ez borzasztó!Ezek a mai"modern"motorok annyira bonyolultak hogy specialistát igényel minden hiba!De jó is a feli!Sőt a kétütemű trabi.Se szelep,se vizhűtés,tök egyszerű!
Ugyan én sem raknék bele, de azoknak is megvan a JASO és stb minősítése. Ezeket a minősítéseket elvileg független szervek csinálják és ha megkapja egy tescos olaj is, akkor annyira szar csak nem lehet. Nekünk a rotációs kapa ment vele tökéletesen baj nélkül.
Valóban mindenki istenít valami olajat,pedig nagyon nehezen lehet észrevenni a külömbséget,ha már hallani akkor valami tényleg nem jó.Az is érdekes,hogy hallani híreket néhány olaj márkáról,hogy ilyen meg olyan csalás van a háttérbe stb. de még konkrétumot senki nem mondott.
Nagyon komoly laboratóriumi teszt kell ahoz,hogy kiderüljön az igazság.Az biztos,hogy egy márkás olajtársaság nem engedheti meg magának,hogy rossz minőséget áruljon,amit meg kispórolnak belőle azt nem vesszük észre rövidtávon.Hosszútávon meg ki az aki megvizsgálja,hogy vajon az olaj mennyit ártott vagy használt.
Az biztos,hogy Tescos,Auchanos,Lidl-s olajat nem rakok bele mert úgy gondolom nem jó minőségű de csak úgy gondolom,valójában fogalmam sincs :-)
Persze, értettem én is a lényegét, csak azért másoltam be mert ezek a fordítások tudnak érdekes dolgokat produkálni;)
Amúgy meg úgy vettem észre, hogy itt mindenki meg van győződve arról, hogy az az olaj a legjobb, amit ő használ. Én pl. a Mobil mellett teszem le a voksom.
Énnekem meg mindig új autóm volt, kivéve az elsőt (kis Polski) és egy Fiat Temprát. Az újjal is átvernek, a mostani Almeráról most derült ki, hogy szállítási sérült volt. Most mérettemmeg a festékréteg vastagságát. Amikor elhoztam a szalonból 23 km-rel nem szóltak róla. Aztán jöttek a százezres olajcserék, amit később - gar. után 25-ért végeztettem el. Szóval a Felicia nem kerül ennyibe, még ha egyszerre szarik is be minden.
Tudod nem az árral van gondom,hannem a legroszabkor romlott el. pl. a kipufogo pont mikor meloba indultam szét esett,ráadásul délutános voltam. Sem garázsom,sem udvarom. Tomb félében lakom,itt meg azért nehéz a parkoloban szerelni. Amugy messze laksz a határtol? Talán érdemesebb volna átjonni 1-2alkatrészért.