Én amit 2 éve vezettem Volánost (még forgalomba sem volt), azon volt egy kapcsoló jobb kéz felé föntebb amivel ki és be lehetett kapcsolni az 50km/h korlátozót. És amikor az benyomtad 50-nél ilyen hangot adott ki a kocsi.
Üdv! Egy fontos kérdésem lenne! Mivel December 1.-től az Óbudai üzemegység megszűnik így a vonalakat szét kell osztaniuk. Az Arrivának milyen vonalakat adnak?? Valaki tudja esetleg?? Választ előre is köszönöm! :)
Szerintem inkább mérés témája lehet. Mert volt Andor <-> Szállító csere is. Az örvendetes, ha sikerült beüzemelni a készülékeket. (A volánnál a mai napig nem sikerült látszólag, vagy legalábbis nem volt műszeres mérés, mióta levonult a Bkv. Mivel akkor vegyesen jártak volna az MRP és MRZ-s kocsik, ami csak feltűnt volna.)
A gumiabroncs javítási technológiákban nem vagyok otthon, de a ma 5 óra előtt valamivel saját buszomra várva lettem figyelmes a KXM006 menetirány szerinti jobb hátsó abroncsának futófelületében lévő elég nagy csavarnak vagy szegnek tűnő objektumra. Nem tudom hogy van-e értelme itt megosztani, de hátha.
ui: Remélem csak délibáb volt útjaink csodálatos állapotának védelmében :)
Én vagyok vele délelőtt:) Egész héten majd minden nap menetrendszerint ugyan akkor volt szerencsém beugrani segíteni, kivétel péntek akkor 200Ere mentem:)
Sziasztok! Főleg az oroszlánokon, de a conectokon és a C2-eseken is hallani magasabb sebességnél (kopp 50) vonyító/nyüszítő/nyávogó/vinnyogó/tökömtudjamilyen hangot. Ezt mi okozza? A kerék, esetleg a híd?