Köszönöm a hozászolásokat. Lenne még egy kérdésem. Most volt itt egy vevő a 124 járgányra. Meg is egyeztünk mire a végén azt mondja hogy csak üzembentartóival szeretné megvenni. Lehet nekem ebből valami bajom ha adok egy üzembentartóit?
A következő furcsasagokat csinalja. Hidegen tök mindegy mekkora gázt adok ugyanúgy gyorsul, nagyon lassan. Melegen ebből annyi marad , hogy amikor elindulok kicsit gondolkozik aztán semmi baj. Szepen vált. Mi lehet ez?
Na majd csuklassz te is, ha eladod az autód! Az én extaxim előző tulaja is csuklott, amikor dobáltam kifelé öt kiló elvagdosott kábelt az autóból. Most már nem félek, hogy felgyullad.
A sziréna a jobb első doblemezre van felcsavarozva, a sárvédő alatt. A műanyag dobbetétet leszedve jutsz hozzá (a műanyag anyák tőcsavarjait nem letörögetni!!!).
Járt nálam egy modellfrissített, utolsó évjáratos szép W211, német vajszínű extaxi. Az órában, az állapota alapján hihető 350.000km, az elektronikus szervizkönyv lekérdezésnél 1.150.000km. Ügyesek a hamburgi taxikereskedők!
19 évesen ugyanilyen fekete pofával álltunk vigyázzban, kopaszon a réten, miután egy fél órát kúsztunk, másztunk, atomvillanás jobbróloztunk a 40 fokban, kezünkben az épp levett gázálarccal, hátunkon fél mázsa menetfelszereléssel :-)
Van ott egyáltalán szennyezett levegő, vagy kétirányú alagút? Ha nincs, akkor jó az, tedd vissza!
Szerintem érdeklôdj a közlekedés felügyeletnél, meg az okmányirodában. Amikor én egy off autómban motort cseréltem, akkor ennél a két szervnél kellett intézkednem. Igaz, hogy az egy típusazonos benzin-benzin csere volt. Ahhoz pl. semmilyen engedély nem kellett, csak egy adásvételi a motorról annak forgalmi szerinti tulajával+egy közlekedés felügyeleten lefolytatott szemle, ahol megállapították hivatalosan, hogy a belekerült motor gyári és típusazonos, majd az okmányirodában ezen iratokkal némi eljárási illetékért átírták a forgalmiban az adatokat.
Így van, ha elporlad a bódé tök mindegy mi van a géptető alatt...inkább a korrózióval törődtek volna többet, lehet nem kopott volna meg a csillag fénye!!!
Aszondja: "saját lábán jött haza Berlinből..." Ez akkora elvárás egy 2006-os Mercedes-től??? Az enyém is 8-9 évet volt kint taxi, azóta itthon van, de bármikor vissza merném engedni Berlinbe saját lábon, mert tudom, hogy oda is érne...:))
még nem dpf s magam is a véleményeden vagyok ekkora baromságot meg sem forulna a fejemben, hogy nem szintetikust tesznek bele a mai világban főleg márka szevizben, de van ez így :-( most is ,csak véletlen vettem észre
S210 gyari riaszto: ma eloszor kiprobaltam, bekapcsolt (mozgaserzekelos)...de csak villogott, hang semmi :0
Van ennek nema modja (hehe), vagy szereloert kiallt?
Anno volt ebbe beleszerelve egy nokia kihangosito szett, azt kidobtam, vezetekeit fogoval szetvagtam. Ekkor el is ment a radio is, de aztan sikerult ugy atdugnom a drotokat h mukodik, a kihangosito "agya" meg mindig ott van benn a radio mogott levagott drotokkal. Ennek lehet koze hozza, mennek ott at riaszto kabelek?
En is ezt olvastam errol, valaki cserelte utangyartottra, de amikor csere kozben kezeben volt mindketto, inkabb visszarakta a 10eves gyarit, annyira gagyi volt a masik. Sulyra ketto volt annyi mint egy eredeti.
Ebben reménykedek :) Csak azért jó lenne tudni biztosra. Olvasgattam most erről de mindenki mást ír és vannak olyan árak is hogy belebolondulok. Nem igazán értem a menetét és a költségek is elég furák