Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

johannes. Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14888

Nekem is a sapkánál nyomja egy kicsit,látni is a helyét ahogy lefolyt.

Előzmény: acelwolf (14883)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14887

Nekem is van kis folyás a tágulási tartály kupakjától lefelé. Nem biztos, hogy hengerfejes. Nekem a gumicsövek mellett is szivárgott,a gyári bilincsek nem túl jók, és ABA bilincsre cseréltem őket, azóta OK.

Előzmény: acelwolf (14883)
PeterStyle Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14886

Elengedhet az sok helyen még, lehet a hűtő sem az igazi már, csövek, bilincsek nem szorítanak már eléggé és nagy nyomásnál egy picit képes kinyomni. A sapkán milyen jelei vannak? Látszik hogy ott folyik el? Mert ha ez van akkor már a nyomás tartása rossz, vagy csak sérült a tömítése.

Előzmény: acelwolf (14883)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14885

Ott nem elpárologtatja, hanem kinyomja, az pedig nem jelent jót! Hengerfejes lesz a kicsike inkább. Nézd meg nyitott sapkával, keletkeznek-e buborékok járó motornál, illetve szagolgasd meg, és ha benzin-kipufogógáz szagot érzel, tuti a diagnózis! Hengerfej le, síkolás, új garnitura tömítéssel össze, és kész!

Előzmény: acelwolf (14883)
ducas Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14884

Köszi ms a választ.

Már rá is néztem két kasztnis címre, remélem majd sikerrel járok.

Nem szeretnék megválni kis feliciámtól. Nagyon jó kis autó, számomra kényelmes, nagy és elfér benne a család. :)

Remélem nem kell rákölteni egy "új" használt autó árát....

Üdv,

Zsolt

acelwolf Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14883

Sziasztok!

 

 

 Olyan problémám lenne hogy fokozatosan tűnik el a hűtővizem. Létezik az hogy a kiegyenlítő tartály zárósapkája rossz lehet és ott elpárologtatja? Motorolajban nincs jele a víznek és nem csepeg sehol viszont a sapkánál vannak jelei.

 

 

D.Wolf

ms1964 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14882

A hátsó ajtóhoz és a két hátső sárvédőhöz létezik javító ív. Az elsőkhöz még nem láttam, szerintem nem is létezik, mert ezeken a helyeken nem jellemző a rozsda.

Bármelyik karosszériás megcsinálja, festéssel közel 100 pénzt kérnek.

Előzmény: ducas (14876)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14881

1. Ha van átvezető gumi a hátsó ajtóknál, akkor vélhetően benne van a központi zár.

2. Ellenőrizd a bizti táblát, a gyári helyét a biztinek megtalálod a leírásban.

Ha a bizti jóü, akkor a vezető ülés előtt meg kell bontani a műszerfalat, ott lesz a vezérlés.

3. A hátsó ablaktörlő mindenkinek kotyog, egyszer-kétszer egy kisebb kalapácsütéssel ez megoldható, de a vége a komplett csere lesz. Vagy ne használd, van elég tükör kívül.

Előzmény: kekl (14877)
hubo44 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14880

Kontrol égovel nezd meg hod izitaškor kapnak-e aramot a iz. derak.

Előzmény: ker0zin (14878)
bordoLX Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14879

Szia!

 

Nekem 40 kw-os van, 99-es. Korábban már volt a családban felicia, az is 40 kw-os volt, 98-as. Azt lecseráltük egy fabia combira, 1.4 100 LE-s. Vezettem már 50 kw-os feliciát is. Szerintem nincs sok külömbség. Mind a 2 motor alul dolgozik, így nem kell kitaposni a belét.

 

A fabia azért kicsit más, főleg, ha feliciából röktön átülsz. Nagyautósabb, de hát 6 év, meg elég sok technikai külömbség van a 2 autó között. A mienkben 170 000 km van, 2004-es. Ezt a VW motort pörgetni kell, csak akkor jön ki 100 le. 4000-6000 ig, nyomatékot is csak 4000 felett ad (126 Nm). A felicia (40 kW) a 100 Nm-t papíron 2600-on adja!

Szóval a fabiát pörgetni kell, de a fogyasztása ennek ellenére nekünk barátságos, vegyesben, főleg város (vidéki, nem Pest) 6-7 körül eszik. A felicia is. Mindkettő autó nagyon megbízható, nekünk/nekem soha nem volt vele bajom, hazahozott akárhonnan, akármikor. A fabia szervíze lénygesen drágább. Pl kötelező vezérlés csere 100000-nél minimum 100 rongy. Feliciánál nekem 30 volt olajjal együtt. Futómű is lényegesn drágább a fabiánál. Mondjuk ennek az 1.4-es 100 lovasnak a futóműve a legjobb. Iszonyat stabil, és sportos, ugyanakkor comfortos. Az 1.4-es 68 lovas Skoda motoros fabia azért többet fogyaszt, mint a fauvés, de ennek a motornak előnye, hogy szintén alulról húz, és olcsóbb az alkatrész (ugyanaz a motor, mint afelicia, csak 1.4-es).

 

Na kb ennyi. Én imádom mind a 2 autót. Cserén én is gondolkodtam, fabián is (1.4 68 le), esetleg gázzal?!,  csak hát az anyagiak...

Meg amúgy nagyon szeretem a felit, inkább vigyázok rá, és akkor tuti marad még 1-2 évig.

 

De ha veszek, akkor csak SKODA!

 

üdv.

 

 

Előzmény: kekl (14877)
ker0zin Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14878

Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni. 92' -es lx 1.9d felícia izzítás után nem indul. Izzítás alatt izzításjelző lámpa világít, majd elkezd villogni.Indító teker, de nem indul. Akksi rendben, ízzítógyertyák 1 éve cserélve.Nem tudom mi lehet a baja.

kekl Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14877

Sziasztok, új vagyok a fórumon, bár egy ideje néha-néha beleolvasok a leírásokba. A családban két 1.3 MPIs Felicia is van. Alapvetően elégedett vagyok velük, egyelőre nem vagyok hajlandó olyan autóra váltani, ami ennek a fenntartási költségét sokszorosan meghaladja.

Egyébként kiváncsi lennék, hogy van-e olyan klubtárs, akinek van tapasztalata Felicia vs. Fabia vonatkozásában. Szívesen váltanék Fábia kombira egyszer, de megítélésem szerint alkatrész árakban 2-3 szorosa a Feliciához képest, vagy tévedek?

 

Az egyik Feliciámról a volt tulaj állította, hogy centrálzáras, viszont amikor elhoztam, már nem működött. Sosem volt még dolgom centrálzárral, meg tudjátok mondani, hogy

1. egy nem működő centrálzár tényét hogyan tudom igazolni az ajtó szétszedése nélkül?

2. ha tényleg centrálzáras és nem működik, hogyan tudom orvosolni a problémát? Feltételezem, hogy a biztosíték az első lépés...

3. sikerült túlfeszítenem a hátsó ablaktörlő rögzítő anyát, amitől megrepedt a kar, végül kitört egy darab belőle, így most bontott vagy utángyártott után vadászom. A gyári sajnos elég húzós (kb. 5-6eFt). Utángyártott van 1.200Ft-ért Ecseren, ami nekem nem esik útba.

http://store24.hu/skodaalkatresz/termekek/ablaktorlo_karlapat_szerkezet/ablaktorlo_kar_lapattal_hatso_felicia_19952001

Egyébként azért feszegettem az anyát, mert az ablaktörlő nem feszült rá rendesen a szélvédőre (akkor még nem tudtam, hogy pontosan milyen a szerkezet), azután később észleltem, hogy maga a tengely mozog függőlegesen max. 1 mm-t, feltételezem, hogy ez az oka a jelenségnek.

4. Van-e tapasztalat 40 és 50 kw-os MPIs motorok vonatkozásában. Előbbi menettulajdonságot tekintve mennyire rosszabb/gyengébb az utóbbinál? Az 50-est ismerem.

 

Kösz és minden ötletet szívesen veszek.

Laci

ducas Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14876

Sziasztok,

Budapesti vagyok és a segtségetekre volna szükségem. Van egy 98' fehér, felicia kombim.

Sajnos elég rozsdás. A hátsó csomagtér ajtó elég ramaty. Valamint a bal hátsó kerék felett a szokásos rozsdásodás a küszöbnél is,

és még elol a két oldalnál is... :(

Ezt szeretném orvololni és a szakavatottak javaslatát kérni.

Mit tanácsoltok, hogy és hol és mennyiért tudnám ezt megcsináltatni...?

Ésszerű határokon belül!

Köszi előre is.

Zsolt

arthur877 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14875

Erről a cuccról egy kicsit bővebben is lehetne?

Előzmény: svgyula (14868)
johannes. Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14874

Így?

 

2H2O = O2 + 2H2

Előzmény: svgyula (14868)
johannes. Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14873

Hogyan? vízből hidrogént állítasz elő?....hidrogén és benzin hozzáadásával megy az autó?

A hidrogén előállítása nem egyszerű folyamat.

Most vagy hülyéskedsz vagy én értek félre valamit....

Előzmény: svgyula (14868)
smenasl Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14872

úgy néz ki sikerül összehoznom egy kétjegyű átlagfogasztást, feles etanol plusz új meló (2-3 kilométereket megyek hidegen) :D

freestyler8 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14871

keresek használt vagy új kipufogó rendszert vagy csak hátsó dobot Baranya ill. Somogy megyében!

aki tud, kérem írjon, megegyezünk!

 

üdv.

István77 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14870

Sziasztok.                                                                                                                                                                                         A lengokar végén lévo szilentblok okozta a kormányrángatozást sebességváltás kozbe. A gombcsukloim rendbe vannak szerelo szerint, még igy is hogy szakadt a gumiharang,de hamarosan kicserélem(már meg van az uj). Ha valakinek esetleg rángatási problémái vannak,menet kozb, nézze meg legeloszor ezeket a szilenteket. Olcso alkatrészek, de tudnak problémázni! Csak ennyit szerettem volna.

freestyler8 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14869

mérj egy fogyasztást, kíváncsi vagyok az eredményre!

Előzmény: svgyula (14868)
svgyula Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14868

Tisztelt Uraim!

Ma elkészült a vízbontóm és bele is került az autóba a benzit visszatekertem rendesen és még így is jobban megy. két kép a szerkezetről tisztán hidrogént és oxigént állít elő:

CXP-938 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14867

Sziasztok!

 

Egy kérdés hátha találkozott már valamelyikőtök a következő problémával: 1,3-as központi befecskendezős skoda motoros felicia. Hidegen jó az alapjárat de amikor bemelegszik elkezdi túldúsítani és eljut odáig, hogy leáll. Menni megy csak alapjáraton csinálja. Hőmérséklet jeladók, lambda szonda cserélve, gázpedálhelyzet potméter jó. Ha lehúzom a lambda szondát gyönyörű alapjárat van! Amikor leáll a lambda feszültség 0,9V környékére kúszik fel. Ha kézzel benyomom a gázpedál alapjárat mikrokapcsolóját és a pillangószelepet kézzel kinyitom amikor fullad, akkor ismét van alapjárat, nem áll le.

Viktorboy Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14866

Hali!

 

Szerintetek ha nagyobb a lemezfelni agyátmérője a kocsiénál akkor fel lehet tenni tehermentesítővel, vagy az csak alufelninél lehetséges?

 

Üdv Viktor

Bombyna Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14865

Kösz pont ma csináltam meg,én leszedtem a kormányt is mert az index se akar visszaugrani ha balra indexelek csak ha hirtelen rántom a kormányt.Mindenfélét állitgattam a tengelyen de nem lett jobb.Nem tudjátok mi lehet még a baj?Meg a fűtés tekerőjét milyen izzó világítja meg?Kiszedtem de nincs rajta írás hogy hány wattos lehet.És a használati utasításban sincs benne.

Előzmény: ppozsgai (14864)
ppozsgai Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14864

Heló! Nem kell leszedni a kormányt,elég ha sőtétszürke műagyag elemet leveszed,amit csavarok tartanak!

ezek helyei:

-világítás kapcsoló melletti vakgombnál

-a bal oldali négyzet alakú műanyag mögött (ezt többnyire mindenki letöri az egyik fület..szilóval vissza lehet rakni)

a középső légbeömlő közepénél az elzárót takaró műanyag alatt

illetve a vészvillogós kapcsolósor szélső vakgombjainál!

Előzmény: Bombyna (14814)
vwopel Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14863

simán furták annak idelyén a hüvelyeket a skodákhoz( biztos most is )

Előzmény: dc game (14861)
hubo44 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14862
Előzmény: dc game (14861)
dc game Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14861

Hubo 14821.

Tudsz segíteni?

+ még egy kérdés.

felicia 1,3 motor hüvelyes, olyat gondoltam h, meg kellene fúratni és dugót gyártatni hozzá.

valaki hasonlóval találkozott?

Előzmény: hubo44 (14843)
FeliciaFun Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14860

Üdv.Mindenkinek! Azt szeretném kérdezni,hogy mennyire szoktátok fújni a Feli gumijait?Nem kevés a gyárilag megadott 2bar?

ms1964 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14859

Rettenetes! Kíváncsi lennék, mennyit fizetett ki a tulaj a javítási próbálkozásokért, meg a probléma ilyen tudományos feltárásáért, Gyanítom, hpogy legalább egy Feli árát. Vagy kettőét.

Előzmény: johannes. (14857)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!