Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

terdepel Creative Commons License 2007.12.08 0 0 90

sziasztok!

 

a kocsi most elsején indult gyártásba, amiket már tény és való, hogy a kereskedésekben fogják árulni.. vannak még gyerekbetegségek, de látva sokmindent kicsit szerintem későn kezdtek bele a fejlesztésbe.....

a kocsit csak itthon fogják gyártani az egész bolygó részére :)

napi 348db kocsiból jópárdarab az új csibe lesz.....

arról természetesen megoszlanak a vélemények, hogy kinek/kiknek lesz jó, vagy használható a kocsi, de autóbb lesz mint a dragonR az tuti... igazából szerintem a kocsi nem családosoknak készült, mert oké hogy belerakod a két gyerekülést, de a csomag, és a babakocsi nem a csomagtartóban fog helyetkapni a fix. egyedűlállóknak szerintem nem ez a megoldás, az igazi fiatalok szerintem az idáig kapható bevált modelleket fogják használtan esetleg újan megvenni, lásd klió, kmorza, póló, etc...

a nagy baj, hogy csak szükségpótkerék van benne.... oké, hogy felrakod, de a nagykereket, hova fogod tenni, ha 4en ülotök benne???? a jobbanfelszereltekhez nagy 15/195ös kerék lesz..... kíváncs lennék, hogy kinek a nyakában lesz majd ha defekt van :D

formailag szerintem a "lökött" kocsik világába való, de ezt én jóértelemben mondanám!a középsókoönzolon lévő festett dologok..... inkább hagyjuk, van illetve lesz vele baj rendesen ;)

az én kicsigyermekem :D

Előzmény: kkn (89)
kkn Creative Commons License 2007.12.08 0 0 89

Persze, amiket "Rettenetesen" kifürkésztek, azok novemberben készültek, most decemberben már folyamatosan jönnek. Ezek töltik fel januárra a kereskedéseket.

Az alapnál egyben dől, mint a Swiftnél (annak a tesója). Itt doboz sincsen a csomiban, amire a polc rakva sík csomit csinál lehajtott támlánál.

Japánban van 1.2 Swift, de ott nagyon sok megy a kisautókból, így ott tudnak "keresztbeveréssel" modelleket kínálni. Szerintem nálunk megmarad a Splash-ben, hogy legyen egy sáv a két modell között, és ne legyenek egymás konkurrenciája.

Előzmény: karesz2 (88)
karesz2 Creative Commons License 2007.12.07 0 0 88
Tudsz valamit róla, gyártják már?
Milyen lehet, mert az újságírók, már ami eddíg előjött, igen kurtára sikeredett. Tényleg csak a felsőbb kategóriában osztott a hátsó támla?
Milyen lesz és mikor a Swift 1.2-es mocival?
Köszi.
Előzmény: kkn (87)
kkn Creative Commons License 2007.11.30 0 0 87

Csak megbizonyosodnak róla, hogy bírják majd a strapát az újságírók alatt is. Azért is vannak úgy lefóliázva, hogy a fényezés ép maradjon utána.

Előzmény: RetteNETes Lalyos (86)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2007.11.30 0 0 86
kkn!

Mi ez az 50 Splash a Rába-ringen? Miféle nyúzópróbának vetik alá a "csöppségeket"???

(Én biztosítottam őket!!! :-)))))))) )
kkn Creative Commons License 2007.11.30 0 0 85
Visszaszámlálás: decemberben már a piacra is elkezdik gyártani a gépet, (most még a bemutatóautók, meg ilyenek készültek), hogy jövőre már árulható legyen.
kkn Creative Commons License 2007.11.12 0 0 84

Ja, igen, a kisáruszállítóról is leszoktak, mert egy eltérő kis szériát nem tudnának gazdaságosan gyártani, és pl. már a Wagonból sem volt, pedig az telitalálat lett volna a köbös forma miatt ezek között.

Ezért is valószínű, hogy együtt csinálják ezeket a külön típusokból.

Előzmény: RetteNETes Lalyos (82)
kkn Creative Commons License 2007.11.12 0 0 83

Az ilyen szériát Japánból hoznák. Hiszen mi nem gyártunk 4WD Swiftet, de Európában forgalmazzák (csak hozzánk nem hozzák, hogy csak olyat vegyünk nálunk gyártott típusból, amit mi is gyártunk).

Szerintem ezek közös üzemrészben készülhetnek, akár utólagos átalakítással ( mint a Sportnál a raliautók).

Amúgy meg kellene kérdezni egy szalonban, hogy ilyet exportálnak-e valahová balosban (a jobbos forgalomba-helyezése bajos lenne: az övek,  E-sre cserélése még OK, de a lámpáké már bajos lenne, mert más formájúak ebben az újított kasztniban), mert akkor szürkeimportban lehetne kérni ilyet. De gyaníthatóan horror lenne az ára.

Előzmény: RetteNETes Lalyos (82)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2007.11.12 0 0 82
Azon gondolkdtam, hogy a SuzukiJapánban szériaként gyárt ilyen autókat... Európába miért nem éri meg ilyet behozni, vagy - uram bocsá' - miért nem gyárt ilyen autókat Esztergom???
Tudom, kis széria, de mondjuk időszakonként lenyomnának 1000 ilyen autót. Europában is vannak rokik, ebben az árkategóriában tökéletesen helyettesíthetné a hykomatokat...
Előzmény: kkn (81)
kkn Creative Commons License 2007.11.12 0 0 81

Hát, volt egy-két gondolatom a dologról, de a szerver visszadobta az üzit. A lényege az, hogy amennyiből meglenne, autót lehetne cserélni. Bár megőszül a gondoktól, mire az engedélyeztetést végigviszi.

Suzu ide-vagy oda, a gondjára a megoldást talán máshol kellene keresnie. Pl. ezek is jó mélyen nyílnak, nem sok kocsi tudja ezt, és az áruk is a Wagonéhoz hasonló.

Előzmény: RetteNETes Lalyos (80)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2007.11.12 0 0 80
Tisztelt Márkatársak!

Egy kis tanácsadással összekötött segítségkérés ügyében olvassátok el ezt a cikket: http://www.wagonrfanclub.hu/news.php?item.445.11

Akinek az üggyel kapcsolatban bármilyen információ a rendelkezésére áll, kérjük ossza meg Babuval a cikk utolsó mondatában található E-mail címen!
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2007.11.11 0 0 79
Üdv!

Inkább én csatlakoztam néhány "szakadárhoz"... (Ecce Homo, Vinicius...) :-)
Előzmény: Csaby36 (77)
kkn Creative Commons License 2007.11.10 0 0 78
Amiben a melóban benne van/volt a kezem, ott igen. Bár a régi Swiftrő egyre halványabbak az emlékeim (az enyémet is bő 1,5 éve adtam el), és a tulajok jobban ismerik már a gépet.
Előzmény: Csaby36 (76)
Csaby36 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 77
Szia RetteNETes Lalyos.     Látom a sárga villám már a múlté. Vajon a tagság követi e a főnököt. :-)
Előzmény: RetteNETes Lalyos (69)
Csaby36 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 76
Szia kkn.        Te mindenütt ott vagy? :-) :-)
Előzmény: kkn (75)
kkn Creative Commons License 2007.11.10 0 0 75

Azt csak a bennfentesek tudhatják, és az utolsó pillanatban szokott publikus lenni.

A sejtéseimet már itt leírtam korábban, de az nem mérvadó.

Előzmény: dussy (74)
dussy Creative Commons License 2007.11.10 0 0 74
Az árról lehet már sejteni vmit?
kkn Creative Commons License 2007.11.09 0 0 73

Két újságban is olvastam róla a bemutatót, egyikben az osztott csomi adatát adják meg, a rekesz nélkül, a másikban a az összesítettet.

Majdhogynem gyanúsan pozitívak a vélemények.

És a helyén, miniautóként kezelik, mely osztály nem a családnak való autó, tehát nem várnak 500 literes csomagtartót. Ez bevásárló, második autónak van tervezve, nem szegény országok olcsó családi autójának. Mégha az ára miatt nekik tűnik majd célpontnak nálunk. Nekik ott a Dacia, meg ilyenek.

kkn Creative Commons License 2007.11.06 0 0 72

A Suzuki nem volt a mi autónk, csak pl. az első széria véletlenül találkozott a magyar kispénzű vásárlók igényeivel. Nem nekünk lett tervezve. Még a Wagon is. Az Ignis meglovagolta a fellendülő terepjáró-divatot a formájával. Az egy "véletlen", hogy a rossz magyar utakra, főleg vidéken, ahol sok településen van még aszfaltozatlan utca, és mellékutca, megint talált. Az új Swift, SX4 már a formájával hódít, nem az árával.

Már más Suzukis fórumokon is leírtam,  a Suzukinak nem a magyar piac a lényeg. Régen sem az volt. Csak itthon a többség ezt hiszi, mert piacvezető, meg itt a gyár.

De már régóta az export teszi ki a termelés javát. Utóbbi években csak kb. 10% volt a hazai autók aránya a gyártásban. A magyar piacra gyártott limitált szériákkal van "meghálálva" a gyártó ország. Ezek nem készülnek exportra. Eztkell belátni, hogy ez is egy olyan márka, mint a többi, csak itt gyártják. A gyár a profitból él, nem a lokálpatriotizmusból. Ami még nem is stimmel, hiszen japán tulajdonban van, és nekik nem jelent kötődést a gyártó ország, ők japánhoz hűek.

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2007.11.06 0 0 71
rendben van, de a Wagonommal is döntő többségben üres csomagtartóval rohangáltam. Évi egy-két esetben kellett megpakolni fullra a csomagtartót. A lehajtott hátsó üléseket 4 év alatt talán 3-szor használtam (igaz, akkor viszont tetőig pakolva... :-) )

Előzmény: karesz2 (70)
karesz2 Creative Commons License 2007.11.06 0 0 70

Mivel országunkban döntő többségben a családoknak 1 autójuk van, erre tellik és ez is sokaknak erejükön felül, sztem ezért az autók jó része családi, legyen az Swift-Ignis Splash, a régi Swiftek is családi autók voltak ebben az értelemben. És ekor döntő a csomitér.

Pl.: Skodafabiaúj...  

Újságképeken nézve a Splash-ot, igen lehangoló a csomitér: alapkivitel nem osztott, döntött támla-hatalmas lépcső (Jó, felszereltebbnél a "fedél" talán szintet ad). Fordmérő?-ha van , hát...  Hőmérő eltűnt. Mondjuk a mocik jók lehetnek, mert a Swift-Ignis nem fogyasztásminimalizált.

Ár, biztonság, fenntartás, utóbbi ok, többi kérdés.

Suzuki már nem a mi autónk?

Köszönöm a képeket. Na élőben...

RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2007.11.06 0 0 69
Őszintén szólva egy kicsit "túldimenzionáltnak" érzem - volt wagonosként - a csomagtér kérdését!
Már az SX4 is egy kézlegyintést váltott ki a Wagonosokból: "Kicsi a csomagtartója!"
Aztán találkozón összehasonlítottuk, s talán Alacska találta fején a szöget azzal, hogy észrevette: A gyári adatokat érdemes fenntartással fogadni a csomagteret illetően, mert a Wagon - Agila összehasonlításkor sem egyezett a csomagtér nagysága... (..és ugye senki nem bízik abban, hogy a kocsija a gyári értéket fogja fogyasztani benzinből???!!...)

A splash csomagtartója ránézésre kicsi, de azért azt lássuk már be: Senki nem családi, túrázó-nyaralóautónak vesz majd Splash-t! Városi rohangáló autónak meg kiváló lesz, ahogy elnézem.
(A hétvégi nagybevásárlás is bele fog férni... ahogy belefért a Wagonba is, és belefér az SX-be is...)

kkn Creative Commons License 2007.11.05 0 0 68
Ha megnézed a korábbi képeket itt róla, látszik, hogy nem nagy. Mivel Swift-tesó, majdnem ugyanakkora. Az alábbi adatot, meg a gyári honlapon a Swiftét össze lehet hasonlítani. Ráadásul már a most futó Swifté is ilyen osztott. Csak az alapmodelljeikben nem. Első felhajtott padlóval, második padlós, armadikként a Swifté ugyanígy.
Előzmény: karesz2 (67)
karesz2 Creative Commons License 2007.11.05 0 0 67

AM, A2 bemutató, miniteszt (lófütyi), de igazán a csomagteret senki sem merte jól láthatóan lefotózni (sajna befér néhány megapixelbe)...mert hogyí hány literrel kisebb a Wagonkánál.

Jó nagy kérdés lesz az ára és a törésteszt.

kkn Creative Commons License 2007.10.31 0 0 66
Ja, meg van egy ilyen is, de azt nem tudták megmondani, melyik piacról van szó. Valószínűleg nem a magyarról. Csak alul megjegyzik, hogy a felszereltség piacfüggő. De várható, hogy a Swifthez, meg a többi itthoni Suzuhoz hasonlóan lesz teljesen alap, egy közép, meg egy csúcs. Remélhetőleg az 1.2-ből is lesz alap, mert sokaknak nem lesz elég az 1.0.Táblázat
kkn Creative Commons License 2007.10.31 0 0 65
Az angolok is összedobtak hozzá egy kis külön oldalt, többet itt sem tudni róla.
kkn Creative Commons License 2007.10.13 0 0 64
Nem tudom, hogy mennyire lehetne masszív, ha a hátsó ülés négy ponton előrecsukló lábait (olyasmi, mint a Wagoné), még sínen csúszkáltatnák. Nem tudom, Yarisé még leereszkedik-e, de elképzelésem szerint a kettő kombinációja nem lenne nyerő.
Előzmény: karesz2 (61)
kkn Creative Commons License 2007.10.13 0 0 63
Ott a Micra, nekem az sem valami megnyerő, nekik meg bejön. Remélem, ez is bejön sokaknak (hogy legyen még munkahelyem egy darabig).
Előzmény: Törölt nick (59)
kkn Creative Commons License 2007.10.13 0 0 62

Yaris inkább a Swiftnek konkurrencia, ez a megoldásaiban alájuk van pozícionálva, hiába "nagyobb" pár centivel a Swiftnél.

Előzmény: karesz2 (61)
karesz2 Creative Commons License 2007.10.12 0 0 61

Azért a Suzuki odafigyelhetne az árazásra, mert akciós Yaris igen konkurencia! És a hátsó pad tologatható, ez igen sok a gyakorlatban 1 kiskocsinál.

Meg az 5* töréstesztű, a Splash vajon mit tud?

 

Magam részéről a hagyományos műszerfal (sebesség és fordulatmérő, hőmérő, ami fogy a mai kocsikból, stb) jobban tetszik, mint a Yaris egérmozi, és mint ez az utólagos felbiggyesztett izé ami anno 105 Skodára emlékeztet.

A videón sem mutatják jól a csomagteret.

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!