Igen, a műbizonylat szerint, ezek Punto felnik, amik mozgókúpos csavarral feltehetők Bravora is. Nem is tudom, van-e egyáltalán 15-ös alufelni Bravora.
Komolyan mondom, ha tudom, hogy ez ekkora gürc, akkor inkább hagyom ezeket a felniket a francba, és vettem volna inkább gyári 16-os felniket.
Csak az a baj, hogy most már megvettem hozzá a 15-ös téli gumikat is...
... mert azt írtad, Punto 4x100-as felnijeid vannak. Azok meg szOpel agyméretűek. ( 56,5 )
Ebben a szettben pedig 60-as agyméretről van 4 db szűkítő. Ha valóban Punto felnik, akkor kicsit ki kell venni mindegyik közepéből egy hangyányit. Átmérőben laza 1,5 mm-t. ;-)
A 30 a csavar hossza. Ha valami gond lehet ezzel a szettel, akkor ez. (Nem állítom persze, hogy gond lesz)
Nekem a Lancián a gyári alu és a homolog alu csavarjai nem csereszabatosak. A gyári csavarok hosszabbak, ha azzal teszem fel az Enzo-t, akkor eléri a féket.
Biztos, hogy jó. Ami ebből rád vonatkozik az a 4x98/100, ergo mindkettőre használható.
A 12 azt hiszem, a menet(fordulat)szám. Az 1,25 talán mm, a menet mérete. Ha ráment, akkor jó. A 30 nem tudom, mi, de felhasználói jelentősége sztem nincs. De biztos, hogy jó. Az 1,25 a lényeg, majd minden autón ennyi a menetméret.
Pár éve még 25e körül mentem évente,aztán lement 20-ra,2011-ben 15-re.
Most, hogy az Asszony is rendszeresen autózik, talán a két vasba összesen megy majd 20-25e /év.
Illetve nekem a robogóba olyan 3-4e km.
Már előre rosszul vagyok, hogy mi lesz télen a dugókban araszoláskor.
Kedden délután szakadó esőben jöttem haza a melóhelyről robogóval- esővédő ruha ide, vagy oda , szarrá áztam rendesen- de a 16 km-t megtettem kb. fél óra alatt. Ugyanez kocsival az Asszonynak (azonos útvonalon) közel 2 óra lett... (Ilyen dugót egyébként jó ideje nem láttam. Fel is készítettem telefonon Szilvit, hogy mire számítson, illetve maradjon még nyugodtan benn, hadd teljen az ideje, de sok értelme nem volt a rábeszélésnek...:-D )