Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dc game Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14896

Hali.

 

A motorháztető végétől indul ez a esőelvezető csík a csomagtér ajtóig.

És rögtön az elején szépen elkezdett feljönni az első elem alól és válik le a lécről.

Járt már így más is? erre megoldás? csere?

svgyula Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14895

Hali! Tettem fel videót is a youtube-ra svgyula vidói között megtaláljátok.

Egybként kevertem tolja be a motorba ezért hívják ezt a rendszert HHO generátornak ílyen címen találtok forgalmazót is magyarországon, leírást meg sok helyen itt:

http://www.greenmotors.hupont.hu/3/tajekoztato

meg itt: http://fenykapu.free-energy.hu/pajert/index.htm?FoAblak=../pajert31/HendersMagyaraz.html

meg még sok helyen érdemes kicsit belerágni magadat mielőtt döntesz és egypár fórumot végigolvasni Pl:

vízbontás házilag

durranógáz fejlesztés

Mayer vízautója

stb.......

Előzmény: arthur877 (14875)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14894

Nem kell olyan sok az indításhoz, csak mire beér a hengerbe, késleltetve van, és ezt nem veszik figyelembe és túlnyomják...

Előzmény: johannes. (14892)
vwopel Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14893

nem hidegindító ( ez már elvan felejtve) féktisztítóval kell próbálni, de ezt is finoman adagolva

ha így röffen akkor van rá esély, h beindul, és jár is utána, ha így sem megy csak amíg kijárja akkor  nem csak izzítás gond van

Előzmény: johannes. (14892)
johannes. Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14892

Azt mondják a spray-t ne eröltessük mert hengerfejesre vághatja az autót.

Előzmény: vwopel (14890)
johannes. Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14891

Nekem a régi diesel autónál az új izzíógyertya is rossz volt,nem akartam elhinni,kicsréltem mind a négyet és nem indult.Aztán a srácok szóltak,hogy ugyan vegyem már ki és nézzem meg jó e az új.Hát 3 rossz volt.Aki ilyet gyárt annak becsuknám a gyárát.

Előzmény: zozo38 (14889)
vwopel Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14890

sprével próbáld indítani

Előzmény: ker0zin (14878)
zozo38 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14889

Azért egyenként ellenőrizd az izzitógyertyákat is!

 Volt már olyan hogy 3hónaposan meghalt az utángyártott gyertya.

Előzmény: ker0zin (14878)
johannes. Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14888

Nekem is a sapkánál nyomja egy kicsit,látni is a helyét ahogy lefolyt.

Előzmény: acelwolf (14883)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14887

Nekem is van kis folyás a tágulási tartály kupakjától lefelé. Nem biztos, hogy hengerfejes. Nekem a gumicsövek mellett is szivárgott,a gyári bilincsek nem túl jók, és ABA bilincsre cseréltem őket, azóta OK.

Előzmény: acelwolf (14883)
PeterStyle Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14886

Elengedhet az sok helyen még, lehet a hűtő sem az igazi már, csövek, bilincsek nem szorítanak már eléggé és nagy nyomásnál egy picit képes kinyomni. A sapkán milyen jelei vannak? Látszik hogy ott folyik el? Mert ha ez van akkor már a nyomás tartása rossz, vagy csak sérült a tömítése.

Előzmény: acelwolf (14883)
arthur877 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14885

Ott nem elpárologtatja, hanem kinyomja, az pedig nem jelent jót! Hengerfejes lesz a kicsike inkább. Nézd meg nyitott sapkával, keletkeznek-e buborékok járó motornál, illetve szagolgasd meg, és ha benzin-kipufogógáz szagot érzel, tuti a diagnózis! Hengerfej le, síkolás, új garnitura tömítéssel össze, és kész!

Előzmény: acelwolf (14883)
ducas Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14884

Köszi ms a választ.

Már rá is néztem két kasztnis címre, remélem majd sikerrel járok.

Nem szeretnék megválni kis feliciámtól. Nagyon jó kis autó, számomra kényelmes, nagy és elfér benne a család. :)

Remélem nem kell rákölteni egy "új" használt autó árát....

Üdv,

Zsolt

acelwolf Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14883

Sziasztok!

 

 

 Olyan problémám lenne hogy fokozatosan tűnik el a hűtővizem. Létezik az hogy a kiegyenlítő tartály zárósapkája rossz lehet és ott elpárologtatja? Motorolajban nincs jele a víznek és nem csepeg sehol viszont a sapkánál vannak jelei.

 

 

D.Wolf

ms1964 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14882

A hátsó ajtóhoz és a két hátső sárvédőhöz létezik javító ív. Az elsőkhöz még nem láttam, szerintem nem is létezik, mert ezeken a helyeken nem jellemző a rozsda.

Bármelyik karosszériás megcsinálja, festéssel közel 100 pénzt kérnek.

Előzmény: ducas (14876)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.06 0 0 14881

1. Ha van átvezető gumi a hátsó ajtóknál, akkor vélhetően benne van a központi zár.

2. Ellenőrizd a bizti táblát, a gyári helyét a biztinek megtalálod a leírásban.

Ha a bizti jóü, akkor a vezető ülés előtt meg kell bontani a műszerfalat, ott lesz a vezérlés.

3. A hátsó ablaktörlő mindenkinek kotyog, egyszer-kétszer egy kisebb kalapácsütéssel ez megoldható, de a vége a komplett csere lesz. Vagy ne használd, van elég tükör kívül.

Előzmény: kekl (14877)
hubo44 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14880

Kontrol égovel nezd meg hod izitaškor kapnak-e aramot a iz. derak.

Előzmény: ker0zin (14878)
bordoLX Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14879

Szia!

 

Nekem 40 kw-os van, 99-es. Korábban már volt a családban felicia, az is 40 kw-os volt, 98-as. Azt lecseráltük egy fabia combira, 1.4 100 LE-s. Vezettem már 50 kw-os feliciát is. Szerintem nincs sok külömbség. Mind a 2 motor alul dolgozik, így nem kell kitaposni a belét.

 

A fabia azért kicsit más, főleg, ha feliciából röktön átülsz. Nagyautósabb, de hát 6 év, meg elég sok technikai külömbség van a 2 autó között. A mienkben 170 000 km van, 2004-es. Ezt a VW motort pörgetni kell, csak akkor jön ki 100 le. 4000-6000 ig, nyomatékot is csak 4000 felett ad (126 Nm). A felicia (40 kW) a 100 Nm-t papíron 2600-on adja!

Szóval a fabiát pörgetni kell, de a fogyasztása ennek ellenére nekünk barátságos, vegyesben, főleg város (vidéki, nem Pest) 6-7 körül eszik. A felicia is. Mindkettő autó nagyon megbízható, nekünk/nekem soha nem volt vele bajom, hazahozott akárhonnan, akármikor. A fabia szervíze lénygesen drágább. Pl kötelező vezérlés csere 100000-nél minimum 100 rongy. Feliciánál nekem 30 volt olajjal együtt. Futómű is lényegesn drágább a fabiánál. Mondjuk ennek az 1.4-es 100 lovasnak a futóműve a legjobb. Iszonyat stabil, és sportos, ugyanakkor comfortos. Az 1.4-es 68 lovas Skoda motoros fabia azért többet fogyaszt, mint a fauvés, de ennek a motornak előnye, hogy szintén alulról húz, és olcsóbb az alkatrész (ugyanaz a motor, mint afelicia, csak 1.4-es).

 

Na kb ennyi. Én imádom mind a 2 autót. Cserén én is gondolkodtam, fabián is (1.4 68 le), esetleg gázzal?!,  csak hát az anyagiak...

Meg amúgy nagyon szeretem a felit, inkább vigyázok rá, és akkor tuti marad még 1-2 évig.

 

De ha veszek, akkor csak SKODA!

 

üdv.

 

 

Előzmény: kekl (14877)
ker0zin Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14878

Sziasztok.Segítséget szeretnék kérni. 92' -es lx 1.9d felícia izzítás után nem indul. Izzítás alatt izzításjelző lámpa világít, majd elkezd villogni.Indító teker, de nem indul. Akksi rendben, ízzítógyertyák 1 éve cserélve.Nem tudom mi lehet a baja.

kekl Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14877

Sziasztok, új vagyok a fórumon, bár egy ideje néha-néha beleolvasok a leírásokba. A családban két 1.3 MPIs Felicia is van. Alapvetően elégedett vagyok velük, egyelőre nem vagyok hajlandó olyan autóra váltani, ami ennek a fenntartási költségét sokszorosan meghaladja.

Egyébként kiváncsi lennék, hogy van-e olyan klubtárs, akinek van tapasztalata Felicia vs. Fabia vonatkozásában. Szívesen váltanék Fábia kombira egyszer, de megítélésem szerint alkatrész árakban 2-3 szorosa a Feliciához képest, vagy tévedek?

 

Az egyik Feliciámról a volt tulaj állította, hogy centrálzáras, viszont amikor elhoztam, már nem működött. Sosem volt még dolgom centrálzárral, meg tudjátok mondani, hogy

1. egy nem működő centrálzár tényét hogyan tudom igazolni az ajtó szétszedése nélkül?

2. ha tényleg centrálzáras és nem működik, hogyan tudom orvosolni a problémát? Feltételezem, hogy a biztosíték az első lépés...

3. sikerült túlfeszítenem a hátsó ablaktörlő rögzítő anyát, amitől megrepedt a kar, végül kitört egy darab belőle, így most bontott vagy utángyártott után vadászom. A gyári sajnos elég húzós (kb. 5-6eFt). Utángyártott van 1.200Ft-ért Ecseren, ami nekem nem esik útba.

http://store24.hu/skodaalkatresz/termekek/ablaktorlo_karlapat_szerkezet/ablaktorlo_kar_lapattal_hatso_felicia_19952001

Egyébként azért feszegettem az anyát, mert az ablaktörlő nem feszült rá rendesen a szélvédőre (akkor még nem tudtam, hogy pontosan milyen a szerkezet), azután később észleltem, hogy maga a tengely mozog függőlegesen max. 1 mm-t, feltételezem, hogy ez az oka a jelenségnek.

4. Van-e tapasztalat 40 és 50 kw-os MPIs motorok vonatkozásában. Előbbi menettulajdonságot tekintve mennyire rosszabb/gyengébb az utóbbinál? Az 50-est ismerem.

 

Kösz és minden ötletet szívesen veszek.

Laci

ducas Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14876

Sziasztok,

Budapesti vagyok és a segtségetekre volna szükségem. Van egy 98' fehér, felicia kombim.

Sajnos elég rozsdás. A hátsó csomagtér ajtó elég ramaty. Valamint a bal hátsó kerék felett a szokásos rozsdásodás a küszöbnél is,

és még elol a két oldalnál is... :(

Ezt szeretném orvololni és a szakavatottak javaslatát kérni.

Mit tanácsoltok, hogy és hol és mennyiért tudnám ezt megcsináltatni...?

Ésszerű határokon belül!

Köszi előre is.

Zsolt

arthur877 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14875

Erről a cuccról egy kicsit bővebben is lehetne?

Előzmény: svgyula (14868)
johannes. Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14874

Így?

 

2H2O = O2 + 2H2

Előzmény: svgyula (14868)
johannes. Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14873

Hogyan? vízből hidrogént állítasz elő?....hidrogén és benzin hozzáadásával megy az autó?

A hidrogén előállítása nem egyszerű folyamat.

Most vagy hülyéskedsz vagy én értek félre valamit....

Előzmény: svgyula (14868)
smenasl Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14872

úgy néz ki sikerül összehoznom egy kétjegyű átlagfogasztást, feles etanol plusz új meló (2-3 kilométereket megyek hidegen) :D

freestyler8 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14871

keresek használt vagy új kipufogó rendszert vagy csak hátsó dobot Baranya ill. Somogy megyében!

aki tud, kérem írjon, megegyezünk!

 

üdv.

István77 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14870

Sziasztok.                                                                                                                                                                                         A lengokar végén lévo szilentblok okozta a kormányrángatozást sebességváltás kozbe. A gombcsukloim rendbe vannak szerelo szerint, még igy is hogy szakadt a gumiharang,de hamarosan kicserélem(már meg van az uj). Ha valakinek esetleg rángatási problémái vannak,menet kozb, nézze meg legeloszor ezeket a szilenteket. Olcso alkatrészek, de tudnak problémázni! Csak ennyit szerettem volna.

freestyler8 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14869

mérj egy fogyasztást, kíváncsi vagyok az eredményre!

Előzmény: svgyula (14868)
svgyula Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14868

Tisztelt Uraim!

Ma elkészült a vízbontóm és bele is került az autóba a benzit visszatekertem rendesen és még így is jobban megy. két kép a szerkezetről tisztán hidrogént és oxigént állít elő:

CXP-938 Creative Commons License 2011.02.05 0 0 14867

Sziasztok!

 

Egy kérdés hátha találkozott már valamelyikőtök a következő problémával: 1,3-as központi befecskendezős skoda motoros felicia. Hidegen jó az alapjárat de amikor bemelegszik elkezdi túldúsítani és eljut odáig, hogy leáll. Menni megy csak alapjáraton csinálja. Hőmérséklet jeladók, lambda szonda cserélve, gázpedálhelyzet potméter jó. Ha lehúzom a lambda szondát gyönyörű alapjárat van! Amikor leáll a lambda feszültség 0,9V környékére kúszik fel. Ha kézzel benyomom a gázpedál alapjárat mikrokapcsolóját és a pillangószelepet kézzel kinyitom amikor fullad, akkor ismét van alapjárat, nem áll le.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!