Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vwopel Creative Commons License 2011.02.08 0 0 14950

csak a motor, vagy a folytószelep? nem mind1

Előzmény: apatata (14948)
glx16 Creative Commons License 2011.02.08 0 0 14949

Még mielőtt nagyobb kiadásra szánnád magad, próbáld meg kitisztítani, gyakran segít:

http://www.sof.hu/?q=node/9/67

Előzmény: apatata (14948)
apatata Creative Commons License 2011.02.08 0 0 14948

Sziasztok! Skoda felicia 1.3 mpi -hez keresek alapjárati motort!!! az enyém felmondta a szolgálatot hidegen meg állandoan leáll. ha lehúzom a csatit az alapjárati motorról akkor nem áll le de össze vissza jár meg sokszor 1500 fölé megy és ott is marad! help!

acelwolf Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14947

Szia!

 

 Lehet hogy a műszer csal. Nekem 70-volt amin állt termosztát csere és most ott van ahol neked.

 

Zoli

Előzmény: aszat (14938)
stemplis Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14946

Ja még annyit nézz meg, hogy a gomba vezetékében van-e áram, mert ha nincs , akkor lehet, hogy a biztosíték.

Előzmény: szaboz1979 (14941)
stemplis Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14945

Hűtőentillátor-kapcsológomba, így biztos fogják tudni. kb. 1200Ft

Olyat kérjél amelyik 93-95 fokon kapcsol (favorité) , úgy biztos nem lesz gond. A felié 95-98 os, ha jól  tudom. 

Előzmény: szaboz1979 (14941)
stemplis Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14944

Hááát, ha sokat jársz városban, akkor talán még elmegy (főleg nyáron lesz egy kis előnye)... 

De, hogy őszinte legyek, én az ősszel cseréltem ki, mert pont így állt az enyém is. Most 88-91fok között mozog,  plussz még hozzátartozik, hogy finomabban megy a motor és a fogyasztás is kevesebb lett egy picive. Én a cserét javasolnám, de a régit se dobd még el:)

Előzmény: aszat (14938)
johannes. Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14943

Fogy a hűtőviz,okádja fehér füstöt a kipufogó de ha kezdetleges,akkor nehéz észrevenni,ne aggódj,kiderül hamar ;-)

 

 

Előzmény: szaboz1979 (14941)
johannes. Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14942

Amiről beszéltem,alul a gombánál mind a két vezetékre  rákötöttem egy-egy vezetéket és azt a két vezetéket bevittem a műszerfalhoz és ott rákötöttem egy kapcsolóra.Mikor bekapcsolod,összezár és bekapcsol a venti,ennyi.Nem kell hozzá sehonnan áramot vinni.Egyébként nem a vezetékeket csupaszítottam meg és úgy kötöttem hozzá,hanem vettem ilyet:

 

http://plaza.unas.hu/plaza_artdet.php?art=5495,unas_971583,ET2347_Kabelsaru_6308mm_10A

 

 

Két darab kell,az anya részét bedugod a ventikapcsoló gombába,a másikra meg mennek a kábelek aminek a másik vége a müszerfalon lévő kapcsolóban végződik,pofon egyszerű.

 

Egy nehézség van,hogy a venti kapcsoló gombályánál kevés a hely a két sarunak,így össze kell őket nyomni és le kell őket szigetelni nehogy összeérjenek.Talán egyszerűbb ha kijjebb vágod el a kábelt,ott van hely.

Előzmény: skoda1.6 (14940)
szaboz1979 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14941

Az igazság az hogy nem sokat használom az autót és erre is csak a napokban jöttem rá.

Boltban hogyan kérjem ezt az alkatrészt? Hűtőventi kapcsoló?

Amúgy miről lehet észrevenni hogy hengerfejes egy autó? Az is lehet hogy már az előző tulajnál se volt jó a venti és ki tudja Ő hogyan használta....

 

Előzmény: johannes. (14936)
skoda1.6 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14940

Hello Johannes engem az érdekelne hogyan meg hova kötötted be azt a kapcsolót? azon filóztam nekem se ártana, vésztartaléknak.engem egyszer lebeszéltek róla hogy ez nem régebbi keleti autó nehogy "megbolonduljon" a rendszer, meg hogy áramot se egyszerü  honnan venni.

Előzmény: johannes. (14936)
K gabi Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14939

Én úgy tudom hogy a gombák sem egyformák vannak 80 -95 fokos kapcsoláspontuak

Előzmény: johannes. (14936)
aszat Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14938

Sziasztok! kb +1 C-nál ekkora hőfokot tart a termosztát - olykor valamivel kevesebbet. Ez a legmagasabb érték. Érdemes kicseréltetnem, vagy megfelelő így is?:)) Köszönöm!

 

 

 

 

 

K gabi Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14937

Az 1.6-ost nem ismerem de szerintem olyan mint az 1.3-as annál a hűtőben lévő gomba kapcsolja .Ha a két pólust egy csavarhuzóval összezárod akkor menni kellene a ventilátornak

Előzmény: szaboz1979 (14935)
johannes. Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14936

1.3-as nál ha szemben állsz az autóval,akkor a kapcsoló gomba a hűtő bal oldalán van alul.Ha nem kapcsol a hűtőventillátorod,akkor ne nagyon menj az autóval nagy melegben,araszolgatva stb. mert hengerfejes lesz.Én újat vettem bele és így sem kapcsol be időben,még én sem tudom,hogy a hőmérsékletvisszajelzőm nem jó mert az is új volt,vagy a ventikapcsolóm.Ezrét bekötöttem egy manuális ventikapcsolót de azért nem árt ha működik minden mert néha elfelejti az ember bekapcsolni.

Előzmény: szaboz1979 (14935)
szaboz1979 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14935

Üdv kedves Márkatársak!

 

Újra a segítségetekre lenne szükségem.

Feliciánk (1998-as 1.6-os) valami oknál fogva nem működteti a hűtőventillátort. Vízhőfokot jelzi a műszer, hőgomba nemrég volt cserélve. A hűtőventit kipróbáltam az működik. Mostmár csak azt nem tudom mi kapcsolja be a ventillátort? Hol van az érzékelő?  Tudnátok ebben segíteni?

 

Előre is köszi

Zoli.

smenasl Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14934

hát kevesebb szerintem, mindkét alkalommal az első kattanásnál abbahagytam, szerintem most 10% lehet az etanol a tankban. nem használtam átalakítót, de ha marad nálam a kocsi meggondolom tavasszal a 100% etanol üzemet. ennek már sokat nem tud ártani mondjuk, még az se biztos hogy költök átalakítóra. a decemberi vizsgalejárásig menjen el valahogy aztán rest in piece :)

Előzmény: ms1964 (14933)
ms1964 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14933

De akkor így is maradt benne legalább 5 liter E85?

Átalakítód van, vagy csak beletöltötted?

Előzmény: smenasl (14932)
smenasl Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14932

412km után 33,4 liter ment vissza a tankba, tehát 8,2 körül evett a feli feles etanolból, városi használat mellett. most meglátjuk, ez a 33 liter tiszta benzinből mire lesz elég.

K gabi Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14931

Heló ha nagyon szól a féltengely akkor azon csak a csukló cseréje lessz megoldás de ha még ráadásul görbe is akkor még azt is cserélni kell ,de mielőtt nekiállnál nézd meg nem e véletlen a kerékcsapágy lötyög 

Előzmény: freestyler8 (14926)
falkó Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14930

Elnézést kérek!A tipusa 1999.07,1,3lxí,mpi.50kw.127000km.

Pityuuuu Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14929

Nem csak kamionokba. Egyre több új euro5-ös korszerű dízel személyautóba is kell már. Egyébként ez egy karbamid oldat, amit a katalizátorba adagolnak és így alakítja át a káros gázokat nitrogénné és vízgőzzé.

Előzmény: Bombyna (14928)
Bombyna Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14928

AdBlue és az a kamionokba stb. való a gázolajon felül,szoval nehogy azt vegyél gázolaj helyett))))

Előzmény: smenasl (14922)
falkó Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14927

Üdv mindenkinek.Ma este hazaérve pici halk,csörgés félét hallottam a motorból.Fölnyitottam, és járó motornál halgatóztam néhány percig.Mint irtam,közelebb hajolva ugyan  ezt ,hallotam,így is,egész halkan.Mi lehet ez?Talán a vezérmű lánc?Előre is köszi a segítségeteket.ÜDV.

freestyler8 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14926

Keresek eladó féltengelyt (anyós ülés oldali), és hátsó dobot, vagy teljes kipufogó rendszert! (99.12. havi 1.3MPi, ferdehátú)

 

Nem tudjátok, a féltengelyt lehet szabályoztatni ha el van görbülve? (kanyarban erős kopogós, zakatoló hangja van)

stemplis Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14925

Hány fokig szokott menetközben felmenni a vízhőfok?

Amikor vettem a felit nekem is is mindig kinyomta. Pedig a víz nem ment feljebb mint 98 fok.

Csináltam egy külsö-belső hűtőtisztítást, (tele volt vízkővel, szutyokkal) és vettem bele egy favi venti kapcsolót (az 93fokon már bekapcsol) és azóta semmi baj vele. Ja és a szint a minimum felett van kb. 1-2 centivel.

Fagyállót mikor cseréltél?

Előzmény: acelwolf (14916)
tiglinc Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14924

Sokáig küzdöttem a minimum szint ellen, aztán feladtam. És mikor megvettem a Haynes könyvet, ott le van írva, hogy melegen min és max között, hidegen min alatt kicsivel a normális szint.

Előzmény: ms1964 (14917)
badi01 Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14923

Szia 66tomi66 én ugyanígy jártam a fordulatszámmérővel már tiszta ideg voltam mert szerelőtől szerelőig vittem hogy mi a baja de senki nem tudta megmondani azt mondták semmi baja nincs járjak vele így, nincs semmi baja. Másik szerelő azt mondta műszeregységet kell cserélnem mert az nem jó. Az okos tanácsok után után elvittem egy szakihoz akinek elmondtam mi a baj, csak annyit mondott hogy csak ennyi cseréljem le a gyertyákat mert valamelyik zárlatos de csak néha hagy ki, vegyek bele zajszűrös gyertyát. Megvettem a négy új gyertyát ami NGK BCPR5ES jelzésű kicseréltem és azóta semmi gondja a fordulatszámmérőnek. Az autóm egyébként 1.3 MPI 1999-es évjárat és olyan gyújtástrafó van rajta ami mind a négy gyertyára egyszerre megy rá.

Előzmény: 66tomi66 (14906)
smenasl Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14922

tegnap a gyömrői úton egy magánkút tábláján láttam valamilyen 150 forintos üzemagyagot, hallott már erről valaki? csak egy fantázianév volt kiírva, amit nem jegyeztem meg de valami EcoBlue vagy ilyesmi.

kekl Creative Commons License 2011.02.07 0 0 14921

Köszi a gyors válaszokat!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!