Ha Citroën-ekről esik szó, akkor a GS/A modelleket többnyire -méltatlanul - elfelejtik, vagy épp csak megemlítik. Pedig létük igazi sikertörténete volt a gyár történetének. Pedig a GS a Citroën második legnagyobb példányszámban elkelt típusa, elnyerte az év autója címet is (1971). Várom ebbe a topicba a típus rajongóit. További adatokra a:
http://www.citroen-gs.hu
oldalon találhattok.
Üdvözlettel: GSdriver
Cseppkadettre valóban hasonlít, ugyanis rájöttek a Kopelnél:), h. áramvonalasítani kellene az új projectjüket. Mi lenne a legegyszerűbb koppintás? A GSA.... Természetesen ez nem így volt, hanem saját ötletek csikordultak össze akkor és 'véletlenül' hasonlított az akkori legáramvonalasabb középkategóriás autóra :)).... Gratulálok az új szerzeményedhez!!!! Mennyi ideig koplaltál? Gyönyörű darab!!! Nekem egy játszótéren talált cabrio-m van :D Teszek fel, majd képeket!!! Üdv: Feri
Feri! Most megyünk fotózni. Majd teszem föl a képeket. Be fogsz sz*rni! Kétségtelen a DS szerintem is a világ legszebbike. De én a GS-re gondoltam. Ha megnézed a vele egyidős autóknál is sokkal szebbek a vonalai. Mesziről hasonlít rá az a kotera opel e kadett. Közelről már nem! :)
Szerintem a mai napig nem dobott akkorát egyetlen autógyártó sem, mint annak idején a DS-el a Citroën! Korát meghazuttoló volt technikailag és formailag! Sőt!! A mai napig vannak benne olyan megoldások, amelyeket még nem használtak máshol! Szememben a világ LEGjobb/LEGszebb autója!! Üdv! <<Feri>>
Szép családi kép. Gratulálok! :)) A kérdésedre válaszolva. A kocsit tolnám a garázsba. Azzal már föl lehet szedni a csajt. Egy ilyen DS-el már nem gond villantani. Sőt! Aki egy kicsit is figyelmes az észreveszi a GSA szép vonalait. Sok korabeli autó becsületére válna. :)
Ha voksolnom kellene akkor mindet a garázsomba szeretném tudni ;) Viszont nem voltam kérdezve, ezért marad a DS. De! Ilyet nagyon nehéz beszerezni, ezért a képen láthatóhoz hasonló Turbo2-es 'apróság' a következő delikvens és erre minden esély megvan :)) Felénk a bontásra ítélt jószágok alatt nincsen fű :)) Üdv: Feri
Ez az! No para! :) Anyu majd csak megbékél, főleg, ha majd szépen rendbe teszem a dolgokat. Akkor majd egy szava se lehet. Az asszonyos kérdés az már majd rázósabb lesz. Gondoltam már rá. Ki lesz az aki elvisel egy ilyen őrültet? :)) ui: Olyan 18 és 21 év körüli hölgyek jentkezését várom akik szintén e márka feltételnélküli kedvelői. Főzni tudás előny! :)
ne félj, a mamák szive mindig előbb utóbb meglágyul, ha szeretett fiuk boldogságáról van szó.
később, nehezebb lesz, ha az asszonynak kell beadni, hogy inkább megvennéd a GSA flotta újabb - látszólag erősen rozsdás, ám fontos pótalkatrészekkel bíró - tagját, mint azt a kis cuki csizmát, amit kinézett magának aznap délután a korzó egyik boltjában.
Köszönöm! De az igazság az, hogy júniusban volt a szülinapom, csak most jutott eszembe, hogy erről van kép is. :) Aranyos a kombi GS a használtautón. De ha lenne pénzem se venném meg. Még egy autót hazavinnék anyám kitagadna. :) Így is már égetővé vált, hogy szétbontsam a legutóbb vásárolt gépet. << Rulez!
Karosszérián apróbb javitani valok,(de tényleg) motorból folyik az olaj ami természetes 6 év állás után. Hidraulika pikk pakk emel,sokáig fent marad,nem csöpög, és úgy hintázik mint a kellemes női mellek tehát jó.Gumik újszerüek,pótkerék is.Belseje sincs le amortizálva,a bal oldali lámpa kavicsos.Ha valakinek kérdése van tegye fel.
Nem egészen! Én is rosszul írtam... Az átiratás nem egy vészes összeg, ezt kell a forgalomba helyezéskor kifietni! Viszont létezik egy áldásos dolog Vagyonszerzési illeték címen. Ez a ccm-enkénti sok forint. Azt hiszem 18HUF/ccm, de nem bizt.. Üdv: Feri
Még egyszer köszönöm a jókívánságokat és ugyanezen lendülettel szeretnék Boldog Születésnapot kívánni!!! Én még nem vagyok oly' szerencsés állapotban, h. elözönöljenek a Citroënes kabala eszközök. Addig is maradnak a Citroënek :))) Stílusosan megbújik a háttérben a GSA ;) Üdv: Feri
Had csatlakozzam én is az előttem szólókhoz. Boldog Névnapot Feri! :)) Én már egy jó ideje csak olyan cuccokat kapok ami valamilyen vélt vagy valós összefüggésbe hogyható a Citroen logóval. :)Van zoknim, kulcstartóm, kitűzőm, öngyujóm, egy csomó emblémám, fémautók, cikkek, poszterek, sárfogó gumi (Cimos féle) stb... :)
Látom vannak úgy topic írogatók. Üdvözlöm őket! PEACE!
Ez az a gép amiről képet a PSA-s topicba beraktál ? A monyesz kukac index pont hu -ra tudnál küldeni egy mailt, hogy milyen paraméterekkel rendelkezik ?
A papirjai meg vannak törzskönyv is nálam van A forgalomból valók kivonás most van folyamatban de bármikor forgalomba tudom helyezni .Csak valakinek a nevére kell iratni.
Nocsak, el is hoztátok az autót? Az átírás tudomásom szerint csak érvényes forgalmival működik. Erre vigyázzatok, ha mégis életben akarnátok tartani, és nem bontva lesz.
Veszi szépen a fordulatot? Ezalat értem, h. hirtelen gázra fullad e? A motorfolyás nekem 3x-i motorkivételt jelentett :) Megpróbálok félretenni HUF-t, mert kár lenne kihagyni.... Nekem mindenféle képpen papírok nélkül kellene. Motorcsere nem lenne probléma(biléta) Kasztniból , pedig a padlólemezt kellene kioperálni, de ezt szakira bíznám :)) Ha sikerül összeget eltennem a projectre, akkor már megyek is érte!!! Üdv! Feri