Keresés

Részletes keresés

g86 Creative Commons License 2009.10.13 0 0 18195
Néhány napja megjártam a 6-ost Dunaújvárostól Szekszárdig, ill. a 44-est majdnem végig. Ezeket az utakat ugye néhány éven belül újították fel, 11,5 tonnásítás keretében. Ehhez képest botrányos állapotban vannak. Az úttest középső 5 méter széles része, ahol korábban is út volt, rendben van, de a szélső egy-egy méter, amit hozzátoldottak, számtalan helyen, 10...100 méter hosszakban meg van süllyedve, a burkolat pedig összetöredezve. Felháborító, minősíthetetlen munka. Más 11,5 t-s felújításoknál is ez a helyzet?
Törölt nick Creative Commons License 2009.10.13 0 0 18194
azért ez meglehetősen személyiségi jogsértő, hogy egy munkahely be van kamerázva, ráadásul ország-világ szeme előtt...
Előzmény: hotrod25 (18192)
Fricy Creative Commons License 2009.10.13 0 0 18193
hotrod25 Creative Commons License 2009.10.12 0 0 18192

Jól látom, hogy nem a mostanában használt, és oly népszerű csúszózsalus/betolásos technológiával készül a híd? Egyébként a Tisza környékén lakók is megérdemelnének 1-2 új kis hidat, mondjuk a tiszadobi, csongrádi pontont illene már állandóra cserélni. Kisköre-Szolnok, Szolnok-Tiszaug között is el tudnék képzelni egy 2*1-es hidacskát, a tervezett ap. hidakon kívül is.


Hamár hidak: a szigetközben is épül egy híd Halászinál.

http://www.vodnyanszky.hu/halaszi-hid-webkamera.html

Jól látszik Apika felvételén (GE), hogy miért kell újjáépíteni

 

 

Előzmény: kvte (18172)
Fricy Creative Commons License 2009.10.12 0 0 18191

A "szokásos" helyen van egy ábra:

http://roads.extra.hu/road_plans/m0_m1_csp.jpg

Előzmény: D H (18190)
D H Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18190
van erről a tervezett és építés előtt álló csomópontról valakinek "publikus" jellegrajza, vagy legalább számítógépes grafikája?
sehol nem találtam ilyet, a Tópark honlapján látható területi rajzon kívül..
Előzmény: Fricy (18189)
Fricy Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18189
Indul az autópálya csomópont építése

2009.10.08 14:50
A TóPARK közlekedési infrastruktúra fejlesztéssel megbízott fővállalkozója, a Bia Zrt. 2009. szeptemberében szerződést írt a lá a PORR Építési Kft.-vel, a TóPARKot az M1 autósztrádával összekapcsoló első, közvetlen autópálya le- és felhajtó megépítésére.

A feladatkörért felelős Bia Zrt. a közelmúltban tendert írt ki, amely során az első ütem területéhez vezető le- és felhajtók építőjét kívánta kiválasztani. A versenybe meghívott, összesen hat - magyar és külföldi tulajdonú - cég közül a PORR Építési Kft. nyújtotta be a győztesnek hirdetett ajánlatot. A kivitelezés 2009. őszétől indul el, amelyet 2010. nyarán követ az átadás. Az ideiglenes forgalomba helyezést követően, szeptember első felében vehetik véglegesen birtokba az autósok az új utakat. A projekt beruházási költsége meghaladja a 2 milliárd forintot.

http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?hn=1&k=14&i=122477
attus germanicus Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18188
A moderációs topicban megfelelő választ kapsz.
Előzmény: Rooger Preed (18186)
BoGar Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18187
Igazad van. :D
Előzmény: attus germanicus (18184)
Rooger Preed Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18186
Hova tűnt Laci utóbbi néhány hozzászólása?
stevebi Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18185
attus germanicus Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18184
Szerintem, ha figyelmesen olvasod a bemutatkozásomat, rájössz :-)

Más:
Vajon melyik kerületben van a Petőfi híd? És egyáltalán: miért fontos ez?
Előzmény: BoGar (18183)
BoGar Creative Commons License 2009.10.11 0 0 18183
Helló!
Kár, hogy nem publikus a mailcímed, akartam neked valamit küldeni.
Előzmény: attus germanicus (18154)
mzdude Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18176
Én már követtem el ilyet. Mióta megcsinálták a felújítást, azért elég elviselhető. Főleg, hogy az alternatíva az M7-es, amit viszont a balatonozós birkák árasztanak el.
Előzmény: D H (18164)
cssz74 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18175
Ez pont idiótaság, mint a magukkal kicsesző csömöriek, akik autóznak 2km-t pluszban, hogy felhajthassanak a 0-ásra. Szigetmonostor dettó. Ahelyett, hogy a szigeten óvatos építéssel csináltak volna egy csomópontot, külön hidat követelnek csak saját maguknak. Azon csak Szentendre felé tudnak menni, ha véletlen Dunakeszi lenne céluk, akkor majd kerülhetnek megint 5-6km-t. Most ezt el akarják játszani a Jenőiek és az Ürömiek? Majd ők is autóznak vagy Kalászra vagy a 10-esig, hogy felhajthassanak? Ismétlem önmagam: Idióták, magukkal sokkal jobban kicsesznek, mint másokkal...
Baromira unom ezt a demokráciának csúfolt szart.
Előzmény: D H (18168)
V43 2317 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18174
18154-re íródott!
Előzmény: V43 2317 (18173)
V43 2317 Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18173

Ha most jársz ezen a szakaszon először, akkor tényleg rendben van minden a 4-essel, ahogy írod széles, jó minőségű és végre az egész egyben meg lett csinálva. De ha folyamatosan forgalomban vagy rajta, vezetsz egy nap többször is (Záhony-M3 autópálya kezdete) akkor kiderül, hogy egy jó pár kereszteződsét meg lehetett volna oldani másképp is. Továbbá akaratlanul? (..) de egy jó pár kisorolósáv is kimaradt vagy kispórolták, ami nélkül a lekanyarodás életveszély, majd erről írok kicsit később.

Kezdjük ott, hogy lakott terület elkerülés: ha lejösz az M3-asról, körforgalom után felkanyarodsz a 4-es főútra, valóban nem kell sehol 50 km/h-val menni, legközelebb Kisvárdán a TESCO melletti körforgalom fog meg picit. Ez után azonban akár melyik települést nézem, végig 50km/h-val kell rajuk áthaladni, biztos nem figyeltél.. :--) Fényeslitkén, Komorón és Tuzséron is, több helyi út vág át a 4-esen, nem beszélve a zebrákról. Ezeken a helyeken baleset is szokott lenni, lehet valaki szokta nézni példaképp: gyalogosgázolás 100-al, dunántúli kiránduló család elé 100-nál kihajt Fényeslitkén a pótkocsis traktor stb. következményeket inkább nem is írom, nyugodjanak. Ha ezeket elhagytad Záhonyig sima az út, de a határ előtt kiépített kamionvárakozó sávban szemed a pályán legyen, mert jártam már úgy, hogy lengyel sofőr leugrott a kamionból és picit megtántorodva az űrszelvényembe kószálódott be...nem beszélve arról, hogy futnak a sávjukból a túloldali kajáldába!

Jól írod, párhuzamos nyomvonalra nincs szükség, csak az a gond, hogy 3-4 év mulva a kamionoktól ismét olyan nyomvályuk alakulnak ki, hogy nem merek előzni. Itt megoldás az lenne, hogy Záhonynál a kamiont felrakni RoLa-vonatra és levinni Püspökladányig, Szegedig, vagy fel Budapestre, ahogy azt akarták korábban csak a kamionosok hevesen tiltakoztak ellene. Bezzeg Svájc...

Kevés kanyar? Szerintem nem sok ilyen országút van még, ahol 90km/h-s megengedett tempónál olyan S kanyarok vannak hogy a hátsó ülésen gurul a szatyor.. :--) Továbbá hosszan elnyújtott, nagyívű kanyarok is akadnak, ide viszont ahogy írod, egy fizikai akadály sem ártana, mert láttam már durva előzéseket.

Akkor ahogy ígértem, elrontott kereszteződDemecser ések, kifelejtett kisorolósávok:

induljunk el Záhony irányából: nincs innen semmi gond, hiszen a fentebb felsorolt 3 lakott területen belül, az 50km/h-s korlátozás miatt bárki megáll nyugodtan az előtte haladó mögött, ha az be akar kanyarodni valahová. Haladunk tovább Kisvárda felé, Döge és a város között egy összekötő út vág át merőlegesen a 4-esen, de itt legalább van kisorolósáv, a baj inkább akkor van, amikor valaki áthajt a 4-esen keresztbe.... ha tovább haladunk, elérkezünk a már említett TESCO melletti körforgalomba, ezzel tényleg nincs gond, akadály nélkül eljuthatsz 4 irányba is. Képzeletben tovább haladva, Ajak végén van egy összekötő út Ajak és Rétközberencs között, amely ugyancsak merőlegesen szeli a 4-es főútat, ráadásul Kisvárda irányában ott a vasúti felüljáró, kisorolósáv nincs...hát láttam már olyat, hogy Záhony felől érkező autó be akart kanyarodni Ajakra, Nyíregyháza felől azonban forgalom jött, megállt, a hátánál a felüljáróról lendületből érkező autónak igencsak  fékezni kellett hogy megálljon!

Tovább haladva jönnek a kanyargós részek, a Nyírtass és Pátrohát összekötő út, ami ugyancsak keresztezi a 4-est, bár ezzel nincs egyéb probléma, hiszen kis kormányfordítással rá lehet esni.

Tovább haladva az első új elkerülő szakasz, amely Berkeszt kerüli el, teljesen jó kisorolósávval lett megoldva, itt aztán probléma nincs, ugyancsak a Nyíregyháza felőli végén sem, ott is hasonló módon megvan minden. Ez után egy hosszú egyenessel Székelyhez érünk, ami ugyancsak elkerülővel lett megoldva, itt azonban az összes 4-eshez csatlakozó szakasz el van b...va!! :--( Hogy világos legyen mindenki előtt, az elkerülőt úgy oldották meg, hogy a faluba 3 helyen is be lehet menni az elkerülőről. Záhony felől az első behajtási lehetőség egy nyílegyenes szakaszon van egy balra fordulással. Ha én be akarok fordulni és szemből forgalom van, a kisorolósáv hiánya miatt én megállok és nézem a visszapillantót, mert volt már hogy remegve fogtam a kormányt, mikor jönnek belém, főleg ha nem látják a szembenap miatt hogy állok és indexelek. Tovább haladva a 2. befordulási lehetőségnél egy hatalmas beláthatatlan kanyarban kell végrehajtani a manővert. Itt van kisorolósáv, de az út, amire ráfordulok balra, egy összekötő út Székely és Demecser között, amit a helyiek megszoksából 200 éve használtak és most hogy áthúzták rajta a 4-est, ráadásul egy nagy kanyarral társítva, rengeteg áthajtásos baleset történt, nekik csupán egy STOP tábla figyelmeztet rá, hogy valami van itt, pedig villogó borostyánsárga lámpasor sokat tenne... a 3. behajtási lehetőség ugyancsak kanyarban, méghozzá S kanyarban van, kisorolósáv nélkül, nem is írok róla inkább... Tovább haladva Hál'Istennek ilyen nem sok akad, kivéve a nyírbogdányi felhajtót: itt van kisorolósáv, de a hatalmas kanyar miatt életveszély. Záhony felől jövök nyugisan, már akkor félek ha valaki a kisorolósávban áll, mert volt már hogy előttem meggondolta magát és lehúzott Nyírbogdány felé! Vagy felhajtott elém Nyírbogdány felől, engem ezzel alaposan fékeztetve, volt is anyázás, de ez rendszeres erre, szóval vigyázzatok! Tudom itt nem az építő a hibás hanem a bunkó sofőr, de akkor is. Utolsóként ha nem megyek egyenesen az M3 felé, hanem a Nyíregyháza-Kelet névvel ellátott, Nyírturán át Nyíregyházára eljutást biztosító útra fordulok rá, akkor ez az a kereszteződés, ami tutira el van rontva, több mint 50 halálos baleset történt átadása óta. Ha szükség van rá, szívesen írok róla, rajzzal együtt! Kinnfelejtett táblák? Hol? :--) A multkor kivágták a gyönyörű, hűvöset adó fákat a Nyírbogdány és Nyírtúra közti szakasz mellől, oda voltak kirakva a munka miatt 40-es lassújelek, de le vannak fóliázva ha nem dolgoznak, más itt nincs.

 

Végül: Nyíregyháza és Debrecen között végre elkezdték azt az ocsmányság, főútnak nem nevezthető 4-est felújítani, ami évek, sőt évtizedek óta úgy van hagyva. Most fel van marva nagyrésze, másik része kapja a borítást, 40-es, 60-as táblák figyelmeztetnek a munkára de ami ott megy... én nyugodt sofőt vagyok, jellemző rám hogy betartam a korlátozásokat. Továbbá az is igaz, hogy a felmart és "egészséges" szakaszt elválasztó 5-10 cm-es szintkülönbség előtt megállok, 1-es és szép lassan felengedem az autót így a futóművemet nem veri szét. Erre fel a hátamnál gondolom nagy anyázás közepette annyira ideges a sofőr, hogy jobbra-balra jár a kocsi, s vagy a bukkanón felhajtás után vagy akkor amikor én megyek fel rajta,  (hiába kinn a 40-es, 40-nél is üt) kb. 90-100-al elhúz mellettem, ezzel az összes felmarásból adódott kavicsot ráveri a kocsim orrára és amikor halad mellettem dudál, anyázik, néz befelé, mutogat. De a legszebbet múlthéten láttam: a hajdúhadházi kisoroló sávnál a felmarás miatt semmi útburkolati jel nincs, mögöttem nagy sor megyek tábla szerint 40-el, erre fel látom a visszapillantóban hogy egy Borás nő előzni kezdi a sort, jobbról.. :--( Gondolom unta a banánt vagy azt hitte, mi megyünk a rossz sávban, pedig nem. Nem tudjátok mikor lesz kész?

kvte Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18172

 

Vidéken vagyunk, messze a drága politikusoktól, az önálló sajtótól és az okos a zemberektől. Van egy híd, neve nem Margit, de attól még nagyon szar állapotban volt. Keskeny is volt, régi is volt. Gyoma mellett vagyunk, a 46-os út Hármas-Körös hídjánál.

 

 

 

 

 

 

 

 

Távol a fővárostól, a nagy magányban a híd újjáépítését hazánkban eléggé meglelpő módon hídépítő szakemberekre bízták, akik távol a kameráktól a régi, selejtté avult hidat úgy ahogy volt szétkapták, hogy egy korszerű, erős és tartós hidat építsenek a helyére. Íme néhány fotó. Csak nehogy a média felfedezze...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pontonhíd a régi híd pillérei mellett.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D H Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18171
jelen és tervezett gyorsforgalmi úthálózat Romániában..

igen le vannak maradva (leginkább magukhoz képest), de épülnek-szépülnek)




Romania highways
D H Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18170
csak nem látszik a kép felirataként beállított rész...

...szóval, szépen épül az Erdélyi autópálya is!
számomra komoly ez a lejtő, itthon nem tudom miért nem látunk ilyet?
(mennyi viaduktot, bevágást meg lehetne spórolni egy kicsit "másabb" hozzáállással...)
Előzmény: D H (18169)
D H Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18169
Épül az Erdélyi autópálya is szépen
D H Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18168
mondjuk nem értem, ha ennyire bajuk van a helyieknek a lehajtóval, miért nem lehet eltávolítani a tervekről?
Akkor majd néznének az elvtársak, hogy hoppá, még sincs lehajtónk..
Akkor meg épp ez lenne a baj.
Előzmény: D H (18167)
D H Creative Commons License 2009.10.10 0 0 18167
cssz74 Creative Commons License 2009.10.08 0 0 18166
Tudja valaki, hogy miként áll az M0 kelet Palotai lehajtójának építése? Mikorra ígérik az átadást?
Rooger Preed Creative Commons License 2009.10.08 0 0 18165
NIF hírcsokor:

SZEPTEMBERBEN MEGKEZDŐDÖTT A PÁLYASZERKEZET ÉPÍTÉSE AZ M43 AUTÓPÁLYA SZEGED – MAKÓ KÖZÖTTI SZAKASZÁN

Az M43 autópálya épülő nyomvonalán szeptemberben is tervszerűen folyt a kivitelezés. Egyes szakaszokon megindultak a pályaszerkezet megépítésének munkálatai.

Az épülő M43 autópálya I. szakaszán szeptemberben is folytatódtak a töltésépítési, töltésalapozási földmunkák, emellett folyamatos volt a kishíd műtárgyak építése. Tovább folytatódott a pályaszerkezet építése, az aszfalt alap- és kötőréteg készítése. A szakaszhoz tartozó pihenő mosdóépületeinek alapozása is elkezdődött. Egyéb vízépítési munkák is folyamatosak voltak.

Az „M43 Szeged-Makó Konzorcium” 2009. szeptember 16-án hivatalosan bejelentette, hogy a kivitelezés véghatáridejének módosítását kérvényezi a beruházótól. A NIF Zrt. megkezdte a tárgyalásokat annak érdekében, hogy az eredeti véghatáridőhöz minél közelebbi időpontban lehessen az említett szakasz egy részét átadni a forgalomnak. Az állami beruházó azt is vizsgálja, hogy a kivitelező milyen mértékben felelős az eredeti határidő be nem tartásáért. Amennyiben a vizsgálat bebizonyítja, hogy a szerződésmódosítás a kivitelező érdek-felelősségi-körét érinti, a NIF Zrt. kötbér fizetésre kötelezi a konzorciumot.

A II. szakaszon tervszerűen folyt a Tisza – híd kivitelezése. Szeptemberben folytatódott az ártéri híd felszerkezeti elemeinek építése. A jobb parton lévő ártéri hídszakasz bal oldali pálya acélszerkezeti elemeinek többsége elkészült. A mederhíd 7-es támaszának indítózöm acélszerelési és vasbeton építési munkálatai elkészültek.

A szakasz további területein szeptemberben is folyamatos volt a töltésépítés, megkezdődött a földművek felső rétegének a megépítése és a védőréteg kialakítása. Az útpálya alatti vízépítési munkák is megkezdődtek, folyamatos volt a hossz- és keresztszivárgók, valamint a hossz és keresztcsatornák építése. Megkezdődtek a rézsük behumuszolási munkálatai, valamint a végleges vízelvezető földárkok építése is. Szintén megkezdődött a régi MOL út szakaszos elbontása.

A III. szakaszon megkezdődtek a pályaszerkezet építésének munkálatai, a fagyvédő réteg és a CKT építése. A kishíd műtárgyak cölöpözése folyamatos volt. A földmunkák 90%-ban elkészültek a szakaszon.

A terveknek megfelelően épül tovább az M31-es autópálya

Hosszas szervezési és előkészítési munkák után szeptemberben kiváltásra került a Barátság kőolajvezeték, egy nagy átmérőjű (800-as) földgáz vezeték első és második szakasza, valamint a fáklyaudvar. Így elhárult minden akadály a kivitelezési munka folytatása elől.

Az M31-es főpályáján a beton pályaszerkezet és a külső, belső vízelvezetések építése mellett megkezdődött az egyes szakaszokon a beton vágása, melyre azért van szükség, hogy a további száradás, úthasználat stb. során más repedések ne keletkezzenek. Ezen, ún. dilatációs hézagok kitöltése is megindult. A pályaszerkezet építésével egy időben folynak a befejező, alakító földmunkálatok, október közepétől pedig felszerelésre kerülnek a forgalomtechnikai elemek: szalagkorlátok és a portál alaptestek.
Megkezdődtek az autópályát keresztező átvezetések aszfaltozási munkálatai is. Miután felkerülnek majd a szalagkorlátok a lakosok is használatba vehetik az utakat.

Az M31-es autópálya hídépítési munkáiról:
Befejeződött a 64-es számú völgyhíd – ökológiai átjáró – gerendázási munkálata. Összesen 278 db gerendát emelt be és rögzített a helyére a kivitelező.
Elkészült és a záró forgalomtechnikai szemle is lezajlott azon az M3-M31 autópálya csomópontban épült hídon, melyen nyáron több gerenda is megsérült.

Az őszi hónapokra való tekintettel megkezdődtek a növénytelepítési munkák. Már folyik a füvesítés, majd októberben megkezdik a cserjék és fák ültetését. Az elkövetkező hónapban mintegy 309 ezer cserjét és 13 ezer fát fognak telepíteni.

A 85. SZ. FŐÚT ENESE TELEPÜLÉS ELKERÜLŐ, 6+800-13+800 KM SZ. KÖZÖTTI (TÁVLATI M85) SZAKASZ KIVITELEZÉSÉNEK 2009. SZEPTEMBERI HELYZETÉRŐL

Vállalkozó az érintett, kiváltásra, átépítésre kerülő közművek kezelőivel, tulajdonosaival a tárgyalásokat lefolytatta, a NIF Zrt. által előírt háromoldalú együttműködési megállapodások aláírásra kerültek. A szolgalmi ügyek földhivatali ügyintését, víz illetve vezeték jogi engedélyezési eljárásokat követően várhatóan október hónapban a víz és gázkiváltási munkák megkezdődnek.

Az építési szakaszon a terület előkészítő, fakivágási és cserjeirtási munkák befejeződtek. Megkezdődött, a csomóponti ágakon zajlik, míg a főpályán 100 %-osan elkészült a humusz eltávolítása. Ezen munkálatok a Kulturális Örökségvédelmi Szolgálat régészeti szakfelügyelete mellett folynak, előzetes véleményük szerint leletmentésre három helyen kerül sor.
Vállalkozó a nyomvonal mellett az elkerülő szakasz tervszerinti megvalósításához vízszintes és magassági alappont hálózatot létesített.

A töltésalapozás, és a földmunka építésekor a szállításnál érintett országos közutak kezelőjével Vállalkozó egyeztetett, a szükséges teendőket jegyzőkönyv tartalmazza, a töltésalapozás/talajcsere anyagának a beszállítása az Abdai bányából megkezdődött.

A nyomvonal által érintett vízfolyásoknál (Szapud-ér, Péterházpusztai csatorna, Petőházpusztai csatorna…) megkezdődött az 1,20 m átmérőjű horganyzott acél hullámlemez átereszek építése.

Vállalkozó cél-kitermelőhely nyitását tervezi a nagytömegű földmunkaépítéshez Bezi község közigazgatási területén, a bánya megnyitásának előkészítése folyamatban van.
D H Creative Commons License 2009.10.07 0 0 18164
így igaz, széles ismeretségi körömben senkit nem ismerek, aki a 6-oson ment volna BP-ről Pécsre az utóbbi 10 évben...
Még úgy sem, hogy dunaújig meg volt az M6. Teljes kiépítés esetén, ill ha már legalább Szekszárdig lehetne használni, gyorsan megváltozna a helyzet.
Előzmény: Rooger Preed (18151)
AcidMan Creative Commons License 2009.10.07 0 0 18163
Köszi.
A linkeket sajna nem tudom megnyitni, mert szerepel bennük a "blog" szó, de majd otthon megnézem.
Előzmény: hotrod25 (18161)
hotrod25 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 18162

51 képekkel:

 

1. Dömsöd előtt kb. a 48-as km-től Pest megye határáig szélesítés, újraburkolás.
2. M8 Duna hídja egy műalkotás
3. Dunavecse elkerülő
4. Szolnok kb. 7 év távolságban :)
5. Dunapataj-Kalocsa, dupla olyan széles lesz, mint volt.
Solttól Kalocsáig egybefüggő lesz a széles 11,5t, érdekes, hogy Kalocsa előtt úgy 3km-re végetér a szélesítés.
6. Kalocsa-Kiskőrös tavaly készült
7. 54 M5 előtt úgy 10km-en ilyen, tavasz óta
8. A hírös kecskeméti turbó
9. M0-n szokás szerint baleset --> M5-ön szokás szerint dugó. Az Aka igazán vehetne egy mátrix táblát az új M0 mellé Bp felé. A jelenlegi Tmc-nél 1000* jobb juventusz is csak 5 perccel később közölte a hírt, így nem sikerült elmenekülni Gyál felé.

 

 

Előzmény: hotrod25 (18137)
hotrod25 Creative Commons License 2009.10.06 0 0 18161
Az M3 Ukrán folytatása Munkácsot célozza meg, nem Ungvárt, mint a 4-es.

Ez lesz az avtómagisztrál 6-os, bár minden leírásban Csapnál van M06 vége, a térképen látszik a Munkács-Ro ap. szakaszon a kis törés, ami szerintem a barabási M3 becsatlakozás lesz.

 

http://1.bp.blogspot.com/_gvethXaaw24/SjwM_-7fBRI/AAAAAAAAAwY/p2hqbNAVP5g/s1600-h/M-06_road_UKRAINE.jpg

 

Itt meg valami olyasmit írnak, hogy M06-on Vmax 110-lesz, és lesznek 60-as radaros lakotterületen belüli szakaszai is:

 

http://euro2012highway.blogspot.com/2009/06/m-06-road-kiev-chop-ukraine-06.html

 

 

Előzmény: AcidMan (18160)
AcidMan Creative Commons License 2009.10.06 0 0 18160
Ha már megint szóba került, hogy a 4-essel párhuzamosan nem lenne szükség semmire - azt tudja valaki, hogy miért Vásárosnamény felé megy majd az M3-as?
Ukrajnában van ott valami, vagy építenek majd oda ők is?
Előzmény: attus germanicus (18154)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!