Szerintem a hibafeltárásért Érden sem "vennének le". aztán meg ott a kérdés, hogy ha a szakszervizben nem bízol benne, hogy megtalálják a hibát, akkor mégis hol?
Ha belevágsz,oszd meg velem légyszíves tapasztalataidat,mert engem is érdekelne ! Esetleg együtt is belevághatunk a projectbe,ha rászánod ténylegesen magad.
Nagy szükségem lenne Pesten egy jó szerelőre. Akihez el tudnám vinni kivizsgálásra a kocsit.
Sajnos az olajprobléma nem szűnt még és most már olyan mennyiségű olajat eszik meg az autó ami nekem nem tetszik. Szándékosan nem akarom márkaszervízbe vinni, mert Apátiékkal nincs gond, de tuti ezért legombolnának egy rakás pénzt és még az sem biztos,h megtalálják a hibát. Nem folyik sehol, szóval ez az eset kilőve, valahol a rendszeren belül fogy el. Már 2.5-3dl / 1000km az olajfogyás de semmit nem tapasztalok, minden nagyon jó a kocsival. De ezt még addig kéne megtalálni amíg nem lesz belőle komolyabb baj...
Nekünk a régi sokkal jobban bejön, ebben pont a réginek az a tulajdonsága veszett el, hogy elől ülve,hihetetlen térérzet van benne. Ebben eltüntek a plüss-bársony szerű burkolatok,minden fekete belül, komor nagyon. Arról nem is beszélve, hogy normális motor nincs is hozzá. (Van a csettegő kéthengeres twinair,amivel katasztrófa a teszt szerint, van ősrégi 1,2 8v 69 lovas,ami rém gyenge, meg az 1.3 mjet.)
annyira nem lényeges a dolog, hogy foglalkozz vele, csak kérdeztem ;) 12. 54en van 3nap után az akksim, tehát jó lesz szerintem.. télire rajta hagyom a ctek töltőt és lesz öröm és boldogság neki.
Amúgy ja, az mcI-vel való legutóbbi "összetűzéskor" (több is volt már :)) pont azt próbáltam ki, hogy nem váltok fel 5-ösbe, hanem 4-ben tolom végig. Azt vettem észre, hogy így nagy tempón is együtt megy a két kocsi. :))
Tudom, de egy lightos tuningot az is simán elbír. A vl36 turbóval az Orákulum (fiatforum.com) szerint 180 ló hozható további hardveres átalakítás nélkül.
Viszont kb. 180-ig teljesen egálban vagyok a Bravo sporttal.
Afölött egy hangyányit elmegy. De csak hangyányit.
Ez a program nekem 3 éve megvan. Semmi baja tőle a kocsinak.
Igazából a kis t-jetből sokkal durvábbat is ki lehetne hozni, ez teljesen light tuning, ezért írtam denilnek, hogy kár aggódni ilyen kis léptékű tuningnál.
Nem megy úgy szerintem az I. szintű programmal a kis t-jet, mint a gyári sport. Viszont rugalmasságban elképzelhető, hogy bizonyos tartományokban jobb. Nagyon kellemes lett tőle a kocsim, én elégedett vagyok vele.