Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Realtukko Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129107

Az enyém nem ott készült.

Viszont kb. 180-ig teljesen egálban vagyok a Bravo sporttal.

Afölött egy hangyányit elmegy. De csak hangyányit.

 

Ez a program nekem 3 éve megvan. Semmi baja tőle a kocsinak.

Igazából a kis t-jetből sokkal durvábbat is ki lehetne hozni, ez teljesen light tuning, ezért írtam denilnek, hogy kár aggódni ilyen kis léptékű tuningnál.

Előzmény: realist_ (129105)
vinjo Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129106

Sajnos mérni már nem tudtuk . :-(

Nem megy úgy szerintem az I. szintű programmal a kis t-jet, mint a gyári sport. Viszont rugalmasságban elképzelhető, hogy bizonyos tartományokban jobb. Nagyon kellemes lett tőle a kocsim, én elégedett vagyok vele.

Előzmény: realist_ (129105)
realist_ Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129105

Megnéztem én is, 2 t-jet verziót ír:
120/155 ló, 206/300 nm
155/177 ló, 230/300 nm

Úgy tudom sokan voltatok nála, van olyan aki ezeket a számokat meg tudja erősíteni?

Előzmény: Realtukko (129097)
czollnerg Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129104

 

 

 

eddig úgy tűnik, hogy tartja a feszültséget, szóval remélem nem szólom el és jó lesz... ;) köszi az infót

Előzmény: zgi521 (129094)
gambl-R Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129103

Igaz hogy az ára egy kicsit elbizonytalanít.

Engem inkább megerősít! :)

Előzmény: bajan122 (129102)
bajan122 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129102

Nekem tetszik a formája. Igaz hogy az ára egy kicsit elbizonytalanít.

Előzmény: dirige (129100)
giuliettafan Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129101

 

Tegnap láttam egyet fehérben,testközelben az oberwarti plázában kiállitva. A Hunyadi I30 syintje max. formailag.Ami persze nem rossz,de prémium áron.....majd kiderül.

Előzmény: dirige (129100)
dirige Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129100

Belül Bravoszerű, oldalról 1-es bömi, hátulról hjundáj... Megállapítható, hogy a merga ne gyártson kisautót, mert elképzelése sincs arról, hogy az mi fán terem.

Előzmény: -carcass- (129098)
bajan122 Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129099
hitetlen! mindennek köze van a bravohoz
:-)
Előzmény: -carcass- (129098)
-carcass- Creative Commons License 2012.10.10 0 0 129098
Ki hinné hogy a Mercinek van Bravo vonatkozása is...érdemes a fenti linket elolvasni.

Realtukko Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129097

Keresd a gugliban Kollár chiptuning címszó alatt.

Előzmény: Hooligan75 (129095)
Realtukko Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129096

Akkor jó. :)

Előzmény: denil (129089)
Hooligan75 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129095

Köszönöm a válaszokat a chiptuninggal kapcsolatosan.

Már csak egy kérdésem lenne: ki az a Szabi, és hol találom?:))

Köszi

zgi521 Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129094

amikor átvettem az autót a gyári akksi nem volt a top-on. kaptam átmenetileg egy -asszem Jász akksit- , de a Fiat a gari alatt ragaszkodott a gyári Marellihez. megrendelték, pár hét alatt itt volt, kicserélték. megjegyzem a gondozásmentes Jász akksi is jól tette dolgát. tán annyi különbség volt a kettő között, hogy a Marelli 560A míg a Jász 480A indítóárammal rendelkezik..

én vettem már a Norautoban is akksit, 2 szimpatikus dolog van náluk: az egyik, hogy átadás előtt lemérik, kinyomtatják, csatolják az akksi feszültségmérési eredményét a 2 év garihoz. másik, hogy kb. 1500-2000 ft-ért beszámítják a régidet. akkor is, ha nem ők cserélik, hanem vásárlás után magad viszed vissza.

Előzmény: czollnerg (129093)
czollnerg Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129093

 

 

az hány ah-s? 60?

Előzmény: mcI_2.0 (129088)
giuliettafan Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129092

 

 

No,az tényleg goromba meló lehetett.......

A kárpátok napóleonja pedig.......

 

Előzmény: dirige (129051)
czollnerg Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129091

 

 

tuningbox már okozott kellemetlen meglepetéseket ismerőseim között, szóval nem is ajánlom senkinek :) én autómon is volt, 3000ig be volt dögölve az autó, utána rohadt nagyot rántott, de vagy elforgott 6000ig vagy megállt 5000nél. egyik t-jet-es (120) srác is 100e ft körül vett bele tuningboxot, gyengébb lett padon mérve mint az én akkori gyári autóm, csupán a görbéje lett más, ha jól emlékszem ahogy nőtt a fordulat úgy erősödött az autó, nem volt olyan jellegzetes dízel feeling benne. egy másik példa: haveromnak a turbója ment szét a boxtól a dízelében. felrakta, tényleg jót húzott, de jobban is kokszolt meg felnyomta a turbónyomást szépen, kb 20-30e km-t bírt is

Előzmény: iltopolino (129070)
czollnerg Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129090

 

 

lekopogom, úgy látszik, hogy oké az akksi, tegnap levettem a töltőröl és rá fél napra is 12.8 volt a feszkó benne. majd 1-2nap múlva ránézek még ;)

Előzmény: mcI_2.0 (129088)
denil Creative Commons License 2012.10.09 0 0 129089

Lehet,h most adtad meg a végső lökést;)

Előzmény: Realtukko (129085)
mcI_2.0 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129088
Varta akksit tettem bele. 18 korul volt, kb. 20% kedvezmennyel.
Előzmény: czollnerg (129046)
gambl-R Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129087

Ma megmertem a felnikozepet. Talan szerencsem lesz... Ha jol mertem, akkor 58.1mm. Talan nem is kell majd gyuru hozza.

 

Egyebkent, a vasnak k. jo dolga van nalam. Ma foglaltam le neki egy melygarazs helyet a kovetkezo honaptol. Igaz, hogy egy vagyonba kerul, meg joval messzebb is van, mint a mostani parkolo, de hat az emeber aldozzon arra, amit szeret. :)

Na jo, bevallom, havat lapatolni kib...ttul utalok. Ez sem volt egy utolso szempont. :)

dirige Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129086

Huh. Ez még a Bravo mocitetejénél is erotikusabb.....

Előzmény: -carcass- (129068)
Realtukko Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129085

20 LE-től az égvilágon semmi baja nem lehet. Hosszabb távon sem, mivel nem jársz éjjel-nappal padlógázon.

Ne tudd meg, hogy milyen durva t-jet konfigok szaladgálnak az utakon (mondjuk nálunk nemigen, de pl. a görögöknél már magas szintem űzik ezt). Van, amelyikről írta a gazdája, hogy évek óta tuningolt, de semmi gond nincs.

Előzmény: denil (129081)
vinjo Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129084

Egy hozzá értő profi addig faragja a programot, amíg a felhasználó elégedetten nem csettint. Van ilyen hely és szakember.

(Valamint a művelet ára kb harmada egy Novitec box árának ...;-)   )

Előzmény: iltopolino (129078)
-carcass- Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129083

Gondolj bele, egy multijet-ből mit lehetne kihozni.;-D

Jól visszahívtál a múltkor...:-P)

Előzmény: canonfan_448 (129082)
canonfan_448 Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129082

Meg lennék lepődve ha 20 LE-t büntetlenül húznál rajta. :)

Előzmény: denil (129065)
denil Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129081

Egyébként stock motorról van szó, az én 150LE-ős sport Bravomba szeretnék majd belerakatni, csak egyelőre nem égető a dolog, mert van mellette - már - motor és még senki nem rakott sportra chippet - innen - és nem tudom, hogy milyen hatásai lennének hosszabb távon.

150 helyett 170LE nem egy extrém módosítás, de azért olasz technika, mindig bír meglepetést okozni. Ki tudja, ha hozzányúlunk a lelkéhez akkor nem sérőtdik meg rám, mondván, hogy "így már nem is vagyok jó???" :DDD

Aztán vihetem a szervízbe..most viszont minden stock rajta ( a lefújót leszámítva ) és eddig nagyon megbízhatóan teljesít. Arról, nem is beszélve, hogy most jönnek a hidegebb idők ( nekem már kezdi az elsőre be nem indulást, megfigyeltem, ezt stabilan csinálja 10 fok alatt ) és ilyenkor a turbó még jobban magára talál és megtáltosodik az autó. Nagyon érezni a különbséget és jó érezni a megnövekedett dinamikát;)

Aztán később mikor már felkerül a 16"-os téli, akkor lesz a "kánaán". 1 literrel kevesebb fogyi és még nagyobb ugrás;)

Előzmény: iltopolino (129078)
denil Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129080

Elmegyek Szabihoz és felrakja nekem a programot amit szeretnék. Majd addig próbálgatjuk és állítgatjuk amíg azt nem mondom, hogy ez most tökéletes és nekem megfelelő. Ennél személyre szabottabb már nem is lehetne:))

Előzmény: iltopolino (129078)
denil Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129079

Igen, valami ilyesmire gondoltam én is, csak nem tudom, hogy merre jár ez a technika így nem akartam konkrétumokat írni.

Még amikor sok basszátba előszeretettel nyomták ezeket bele, akkor azt olvastam, hogy ez a boxok azért rosszak mert igazából 1 max 2 jelet vesznek figyelembe ( pl. gázpedálállás ) és ezen keresztül csinálják a mágiát, de az a baj, hogy ilyenkor a motor összes többi vezérlőparamétere változatlan marad, ergo nem lesz hozzáigazítva az új "evárásokhoz".

Míg a chip - főleg ha profi rakja fel - akkor kismillió paramétert állít, hogy minden optimális legyen a megváltozott igények függvényében.

 

Előzmény: vinjo (129075)
iltopolino Creative Commons License 2012.10.08 0 0 129078

Persze ha nem stock motorról van szó egy személyre szabott chip jobb megoldás, de mikor tudod meg, hogy tényleg személyre szabott-e az a program? És mi számít annak? :-)

Előzmény: denil (129073)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!