Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

daimlerb Creative Commons License 2000.05.28 0 0 92
Mennyiért szerezted az elektromos ablakokat
Előzmény: Dobcsi (89)
daimlerb Creative Commons License 2000.05.28 0 0 91
Dobcsi

Benne lennék, de eddig csak vagyonokért kinálták őket. ( Szemezek 20pénzért komplett ablakemelőkkel előre, kábelekkel, kapcsolókkal, de a nejem fékentart) Lámpát 30ért, nagy Mercijeles díszrácsot 9-ért, felnit 60-tól láttam szépet, de ezeket most, motorcsere után nem merem feldobni otthon. Viszont ha van valami akciós áru, értesíthettek, mert tudat alatt érdekel minden.

Az előző müszerfalam házilag volt "bedeszkázva", jól nézett ki, de lecseréltem, mert ez jobb állapotban van.

Daimlerb

Előzmény: Dobcsi (89)
daimlerb Creative Commons License 2000.05.28 0 0 90
Dobcsi

A középkonzol sem megy ( 7 izzó) + az óráknál 2- nekem gyanús hogy egyszerre haltak meg.

A kontakthiba nálam is jelentkezett indexcsere után, de már összeszedte magát ( igaz 2xszétszedtem)

Ha van Balmádi ( vagy környékbeli ) ismerősötök, akinél meg lehet szálni (nem német turista áron), szivesen venném (vennénk?), mert akkor nem keresgetnék tovább.

Most mintha az olaj fogyna kissé, szerelőm szerint szelepszárszimmering lesz. Találkoztatok már hasonlóval? ( nem csöpög sehol, és csak a reggeli indításnál és utána max 5 percig látom halványan hogy jön valami kékes-szürkés füstféle a kipufogóból).

Daimlerb

Előzmény: Dobcsi (88)
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.28 0 0 89
Daimler B.: Szép a kocsid, de adok még pár tuning tippet: (ez enyémen még ezek vannak)

- kockalámpa
- kupé hűtőrács
- krómcsík a hátsó lámpa alá
- 300 SE tábla
- első BBS spoiler
- alufelni

Most ezek jutottak eszembe, amúgy jó úton haladsz. :)) Amúgy én most a sibedámba akarok motort szerezni minden áron :) Az elektromos ablakok is jól beváltak.

Ha nincs fabetéted azt is szerezzél, nagyon feldobja az autót belülröl.

Dobcsi.

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.28 0 0 88
Na sorjában:

Nekem is fehér indexem van, tájvani. És tényleg szarabb a csatlakozója, de sokkal jobban néz ki. Lehet hogy ezért van kontack hibám ?!
Na de a tájvani fehér index sokkal jobb mint a tötök, mert arról nem pattan el a ragasztás, és nem hagyod el az egész búrát!!!!

Nekem is 7 körül eszik városban a 240 D

Találkozó részemről is ok. Valamikor nyáron B.almádiban!!

Igen, a napiszámláló nullázó állítja a fényerőt! De ha az égő éget ki annak is rohadt egyszerű a cseréje. kb 3 perc, szerszámok nélkül.

Én is csapatok majd fel oljan képeket hogy csak lestek :)))

Dobcsi.

daimlerb Creative Commons License 2000.05.28 0 0 87
Mégvalami

A régi 200D motor 8 felett evett, "új" 240D-m 7,07-et , félig városban.

Nálatok mi a helyzet ezzel, mert szerintem ez hihetetlen.

Daimlerb

daimlerb Creative Commons License 2000.05.28 0 0 86
Prac

Telibetaláltál. Alul ezüstmetál csík (W126 koppintás) felül söttétzöldmetál.( ettől a mondattól hízott a májam 10 kilót). Egyébként mióta ez az autóm van többször előfordult, hogy idegenek odajöttek, megnézték, kérdezgettek ( előző, 5 éves Swiftemnél ez nem fordult elő).

Az indexet 2500FT/darab áron vettem, egyetlen hiba van vele : MADE IN TAIWAN, szemben a gyári HELLA-val ( szarabb a csatlakozója, mint a 20 éves németnek)

Találkozó részemről OK. ( Bszemesi olcsó szobák sajnos ugrottak)

Daimlerb

Előzmény: Prac (84)
daimlerb Creative Commons License 2000.05.28 0 0 85
Prac

Bocs hogy beleszólok, de volt már hasonló problémám : a műszerfal+középkonzol világítás fényerejét a napi-kilóméterszámláló-nullázóval állíthatod ( balra-jobbra forgatod ami belül egy csúszkát mozgat ellenállás huzalon körbe), és ez volt nálam a ludas. Teljes fényerőre állítva nem megy át rajta semmi, de ha egy leheletnyi megmozdítod lefelé ( vagy fényerő igényed szerint többet), minden OK. Ha mégsem ez, van még tippem ( nemrégiben 2 műszerfalat cseréltem ki )

daimlerb

Előzmény: Prac (83)
Prac Creative Commons License 2000.05.28 0 0 84
Na, ismét én...

Daimlerb!

Megnéztem a képeket, elég rendesen néz ki... :))))
Mennyiért lehet ilyen fehér indexburákat szerezni?
Másik kérdés: Jól láttam, hogy valami kettős fényezés van + a felső rész még metál is?

Alig várom már azt a találkozót... :))))

Üdv, Prac

Előzmény: daimlerb (82)
Prac Creative Commons License 2000.05.28 0 0 83
Na akkor most irogatunk... :)

Dobcsi!

Nem kellett volna belinkelni azt a képet, eddig azt hittem, hogy az én verdám jó állapotú, de most... :)))
Írtad, hogy nem mentél még 130 fölé. Én egyszer kipróbáltam, és rövid távon nagyobb ordítás nélkül bírta a 145-öt is (más kérdés, hogy szerintem nekem nem széria,180-ig skálázott órám van, úgyhogy lehet, hogy csal...). Más kérdés, hogy átlagban 120, amit bír...

Kontakthibám még sohasem volt, ellenben a teljes óra-világítás + középkonzolvilágítás kiégett, és nem merem érte megbontani a műszerfalat. Lehet, hogy nem is kell??? (megnéztem, nem a biztosíték volt a ludas)

Na. Most ennyi. Megpróbálok majd jövő héten képeket szerválni. Csá!

daimlerb Creative Commons License 2000.05.28 0 0 82
Hello Fanok

W123-ról szerelési könyvem van ( magyar nyelvű) , elektromos bekötési rajz szintúgy, idő már kevésbé, de meg lehet oldani. A weblap készítéssel most ismerkedem ( persze hobbi szinten).

Az extrára felraktam pár képet a gépsárkányról ( www.extra.hu/daimlerb), de a képméretek miatt sokáig töltődik.

Daimlerb

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.28 0 0 81
Na most szép sorban, még mielőtt kialakulnak a tévhitek.

A 250-es motor az benzines, és a 370 ezer km pedig egyáltalán nem számít soknak. Ha az autó jó állapotban van, akkor az ár reális.

A honlapról:

Megnéztem, én voltam a 006-os látogató. Háát öszinte leszek: Nem túl szép. Én sokat tudnék benne segíteni, de nem merem elvállalni, mert mostanában rengeteg dolgom van, viszont szivesen segítek, mindenben. Van vagy 50 megányi képem a 123okról, sok sok adat, és van egy kis webes rutinom is. De időm az nem túl sok van. De majd megoldjuk ezt is.

Dobcsi.

Prac Creative Commons License 2000.05.28 0 0 79
Üdv mindenki!

Még este visszatérek, úgyhogy most csak R9-re reagálnék.

szóval R9!
Jópofa az oldal (asszem én voltam a 000002-ik látogatód :))
Ha verdát szeretnél szerintem nézd meg a www.expressz.hu-t

Más. A múlt héten unalmamban benéztem egy-két autókereskedésbe és ezt láttam:
W123 250 (nem emlékszem, de asszem D), 1982, km óra: 370.000, ülésfűtés, el. ablakok, klíma, szóval jól felszerelve. az ára: 1,050,000 Ft.
Azért ha 0 km-es lenne, akkor érne ennyit, de így (azért volt benne km rendesen... ) ?

Csá, Prac

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.28 0 0 75
Egyébként Miskolc legjobb vilamossági szerelője Kardos. Ha érdekel az ő száma is megvan. A legprofibb 123 alkatrészbeszerző pedig Fodor. Ez a szám is megvan :)
És még sok-sok embert ismerek 123as ügyben :)

Dobcsi.

Előzmény: Törölt nick (74)
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.28 0 0 72
Ez enyémnek viszonylag kis tankja van. A legnagyobb tankolásom 65 liter volt. Kb 70es lehet.

Dobcsi.

Előzmény: Törölt nick (71)
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.27 0 0 70
Na ebben HPG a menő :))

Szerintem 70 és 200 között, van többféle is. De amiben 200as tank van, azzal tutti csempésztek :))

Dobcsi.

Előzmény: Törölt nick (69)
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.27 0 0 68
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.27 0 0 67
Belinkelem a képet. Íme:


Nos nem rossz, de szerénységem ellenére mondhatom hogy az enyém sokkal szebb. :)

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.27 0 0 66
Diósgyőrben van a Stadion mellett. Keresd Sallait, a merci szerelőt.

Ha érdekel bővebben dobj egy mélt. megírom a számom, meg esteleg az övét is.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Srácok, nektek nem szokott kontact hobás lenni az index? Ezzel szivat most engem. Kicseréltettem fehér indexre. Azóta időnként megjátsza hogy meg kell mozgatni a csatlakozóját. A kontact hibák tudnak a legjobbam idegesíteni, mert mikor a szerelőnél vagyok akkor semmi baja. Bezzeg máskor. Inkább sose müxene :)

Dobcsi.

Előzmény: Törölt nick (63)
Hpg Creative Commons License 2000.05.27 0 0 64
Renault!

Előbányásztam a tavalyi nyilvántartást, és találtam egy 300D-t, igen korrodált állapotban, de működőképesen, és KLÍMÁVAL!! ha érdekel, itt a száma: 06-30-935-42-73 Elvileg Csatai Zoltán és GRW a rendszáma, de azért kérdezz rá, mert egy éve beszéltem vele.
Ha nem számít a minőség, vegyél magyar bazárt is.

Kipufogó:

Egy osztálytársam, és a ststikus apja 1998-ban Görögországból jöttek haza leszakadt kipufogójukkal Jugoszávián keresztül, de ők felkötötték, csak a hang, meg a füst jött be.

HpG

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.26 0 0 62
Srácok, el se hinnétek mi láttam ma. Szóvaljövök hazafelé és beérek egy másik 123-ast. Szokás szerint nézegettem a kocsit, s láttom hogy szikrázik a kocsi alja. Ahogy közelebb értem már hallottam is a szörnyű hangját. Leszakad neki a 4db gumikarikából 3 ami a kipufogót tartja. És a barom ment tovább. Húzta maga után a kipufogót, s ha elengedi az utolsó gumikarika is, akkor leszakad az egész.
Egyszer én is elhagytam egy ilyen kariát. Az még nem veszélyes egyáltalán 3 is simán megtartja. 50Ft-ba és 2 percbe került megvenni és felrakni az újjat. Ez meg inkább lecsiszolta a kipufogóját az azfalton. Barom.
Na ennyi :)

Dobcsi.

Hpg Creative Commons License 2000.05.26 0 0 61
Új motor a 123-ba??

Hát, ezen mi is gondolkoztunk, és arra jutottunk, hogy ha olcsót és jót akarnánk, akkor beleraknánk egy W124 200 D motort. Ez 72 LE, de csak 5-6 lityót fogyaszt városban. És a biztosítása még nem a legdrágább.

DTD:

Szerintem a W 114-es első lökhárítója hosszabb kb. 10 cm-rel, és a töklámpában máshol van az index is. De ilyenből alig lehet látni. Fecskefarkúból annál többet. Ezeket ismeritek??

HpG

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.26 0 0 60
Nekem is új szériás 240 D van. De én nem mertem 130 fölé menni vele, pedig még gyorsult volna simán.
tartósan 110-120 között szoktam menni. De azt tényleg tartósan, órákig.

Dobcsi.

daimlerb Creative Commons License 2000.05.26 0 0 59
Az előzőről lemaradt, hogy ez 1 240D, ha 300D lenne ( jó állapotú) a határok fentebb tolódnának ( 88paci ), esetleg turbóval szerelt ( 125paci)- volt hozzá szerencsém, ha lehet próbáljátok ki mit megy a "papás" autó.

A maszek turbóról még beszélek, Monoron volt rá kisérlet.

Üdv. Daimlerb

daimlerb Creative Commons License 2000.05.26 0 0 58
T. Tagok

Bocs hogy lassan reagálok hozzászólásokra, de még 6 napig rohangálnom kell egész nap, így ritkán tudok leülni gép elé.

Az extrás-oldal tökéletes lenne, képekkel, szerelési tanácsokkal-tapasztalatokkal, találkozó eseményleírásokkal, alkatrészbörzével stb.

Bszemesen találtam egy 16 szobás kérót, ma beszélem le, mennyi/nap/szoba, majd jelzem mire jutottam.

Nekem egy 200D motorom volt, 100-110km/h volt neki optimális, ( 1*mentem vele 125-el, bírta, de már kezdtem sajnálni, még állólámpás motor volt állítólag, 55paci). 750 KM messze vettem a 80-82-es 240D-t ( 80 decembere van a forgalmiban, de a bontós szerint törve volt az eleje, a motor és néhány gumialkatrész 82 utánra utal), hiszitek-nemhiszitek a német papa vezette Hegyeshalomig, tele cuccal 140-150 felett, sok helyen fektetve az órát előzött, szidta az új autókat, cigizett, telefonált - mindezt a Germany autópálya legbelső sávjában, majdnem 10L-es fogyasztásnál! A felesége követett minket 3 éves diesel kombi vectrájukkal, de gyakran meg kellett várnunk, mi egy 2 éves Toyota kisbusszal mentünk ki, ami minden emelkedőn visszalassult 100-ra. Messzemenően az öreg gépsárkány mutatkozott be nekem a legjobban ( OK a Vectra 7 alatt evett, de a kisbusz bőven 10 felett ). Az átépítés után kicsit hangosdabb lett ( 140-felett), de nagyon meggyőző.

Most ennyi, ma még jövök.

Daimlerb

DTD Creative Commons License 2000.05.26 0 0 57
Hali!

A W114 es a W115 kozott kulsore harom kulonbseg van:

- a W114 -es hatso lampaja nem reces (115-ose hasonlo a 123-asehoz)
- a hutoracsa valamivel keskenyebb
- az elso ablakok pillangoablakkal keszultek

Nekem anno 114-es volt (velem egyidos :-), s bar kivulrol jol nezett ki, rengeteg bajom volt vele, igy elvaltunk egymastol. Igaz, azota is megfordulok utanuk, ha egy-egy szebb peldanyt latok.

DTD

Előzmény: Hpg (52)
Dobcsi Creative Commons License 2000.05.25 0 0 56
Igen új szériás a kocsi.

nekem is gyári 14es alu van rajta. 9 ezerért vettem a 4et. Nem kell ahhoz merci csavar. Az új szériás kispolski csavarja pontosan ugyan az (nem vicc! én se hittem eleinte).
Ennek kb 50 Ft darabja, és full ugyanaz. Ezzekkel mentem pár tízezer kilométert, és még itt vagyok. Aki ért hozzá az tudja hogy nem a csavar viszi át az erőt, az csak rögzít.
Mellesleg az én kocsimon, egész pofás optika van, ha lesz tali majd megnézegetitek.

Dobcsi.

Előzmény: Prac (55)
Prac Creative Commons License 2000.05.25 0 0 55
Üdv Dobcsi!

Szerintem neked egy újabb 240D-d lehet (te szerencsés :)). az enyém a régi 65Le-s...

Daimlerkém!

Hát hogy elsiklottam W123-as csinosítási szándékod fölött! A fakormányra: nekem az van (legalábbis annak adták), tényleg belelóg a km-órába, úgyhogy megérzésből vezetek - W123-mal úgysem lehet gyorshajtani :) -, de nagyon jól néz ki és nem is olyan túlzottan sportos. Nekem van fenn kerékjárat-krómdísz is, de a levételén gondolkozom, mert egyesek szerint rohadhat alatta a kasztni, bár tutijól néz ki. Én az alufelnieimet (amolyan eredeti Merciset) 4000 HUF/db-ért véséroltam bontóból (14"). Tutkó, de megszívtam, ugyanis a szabványcsavar nem jó bele, a fehérvári Merci márkakereskedéstől (!!!) kellett vennem csavarokat 1000 Huf/stück-ért (20 db!!!), mert a Dunántúl egy bontójában sem volt => jól megszívtam. :( =>> mindig ügyelj , ha esetleg ilyet veszel, hogy legyen benne csavar, vagy alkudj keményen :)

Hali,
Prac

Dobcsi Creative Commons License 2000.05.25 0 0 54
Sziasztok!!!

Kissé hosszú leszek, mert 2 napig nem tudtam jönni. Azért mert eladtam a gépem és ma jött meg az új gép. (szokatlan is a billenytyűzet...:))

Na sorban:

daimlerb:

Fakormányt ne vegyél, mert 20 ezer forint, amelett meg belelóg a km/h órába. Nekem ingyen se kéne.

Prac:

Nekem is 2400es diesel van. 140el rendszeresen megyek vele. 120nál még egész dinamikusan gyorsul.

A clubról:
Az kérdezitek ki lehet kulb tag. Nos ezt én úgy határoznám meg (mint topic nyitó) hogy az akinek w123-asa van, vagy tervezi vásárlását.
Na okay?
A B.almádi nagyon tutti, ugyanis rendszeren minden évben eltöltök ott 2 hetet.
Benne lennék egy nagy találkozóban.
A www.w123.hu domain-t megvehetjük, de mivel ez nem lesz túl jövedelmező lap (inkább hobby) akkor miből fiztetjük?
Nekem az is jó ha összedobjuk, de azt meg technikailag hogyan oldjuk meg? Mellesleg én miskolci vagyok. Itt található az ország egyik legtuttisabb w123-as szerelője (Sallai). Semmi mást nem szerel csak 123ast, a műhelyében mindig vagy 10-15 db ott áll. Mindent korrekten megcsináltak fillérekért.
Na most ennyi :)
Mostantól megpróbálok mindenre reagálni, mert így nem tudok mindenre kitérni hogy 3 nap alatt összegyült x hozzászólás. Mostantól itt leszek. Csináljunk honlapot, szervezzünk találkozót, stb. Én mindenben benne vagyok. W123 rulez :))

Dobcsi.

Prac Creative Commons License 2000.05.25 0 0 53
Hát, túl az első 50 hozzászóláson :-)

Hpg!

Nem gond, csak igyekezz a B-jogsival - :) -. Mellesleg én is csak most érettségiztem (bár a suli egy évvel tovább tart, mint a többi). Azért szorítok a jogsihoz ( :) ).

Daimler!

Én is néztem, ezek az ökör németek milyen bagóért szórják a 123-kat (én láttam 200 DM-ért is, bár az elég gyenge volt, de egy TRABANT ára!!!). A motorban ilyesmire saccoltam. Nincs is gondom a 2400-as motorommal, csak az, hogy autópályára nem nagyon merem kivinni, a 120-as átlagot is csak pihegve tudja tartani (na nem is nyomom neki annyival), egy előzésre akkor pedig végleg nem nagyon van erőtartalék. Szóval szeretnék rajta erősíteni (autót cserélni nem nagyon akarok, szeretem az "öreg hölgyet").
Ezeket az opciókat ajánlották, kíváncsian várom véleményedet:
- 3000-es dízelmotor - 150e HUF beépítéssel, de beszámítanák az én motoromat is (mondjuk saccoljuk 40, vagy 50e-re) => 100e HUF
- valami VW TDI turbója, vagy ilyesmi: 50e + 40e a beszerelés, de erről csak hallottam, nincs rá konkrét ajánlat
- 5 sebességes váltó (most 4-es van benne): 35e körül => kisebb fogysztás, picivel nagyobb végsebesség (állítólag)
- Újabb 200D motor???? (erről még nem tudok, de jól hangozna, nem tudom mennyiért vesztegetnek ilyet
- Benzinmotor? NEEEEEEEM! azt azért nem - ilyen benzinárak mellett :(

Na üdv
Prac, a sokatpofázó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!