aaaaahhhhh
Mea Kulpa! Sorry! Bocsi, "csuldigung"! Áááá.. Meg tudtok nekem bocsátani?
Totálisan kiment a fejemből, hogy Dobcsi a 240-re a már foglalt!
SSSSSSSOOOOOORRRRRRYYYYYYY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hmmm.... Szervezzetek, szervezzetek. Talán a Forma1 után egy-két nappal?
Boldog szulit és örülök, hogy sikerült belendíteni a gépet. (A gép forog, az alkotó pihen. Évezredekig eljár tengelyén...míg kerékfogát cserélni kell) Nem tudom pontosan, de találó. Szóval ha gyakrabban járnék föl, akkor találkozhattunk volna. Na mindegy.
De még mindíg megdumálhattok valamit, de én már nem nagyon tudok lemenni. (10-13 Forma-1=teltház, 18-20 nem jó, 25-27, hmmm. hát talán egy villámlátogatás, de aztán suli, s legközelebb csak az őszi szünet...
Találkozóról szerintem senki sem tud biztosat, de nekem a kőművesek elintézték, hogy ne a jővő héten hanem most érjek rá, úgyhogy a gépsárkány péntek este meglódul Blelle irányába.
Ha esetleg valaki azon az oldalon jár-kel, szívesen találkoznék vele. Engem a 06-209-267-544-en elértek, de mivel ma van a szülinapom, lehet hogy az érdeklődők egy üzenettel többre jutnak, mert azt reggel "frissen" felfogom.
Bocs ha hosszú lett volna, de megyek mert a csomagtartót tele kell pakolnom sörrel (is).
Tegnap VÉGRE megtaláltalak benneteket ! Gyorsan elolvastam az összes hozzászólást. Nekem pont egy éve van egy 200D 123 asom. Nagyon sokat vártam rá, de megvettem. Fantasztikus! Elég húzós áron vettem, de nagyon szép az autó. Jól néz ki a kaszni is, de a motor is nagyon jó (25-27 a kompressziója). Sajnos most költözöm Budapestre a belvárosba, és nem merem az utcán tartani. Valószinüleg el kell adnom, de nagyon fáj a szivem érte.
Ma észleltem a környékünkön egy 115-ös gyűjtőt. Vol 1db renault kicsije, amivel járkált, 1db szép 115/200D-je, és 1 db alkatrész állagú 115-öse. Majd megismerkedünk vele, ozt beszervezzük. Há nem?
Azt akarod mondani, hogy foglaljak helyeket?? Da ahhoz előleg is kéne.. Olyan 123-mast láttunk ma, hogy le is fényképeztük. A 240 miatt meg ne búsulj, lesz itt még 300 is! De ha más nem, majd 2400-nál!!:)))
Parc:
Ha nem nagy munka, belinkelhetnéd a lapod címét, mert mindig az a buzi stop.hu jön be. De másokét sem tudom, csak a kedvencekből nézni.
Remélem a hosszú szünet ellenére még emlékeztek rám,-OFF szüneteltetésemről csak annyit, hogy most kezdünk építkezni, eddig egybillió tervet, engedélyt, rajzot kellett különböző szinten elkészíteni,de már ON-, és nem gond ha a találkozón szerény járgányommal én is ott leszek.
Üdvözlök minden új hozzászólót, a hajtás szót pedig azzal magyaráznám hogy a SPECTRUM műsorán az egyik luxusautókkal foglalkozó műsorban valahogy így hangzott el: a vezető előtti hosszan előre nyúló orrészt azért alakították ki, mert a régi hintókra emlékeztet, ahogy az elöl lévő lovakat hajtotta a kocsis, s ezidőalatt egy hatalmas Mercit mutogattak ( talán 140-est).
Csongrádon találkoztam egy gyönyörű 250-el, ha legközelebb megyek viszek neki fehér indexeket, s hozok fotókat, ahogy az én zöld gépsárkányommal pinentetik a lovakat.
Ezt D obcsi nem biztos, hogy díjazza. Na de tényleg. Egy 240D automata a 123-masokat leveri gyorsulásilag. (ha a többi mech. váltós)
Komolyra fordítva: A Konferenciát illetően nekem az aug. 14-20 intervallumot kivéve minden jó. Csak úgy 10-től kevés a hely a F1 miatt. Máskor minden OK. Menjünk le, és bálnáztassunk egy jót.
a 240.-ik hozzászólás. Ismét egy kis jubileum...
A 230 sajnos kimaradt. Ünnepeljük meg most így utólag azt is... :)
sportivo!
E500 + gazdag (esetleg szép) feleség rulez! :)
Nem lehet, hogy az ajtó (felső) gumiszigetelése ereszt? Pl. Nálam ilyenkor egy kis zuhany van pl. gépes mosásnál... :)
Nálunk a 124-esen van valami gumidugó a küszöb alján. Lehet, hogy ott a hiba, de nem hinném. Ha ál a víz, akkor vagy föntről folyik bele (kétlem, hogy ez lehetséges lene) vagy a doblemeznél verődik be. (Ezt is kétlem) Szóval valami durva hiba lehet, rejtett helyen. Ebből a hozzászólásból meg nem sok minden derült ki. Legközelebb igyekszem agyilag is jelen lenni.
Prac: Eltaláltad!!! Egész pontosan 1996-ban született, és 164 Super 2.0 T.SPARK a teljes neve (szóval kevésbé brutál, de azért ő is morci).
Természetesen mindkét "gyermekemet" egyenlő odaadással szeretem.
Egyébként ha úgy lenne pénzem (meg garázshelyem), ahogy sajna nincs, akkor az autógyüjteményemet végtelen mennyiségig tudnám növelni. Elég vegyes az izlésem e téren. Tetszik a Mini Cooper (volt is már régebben), meg az E 500 is (utóbbihoz még kell néznem valami gazdag feleséget).
Régebben a Mercedesnél dolgoztam (meg több ilyen autóm is volt már), szóval típustörténet, stb. terén csak ennél a márkánál vagyok otthon. Az Alfa még aránylag új gyermek nálam, szóval ott még tanulok.
PS: Van valakinek valami elképzelése arról, hogy a Mercedes jobb küszöbébe honnan juthat víz? Minden nagyobb eső után nedves a jobb első lábtér, meg áll a víz a küszöbben. Szélvédőtömítést már cseréltem.
Hpg!
Pórbálj ide küldeni, ha máshol nem megy: prac@kgb.hu
Megnéztem, nekem működik az oldal... próbáltad nagy P-vel? (ezt én szúrhattam el a regist.-nél)
Megvannak a képek ( 1 db...) a saját verdámról, de még be kell értük lépnem Veszprémbe, de asszem úgy novemberig biztos meglesz... :)
sportivo!
Csak nem 164-es alfád van? :) 3,0 V6, vagy kevésbé brutál?
Másodszor: Szerintem a 68000 Ft kimondottan kevés, ha azt veszed, hogy felújítás elött és után mennyiért tudtad volna eladni a járművet. Gratulálok a szerkezethez, és mától a mi 124-esünk is gyári fényében pompázik, az új csillaggal.
A "megpróbál vitézkedni az úton" eset nekem is ismerős. Mostanában közlekedek a városban (Bp) egy Subaru Justyval, meg néha a 124-essel. És igen. A Subarut nem veszik autószámba. Egyszerűen nem engednek be. Bezzeg a 124-esnél..:)) Mindenki meghúzza magát, és ha jó közel mész hozzá a lámpánál, azázatosan elsunnyog előled. Autópálya emelkedő a kedvencem. Ugye a 250D-nek ez 5-ben 130-nál csemege, ha lepadlózod.:))) A Sutyi Suzukis, ha nem vált vissza kettőt, úgy ottmaradmint ha ott se lett volna.. És még asztmás is lesz:))) A fogyasztása? Jó vicc volt 900Kg-ra..
Parc:
Megpróbálok elküldeni egy kis anyagot anyanyelven (D) és anglul, ami fordítás, de az eredeti autobildet nem találtam.
Prac: Elriasztanak a W116 magas költségei? Ez érthető, mivel az autóm (280 SE) 16-18 litert fogyaszt városban (98-as). Őszintén szólva egy picit azért engem is zavar az autó benzintemető mivolta. Mondjuk gondolom egy W123 280 E sem sokkal költségkímélőbb ilyen szempontból. Szerintem ha valaki nem csak játszani tartja az autót, hanem pl. munkába jár vele (de nem akar dízelt), akkor az "új motoros" W 123 230 E vagy CE egy nagyon jó vétel. Kár, hogy ilyen ritka. Gondolom azt csak a "legvégén" gyártották. Nekem volt pár éve egy 190 E 2.3 (abban is az a bizonyos motor van), és nagyon jól ment, meg egész visszafogottan fogyasztott.
HPG: Előtúrtam a papirkáimat kárpitozás ügyben. A gyári Mercedes kárpitanyagok ára 20.000,- volt (megfelelő mennyiségű fekete műbőr meg kockás szövet).
Kárpitos tata kért 48.000,- pénzt (ezért kicserélte az ajtókárpitok szövetbetéteit, kicserélte az első ülések rugóit, átkárpitozta nagyon igényesen az összes ülést + fejtámlát + könyöklőt).
Ez összesen 68.000,- , ami ugye rengeteg. Viszont tök jó érzés nem a kiült, kiszakadt, mocskos, büdös, eltört rugós és ezáltal ferde ülésen ülni.
Egyébként tudok egy zseniális MB automata váltó szerelőt (aki tényleg ért hozzá).
Na végre. Sikerült megtöreni ezeket a képnélküli állapotokat... :)
MOt már sokkal otthonosabb feelingje van a klubnak, nem? :))))
Apropó, ha akartok egyet röhögni, hogy mennyire nem értek a web-design-hoz, akkor nézzétek meg a www.extra.hu/Prac/index.html-t. :)))
Azért még fejlődőképes vagyok (remélem)
Régen írtam már, de minden nap olvastam és követtem a fejleményeket.
Úgy nagyjából a lényeg:
Nekem Balaton oké, kb Aug 15 körül néhány napra.
A honlapban is segítek, de túl sok szabad időm sajna nincs. :(
Az extra.hu/w123 -ra nyugodtan mehet, ha nincs jobb.
A 116os pedig igencsak rulz. Egyszer vezettem már ilyet...háát...igen csak kellemetlen volt visszaülni a 123asba :))
Sportivo!
A "nagytesó" nagyon rulez gép, befogadjuk. :) Különben is, ha egyáltalán pozitívan viszonyulsz a 123-hoz, már az is elég, hogy be-benézz, a kocsi maga nem tagsági feltétel (asszem). :)
Szóval 116 rulez. Én is szerettem volna ilyen régebbi S-osztályt, de a magas költségek elriasztottak, úgyhogy maradtam az alsóközép kategóriánál a 123-mal. :))))
Ja, légszi nekem is dobj egy mailt erről az autókárpitozásról (prac@kgb.hu)!
EIOX!
Jó sztori volt...
Mo.-n egyébként még csak kialakulóban van a normális (nem maffiózó) Mercis/BMW-s társadalom, szerintem ezért ez a rossz beidegződés a tuningsuzukisoktól...
Még két normál dolog:
Kapcsolódva a nagy "Merdzsókhoz": Láttam egyszer egy elég szép SL-t (Auto Motor und Sport TV, természetesen...): Brabus 7,3 V12. Na az egy rendes gép volt. 425 ló, 550 NM körüli nyomaték (ezek most halvány emlékfoszlányok, adataink tájékoztató jellegűek... :)). Kinek kell ide M5-ös? :)))
Másik, elég fontos:
MI lesz a extra.hu/w123-as tervünkkel (a w123.hu-ról még beszélni sem merek)? Én igazából nem nagyon tudok honlapot szerkeszteni, de ha megtvan szívesen megcsinálom az angol/német fordítását + képekkel is tudnám gazdagítani. De VALAKINEK még előtte lépnie kellene!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nem érez Valamelyikőtök kellő tást és tehetséget, hogy a magyar társadalom eme rendkívűl fájó hiányát (gyk. a magyar 123-as fan club honlapját) enyhítse???
Apropó van más 123-as fan club MO-n?
Bocs srácok, kissé hosszú lett, de magamtól szokatlanul asszem fontos dolgokat is értinettem... :)
Maradok Prac, a.k.a. Parc (copyright reserved for HPG)
HPG: Holnap majd megírom, hogy ez az újrakárpitozásdi mennyibe is került (otthon vannak a papírok).
EIOX: Az általad leírt piroslámpás buli tényleg vicces. Elég ritkán járok a 116-ossal (van egy Alfám a "mindennapokra"), de szinte mindig próbálkozik valami tuning Suzukis menő csávó vagy Opel Astra kombis területi képviselő a "lealázásommal".
Szerintem az fordul meg a kis agyukban, hogy a régi autó az bizonyára = lomha autó.
Meg gondolom nagyon a lelkükbe taposott az, hogy az autópályán mindig lenyomják őket különböző kereklámpás E-mercik, és az "öregeken" próbálnak bosszúlni.
Csak hát ugye -tegyük fel az én esetemben- 185 paci meg hat henger katalizátor nélkül azért nem annyira vészesen kevés. A legviccesebb, amikor rámvillog az autópályán egy ilyen
"Area Manager" a matricás 1.6 Astra Classic-al, aztán csodálkozik, hogy nem igazán tudja tartani a lépést.
Egyszer kicsit lapozgatni kéne pár embernek az autókatalógust, mielőtt gizdázik.
Egyébként ez magyaros szokás nagyon az autó típusától függ. Az Alfát örökké a BMW-s srácok akarják lepucolni az útról (határos sikerrel).
Na mostmáraztán eltünök ebből a fórumból, amíg nem veszek egy 123-ast (egy 280 CE mondjuk kéne...)