Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Hpg Creative Commons License 2000.09.22 0 0 303
Hali!

Hát ez a vas... "Megy az, ha belendül!" Mondja a régi szlogen. Egyébként meg nem nagyon lehet ugrálni vele. De nem is kell visszaváltani, hogy let tudj küzdeni egy fekvőrendőrt, uram boccsá egy emelkedőt. (Ellenpélda az 1.0-ás suzuki, meg a hasonlók.:))

A 115-114-123 szinte teljesen csereszabatos. Volt már részem olyan 115-ösben, amiben egy 123-mas difi búgott. Tehát a csere nem járt sikerrel, de tökéletesen belepasszol.

Na most mi lehet a helyzet a fogyasztással? (Hogy valami újat is kérdezzek.:)) Létezik az, hogy egy 200D 9-10 körül egyék városban? (Országúton 7-8)Miért enne majd 2-3 literrel többet, mint a gabszo-féle 240 D?? (277. hozzászólás) Lehet, hogy számít neki, hogy erőlködik? De hát nem kell neki nyomni. Úgyse megy...

HpG

Prac Creative Commons License 2000.09.20 0 0 302
Hali!

Tudtommal a w123 a w115 alapjain nyugszik (a 115 -68, a 123 76-ban került piacra - asszem), tudtommal elég sok alkatrésze csereszabatos, de legalábis egyszerű hozzájutni. Ha meg nem akkor tévedtem... passz...

Ha egy nagy vas meglódul...
Hja elég problémás még azt a 120 kmh-t is betartani...
épp ezért is w123 55AMG rulez (lenne... :))!

üdv, Prac

Tomthumb Creative Commons License 2000.09.20 0 0 301
Sziasztok!

Tudtok-e olcsóér 200D W115-öst esetleg? Mennyire csereszabatos a 123-mal? Ahhoz mindig volt alkatrész, hála a jó istennek volt alkalmam párszor letesztelni a jó öreg 300D-mmel:)

gabso Creative Commons License 2000.09.19 0 0 300
Sziasztok!

Valamikor, valahová azt írta Hpg, hogy "de amikor megindul...." - szóval az tényleg kellemes, mikor olyan 100 körül rálépsz a gázra és búgva megindul a nagy vas!
Aki nem próbálta nem tudja, de hát mi ugye......

Hpg Creative Commons License 2000.09.19 0 0 299
Parc:

Na, azért egy dologtól nem kell tartania egy 123-mas (D) tulajdonosnak sem. Ez pedig a gyorshajtás. KV. ha mobil 30-as táblát visznek az autópályára. Akkor helyszíni bírság lehet, de jogsi bevonás nem hiszem.:)))

HpG

Prac Creative Commons License 2000.09.19 0 0 298
Hja, azt a bizonyos nemes nedűt én sem pazarolnám ilyen alantos célokra... :)))

az RB, és RR, stb. című csodákról ne is beszéljünk... Mindig csak szivatnak...

Milyen praktikus lenne egy jó kis 220CDI motor a jó öreg verdába... Csak kb. 3X annyiba kerülne, mint maga a kocsi. Bár ilyen alapon az 55AMG két szűm-három betű kombináció is biztató lenne... :)))))
W123 55AMG... hmmm... jól is hangzik. Ábrándozni legalább szabad...

sbandit400 Creative Commons License 2000.09.18 0 0 297
Szerintem nyugodtan lehet sörrel autókázni, csak vigyázni kell a RB-kel ugye tudjátok mire gondolok. Persze a sört én nem az autóba tölteném.
Hpg Creative Commons License 2000.09.16 0 0 296
Parc:

De sörrel nem lehet autózni. Sőt, még vezetés közben sem ihatsz. Ez a tüzelőolaj tényleg drága, de hát a benzin olcsóbb? Na meg azt se felejtsd el, hogy mivel közekedsz. Az érzelmi-lelki nyugalom lehet, hogy megér ennyit. Pláne, ha ki is tudod használni az autót. (Több családtag, utánfutó, stb.) Ha valami könnyed Diesel, neagy'isten benzines csodával kéne közlekedned, előbb-utóbb depresszióba süllyednél, még ha csak nehezen is vennéd észre. A fogyasztáson meg adalékokkal sokat segíthetsz.

HpG

Prac Creative Commons License 2000.09.15 0 0 295
Üdv!


Na, ha minden igaz, egy gyönyörű 280CE AMG-t fogtok látni, megünnepelve így a 295. hozzászólást, a 300-at úgysem merem elhalászni... :)))))
Apropó, mióta létezik az AMG? Tudtok róla vmi bővebbett? (Azt én is tudom, hogy magáncég volt, és csak mostanában vette meg az MB).

IstraFun!

Nekem speciel 240D-m van, 7-8-9 l körüli fogyasztással (leginkább 8-8,5), a kötelező olyan 10 körül alakul egy negyedévre, a ami húzós, a 300D a súlyadóban még rá is tesz (az nem tudom mennyi). A legjobb a 200D, az keveset is fogyaszt, a kötelező is kevesebb (a ccm miatt), csak abszolút nem megy, ami nem is olyan nagy gond, mert a többi dízellel se nagyon lehet repeszteni.
A benzinesek egy pöttyet sokat fogyasztanak de MENNEK!

Gyerekek!
Én már nem is merek autóba ülni. 1 l gázololaj 230 HUF! Ennél már a sör is olcsóbb...
arghhhhhh.... :(

Na pá,
Prac

sbandit400 Creative Commons License 2000.09.14 0 0 294
Bocsi a 115-ös miatt. Elfelejtettem. Egyébként a www.extra.hu/hpg elég lassan jön.

Sok az ANYAG???
Hpg Creative Commons License 2000.09.10 0 0 293
Szevazstok.

Úgy néz ki, kezd működni a lap. De nagyon lassú és igénytelen. Ha gondoljátok a cím:

www.extra.hu/hpg/merci.htm

Most nem érek rá linkelni, de majd próbálkozom!

HpG

IstraFun Creative Commons License 2000.09.08 0 0 292
Sziasztok!

Már régóta olvaslak benneteket és ábrándozok egy 123-asról.
Ami még érdekelne: -mennyi egy évre a köt.bizt., adó, és hogy milyen fogyasztással jártok
általában? 200, 240, (300)D ami érdekelne.

kad Creative Commons License 2000.09.08 0 0 291
Szia Gabso!
Van egy eladó W123 240D gépem, a paraméterek:
81' évjárat
Automata váltó,
tetőablak,
vonóhorog,
gyári szinezett üveg,
fehér szinü, 4 fejtámla,
2002.06.14-ig műszaki
zöldkártya,
Az irányára 550eft, ami alku tárgyát képezi természetesen.
2 éve használom, télen-nyáron indul, jó állapotban van.
Ha komolyan érdekel a dolog, szerintem meg tudunk egyezni!
Üdv.
Kad
30-248-3935
kad@freemail.hu
Hpg Creative Commons License 2000.09.06 0 0 290
Bandi:

Amint találunk egy jót. De a 115-öst kihagytad.

gabso Creative Commons License 2000.09.04 0 0 289
Sziasztok!

Régen találkoztunk, de nem értem rá, hogy benézzek ide.

Lenne egy kérésem: egy négy gyerekes család venne W 123 200 vagy 240 vagy 300 D-t.
Pénzük nincs sok, de egy jóért 500.000 -et adnának. Kérem írjatok, ha tudtok ilyet.
Kösz.: g.

sbandit400 Creative Commons License 2000.09.03 0 0 288
Szevasz. Köszönöm az infót. Mikor lesz meg a busz, W123, fecskefarkú, Volvo244, "Pola"?
Előzmény: Hpg (287)
Hpg Creative Commons License 2000.09.03 0 0 287

Várom a válszt, csinálgatjuk a lapot, de a suli miatt akadozik az ellátás. Da azért igyekszem:)

Már néhány kép bejön!!

HpG

Prac Creative Commons License 2000.09.02 0 0 286
Üdv!

Apropó. Emelték a diesel árát? egy pár napig nem voltam világközelben és már 216 körül van...

Dobcsi!
Please majd válaszolj a levelemre!

Hpg!
amint lesz egy szusszanatnyi időm, válszolok.

Hogy 's mint mostanában kedves klubtársak?
én (vagyis az autóm félholt állapotban :(

Hali, Prac

gabso Creative Commons License 2000.08.27 0 0 285
Dobcsi!

Köszönöm a szakértést, utána fogok járni és beszámolok majd, hogy mit intéztem.
Szeretném, ha nem lenne semmi különösebb baja az Öregnek! Hétvégén elutaztunk és olyan volt, mint egy öreg szolga, aki tudja, lesi, hogy mit akar a gazdája. De már kopik..
A 6-os úton Százhalombattánál láttam egy kiírást 198 Ft-ért mértek gázolajat. Nem álltunk meg mert siettünk, de hátha érdekel valakit.

Hpg!

Megkaptam a leveled, örültem neki nagyon. Kipróbálom mindet.

G.

Előzmény: Dobcsi (283)
Hpg Creative Commons License 2000.08.27 0 0 284

Ugye Dobcsi, én is így gondoltam. (Mármint hogy semmi köze.) A többiről nem sokat tudtam.
Dobcsi Creative Commons License 2000.08.26 0 0 283
Valahol elereszti a vákumot a rendszer vagy a vákumszivattyú rossz.
Teendő: leszedni a vákuszivatyúról a kimenő csövet. Ha abban a csőben van vákum akkor szerintem a fékrásegítő retartder (?) membránja lyukas. Ezt kell cserélni. Ez az a nagy fekete korong, ami a tűzfallra van szerelve jobb oldalon. Ahová szoktad önteni a fék olajat, amögött van ez. Ezt kell kompletten cserélni vagy a vákumszivattyút.
Bontottan is lehet ezekből jókat venni. Kb 5 (max 10) rúgóból teljesen rendbe lehet vágatni. Szereléssel együtt.
Remélem tudtam segíteni.
Mindenestre a fékhez ne nyúlj! értem ezelatt a tárcsákat, a betéteket,a a munkahengereket. neked a vákum rásegítővel van a gond, ennek semmi köze a fékhez.
Dobcsi.
Előzmény: gabso (281)
Hpg Creative Commons License 2000.08.25 0 0 282
G:

Na látom, vissza találtál. Nem tudom, de ha én fékezni próbáltam egy rásegítéses autóban motor nélkül, (Lejtős kocsibejáró), akkor nem kellett pumpálni, hanem két lábbal kellett taposni. Jól mondod, hogy levegős, de szerintem a fékolaj-rendszer nincs összeköttetésben a rásegítő vákumdobbal. Vagy rossz a meglátásom?

HpG

gabso Creative Commons License 2000.08.25 0 0 281
Végre visszataláltam ide!!! Tudjátok mit kerestem ezt a címet, hogy megtaláljalak benneteket!-de most már megjegyzem...
Köszönök minden segítséget!

Dobcsi! -ahogy most mondod, levegős a fék. Pumpálni kell,hogy kemény legyen. Most cseréltettem 4 féktárcsát, meg betétet. Azt hittem a szerelő rakta össze rosszul. Még bizakodom benne.
Amennyiben a második variáció áll meg, akkor mi a hiba?

Előzmény: Dobcsi (280)
Dobcsi Creative Commons License 2000.08.24 0 0 280
Gabso!

A vákumrendszerrel van a probléma. Vagy elrepedt vagy eldugult a vákum cső, ami az adagolóhoz megy, vagy a leállító membrán bigyóval van a gond. Ez az adagolóba van belecsavarva és ebbe megy bele a vákumcső.
Nem egy komoly összeg ennek a cseréje.

Amennyiben a fék rásegítésed sem jó akkor már más a diagnózis. De ha a fék teljesen ok akkor ennyi az egész.

Dobcsi.

Hpg Creative Commons License 2000.08.24 0 0 279
Hali!

A Turbod-hez annyit még: Egy érdekes jelenség a Turbo Diesel kombi (Turistik), amit a táblázat TDT néven hoz, de ilyet én még nem pipáltam. Pedig gyártották, csakúgy, mint a töklámpás kombit. De ilyet sem láttam.

Gabso:

Már írom is a levelet. Addig is ajánlom a motornál beépítve található pisos stop feliratú kar lenyomását. Sok sikert!
Ezek szerint le sem állítod? Nem árt neki...

HpG

Ordas Creative Commons License 2000.08.24 0 0 278
Na volt topic talakozo?
gabso Creative Commons License 2000.08.24 0 0 277
Szervusztok!

Ma lett itthon internet, meg minden! Élvezem a dolgot!
Nekünk is van egy W 123 240 D tip. járgányunk. Belefér az egész család, három gyerek (a legkisebb 10-én született!), csomagok, etc. Szeretjük, de vannak vele gondok és kevés hozzá a pénz! Segítsetek!- kellene egy jól, de olcsón dolgozó lakatos, meg szerelő.
Képzeljétek nem áll le a motorja, ha elérte az üzemi hőfokot. Lövésem sincs, hogy mi baja lehet, nem értek hozzá. Írjatok, ha van ötletetek, tanácsotok.
Kösz! (egyébként 7,3-at fogyasztott utoljára! -városban.)

Hpg Creative Commons License 2000.08.23 0 0 276
Parc:

Ennek én is utánanéztem, és ugyan ezt találtam. Talán annyivaltöbbet, hogy ilyenből 28219Db-ot gyártottak. Da nemsokára ti is megnézhetitek....

HpG

ElOX Creative Commons License 2000.08.20 0 0 275
Szaisztok!

Dobcsi: Én nem javasolnám a 380 SEL-t ennyiért semmi jót ne várj!

Prac: Merci a németes precizitás és következetesség miatt szerette kiírni az autóira a nem éppen az eszükről (már bocs) híres átlag amerikainak az autó fajtáját. D = Diesel TD = Touring Diesel, ez már volt és akkor jöttek a 'magas'(szegények) benzin árak és oda is vittek a jó öreg olajos motoros autókból. De kellet egy kicsit erősebb autó a piacra mert egy 240D az kevés ezért 300D és 300D turbó ment át nagyszámban de 300TD már volt a palettán.

Üdv

230 '78

Dobcsi Creative Commons License 2000.08.20 0 0 274
Yah a lényeget majdnem elfelejtettem...
Az alábbi hírdetésre bukkantam ma, ami felkeltette az érdeklődésem:
"Eladó Mercedes 126 380 SEL. Kis szépség hiba, de motorikusan tökéletes, full extra. Irányár: 850 000 Ft"
Hááát elgondolkoztam :))))))))
Dobcsi.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!