Nem _feltétlenül_ irreális egy ilyen korú autóban ennyi kilometer, ez ami ebben van kb a magyar átlag körüli érték. Nekünk is van itthon egy lassan 10 éves turbódízel autó, 60e km van benne, ilyen alapon senkinek sem tudnám eladni ha akarnám :) és most, hogy átgondoltam, tudok néhány ismerősnél lévő 6-7 éves autóról amiben talán 70 sincs. Az én Superbemben is csak most lett 112, pedig már 5 éves lesz tavasszal, és ha a számomra elég kényelmesre alakult helyzetet nézem, egy év alatt ebbe sem megy bele most 15-20-nál több.
Képek alapján elsőre álmosan megnézve nem csúnya, de nehéz lenne megmondnai így mennyi lehet benne, mert a hírdetésben szereplő dupla ennyivel is kb ilyen lenne normális gazdánál.
(egyik partnerünknél van most egy eddig 290-et futott S2, ezen pont a héten lepődtem meg, nem látszik rajta a gyűrődés se kívül, se belül. Az előd S1 499-nél lett eladva, annak se volt semmi látható baja, okos órásmesterek a felével is eladhatták volna)
Ez a kilóméter egy 8 éves dízel autónál nem reális! A 120000Km -es nagyszerviz tartalmazza a vezérlés , folyadékok , szűrők cseréjét tehát az reális a többi alkatresz meg nyilván ha kopó és kell cserélni azért cserélték.
Nekem 2007 és végi a kocsim és 21XXXX km-nél járok én mondjuk kiolvastattam egy szakival valós ami benne van . Ha van lehetőséged érdemes keresni valakit aki foglalkozik ilyennel és elmegy veled meglesni az se baj ha esetleg szerelő és felemelitek alánéztek pl futómű milyen állapotban van lengőkarok jók e a 4 lengőkaros futómű jó! De sajnos nem olcsó dolog szóval érdemes jól átnézni. Ami tipusbetegség a rendszámtábla világítás a csomagtartónál előszeretettel ragyásodik nézd meg azt is. Féktácsák betétek, érdemes ránézni azokra is, és műszerfal ne legyen karácsonyfa ne világítson minden rajta :-D az nem jó jel.
Amúgy jó választás, a kocsi en nagyon szeretem rejtett hiba ez megmondhatatlan ez úgy is csak hónapok mulva derülhet ki. Itt ami gyanús az km... de a többiek még biztos irnak :)
Beszéltem az eladóval aki nagyon korrekt( szervizvezető a Honda Royal motornál),és mindent elmondott az autóról.Szeretném a véleményetek kérni a tipusról ,hogy számíthatok -e valami rejtett visszatérő problémára. Továbbá az is érdekelne hogy ilyen kevés kilométerrel miért kellett annyi mindent kicserélni....
- az eddigi 140LE helyett az autó 170LE-s durván... autópályán is normálisan közlekedve 5.2-el elmegy, a motor erős mint egy bivaly...., városban is bírja gond nélkül 50-nél az 5-st...
Kb egy éve a Porsche-nál adták meg az elérjetőségeit, miután sokszázezer elköltése, illetve részecskeszűrő regenerálás szíváson túl voltam és már baráti a viszony a szervizvezetővel... Nem kellett chiptuning meg PB-box, ők is ennél az embernél dolgoztatnak.... ja és nem is fájt nagyon, mert 50eFt-ből megvolt...
Főleg WV - csoport autóival foglalkozik az ember, 2 óra alatt oda vissza teszteléssel.
Ha érdekes a priviben bárkinek megadom az elérhetőségét
Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy a steinbauer P-Box omat egy 1,9 PDTDI be tettem be és bekötöttem kapcsolhatóra de nem igazán érzem a külömbséget.
A belsejében már felkapcsoltam +30% ra a led az alapból világit motor inditás után villog és a fordulattal együtt gyorsul a villogása ez alapján elvileg a doboz jó mert a steinbauer oldalán azt irják a a fordulattal együtt gyorsul a villogása a lednek akkor nincs hiba.
"a 3-s 4-s befecskendezőre írt ki hibakódott most már az 1-s is csatlakozott a sorban."
Mint korábban is írtam, én a konkrét hibakódból értek......
Nem a szigeteléssel van a gond, a csatlakozók pusztulnak meg. Némi feszegetéssel/nyomorgatással lehet rajtuk javítani, de a tapasztalatok szerint ez nem lesz tartós.
Nem ismerem a képességeidet és a felszereltségedet, de nem kell a cseréhez NASA képzés, igaz a hosszmotorosban trükközni kell vele, miután útban van a tűzfal. A müaházat el szokás törni/vágni a megfelelő helyen, hogy beforgatható legyen. Hogy hol, az a régi kivételénél úgy is kiderül.
Elöször a 3-s 4-s befecskendezőre írt ki hibakódott most már az 1-s is csatlakozott a sorban. Rángatást még nem vettem észre, bár a szerelőm is mondta, hogy várható. Amit ésszrevettem , hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő 1,5-2 literrel többet mutat. Azt gondoltam hogy masszívabra tervezik egy több mint 100 fokos olajban futó kábelköteg szigeteléset, mint ahogyan az általad linkelt képpen látom. Köszi az infót!
Előbb-utóbb mindben megdöglik. Viszont annak, a lámpa világításon túl, érezhető jelei is vannak. (3 henger megy) És konkrét hibakódja. Annyira nem ökörára az az 5db ~40cm-es vezeték.
Úgy néz ki, hogy a hengerfejben lévő kábelkorbács a ludas. Van valakinek ezzel tapasztalata, illetve hol lehetne újat jóárasítva beszerezni? Előre is köszönöm!
A kannát kihagyom vicces lenne a sok cucc mellett még két marmonkanna gázolaj :-D
Viszont ezek szerint van a románoknál is OMW köszi a linket meglestem én pont Máramaros felé fogok menni és ott jelölt egy kutat nem messze.
Spuri jó cucc ha ilyen véleménnyel vagy róla akkor valószínűleg használod , melyiket a rózsaszint? Milyen időközönként minden tankolásnál vagy csak néha? Miért használod? Irnál róla ha már igy összefutottunk :-D
Mi a velemenyetek ? Ha ilyen iranyba indul az ember van oka felni ? Erdemes a gazolajhoz onteni valamit ? Lehet az tolem mas is ha azt javaoltok. Vagy pedig teljesen felesleges az aggodas?
Teljesen felesleges az aggodalom.
A romániai üzemanyag teljesen ugyanaz, mint a hazai, csak jóval olcsóbb.
A gázolajat (amerre te mész) vagy Constantából vagy Ploiestiből viszik (de mindkét finomítóban ugyanazt az orosz kőoalajat finomítják, ugyanolyan módszerrel, mint Százhalombattán), ezt utána pontosan ugyanúgy adagolja a Mol is, az OMV is (és az OMV tulajdonában lévő Petrom is), mint Magyarországon.
A benzinkutak biztonsági berendezései is ugyanolyanok - egy csomó szenzor van a földalatti tárolókban, amik különböző paramétereket figyelnek (többek között a vízszivárgást), és azonnal leállítják a kútoszlopokat, ha probléma lépne fel.
Én dolgoztam az ÖMV-vel Bulgáriában és Szerbiában is, úgyhogy tudom, mit beszélek :-)
Szerintem jó jel, hogy a romániai OMV-nek van angol nyelvű honlapja is, nesze:
Amúgy nem tudom, milyen sűrűn jársz arra, de ha most mész először, és ilyen előítéleteid vannak, mint most, akkor nagyon meg fogsz döbbenni - pozitívan.
Ha már üzemanyag akkor beleszolok picit meg lenne egy kerdesem is. Egyreszt 4 ev csak shellnel tankolas utan en is atvaltottam OMW-re. Eszrevetel + 20-30 km bar lehet ez vezetesi stilus megas utvomalak miatt volt nem volt olyan hideg stb. Mindegy most egy ideig OMW-nel fogok tankolni.
A kerdesem:
Februarba megyek boardozni romaniaba. A hatart teli tankkal hagyom el de valoszinu kelleni fog tankolni kint is. Rohadtul felek a kinti gazolaj minosegetol. Nem vagyok hive az ilyen uzemanyagaadalekoknak anno 17 eves astramba spurit tettem ugyis mindegy alapon.. de ezt kozel se astra. Abbol a szempontbol jo , hogy ez ugye dermedesgatlot is tartalmaz fent a hegyekben az mondjuk nem johet rosszul. De amugy meg passz...
Mi a velemenyetek ? Ha ilyen iranyba indul az ember van oka felni ? Erdemes a gazolajhoz onteni valamit ? Lehet az tolem mas is ha azt javaoltok. Vagy pedig teljesen felesleges az aggodas?
Hozzateszem ha nyugati iranyba mennek nem felnek de az ukran -roman gazolaj valahogy nem nnyugtat...