Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Dokikám Creative Commons License 2000.11.13 0 0 370
Hú, most megfogtál, mert én is csak a szájhagyományt meséltem tovább (elözö tulaj).

Hosszasabban kutakodni nem nagyon van idöm, de - pl. - innen is elindulhatsz:

http://www.mb-w126-club.de/diesel.html

Mivel pesti vagyok, sajnos nem tudok neked felni-ügyben segíteni.

Előzmény: Prac (369)
Prac Creative Commons License 2000.11.11 0 0 369
Dokikiám!

Hiszek neked. De akkor csak az S-osztályt szerelték ott össze? Elvileg elég sok 123-as, SL, 124-es, stb. futkos(ott) arrafele.

Hp!

Ezt pont akartam kérdeni, mert a fékpor egyes részeit eléggé összemocskolta már (ótvar :-)).
Milyen szerelőnél/kutaknál/stb. lehet homokfúvót találni? Általánosan kérdem (ha van Veszprém vagy Baranya megyei konkrét példád az még jobb lenne persze).

Fesker!

Nekem számítana, mert ha megállna 7 l-ből, akkor fájó szívvel ugyan, de abban a pillanatban lecserélném rá a 123-ast. :-))))))

Üdv

fesker Creative Commons License 2000.11.11 0 0 368
Haveromnak van egy 560-asa, meg a faterjanak [aki ket hete halt meg :(((((((] egy 94-es 320SL-je... Namost az 560-ast el fogja adni es az SL-t hajtja majd (***mert a jo oreg 560-as 22liter alatt nem all meg varosban!!!***). De aki mondjuk ekkora gepet vesz, ne aggodalmaskodjon a petrol miatt :)
Hpg Creative Commons License 2000.11.11 0 0 367
Frocsi-alufelni:

(a képen) A legjobb megoldás, ha évente elviszed homokfúvóhoz, akkor kisüti a szemed. Sajna a fékbeteétportól meg az anyag tulajdonságából fakadóan hamar legatyásodik, ótvaros lesz. Ez a legjobb szó rá. Viszont nincs baj a dísztárcsa lopásokkal. Nálunk is volt egy ilyen, másképp lehetetlen lepucolni.

HpG

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.10 0 0 366
Prac!

Igen, ez a 14-es felni kerül vissza az ex-autómra.

Előzmény: Prac (360)
Dokikám Creative Commons License 2000.11.10 0 0 365
Bizony, régóta van kinn összeszerelő üzem.

Az alkatrészekről:

Még megvan az eredeti "csöcsös" lámpa, nem a Hella, hanem a General Electric gyártotta, tehát amerikai. De szerintem már Stuttgartban szerelték be, mivel az SD/SDL diesel széria kizárólag amerikai piacra készült, egyszerűbb volt a gyárban megcsinálni.

A lökhárítókat a fényezéskor láttam leszedve, a 2 db. 120 kg és benne van a szabvány "vasúti sín" konzol és a teleszkóp.

A mérföld/km óra a német gyári (VDO).

Az első index gyári Bosch, a különbség az, hogy más a foglalat, mert kétizzós égő van benne (21/5 W).

A hátsó lámpák annyiban különböznek, hogy az irányjelzők sárga sávjából le van véve a szélén egy kis rész, és ott egy újabb piros szélességjelző lámpa ég.

Az általad említett táblán Germany van (hiszen az alvázszám is német), az amerikai forgalombahelyezéshez szükséges fémbiléta (sorszám) a szélvédő vezető oldali belső részén van elhelyezve (hogy a rendőr kívülről meg tudja nézni, tulaj és motorházfelnyitás nélkül is), valamint a vezetői ajtófalcon ott vannak a típustábla, Emission Control Information stb.

Nekem most 15-ös kerekek vannak rajta, de "kinéz" egy szép nagy peremes 16 colos szett, ami a már mellékelt gyönyörü 116-oson futott.

Előzmény: Prac (364)
Prac Creative Commons License 2000.11.10 0 0 364
Ameriában?
Nem mondod! Azt hittem, hogy az Ml volt az első.
Szerintem a motorház elején, ahol a motor/alvázszám/súly/terhelhetőség van felfirkantva, ott kell ficegnie a made in Germany (USA?) feliratnak is. Azt viszont elképzelhetőnek tartom, hogy a szabványosítást az USA-ban végezték el (index, km-óra, lökhárító, egyebek).

Nekem is olyan 14-es felnik vannak a 123-ason. szerintem elég szépek ha tiszták, de koszosan elég "ótvarul" néznek ki (nem is tudom, hol hallottam ezt a kifejezést).

Szép is ez a pezsgős szín

Üdv

Dokikám Creative Commons License 2000.11.10 0 0 363
Szín dettó ez, gyári kód 905, elnevezése champagne gyöngyház-metál.

A képtől csak a felnikben térek el, de gondoltam, hogy a veteránvizsga végette betárolnék ilyen gyári 14-colos felniket + 195/70x14 gumikat, mer' úgy gurult ki a drága Stuttgartból.

A vicc az, hogy tud. szerint ezeket az ami Merciket leginkább odakint gyártották, Kanadában és az USA-ban, s elég kevés a stuttgarti.

Az én alvázszámom WDB 126...

Előzmény: Prac (361)
Dokikám Creative Commons License 2000.11.10 0 0 362
Persze, a 123 igazi örökzöld klasszikus.

Az 560 tud. szerint 17 l-re van hitelesítve.

Előzmény: Prac (360)
Prac Creative Commons License 2000.11.10 0 0 361
Ja, üdv Dokikám, sportivo! (ejnye, de bunkó vagyok, sorry :-))

Szép az ótócskád, sőt tök olyan, mint egy gyári hirdetésen :-)
A színe is ilyen?

Prac Creative Commons License 2000.11.10 0 0 360
sportivo!

Az egy 126-SEC?
Szép darabok, az 560-as motorral különösen...
Az eredeti "virsli" az a 70-es évek syle alu volt? (mint a 123-on?)

na ilyenre gondoltam. Mellesleg, hát nem gyönyörű?

Szép SEC-et szerintem már 2-2,5-ért is lehet venni. Apropó, mennyit fogyaszthat az 5,6-os?

Dokikám Creative Commons License 2000.11.10 0 0 359
Ja, hát ide még be se raktam az ótócskámat:

Dokikám Creative Commons License 2000.11.10 0 0 358
Ugyebár az enyém 300SD, de egyszer vezettem egy haverom "sima" gyári 560SE-jét. Nekem már az is állat volt, kapaszkodtam a kormánykerékbe veszettül, pedig egyébként nem szokásom...

A teherautókkal sürün megrakott és kanyarokkal teletüzdelt 51-es úton sem volt akadály: ott elözhettem, ahol kedvem szottyant... Igaz, kissé szorultam...

Előzmény: Törölt nick (357)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.09 0 0 357
Mondjuk azt árulhatja egy ideig...
Van egyébként a környékemen (Óbuda) valakinek egy fekete eredeti Brabus tuningos 4-ajtós 126-os Mercedese.
Az autó úgy néz ki, hogy legszívesebben a csillagot csókolgatnám az elején.
Eredeti motortuning, minden fekete (no króm), még a tetőkárpit is fekete bőr.
Döbbenetesen állat az autó.
Előzmény: Dokikám (356)
Dokikám Creative Commons License 2000.11.09 0 0 356
A legutóbbi Képes Autó Expressben épp ilyet árultak, kikiáltási ára 3.45 M Ft (a tuning miatt).

Hááááát...

Előzmény: Törölt nick (355)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.09 0 0 355
Tudom, hogy nem 123-as (meg seftesmaffiózó autó), de én akkor is egy ilyet akaroook!!!

Imádom ezt az autót!
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.09 0 0 354
Elküldtem.

Előzmény: Dokikám (353)
Dokikám Creative Commons License 2000.11.09 0 0 353
Nekem is küldd el lécci.

Az én Mercimmel egykoron Kárpát utcából kilépett fiúk foglalkoznak, immáron saját mühelyben, de mostanában már nem annyira vagyok elégedett velük, mint amikor anno nyitottak.

Előzmény: Törölt nick (351)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.09 0 0 352
Szia Dokikám!
Megadtam az új tulajnak az e-mail címedet (felni témában).
Gondolom ma ír majd neked.
Egyébként 99.9999%, hogy jó lesz az autódra, mert azt hiszem eredetileg is egy 126-ost díszitett (+nagyon hasonló - szinte ugyanaz - a 116 futóműve, általában ugyanazokat a kerekeket szerelik fel rá).
Alacsony az ET száma, meg a gumiméret is pont jó lesz.
Majd a srác megír mindent pontosan.
Előzmény: Dokikám (348)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.09 0 0 351
Szia Medvegyevw!
A (számomra) alap/etalon Mercedes szerelő számát küldöm mailben.
Tuti megcsinálja.
Előzmény: medvegyevvv (350)
medvegyevvv Creative Commons License 2000.11.09 0 0 350
Hi!
Most vettem egy w123/230E '83-t 17l-t becsokolja ha finom vagyok. Hová vigyem, mivel lehet a gond?

Köszi!

Hpg Creative Commons License 2000.11.08 0 0 349
Jól beszélsz, Dokikám!

A mai autók sehol sincsenek ehhez képest. Az 1997-es suzuki swift városban könyv szerint fogyaszt 7-et benzinből. 775 kg-ra. A minőséget nem minősíteném. Ami idegesítő, hogy télen emelkedhet is az érték, mert kell egy kicsit melegíteni + automata szivató szivatja a tulajt. Gondolom neked sem kell várnod a melegre télen, az üveg két-három percen belül száraz, és három km után üzemmmeleg a kazánház. Na és 2 tonnával nyerőbb nekimenni egy autónak, mint 775 kg-mal.

HpG

Dokikám Creative Commons License 2000.11.08 0 0 348
Engem érdekelne (nekem is Conti van fent, a Sport Contact), csak kérdés felmegy-e a 126-ra, mert ott az első féknyergek miatt 25 ET lehet a maximum...

emil is megy.

Előzmény: Törölt nick (347)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.08 0 0 347
Na ezt adtam el:


Az új tulajdonos egyébként leszedte a felniket, és visszarakta az eredeti virslikerekeket rá.
Szóval el akarja adni a széles kerekeket.
Ha esetleg valakit érdekel...

123/116/126-os Mercire biztos jó, 16-os és új Continental gumit vettem rá (most lehet kb. 10000 km. benne)

Törölt nick Creative Commons License 2000.11.08 0 0 346
Dokikám!
Írtam neked a téligumi fórumba valamit.
Előzmény: Dokikám (343)
Törölt nick Creative Commons License 2000.11.08 0 0 345
Prac!

Én elhoztam onnan csomó tiplit, gumidugót,...
Szóval vannak ott komplett roncsok, amiket meg lehet dézsmálni.

Eladtam a 116-ost, mondtam már?

Előzmény: Prac (337)
fesker Creative Commons License 2000.11.07 0 0 344
Sportivo:
Most ugrott be, mikor jobb elso rugot kerestem a kocsihoz, akkor felhivtam ezt az arcot is [a Szentendrerol ugrott be, nagyanyam ott lakott es a Kalvaria utan lettem biztos benne, ez a HEV-megallo kornyeken van, ha jol emlekszem] es volt nekik! A telefonszamot viszont mar elvesztettem, szoval koszi :)
Dokikám Creative Commons License 2000.11.06 0 0 343
Tényleg beletrafáltál, ha esi, ha fúj, 10 l olaj, ami, ha figyelembe vesszük, hogy:

- az ótó nagykorú,
- automata váltós,
- klímás,
- 2 t súlyú (minekutána vastagabb a lemeze, s csak a két lökhárító 120 kg a vaskonzol és a teleszkópok miatt),

igazán nem rossz eredmény. Komolyan mondom, ezek a mai agyonelektronizált Mercik nyomába sem jönnek majd a maguk korában. Bár már hallottam olyan elrettentő hírt autószerelőtől, hogy fölemeltek vadiúj Mercit, és a karterfedél VW volt...

Előzmény: Hpg (342)
Hpg Creative Commons License 2000.11.06 0 0 342
Hát igen.

300D turbóval, az már 125 Le és 250 Nm nyomaték leadására képes. Persze mindörökké. És azzal már tényleg lehet menni, és nem is fogyaszt olyan vészesen sokat. (Gondolom én, 10 l körül)És azért el lehet benne férni valahogyan...

HpG

Dokikám Creative Commons License 2000.11.06 0 0 341
A 123 diesel motorok mindent kibírnak!

Az én 126 300 SD-m első széria, úgyhogy abban még a a 123-as 300D öthengerese van + turbó.

Majd' 20 évesen, totál gyári állapotban (kizárólag hengerfejtömítés csere volt) a veszteség 4 hengerben gyak. gyári, az ötödikben is csak kicsit több.

Ami óra lévén 85 mph-nál (140-nél)az óra gyárilag kiakad, de az autó vígan megy tovább, 160-as utazósebesség 4 utas + csomag mellett is tartható.

"Csillagom vezess, én utánad megyek"

Előzmény: kad (340)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!