Hiszek neked. De akkor csak az S-osztályt szerelték ott össze? Elvileg elég sok 123-as, SL, 124-es, stb. futkos(ott) arrafele.
Hp!
Ezt pont akartam kérdeni, mert a fékpor egyes részeit eléggé összemocskolta már (ótvar :-)).
Milyen szerelőnél/kutaknál/stb. lehet homokfúvót találni? Általánosan kérdem (ha van Veszprém vagy Baranya megyei konkrét példád az még jobb lenne persze).
Fesker!
Nekem számítana, mert ha megállna 7 l-ből, akkor fájó szívvel ugyan, de abban a pillanatban lecserélném rá a 123-ast. :-))))))
Haveromnak van egy 560-asa, meg a faterjanak [aki ket hete halt meg :(((((((] egy 94-es 320SL-je... Namost az 560-ast el fogja adni es az SL-t hajtja majd (***mert a jo oreg 560-as 22liter alatt nem all meg varosban!!!***). De aki mondjuk ekkora gepet vesz, ne aggodalmaskodjon a petrol miatt :)
(a képen) A legjobb megoldás, ha évente elviszed homokfúvóhoz, akkor kisüti a szemed. Sajna a fékbeteétportól meg az anyag tulajdonságából fakadóan hamar legatyásodik, ótvaros lesz. Ez a legjobb szó rá. Viszont nincs baj a dísztárcsa lopásokkal. Nálunk is volt egy ilyen, másképp lehetetlen lepucolni.
Még megvan az eredeti "csöcsös" lámpa, nem a Hella, hanem a General Electric gyártotta, tehát amerikai. De szerintem már Stuttgartban szerelték be, mivel az SD/SDL diesel széria kizárólag amerikai piacra készült, egyszerűbb volt a gyárban megcsinálni.
A lökhárítókat a fényezéskor láttam leszedve, a 2 db. 120 kg és benne van a szabvány "vasúti sín" konzol és a teleszkóp.
A mérföld/km óra a német gyári (VDO).
Az első index gyári Bosch, a különbség az, hogy más a foglalat, mert kétizzós égő van benne (21/5 W).
A hátsó lámpák annyiban különböznek, hogy az irányjelzők sárga sávjából le van véve a szélén egy kis rész, és ott egy újabb piros szélességjelző lámpa ég.
Az általad említett táblán Germany van (hiszen az alvázszám is német), az amerikai forgalombahelyezéshez szükséges fémbiléta (sorszám) a szélvédő vezető oldali belső részén van elhelyezve (hogy a rendőr kívülről meg tudja nézni, tulaj és motorházfelnyitás nélkül is), valamint a vezetői ajtófalcon ott vannak a típustábla, Emission Control Information stb.
Nekem most 15-ös kerekek vannak rajta, de "kinéz" egy szép nagy peremes 16 colos szett, ami a már mellékelt gyönyörü 116-oson futott.
Ameriában?
Nem mondod! Azt hittem, hogy az Ml volt az első.
Szerintem a motorház elején, ahol a motor/alvázszám/súly/terhelhetőség van felfirkantva, ott kell ficegnie a made in Germany (USA?) feliratnak is. Azt viszont elképzelhetőnek tartom, hogy a szabványosítást az USA-ban végezték el (index, km-óra, lökhárító, egyebek).
Nekem is olyan 14-es felnik vannak a 123-ason. szerintem elég szépek ha tiszták, de koszosan elég "ótvarul" néznek ki (nem is tudom, hol hallottam ezt a kifejezést).
Szín dettó ez, gyári kód 905, elnevezése champagne gyöngyház-metál.
A képtől csak a felnikben térek el, de gondoltam, hogy a veteránvizsga végette betárolnék ilyen gyári 14-colos felniket + 195/70x14 gumikat, mer' úgy gurult ki a drága Stuttgartból.
A vicc az, hogy tud. szerint ezeket az ami Merciket leginkább odakint gyártották, Kanadában és az USA-ban, s elég kevés a stuttgarti.
Ugyebár az enyém 300SD, de egyszer vezettem egy haverom "sima" gyári 560SE-jét. Nekem már az is állat volt, kapaszkodtam a kormánykerékbe veszettül, pedig egyébként nem szokásom...
A teherautókkal sürün megrakott és kanyarokkal teletüzdelt 51-es úton sem volt akadály: ott elözhettem, ahol kedvem szottyant... Igaz, kissé szorultam...
Mondjuk azt árulhatja egy ideig...
Van egyébként a környékemen (Óbuda) valakinek egy fekete eredeti Brabus tuningos 4-ajtós 126-os Mercedese.
Az autó úgy néz ki, hogy legszívesebben a csillagot csókolgatnám az elején.
Eredeti motortuning, minden fekete (no króm), még a tetőkárpit is fekete bőr.
Döbbenetesen állat az autó.
Az én Mercimmel egykoron Kárpát utcából kilépett fiúk foglalkoznak, immáron saját mühelyben, de mostanában már nem annyira vagyok elégedett velük, mint amikor anno nyitottak.
Szia Dokikám!
Megadtam az új tulajnak az e-mail címedet (felni témában).
Gondolom ma ír majd neked.
Egyébként 99.9999%, hogy jó lesz az autódra, mert azt hiszem eredetileg is egy 126-ost díszitett (+nagyon hasonló - szinte ugyanaz - a 116 futóműve, általában ugyanazokat a kerekeket szerelik fel rá).
Alacsony az ET száma, meg a gumiméret is pont jó lesz.
Majd a srác megír mindent pontosan.
A mai autók sehol sincsenek ehhez képest. Az 1997-es suzuki swift városban könyv szerint fogyaszt 7-et benzinből. 775 kg-ra. A minőséget nem minősíteném. Ami idegesítő, hogy télen emelkedhet is az érték, mert kell egy kicsit melegíteni + automata szivató szivatja a tulajt. Gondolom neked sem kell várnod a melegre télen, az üveg két-három percen belül száraz, és három km után üzemmmeleg a kazánház. Na és 2 tonnával nyerőbb nekimenni egy autónak, mint 775 kg-mal.
Az új tulajdonos egyébként leszedte a felniket, és visszarakta az eredeti virslikerekeket rá.
Szóval el akarja adni a széles kerekeket.
Ha esetleg valakit érdekel...
123/116/126-os Mercire biztos jó, 16-os és új Continental gumit vettem rá (most lehet kb. 10000 km. benne)
Sportivo:
Most ugrott be, mikor jobb elso rugot kerestem a kocsihoz, akkor felhivtam ezt az arcot is [a Szentendrerol ugrott be, nagyanyam ott lakott es a Kalvaria utan lettem biztos benne, ez a HEV-megallo kornyeken van, ha jol emlekszem] es volt nekik! A telefonszamot viszont mar elvesztettem, szoval koszi :)
Tényleg beletrafáltál, ha esi, ha fúj, 10 l olaj, ami, ha figyelembe vesszük, hogy:
- az ótó nagykorú,
- automata váltós,
- klímás,
- 2 t súlyú (minekutána vastagabb a lemeze, s csak a két lökhárító 120 kg a vaskonzol és a teleszkópok miatt),
igazán nem rossz eredmény. Komolyan mondom, ezek a mai agyonelektronizált Mercik nyomába sem jönnek majd a maguk korában. Bár már hallottam olyan elrettentő hírt autószerelőtől, hogy fölemeltek vadiúj Mercit, és a karterfedél VW volt...
300D turbóval, az már 125 Le és 250 Nm nyomaték leadására képes. Persze mindörökké. És azzal már tényleg lehet menni, és nem is fogyaszt olyan vészesen sokat. (Gondolom én, 10 l körül)És azért el lehet benne férni valahogyan...