Azert ott a DE kozel 2 millio forintot keszul kiadni erte az uriember ezert is javasoltam a szerelot , most kifizer 10000Ft-ot es lehet megtudja a valos kilometert ha olyan megy vele aki nem csak kiolvasni tud hanem szerelo es ert is hozza felemelik raneznek mindenre azert egy kocsi alja is elarul jonehany dolgot, en pl mikor vettem leszedtem a szerelovel még a motor muanyag takarojat is korbeneztem ott is rendesen van e barmi gyanus dolog esetleg folyas 3 vagy 4 csavar igenis tessek megnezni !!! Amugy pont itt van mellettunk a kocsi...Erdekes a hondaba adjak el...a porsche pest mellett :D gondolom ott horror ar az allapotfelmeres...ezert is tanacsolom a sajat ismerost,szerelot aki márkabeli es nem eloszor lat ilyen autot!
Nem _feltétlenül_ irreális egy ilyen korú autóban ennyi kilometer, ez ami ebben van kb a magyar átlag körüli érték. Nekünk is van itthon egy lassan 10 éves turbódízel autó, 60e km van benne, ilyen alapon senkinek sem tudnám eladni ha akarnám :) és most, hogy átgondoltam, tudok néhány ismerősnél lévő 6-7 éves autóról amiben talán 70 sincs. Az én Superbemben is csak most lett 112, pedig már 5 éves lesz tavasszal, és ha a számomra elég kényelmesre alakult helyzetet nézem, egy év alatt ebbe sem megy bele most 15-20-nál több.
Képek alapján elsőre álmosan megnézve nem csúnya, de nehéz lenne megmondnai így mennyi lehet benne, mert a hírdetésben szereplő dupla ennyivel is kb ilyen lenne normális gazdánál.
(egyik partnerünknél van most egy eddig 290-et futott S2, ezen pont a héten lepődtem meg, nem látszik rajta a gyűrődés se kívül, se belül. Az előd S1 499-nél lett eladva, annak se volt semmi látható baja, okos órásmesterek a felével is eladhatták volna)
Ez a kilóméter egy 8 éves dízel autónál nem reális! A 120000Km -es nagyszerviz tartalmazza a vezérlés , folyadékok , szűrők cseréjét tehát az reális a többi alkatresz meg nyilván ha kopó és kell cserélni azért cserélték.
Nekem 2007 és végi a kocsim és 21XXXX km-nél járok én mondjuk kiolvastattam egy szakival valós ami benne van . Ha van lehetőséged érdemes keresni valakit aki foglalkozik ilyennel és elmegy veled meglesni az se baj ha esetleg szerelő és felemelitek alánéztek pl futómű milyen állapotban van lengőkarok jók e a 4 lengőkaros futómű jó! De sajnos nem olcsó dolog szóval érdemes jól átnézni. Ami tipusbetegség a rendszámtábla világítás a csomagtartónál előszeretettel ragyásodik nézd meg azt is. Féktácsák betétek, érdemes ránézni azokra is, és műszerfal ne legyen karácsonyfa ne világítson minden rajta :-D az nem jó jel.
Amúgy jó választás, a kocsi en nagyon szeretem rejtett hiba ez megmondhatatlan ez úgy is csak hónapok mulva derülhet ki. Itt ami gyanús az km... de a többiek még biztos irnak :)
Beszéltem az eladóval aki nagyon korrekt( szervizvezető a Honda Royal motornál),és mindent elmondott az autóról.Szeretném a véleményetek kérni a tipusról ,hogy számíthatok -e valami rejtett visszatérő problémára. Továbbá az is érdekelne hogy ilyen kevés kilométerrel miért kellett annyi mindent kicserélni....
- az eddigi 140LE helyett az autó 170LE-s durván... autópályán is normálisan közlekedve 5.2-el elmegy, a motor erős mint egy bivaly...., városban is bírja gond nélkül 50-nél az 5-st...
Kb egy éve a Porsche-nál adták meg az elérjetőségeit, miután sokszázezer elköltése, illetve részecskeszűrő regenerálás szíváson túl voltam és már baráti a viszony a szervizvezetővel... Nem kellett chiptuning meg PB-box, ők is ennél az embernél dolgoztatnak.... ja és nem is fájt nagyon, mert 50eFt-ből megvolt...
Főleg WV - csoport autóival foglalkozik az ember, 2 óra alatt oda vissza teszteléssel.
Ha érdekes a priviben bárkinek megadom az elérhetőségét
Olyan kérdésem lenne hozzátok hogy a steinbauer P-Box omat egy 1,9 PDTDI be tettem be és bekötöttem kapcsolhatóra de nem igazán érzem a külömbséget.
A belsejében már felkapcsoltam +30% ra a led az alapból világit motor inditás után villog és a fordulattal együtt gyorsul a villogása ez alapján elvileg a doboz jó mert a steinbauer oldalán azt irják a a fordulattal együtt gyorsul a villogása a lednek akkor nincs hiba.
"a 3-s 4-s befecskendezőre írt ki hibakódott most már az 1-s is csatlakozott a sorban."
Mint korábban is írtam, én a konkrét hibakódból értek......
Nem a szigeteléssel van a gond, a csatlakozók pusztulnak meg. Némi feszegetéssel/nyomorgatással lehet rajtuk javítani, de a tapasztalatok szerint ez nem lesz tartós.
Nem ismerem a képességeidet és a felszereltségedet, de nem kell a cseréhez NASA képzés, igaz a hosszmotorosban trükközni kell vele, miután útban van a tűzfal. A müaházat el szokás törni/vágni a megfelelő helyen, hogy beforgatható legyen. Hogy hol, az a régi kivételénél úgy is kiderül.
Elöször a 3-s 4-s befecskendezőre írt ki hibakódott most már az 1-s is csatlakozott a sorban. Rángatást még nem vettem észre, bár a szerelőm is mondta, hogy várható. Amit ésszrevettem , hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő 1,5-2 literrel többet mutat. Azt gondoltam hogy masszívabra tervezik egy több mint 100 fokos olajban futó kábelköteg szigeteléset, mint ahogyan az általad linkelt képpen látom. Köszi az infót!
Előbb-utóbb mindben megdöglik. Viszont annak, a lámpa világításon túl, érezhető jelei is vannak. (3 henger megy) És konkrét hibakódja. Annyira nem ökörára az az 5db ~40cm-es vezeték.
Úgy néz ki, hogy a hengerfejben lévő kábelkorbács a ludas. Van valakinek ezzel tapasztalata, illetve hol lehetne újat jóárasítva beszerezni? Előre is köszönöm!
A kannát kihagyom vicces lenne a sok cucc mellett még két marmonkanna gázolaj :-D
Viszont ezek szerint van a románoknál is OMW köszi a linket meglestem én pont Máramaros felé fogok menni és ott jelölt egy kutat nem messze.
Spuri jó cucc ha ilyen véleménnyel vagy róla akkor valószínűleg használod , melyiket a rózsaszint? Milyen időközönként minden tankolásnál vagy csak néha? Miért használod? Irnál róla ha már igy összefutottunk :-D
Mi a velemenyetek ? Ha ilyen iranyba indul az ember van oka felni ? Erdemes a gazolajhoz onteni valamit ? Lehet az tolem mas is ha azt javaoltok. Vagy pedig teljesen felesleges az aggodas?
Teljesen felesleges az aggodalom.
A romániai üzemanyag teljesen ugyanaz, mint a hazai, csak jóval olcsóbb.
A gázolajat (amerre te mész) vagy Constantából vagy Ploiestiből viszik (de mindkét finomítóban ugyanazt az orosz kőoalajat finomítják, ugyanolyan módszerrel, mint Százhalombattán), ezt utána pontosan ugyanúgy adagolja a Mol is, az OMV is (és az OMV tulajdonában lévő Petrom is), mint Magyarországon.
A benzinkutak biztonsági berendezései is ugyanolyanok - egy csomó szenzor van a földalatti tárolókban, amik különböző paramétereket figyelnek (többek között a vízszivárgást), és azonnal leállítják a kútoszlopokat, ha probléma lépne fel.
Én dolgoztam az ÖMV-vel Bulgáriában és Szerbiában is, úgyhogy tudom, mit beszélek :-)
Szerintem jó jel, hogy a romániai OMV-nek van angol nyelvű honlapja is, nesze:
Amúgy nem tudom, milyen sűrűn jársz arra, de ha most mész először, és ilyen előítéleteid vannak, mint most, akkor nagyon meg fogsz döbbenni - pozitívan.
Ha már üzemanyag akkor beleszolok picit meg lenne egy kerdesem is. Egyreszt 4 ev csak shellnel tankolas utan en is atvaltottam OMW-re. Eszrevetel + 20-30 km bar lehet ez vezetesi stilus megas utvomalak miatt volt nem volt olyan hideg stb. Mindegy most egy ideig OMW-nel fogok tankolni.
A kerdesem:
Februarba megyek boardozni romaniaba. A hatart teli tankkal hagyom el de valoszinu kelleni fog tankolni kint is. Rohadtul felek a kinti gazolaj minosegetol. Nem vagyok hive az ilyen uzemanyagaadalekoknak anno 17 eves astramba spurit tettem ugyis mindegy alapon.. de ezt kozel se astra. Abbol a szempontbol jo , hogy ez ugye dermedesgatlot is tartalmaz fent a hegyekben az mondjuk nem johet rosszul. De amugy meg passz...
Mi a velemenyetek ? Ha ilyen iranyba indul az ember van oka felni ? Erdemes a gazolajhoz onteni valamit ? Lehet az tolem mas is ha azt javaoltok. Vagy pedig teljesen felesleges az aggodas?
Hozzateszem ha nyugati iranyba mennek nem felnek de az ukran -roman gazolaj valahogy nem nnyugtat...