A futárban a menetrendek nem stimmelnek... van egy kollégánk aki Vthez jár fel másodállásba ő mondta ugyanarra a vonalra nappal van 20p menetidő, de este is ugyanannyi az utas, legalábbis az egyik irányba és van 14p menetideje... a
Igen, viszont amikor rajta utazom, az Auchan megállóban rendszeresen 4-5 percet szoktunk várakozni (nem szoktam a Futárt stírölni, de sokszor bemondják, hogy a menetrend betartása érdekében stb.), szóval lehet hogy már a menetrend is inkább az alvállalkozó profitálásához, mint a gyors közlekedéshez van kalibrálva? :) Amúgy pacsi az MHU 863 mai sofőrjének, mindenkinek egyesével köszönt :D
" Azokat is lekorlátozták? (néha látom hogy a jobb sávban beragadnak mögé, aztán elég lassan mennek " A VT-nél a kifizetett nettó alapbér jelentős részét képzi az üzemanyag-megtakarítás...
Hali! A 204-esen rendszeresen (mostmár azt hiszem egész nap) C2-es szólók járnak, azok viszont azt hiszem mehetnek 70-nel az M0-n. Azokat is lekorlátozták? (néha látom hogy a jobb sávban beragadnak mögé, aztán elég lassan mennek :)) Ja, és valaki nem tudja esetleg, hogy miért nem csuklósok járnak (legalább a reggeli csúcsban)?
Én amit 2 éve vezettem Volánost (még forgalomba sem volt), azon volt egy kapcsoló jobb kéz felé föntebb amivel ki és be lehetett kapcsolni az 50km/h korlátozót. És amikor az benyomtad 50-nél ilyen hangot adott ki a kocsi.
Üdv! Egy fontos kérdésem lenne! Mivel December 1.-től az Óbudai üzemegység megszűnik így a vonalakat szét kell osztaniuk. Az Arrivának milyen vonalakat adnak?? Valaki tudja esetleg?? Választ előre is köszönöm! :)
Szerintem inkább mérés témája lehet. Mert volt Andor <-> Szállító csere is. Az örvendetes, ha sikerült beüzemelni a készülékeket. (A volánnál a mai napig nem sikerült látszólag, vagy legalábbis nem volt műszeres mérés, mióta levonult a Bkv. Mivel akkor vegyesen jártak volna az MRP és MRZ-s kocsik, ami csak feltűnt volna.)