Keresés

Részletes keresés

Franky1985 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60639

nyomástartó szelepre gondolsz?

Előzmény: Orbika (60629)
Gyalogakác 2 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60638
Előzmény: Gyalogakác 2 (60636)
Franky1985 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60637

a turbó miatt feljebb vittem egy kicsit a nyomást ugyhogy igy 195 re vannak lőve a csúcsok, az adagoló nem lett bántva.

Előzmény: MTZ Betyár (60634)
Gyalogakác 2 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60636

Ez olyan, mint az enyém. Hoppá!!

Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60635
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60634

Porlasztók nyitónyomása mennyi?

Adagoló is fel lett újítva?

Előzmény: Franky1985 (60628)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60633

Hamar belöknéd vele azt a 40 litert..... :DDDD

Előzmény: Gyalogakác 2 (60630)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60632
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60631

Nekünk is van ilyen. :)

Előzmény: Orbika (60626)
Gyalogakác 2 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60630

Vagy egy jó kis Norton kutat.  :DD Hozzám illene. :DDDDDDD

Előzmény: MTZ Betyár (60615)
Orbika Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60629

Én először az üzemanyagrendszer tömítettségét ellenőrizném, mert írod hoyg csak a 3. fordulat környékén jelentkezik füst, majd ha be is indul utána leáll. Vagy tömítés gond, vagy a szelepnél megy el a nyomás, és emiatt először ki kell épülni a nyomásnak, csak aztán kezd füstölni, indulnil.

Előzmény: Franky1985 (60628)
Franky1985 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60628

Olyan problémám lenne a traktorommal hogy reggel nem akar indulni csak a fehér füst jön a kipufból fel lett ujitva teljesen hüvely dugó gyűrű főtengely vezérműtengely hengerfej szóval minden, plus kapott egy turbót.reggel inditáskor a fehér füst jön a harmadik motorfordulat után ,de nem akar indulni, bikázáskor pedig elindul de hármat fordul a motor és leáll,aztán megint indítok ugyan az a tünet és akkor harmadikra elindul szürke füst kiséretébe utánna, elhaggya.melegen ill. már kb 3-5 perc járatás után egy fél fordulat és indul a gép.tud nekem valaki valamilyen iránymutatást adni hogy hol a hiba?

MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60627

Hátul a munkahenger szárából kiveszed a csapot. Behúzatod a munkahengert, a hátsóhíd fedélen ott közvetlenül az emelőkar tengely előtt, van egy ablak pár csavarral.

Leveszed, (ez alatt találod a TLT szalagok beállító csavarjait is) és itt beöntöd.

Előzmény: Gyalogakác 2 (60624)
Orbika Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60626

A kisebb mennyiségeket, pl az elsőhajtásba egy ilyen kis pumpával szoktam benyomni, szűk 1 liter fér bele. Kannából felszívom, ahova kell benyomom vele.

Előzmény: Szaby27 (60618)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60625

A kannát nem kell tartani.... Jó mind a kettő megoldás. Hátúl is be lehet tölteni a TLT szalag állító fedélnél. Kevesebb a bontás. :)

Előzmény: Orbika (60620)
Gyalogakác 2 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60624

És akkor hol lehetne még beleönteni? Én ilyen görbecsöves megoldásra gondoltam, ha végképp itt kell.

Előzmény: MTZ Betyár (60600)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60623

Kézi fúrógéppel meghajtani....

 

De a colos slag az ingyen van. :D

Előzmény: Orbika (60620)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60622

Csakis direktbe. :)

Előzmény: MTZ Betyár (60621)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60621

Ááááá az gyenge neki.... NS-100 a hozzáillő. :)

Előzmény: Szaby27 (60619)
Orbika Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60620

Akkor mindenképpen áttételesre kell megcsinálni, mert ha 100 fordulat /1l kézzel tekerve, akkor a colos slagon hamarabb lecsorog. :)

 

Előzmény: Szaby27 (60618)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60619

Akácnak csakis NS32-es vagy Ns50-es.... :) 

Előzmény: MTZ Betyár (60615)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60618

Egy tartót csinálni neki 3 vagy 4 lábbal. Szívó oldal fel felé néz rá egy tölcsér szerűség kb 5literes. A nyomóoldal meg lehet egy vékonyabb hidraulika cső a végén egy pipával. A meghajtás, meg egy pici fogaskerék a szivattyúra 1 jó nagy meg hajtónak. A hajtóra meg a hajtókar vagy esetleg villanymotor direktbe. :)

10cm3 olajat nyom 1 fordulat alatt, ha direktbe van hajtva 100fordulat 1 liter. :) 

Előzmény: Orbika (60614)
Gyalogakác 2 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60617

vagy meghagyja a T 25-t. Amerikában az ortodox amysok nem is használnak sokkal több földhöz csak lovat.

Ez nem az, amit kerestem, de elfogadnék ott egy ilyet.

http://www.youtube.com/watch?v=BYe6Bb2NCr8

Előzmény: Orbika (60596)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60616

Ez övön aluli lesz. :)

Előzmény: Orbika (60612)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60615

Ez a fasza!  Akik keményebbek, NS-32. :)

Előzmény: Szaby27 (60609)
Orbika Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60614

Van 1 szivattyú erre a célra, csak meg kéne csinálni, de télen hideg van nyáron meg nem érünk rá...

Előzmény: Szaby27 (60609)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60613

Tudni kell beállítani az ekét és viszi bármilyen körülmények között plána azt a pici ekét. 2ló is simán elhúzná. 

Előzmény: Szürke Herceg (60606)
Orbika Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60612

Szemi! aztán a diffiházban ellenőrizted-e az olajszintet?

Előzmény: Szürke Herceg (60606)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60611

Tökéletes. :)

Előzmény: Orbika (60605)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.11 0 0 60610

Mint mókuskának az erdőtűz... :)

Előzmény: MTZ Betyár (60607)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!