Új vagyok ezen a fórumon. Elméleti szinten lenne kérdésem: Tervben van már egy ideje, hogy összkerékhajtású autót olyan módon építenénk át, mint ahogy egy adott filmben kinézett. Szerkezetileg, futómű, felfüggesztés stb semmit nem változna, csupán az első és hátsó lökhárító elé kerülne fel egy nagy vas ütköző, továbbá rácsozás az ablakokra, sárvődéív szélesítés (és egyéb optikai kiegészítők). Létraalvázas autóról van szó. A kérdésem, hogy tudtok-e esetleg arról valamit, hogy kis hazánkban az ilyen autót replikaként forgalomba lehet-e helyezni? Köszönöm!
Ú bakker. Láttam tavaly a defijét, mikor Alberfalván melóztunk, de nem rémlik hogy fent lett volna.... Akkor vadászott épp asszem valami kiegészítő lámpákat, talán whelen-t?
Felhívom a jövőhéten, oszt meghallgatom Tom Jones-t, míg felveszi. :) :)
Anya múltkor említette, hogy esetleg a vonatok érzékenyek-e a nedves pince levegőjére. Há' mondok az életük attól nem lesz hosszabb. Erre mondja, hogy akkor tán csináljuk össze a nappaliban.
Namost, éve tán, hogy említést tettél róla, mely szerint nálunk már a wc deszka is aluból van. Az asztal vázát, szekrényt, egyéb vele járó bútorzatot is aluprofilból henköltem össze. Vazzer, occsóbbra jöttem ki, mint ha fából csinálom, ezen így meglepődtem.
Szólhattál volna korábban, pont a napokban rendeltem egy marék LED-et: a 10 Wattos kocka LED-ek már 1.5$ körül foghatók, 8$-ért pedig kapsz hozzá 60 Wattos drivert. Szóval hamarosan száműzöm az izzószálat a házból, mert elegem van az EU-s f*szságból, amivel eltörölték a hagyományos 100-as izzókat. Azóta csak gagyit kapni a boltokban. Ezek az új halogén csodák egy fillért nem érnek, állandóan kiégnek, vagy olyan kevés a fényük, hogy néha fejlámpát kell kapcsolnom, a mindenféle fénycső meg rohadt drága, aztán az élettartamuk sehol sincs (még a korszak elején vettük Philipset, az 10 évet bírt, a mai Philips talán 1 évet), vagy a ráírt fényerőt nem hozzák. Eddig Horvátországból hordtuk nyaraláskor a hagyományos 100-as izzókat, de most már a szerencsétlenek is saját bőrükön érzik, milyen az, amikor "kötelező zölden gondolkodni".
Tévedtem, mégis délen székelsz. A belinkelt videón ugyanis a néger szénbányász szakszervezet kihelyezett tisztújító kongresszusa látható, illetve nem látható, csak hallható. Fel is teszi az egyik bölcs ember a kérdést, hogy:
"Hol az összkerék?"
Tényleg, hol az összkerék? Eldugtad? Vagy van már japán pickup is a Land Rover flottád mentésére kiegészítésére, oszt' elfelejtette valamelyik szerecsen bepöccinteni 4WD állásba a "kissebváltót"? :)
A homokbuckák akkora sivatagot imitálnak itt, hogy a pingvinek is szívesen szánkóznak róluk.
Apropó, homokdomb. Nemrég megtapasztaltam a navigátor utolsó szavát. Műsoron iccaka mentünk, sötétben nem volt kedvük itinert bogarászni, én meg ugye fejből vágom már a 100 pontot. Így az egyik dombtetőről van egyenes,...ILLETVE jobbra lehetőség. Namost ezt én hajnal kettőkor kicsit lassan döntöttel el, jóember meg közölte. :-)))
Érdekes, én pont fordítva vagyok ezzel. Először akartam mindenfélét, próbáltam sok átalakítást saját és mások autóin is, és mostanra eljutottam oda, hogy kell egy normális felépítésű autó, terepgumi, kis emelés, csörlő, és ennyi.
Úgyis lesz, ahol nem megy el a szénné épített autó se, a valóságban meg nekem ennyi bőven elég. Az építésen megspórolt pénz meg fedezi az amortizációt :)
Jöhetsz ide is, ha Göd közelebb van..
Igaz öreg a kecske, de megyeget.. :)
De vigyázz: egyszer beülsz egy ilyenbe, oszt benne maradsz. Olyan mint a narkó..
Reptér mellett, Gyömrőn lakom, nyugodtan megnézheted, ha nem akarod megvenni, akkor is.
Egyébként mindenki így kezdi, hogy nem akar semmi komolyat, csak egy egyszerű terepjárót, aztán az első túra után elkezd agyalni, hogy de jó lenne megemelni, védeni a difiket, stb. Utána nincs megállás. Mondjuk én x évnyi Nívázás után tudtam, hogy mi vár rám :)
Hívj telefonon, hozd a kölköket (ha vannak), tutti élvezni fogják :)