Abból amit írtál nekem az a véleményem hogy túl késői az előtöltés,-fehér v.szürke füst,valamint a néhány robbanásutáni leállás ezt támassza alá.Ha levegősödés lenne,akkor az első indítás 3.-fordulatánál nem jelentkezne semmilyen színű füst sem.(hacsak nem vízgőz vagy olaj aza fehér füst)De azt montad most volt szétszedve a moci ,akkor zárjuk ki ezt a verziót!Ha a csúcsok is jók ,akkor maradnék az előtöltés ellenörzésnél!Sok sikert!
57 lovas csak. Egységesítették az alaktrészeket 1989 körül az orosz, hogy ne keljen kétféle dugó és hengerfejet gyártani. Így lett az 550E. Külsőre majdnem úgy néz ki mint a 80-as. A 80-as D240-es motor 80lovas. A tiedben meg D244-es motor lehet vagyis az adattáblán ennek kell szerepelni.
Igen ez igy van de az enyém 550E volt és amikor szétszedtük gyakorlatilag minden 80-as volt bent áttételes önindító van rajt,az akumulátorok nmár nem száz százalékosak.de afő gond az hogy nem indul és ez idegesít de nagyon, 410E forintom van a motorban.
Vedd le az adagolót vásárolj egy vákumszabályzó készletet pár ezer forint és az adagolóssal újítasd fel az adagolót meg rakasd rá a vákuumszabályzót. A motorofordulat 1800-tól több ne legyen max 1cm3 plusz anyag a motornak. Így erősebb lesz, mert most csak gyári beállítású adagolónál adtál a motornak plusz levegőt így csak az égése lett tökéletesebb plusz erő szinte semmi. A több pacihoz több kaja is kell a több levegő melett.
Az indító motor állapota milyen és milyen akksi van a gépbe?
Ok akkor egyről beszélünk. :) Az adagolót miért nem újítottad fel. Kopott elemek miatt lehet a 195 bárt lehet nem bírja. Vákumszabályzó került az adagolóra?
Én meg, annyi zsák cementet fel-le raktam kézzel egyedül, meg téglát, cserepet, stb. aktív fuvaros koromban, hogy most milliomos lennék az árukból és lógatnám a lábam a vízparton naphosszat.... mondjuk Miami Beach-en :)