Viccet félretéve mérd meg először hány bár a nyomás a rendszerben. Nehéz kormánynál ezzel kell kezdeni. Lehet a szabályzó szart be, nem állít elő kellő nyomást. A kormáynkockában a koronás anyát mennyire húztad meg?
Szerintem ha habosodott és a kormányod is nehéz volt akkor nézd meg a nyomás szelepedet mert a haveromnak most derült ki ,hogy 2 hétig az szivatta.Tehát az ő problémálya is ez volt.Nehézkes kormány és habosodás.Vaószinü a felujitás során valami szenyeződés került oda.
Teljesen tanácstalan vagyok. Kormány gondjaim vannak.
Nagy holtjáték miatt indult az egész. A kormány tekerés nehézségével nem volt gond.
Kormánycsiga persellyel és azzal a középső két oldalas fogas alkatrész cserével nehéz lett a kormány tekerése. Kiderült, hogy a fogasléc nekifeszült a difi automatának. Hézag be lett állítva, kormány ok. Kevés volt az olaj benne , hidraulika olaj beleöntve , olaj habosodott. Összes olaj lecserélve hidraulikára, kormány jó. Egy héttel később semmi hozzányúlás, kormány nehezen tekerhető. Fogasléces munkahenger szétszedés, csavar lelazulva kb. 1 cm hosszan. Gumigyűrűk kicserélve. Semmi javulás. Hát már csak a szervószivattyú maradt csere, NS-14-re. NS-10 volt. Semmi javulás. Ja és a 3 rugó rövidítése sem javított semmit.
Üdv. Én is azt mondanám neked hogy az előtöltést álítsd be rendesen, mert ez így ahogy írod hogy a 4.furat meg 3. meg mittudom én hanyadikba rakosgatod nem jó. Az a helyzet hogy már csak úgy is tud 2-3 fokot elállítódni hogy nem teszed át másik lukba a csavart csak meglazítod és elmozdítod a tárcsát, mert annyit tesz a furatostárcsa és a csavar holtjátéka. Előtöltést kappilláriscsővel és ahogy a könyv írja , vagy itt is leírtuk már egy párszor, úgy kell beállítani.
Teljesen tanácstalan vagyok. Kormány gondjaim vannak.
Nagy holtjáték miatt indult az egész. A kormány tekerés nehézségével nem volt gond.
Kormánycsiga persellyel és azzal a középső két oldalas fogas alkatrész cserével nehéz lett a kormány tekerése. Kiderült, hogy a fogasléc nekifeszült a difi automatának. Hézag be lett állítva, kormány ok. Kevés volt az olaj benne , hidraulika olaj beleöntve , olaj habosodott. Összes olaj lecserélve hidraulikára, kormány jó. Egy héttel később semmi hozzányúlás, kormány nehezen tekerhető. Fogasléces munkahenger szétszedés, csavar lelazulva kb. 1 cm hosszan. Gumigyűrűk kicserélve. Semmi javulás. Hát már csak a szervószivattyú maradt csere, NS-14-re. NS-10 volt. Semmi javulás. Ja és a 3 rugó rövidítése sem javított semmit.
Üdv! Olyan kérdéssel fordulok a fórumozókhoz, hogy tudja e valaki hogy a kombájnra(E-514) kell-e műszaki, vagy valami egyéb vizsga amivel közútön közlekedhet?????Válaszokat előre is köszönöm!
Szia.Hát ezekkel a füstöléses dolgokkal már én is kinlódtam de viszont az én gépem indul mint az omega.Én hogy ki deritsem melyik henger adja a füstöt egyszerüen eldöntöttem:levettem a kipufogó csonkot és ugy inditottam be és ki is derült ,hogy a 2-es henger pöfékel de a 4-em is néha bele-bele pöffent.Szerintem neked előtöltési probléma lessz a gond,állitsad be rendesen eredeti állapotba és kész.Ugy probálj tovább lépni,más probléma után.De ezt még okozhatja az is ha véletlen a vezérlés nem jó szögben van vagyis véletlen az össze rakásnál tévesztetetek és elraktátok a jelet.Szerintem ellenőrizd le ha már semmi sem segit.
A képen amit beraktál azon pontosan le van irva, DE a gyengébek kedveért elmagyarazom.
Ami csavar 1-sel van megjelölve az a nivocsavar, Azt kicsavarod, 11.vagy 13- villaskulcssal és ha folyik ott az olaj akkor jo, ha nem folyik akkor beleöntesz vagy 10 liter váltoolajat.
Ha sürün akarod cserélgetni a csapágyakat és a fogaskerekeket, akkor mehet bele akarmilyen szar, de ha jot akarsz magadnak és nem akarod sürün látni a szerelöt akkor valamilyen normalis váltoolajat raksz bele. 80w140 asszem.
Mivel neked van segéd- mellsőhajtása a gépnek, így a váltóház BAL oldalán keresd az ellenőrzőcsavart, vagy a szintjelző pálcát. Kb 45-50 liter kell bele, egy olajtere van a reduktorháznak, a sebességváltónak és a hátsóhídnak. Ja, és jó bele az orosz is, gondolom a gyárban se japán vagy ausztrál olajat töltöttek bele.
Váltóba milyet tegyek boltit vagy orosz is jó bele? és nem tudjátok mennyi l váltóolajnak csak öntök bele,eddig nyivópálca 2 csik van rajta meddig lehet? köszönöm!
hát nem tudom teljesen tanácstalan vagyok ma reggel próbálgattam ide oda rakosgatni a csavart a tárcsán de sehol nem indult el.azt el felejtettem mondani hogy a vezérműtengely is cserélve lett nem-e esetleg ujra kéne fokolni a trakrort.mig szívó volt addig ill a régi "motorral"addig a 4.furatban volt a csavar.szép erős kopogós hangja volt de nem volt tulzott erős hangja tehát jó volt nem füstölt se alapjáraton se teljes töltésen,most hogy össze lett rakva ahogy irtam is csak a fehér füst jön belőle és csak bikázásra indul de a leirtak alapján viselkedik .átraktam a csavart a 3.-ba mivel azt mondták a turbósnak nem kell akkora előtöltés a tünet ugyan az ,ma reggel átraktam a 2.-ba itt sem indult csak a fehér füst.próbából átraktam az 5.-be itt nagy nehezen indult,(nehezen pörgött fel,és a füst szaggatottan jött belőle)viszont igen erősen kopogott és alapjáraton jött belőle a fehér füst ami a nagy előtöltésre utal,visszaraktam hát a 3.-ba itt elindult (indulás után füstje semmi se alapjáraton se teljes töltésen)de előtte járt egy percet kb a motor . ami azért furcsa az az hogy ha akár egy percig jár a motor utánna elindul alig teker az önindító.nem tudom hogyan tovább.
valamilyen formában még működnek,(felszámolóbiztos,más néven)nem tudom pontosan,de mióta Szabó Imre kivált az almás TÉSZT csinálja azóta nem mennek jól a dolgok!