Keresés

Részletes keresés

Szaby27 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60699

Viccet félretéve mérd meg először hány bár a nyomás a rendszerben. Nehéz kormánynál ezzel kell kezdeni. Lehet a szabályzó szart be, nem állít elő kellő nyomást. A kormáynkockában a koronás anyát mennyire húztad meg?

Előzmény: pzoza (60694)
Endre74 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60698

Szerintem ha habosodott és a kormányod is nehéz volt akkor nézd meg a nyomás szelepedet mert a haveromnak most derült ki ,hogy 2 hétig az szivatta.Tehát az ő problémálya is ez volt.Nehézkes kormány és habosodás.Vaószinü a felujitás során valami szenyeződés került oda.

Előzmény: pzoza (60694)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60697

Reggel videózd le az indulását, had halljuk. 2nap után meg letörlöd a videót. Így lehet jobban tudunk segíteni. Most csak találgatni lehet.

Előzmény: Franky1985 (60671)
Szaby27 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60696

Gyújtsd fel! :)

Előzmény: pzoza (60694)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60695

A gép elejét felemelve is nehéz tekerni?

Előzmény: pzoza (60694)
pzoza Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60694

Na még egyszer:

Sziasztok!

Teljesen tanácstalan vagyok. Kormány gondjaim vannak.

Nagy holtjáték miatt indult az egész. A kormány tekerés nehézségével nem volt gond.

Kormánycsiga persellyel és azzal a középső két oldalas fogas alkatrész cserével nehéz lett a kormány tekerése. Kiderült, hogy a fogasléc nekifeszült a difi automatának. Hézag be lett állítva, kormány ok. Kevés volt az olaj benne , hidraulika olaj beleöntve , olaj habosodott. Összes olaj lecserélve hidraulikára, kormány jó. Egy héttel később semmi hozzányúlás, kormány nehezen tekerhető. Fogasléces munkahenger szétszedés, csavar lelazulva kb. 1 cm hosszan. Gumigyűrűk kicserélve. Semmi javulás. Hát már csak a szervószivattyú maradt csere, NS-14-re. NS-10 volt. Semmi javulás. Ja és a 3 rugó rövidítése sem javított semmit.

Mit tehetnék még?????????

Törölt nick Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60693

Ne is legyen, már tele a hó cipőm...

Ma felcsaptunk ideiglenes tűzoltónak :) begyújtották a telep előtti nádast a retkek....

Előzmény: MTZ Betyár (60692)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60692

Gond egy szál se. :)

Előzmény: Törölt nick (60691)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60691

Hát igen, ez legalább csendesebb, és szebben is vált mint amaz.

Előzmény: MTZ Betyár (60690)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60690

Akkor sokba. :)

Előzmény: Törölt nick (60689)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60689

Ezt a gyártól kőő érdeklődni, mert garis volt még az előző.

Előzmény: MTZ Betyár (60688)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60688

Mostmár tudom. :)

 

Lehet tudni mennyibe fájt?

Előzmény: Törölt nick (60687)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60687

"Haza tért a K.K rettenet, új közepét kapott"

"Most nem ugrik be miről van szó. :D"

Hát amit a múltkor beszéltünk emailon, gyárból kapott (fel)újított Transmission-t

Előzmény: MTZ Betyár (60686)
MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60686

Adjon Isten!

 

Jah, kérdeztem tőle, de nem válaszolt.... elvégre nem nekem fontos. :)

 

"Haza tért a K.K rettenet, új közepét kapott"

Most nem ugrik be miről van szó. :D

Előzmény: Törölt nick (60684)
ferri72 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60685

Üdv. Én is azt mondanám neked hogy az előtöltést álítsd be rendesen, mert ez így ahogy írod hogy a 4.furat meg 3. meg mittudom én hanyadikba rakosgatod nem jó. Az a helyzet hogy már csak úgy is tud 2-3 fokot elállítódni hogy nem teszed át másik lukba a csavart csak meglazítod és elmozdítod a tárcsát, mert annyit tesz a furatostárcsa és a csavar holtjátéka. Előtöltést kappilláriscsővel  és ahogy a könyv írja , vagy itt is leírtuk már egy párszor, úgy kell beállítani.

Előzmény: Franky1985 (60671)
Törölt nick Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60684

Jó estét!

Látom a youtuben zaklatnak téged is a kormány dologgal mint engem. :)

Haza tért a K.K rettenet, új közepét kapott. :)

Előzmény: MTZ Betyár (60682)
pzoza Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60683

Sziasztok!

Teljesen tanácstalan vagyok. Kormány gondjaim vannak.

Nagy holtjáték miatt indult az egész. A kormány tekerés nehézségével nem volt gond.

Kormánycsiga persellyel és azzal a középső két oldalas fogas alkatrész cserével nehéz lett a kormány tekerése. Kiderült, hogy a fogasléc nekifeszült a difi automatának. Hézag be lett állítva, kormány ok. Kevés volt az olaj benne , hidraulika olaj beleöntve , olaj habosodott. Összes olaj lecserélve hidraulikára, kormány jó. Egy héttel később semmi hozzányúlás, kormány nehezen tekerhető. Fogasléces munkahenger szétszedés, csavar lelazulva kb. 1 cm hosszan. Gumigyűrűk kicserélve. Semmi javulás. Hát már csak a szervószivattyú maradt csere, NS-14-re. NS-10 volt. Semmi javulás. Ja és a 3 rugó rövidítése sem javított semmit.

Mit tehetnék még?????????

MTZ Betyár Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60682

Zöld rendszám.

Előzmény: vanyitom (60680)
Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60681

Köszönöm a hozzászólást mindenkinek,csak boltit veszek bele az jobb mint a orosz váltó olaj!

vanyitom Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60680

Üdv! Olyan kérdéssel fordulok a fórumozókhoz, hogy tudja e valaki hogy a kombájnra(E-514) kell-e műszaki, vagy valami egyéb vizsga amivel közútön közlekedhet?????Válaszokat előre is köszönöm!

Endre74 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60679

Szia.Hát ezekkel a füstöléses dolgokkal már én is kinlódtam de viszont az én gépem indul mint az omega.Én hogy ki deritsem melyik henger adja a füstöt egyszerüen eldöntöttem:levettem a kipufogó csonkot és ugy inditottam be és ki is derült ,hogy a 2-es henger pöfékel de a 4-em is néha bele-bele pöffent.Szerintem neked előtöltési probléma lessz a gond,állitsad be rendesen eredeti állapotba és kész.Ugy probálj tovább lépni,más probléma után.De ezt még okozhatja az is ha véletlen a vezérlés nem jó szögben van vagyis véletlen az össze rakásnál tévesztetetek és elraktátok a jelet.Szerintem ellenőrizd le ha már semmi sem segit.

Előzmény: Franky1985 (60671)
colizoli Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60678

A képen amit beraktál azon pontosan le van irva, DE a gyengébek kedveért elmagyarazom.

Ami csavar 1-sel van megjelölve az a nivocsavar, Azt kicsavarod, 11.vagy 13- villaskulcssal és ha folyik ott az olaj akkor jo, ha nem folyik akkor beleöntesz vagy 10 liter váltoolajat.

Ha sürün akarod cserélgetni a csapágyakat és a fogaskerekeket, akkor mehet bele akarmilyen szar, de ha jot akarsz magadnak és nem akarod sürün látni a szerelöt akkor valamilyen normalis váltoolajat raksz bele. 80w140 asszem.

Előzmény: Szürke Herceg (60672)
Józsi73 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60677

Mivel neked van segéd- mellsőhajtása a gépnek, így a váltóház BAL oldalán keresd az ellenőrzőcsavart, vagy a szintjelző pálcát. Kb 45-50 liter kell bele, egy olajtere van a reduktorháznak, a sebességváltónak és a hátsóhídnak. Ja, és jó bele az orosz is, gondolom a gyárban se japán vagy ausztrál olajat töltöttek bele.

Előzmény: Szürke Herceg (60672)
Gepesz35 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60676

Az orosz is jóóóó bele meg a bolti is!

Előzmény: Szürke Herceg (60673)
Gepesz35 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60675

Szemi a váltóban az olajat a nivópálcával ellenőrzöd!!!!!Magadtol vagy ijen hülye vagy valaki tanít??????????

Előzmény: Szürke Herceg (60672)
Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60674

2 közt van!

Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60673

Váltóba milyet tegyek boltit vagy orosz is jó bele? és nem tudjátok mennyi l váltóolajnak csak öntök bele,eddig nyivópálca 2 csik van rajta meddig lehet? köszönöm!

Szürke Herceg Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60672

Ki tud nekem segiteni hol lehet ellenörinzi az olajt a váltóban vagy hátsóhidban az tudom hol kell leengedni feltölteni!  Az 1 csavar hol található?

Franky1985 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60671

hát nem tudom teljesen tanácstalan vagyok ma reggel próbálgattam ide oda rakosgatni a csavart a tárcsán de sehol nem indult el.azt el felejtettem mondani hogy a vezérműtengely is cserélve lett nem-e esetleg ujra kéne fokolni a trakrort.mig szívó volt addig ill a régi "motorral"addig a 4.furatban volt a csavar.szép erős kopogós hangja volt de nem volt tulzott erős hangja tehát jó volt nem füstölt se alapjáraton se teljes töltésen,most hogy össze lett rakva ahogy irtam is csak a fehér füst jön belőle és csak bikázásra indul de a leirtak alapján viselkedik .átraktam a csavart a 3.-ba mivel azt mondták a turbósnak nem kell akkora előtöltés a tünet ugyan az ,ma reggel átraktam a 2.-ba itt sem indult csak a fehér füst.próbából átraktam az 5.-be itt nagy nehezen indult,(nehezen pörgött fel,és a füst szaggatottan jött belőle)viszont igen erősen kopogott és alapjáraton jött belőle a fehér füst ami a nagy előtöltésre utal,visszaraktam hát a 3.-ba itt elindult (indulás után füstje semmi se alapjáraton se teljes töltésen)de előtte járt egy percet kb a motor . ami azért furcsa az az hogy ha akár egy percig jár a motor utánna elindul alig teker az önindító.nem tudom hogyan tovább.

Előzmény: Adagolós (60669)
paraszt007 Creative Commons License 2012.03.12 0 0 60670

valamilyen formában még működnek,(felszámolóbiztos,más néven)nem tudom pontosan,de mióta Szabó Imre kivált az almás TÉSZT csinálja azóta nem mennek jól a dolgok!

Előzmény: Gyalogakác 2 (60519)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!